Апта
Күн
|
Күні
|
Тренер
Тиктенбаев Мамед
Адилханұлы
|
Өткізілетін
орны
Тарих
кабинеті
|
Тақырыбы
|
Мұғалімдерді өзгеріс енгізу
барысында оқыту мен оқуды бағалауға (нәтижені
анықтауға)дайындық
|
Мақсаты
|
Мұғалімдер «Тәжірибедегі
рефлексия» бағдарламасының бір тақырыбыбойынша есеп түрінде
рефлексия жасайды (білу,түсіну,қолдану және ой толғау), сонымен
бірге рефлексиялық есепті өзі бағалауға және өзара бағалауға
жаттығады.
|
Оқу
нәтижесі
|
Мұғалімдер «Тәжірибедегі
рефлексия» бағдарламасы бойынша оқу кезіндегі өз тәжірибелеріне
талдау жасап,ойларын жинақтайды,өздерінің рефлексиялық ойларын
жинақтайды, өздерінің рефлексиялық ойларын үш критерий бойынша
бағалайды және рефлексиялық есептерінің соңғы нұсқасын
әзірлейді.
|
Түйінді
идея
|
Рефлексиялық есепті
бағалау рәсіміндегі ең маңыздысы мұғалімнің өзінің оқыту мен оқу
тәжірибесінде Бағдарламаның идеяларын пайдалана білу қабілетін
анықтау болып табылады. Себебі бұл көрсеткіштер олардың оқыту және
оқу тәжірибесі өзгергендігін көрсетеді, Бағдарламаның басты мақсаты
осы бағаланатын деректер тұрғысынан, болмаса өздерінің терең білімі
мен кәсіби дамуын дәлелдейтін құжат ретінде мұғалімдер рефлексиялық
есепке қосымша материал ұсына алады. Мектеп тренерлері рефлекциялық
есептің мазмұны, құрылымы бойынша, сондай-ақ рефлекциялық есепті
бағалауға арналған деректерді әзірлеуде өз тобының мұғалімдеріне
кеғес беріп, қолдау көрсете отырып, ұстаздарға барынша көмек беріп,
қолдау көрсете отырып, ұстаздарға барынша көмек беретін
болады.
Рефлекциялық есептің
мазмұны (2000 сөз)
-
Сабақ жоспарларына
Бағдарламаның бір тақырыбын енгізуді негіздеу және оны енгізуде
қолданылған әдістеме;
-
Оқыту мен оқу тәжірибесіне
өзгеріс енгізгенін және ол басқарылғанын растайтын сабақтар
өткәзәлгенін және оның тиімділігі
талдау.
|
Оқыту
барысы
|
№24
9.00-10.30
|
Тренердің
әрекеті
|
Тыңдаушының
әрекеті
|
Ресурстар
|
уақыты
|
1-сабақ
Ұйымдастыру.
|
Топқа
бөлу
|
АВСDEесептері атымен 5 топқа
бөліну
|
Кестелер,
әріптер
|
5
минут
|
Сергіту
сәті
|
Картоп
егу
|
Тыңдаушылар бір-бірінің артына
тұрып, арқаларына массаж
жасайды.
|
|
3
мин
|
Жеке
жұмыс
|
Рефлексиялық есепті
жалғастыруға ұсыныс береді
|
Рефлексияық есепті жеке жазуды
жалғастыру
|
Нұсқаулық,қағаз,қалам
|
35
мин
|
|
Тренер кезекпен әр мұғалімге
қалыптастырушы пікір
ұсынады.
|
Мұғалімдер ұсынылған
пікірлерді ескере отырып,есептерді
толықтырады
|
Тренердің
ұсыныстары
|
20
мин
|
Қорытынды
|
Тренердің есептерді алдын-ала
тексеруі
|
Есептерді тренердің
талқылауына ұсынады
|
Рефлексивтік есеп және 205
сөзден тұратын түсініктемесіменсабақ
жоспары
|
20
мин
|
Рефлексия
|
Курс
қорытындысы
|
Көп нұсқалы жауап
ететін сұрақтар:
-
Неліктен қиын
болды?
-
Есепте не аштыңыз,
білдіңіз?
-
Есептен сіздің күткеніңіз
расталды ма?
-
Есеп ненің төңірегінде
ойлануға мәжбүр етті?
|
Мұғалімге арналған нұсқаулық,
73-бет.
|
10
мин
|
Апта
Күн
|
Күні
|
Тренер
Тиктенбаев
Мамед
|
Өткізілетін
орны
Тарих
кабинеті
|
Тақырыбы
|
Мұғалімдерді өзгеріс енгізу
барысында оқыту мен оқуды бағалауға (нәтижені
анықтауға)дайындық
|
Мақсаты
|
Мұғалімдер «Тәжірибедегі
рефлексия» бағдарламасының бір тақырыбыбойынша есеп түрінде
рефлексия жасайды (білу,түсіну,қолдану және ой толғау), сонымен
бірге рефлексиялық есепті өзі бағалауға және өзара бағалауға
жаттығады.
|
Оқу
нәтижесі
|
Мұғалімдер «Тәжірибедегі
рефлексия» бағдарламасы бойынша оқу кезіндегі өз тәжірибелеріне
талдау жасап,ойларын жинақтайды,өздерінің рефлексиялық ойларын
жинақтайды, өздерінің рефлексиялық ойларын үш критерий бойынша
бағалайды және рефлексиялық есептерінің соңғы нұсқасын
әзірлейді.
