АптаКүн | Күні | ТренерТиктенбаев Мамед | Өткізілетін орныТарих кабинеті
|
Тақырыбы | Мұғалімдерді өзгеріс енгізу барысында оқыту мен оқуды бағалауға (нәтижені анықтауға)дайындық |
Мақсаты | Мұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасының бір тақырыбыбойынша есеп түрінде рефлексия жасайды (білу,түсіну,қолдану және ой толғау), сонымен бірге рефлексиялық есепті өзі бағалауға және өзара бағалауға жаттығады. |
Оқу нәтижесі | Мұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасы бойынша оқу кезіндегі өз тәжірибелеріне талдау жасап,ойларын жинақтайды,өздерінің рефлексиялық ойларын жинақтайды, өздерінің рефлексиялық ойларын үш критерий бойынша бағалайды және рефлексиялық есептерінің соңғы нұсқасын әзірлейді. |
Түйінді идея | Рефлексиялық есепті бағалау рәсіміндегі ең маңыздысы мұғалімнің өзінің оқыту мен оқу тәжірибесінде Бағдарламаның идеяларын пайдалана білу қабілетін анықтау болып табылады. Себебі бұл көрсеткіштер олардың оқыту және оқу тәжірибесі өзгергендігін көрсетеді, Бағдарламаның басты мақсаты осы бағаланатын деректер тұрғысынан, болмаса өздерінің терең білімі мен кәсіби дамуын дәлелдейтін құжат ретінде мұғалімдер рефлексиялық есепке қосымша материал ұсына алады. Мектеп тренерлері рефлекциялық есептің мазмұны, құрылымы бойынша, сондай-ақ рефлекциялық есепті бағалауға арналған деректерді әзірлеуде өз тобының мұғалімдеріне кеңес беріп, қолдау көрсете отырып, ұстаздарға барынша көмек беріп, қолдау көрсете отырып, ұстаздарға барынша көмек беретін болады. Рефлекциялық есептің мазмұны (2000 сөз)Сабақ жоспарларына Бағдарламаның бір тақырыбын енгізуді негіздеу және оны енгізуде қолданылған әдістеме;Оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізгенін және ол басқарылғанын растайтын сабақтар өткізілгенін және оның тиімділігі талдау.Бағдарламаның бір тақырыбы ықпалдастырылған сабақ жоспарлары (3 жоспар) (205 сөзден тұратын түсініктемесімен қоса) |
Оқыту барысы |
№249.00-10.30 | Тренердің әрекеті | Тыңдаушының әрекеті | Ресурстар | уақыты |
| «Үш бестік» жаттығуы | 1,2,3,4,5 цифрларын дене қимылымен бейнелеу«Ыстық алақан» жақсы тілек айту5 саусақты атау арқылы топқа бөлу |
| 5 мин |
1-сабақҰйымдастыру.
| Сыни сараптамалық жазба
Стеллa Коттрелл (2008). Оқу дағдылары туралы нұсқаулық, 286.
Жалпы алғанда, оқушы бағасының төмен болуына басқа қателіктеріне қарағанда, сыни талдаудың болмауы көбірек әсер етеді. Сапалы сыни талдау тамаша орындалған жұмыс пен жай ғана орындала салған жұмыстың айырмашылығын анықтауға көмектеседі. Сіздің жазбаша жұмысыңыз оның сыни сараптама екенін анықтауға көмектесе ме?
|
| Нұсқаулық,қағаз,қалам | 15 мин |
Өздік жұмыс | Рефлексиялық есеп(2000 сөз) | Сабақ жоспарына Бағдарламаның бір тақырыбын енгізуді негіздеу және өткізілген бір сабағына талдау жасау | Нұсқаулық, ҚМЖ | 25 мин |
Сыни сараптамалық жазба | Мұғалімдердің есептеріне сыни сараптамалық жазба | Мұғалімдер тренер мен әріптестерінің қалыптастырушы пікірін алғаннан кейін есепке түзету енгізеді | Компьютер, ҚМЖ, | 25 мин |
Жинақтау | Бағалау үшін Блум таксономиясының барлық деңгейін қарастыру үшін есепті бағалаудағы белсенді етістіктер тізімін ұсынады | Белсенді етістіктер:жүйелендіру,жинау, анықтау, сипаттау, талдау,суреттеу,сілтеме жасау,тұжы рымдау, | Үлестірме мате- риалдары, 143 бет | 10 мин |
Қорытын ды | Есеп жазудағы кедергілер | Есеп жазудағы кедергілерді жою |
| 5 мин |
Рефлексия | «Қосу-алу-қызықты» |
| Үлестір- ме материал-дары, 143 бет | 5 мин |