|
Түйінді
идея
|
Рефлексиялық есепті
бағалау рәсіміндегі ең маңыздысы мұғалімнің өзінің оқыту мен оқу
тәжірибесінде Бағдарламаның идеяларын пайдалана білу қабілетін
анықтау болып табылады. Себебі бұл көрсеткіштер олардың оқыту және
оқу тәжірибесі өзгергендігін көрсетеді, Бағдарламаның басты мақсаты
осы бағаланатын деректер тұрғысынан, болмаса өздерінің терең білімі
мен кәсіби дамуын дәлелдейтін құжат ретінде мұғалімдер рефлексиялық
есепке қосымша материал ұсына алады. Мектеп тренерлері рефлекциялық
есептің мазмұны, құрылымы бойынша, сондай-ақ рефлекциялық есепті
бағалауға арналған деректерді әзірлеуде өз тобының мұғалімдеріне
кеңес беріп, қолдау көрсете отырып, ұстаздарға барынша көмек беріп,
қолдау көрсете отырып, ұстаздарға барынша көмек беретін
болады.
Рефлекциялық есептің
мазмұны (2000 сөз)
-
Сабақ жоспарларына
Бағдарламаның бір тақырыбын енгізуді негіздеу және оны енгізуде
қолданылған әдістеме;
-
Оқыту мен оқу тәжірибесіне
өзгеріс енгізгенін және ол басқарылғанын растайтын сабақтар
өткізілгенін және оның тиімділігі
талдау.
|
Оқыту
барысы
|
№24
9.00-10.30
|
Тренердің
әрекеті
|
Тыңдаушының
әрекеті
|
Ресурстар
|
уақыты
|
|
«Үш бестік»
жаттығуы
|
1,2,3,4,5 цифрларын
дене қимылымен бейнелеу
«Ыстық алақан» жақсы
тілек айту
5 саусақты атау арқылы топқа
бөлу
|
|
5
мин
|
1-сабақ
Ұйымдастыру.
|
Сыни сараптамалық
жазба
Стеллa Коттрелл (2008). Оқу дағдылары туралы нұсқаулық,
286.
Жалпы алғанда, оқушы бағасының төмен болуына басқа
қателіктеріне қарағанда, сыни талдаудың болмауы көбірек әсер етеді.
Сапалы сыни талдау тамаша орындалған жұмыс пен жай ғана орындала
салған жұмыстың айырмашылығын анықтауға көмектеседі. Сіздің жазбаша
жұмысыңыз оның сыни сараптама екенін анықтауға көмектесе
ме?
Сипаттамалық
жазба...
|
Сыни сараптамалық
жазба...
|
не болғанын
баяндайды
|
мәнін
анықтайды
|
бірдеңеге ұқсайтынын
айтады
|
мықты және осал жақтарын
бағалайды
|
қалай басталғанын
баяндайды
|
бүкіл ақпаратты
бағамдайды
|
барлығының қандай ретпен
болғанын айтады
|
дәйектелген шешім
қабылдайды
|
бірдеңені қалай істеу
керектігін айтады
|
дәлелдемелерге сәйкес
дәйектейді
|
теорияны
түсіндіреді
|
белгілі бір нәрсенің неліктен
сәйкес келетінін және жарамды екенін
көрсетеді
|
нәрсенің қалай ықпал ететінін
түсіндіреді
|
нәрсенің неліктен (күштірек)
ықпалы бар екенін көрсетеді
|
әдістің қолданылғанын атап
өтеді
|
белгілі бір нәрсе сәйкес
келетінін және жарамды екенін анықтайды
|
бірдеңенің болып өткенін
айтады
|
мерзімнің неліктен маңызды
екенін анықтайды
|
түрлі құрамдас бөлшектер туралы
айтады
|
құрамдас бөлшектердің
маңыздылығын бағамдайды
|
пікір
білдіреді
|
әрбір өлшемнің қалай
таңдалғанын түсіндіреді
|
толық тізімдеп
шығады
|
ақпарат бөлшектері арасындағы
байланыстың маңызын бағалайды
|
кез келген тәртіпте атап
шығады
|
ақпаратты маңыздылығына қарай
құрылымдайды
|
элементтер арасындағы байланыс
туралы айтады
|
ақпарат бөлшектері арасындағы
байланыстың маңызды екендігін растайды
|
ақпарат
береді
|
қорытынды
жасайды
|
|
|
Нұсқаулық,қағаз,қалам
|
15
мин
|
Өздік
жұмыс
|
Рефлексиялық
есеп(2000 сөз)
|
Сабақ жоспарына
Бағдарламаның бір тақырыбын енгізуді негіздеу және өткізілген бір
сабағына талдау жасау
|
Нұсқаулық,
ҚМЖ
|
25
мин
|
Сыни сараптамалық
жазба
|
Мұғалімдердің
есептеріне сыни сараптамалық
жазба
|
Мұғалімдер тренер
мен әріптестерінің қалыптастырушы пікірін алғаннан кейін есепке
түзету енгізеді
|
Компьютер,
ҚМЖ,
|
25
мин
|
Жинақтау
|
Бағалау үшін Блум
таксономиясының барлық деңгейін қарастыру үшін есепті бағалаудағы
белсенді етістіктер тізімін
ұсынады
|
Белсенді
етістіктер:жүйелендіру,жинау, анықтау, сипаттау,
талдау,суреттеу,сілтеме жасау,тұжы
рымдау,
|
Үлестірме мате-
риалдары, 143 бет
|
10
мин
|
Қорытын
ды
|
Есеп жазудағы
кедергілер
|
Есеп жазудағы
кедергілерді жою
|
|
5
мин
|
Рефлексия
|
«Қосу-алу-қызықты»
|
|
Үлестір- ме
материал-дары, 143 бет
|
5
мин
|