Материалдар / Мұғалімдерді өзгеріс енгізу барысында оқыту мен оқуды бағалауға (нәтижені анықтауға)дайындық
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мұғалімдерді өзгеріс енгізу барысында оқыту мен оқуды бағалауға (нәтижені анықтауға)дайындық

Материал туралы қысқаша түсінік
Деңгейлік курстан өткен мұғалімдерге мектепте треник өткізген коучинг сабақтарына көмек болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
506
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

25-күн,2-сабақ
АптаКүнКүніТренерТиктенбаев Мамед АдилханұлыӨткізілетін орныТарих кабинеті

ТақырыбыМұғалімдерді өзгеріс енгізу барысында оқыту мен оқуды бағалауға (нәтижені анықтауға)дайындық
МақсатыМұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасының бір тақырыбыбойынша есеп түрінде рефлексия жасайды (білу,түсіну,қолдану және ой толғау), сонымен бірге рефлексиялық есепті өзі бағалауға және өзара бағалауға жаттығады.
Оқу нәтижесіМұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасы бойынша оқу кезіндегі өз тәжірибелеріне талдау жасап,ойларын жинақтайды,өздерінің рефлексиялық ойларын жинақтайды, өздерінің рефлексиялық ойларын үш критерий бойынша бағалайды және рефлексиялық есептерінің соңғы нұсқасын әзірлейді.
Түйінді идеяРефлексиялық есепті бағалау рәсіміндегі ең маңыздысы мұғалімнің өзінің оқыту мен оқу тәжірибесінде Бағдарламаның идеяларын пайдалана білу қабілетін анықтау болып табылады. Себебі бұл көрсеткіштер олардың оқыту және оқу тәжірибесі өзгергендігін көрсетеді, Бағдарламаның басты мақсаты осы бағаланатын деректер тұрғысынан, болмаса өздерінің терең білімі мен кәсіби дамуын дәлелдейтін құжат ретінде мұғалімдер рефлексиялық есепке қосымша материал ұсына алады. Мектеп тренерлері рефлекциялық есептің мазмұны, құрылымы бойынша, сондай-ақ рефлекциялық есепті бағалауға арналған деректерді әзірлеуде өз тобының мұғалімдеріне кеғес беріп, қолдау көрсете отырып, ұстаздарға барынша көмек беріп, қолдау көрсете отырып, ұстаздарға барынша көмек беретін болады. Рефлекциялық есептің мазмұны (2000 сөз)
  • Сабақ жоспарларына Бағдарламаның бір тақырыбын енгізуді негіздеу және оны енгізуде қолданылған әдістеме;
  • Оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізгенін және ол басқарылғанын растайтын сабақтар өткәзәлгенін және оның тиімділігі талдау.
  • Бағдарламаның бір тақырыбы ықпалдастырылған сабақ жоспарлары (3 жоспар) (205 сөзден тұратын түсініктемесімен қоса)
  • Оқыту барысы
    №249.00-10.30Тренердің әрекетіТыңдаушының әрекетіРесурстаруақыты
    1-сабақҰйымдастыру.

    Топқа бөлуАВСDEесептері атымен 5 топқа бөлінуКестелер, әріптер5 минут
    Сергіту сәтіКартоп егуТыңдаушылар бір-бірінің артына тұрып, арқаларына массаж жасайды.

    3 мин
    Жеке жұмысРефлексиялық есепті жалғастыруға ұсыныс бередіРефлексияық есепті жеке жазуды жалғастыруНұсқаулық,қағаз,қалам35 мин


    Тренер кезекпен әр мұғалімге қалыптастырушы пікір ұсынады.Мұғалімдер ұсынылған пікірлерді ескере отырып,есептерді толықтырадыТренердің ұсыныстары20 мин
    Қорытынды

    Тренердің есептерді алдын-ала тексеруіЕсептерді тренердің талқылауына ұсынадыРефлексивтік есеп және 205 сөзден тұратын түсініктемесіменсабақ жоспары20 мин
    РефлексияКурс қорытындысыКөп нұсқалы жауап ететін сұрақтар:
  • Неліктен қиын болды?
  • Есепте не аштыңыз, білдіңіз?
  • Есептен сіздің күткеніңіз расталды ма?
  • Есеп ненің төңірегінде ойлануға мәжбүр етті?
  • Мұғалімге арналған нұсқаулық, 73-бет.10 мин






















































    25-күн, 1-сабақ.
    АптаКүнКүніТренерТиктенбаев МамедӨткізілетін орныТарих кабинеті

    ТақырыбыМұғалімдерді өзгеріс енгізу барысында оқыту мен оқуды бағалауға (нәтижені анықтауға)дайындық
    МақсатыМұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасының бір тақырыбыбойынша есеп түрінде рефлексия жасайды (білу,түсіну,қолдану және ой толғау), сонымен бірге рефлексиялық есепті өзі бағалауға және өзара бағалауға жаттығады.
    Оқу нәтижесіМұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасы бойынша оқу кезіндегі өз тәжірибелеріне талдау жасап,ойларын жинақтайды,өздерінің рефлексиялық ойларын жинақтайды, өздерінің рефлексиялық ойларын үш критерий бойынша бағалайды және рефлексиялық есептерінің соңғы нұсқасын әзірлейді.
    Түйінді идеяРефлексиялық есепті бағалау рәсіміндегі ең маңыздысы мұғалімнің өзінің оқыту мен оқу тәжірибесінде Бағдарламаның идеяларын пайдалана білу қабілетін анықтау болып табылады. Себебі бұл көрсеткіштер олардың оқыту және оқу тәжірибесі өзгергендігін көрсетеді, Бағдарламаның басты мақсаты осы бағаланатын деректер тұрғысынан, болмаса өздерінің терең білімі мен кәсіби дамуын дәлелдейтін құжат ретінде мұғалімдер рефлексиялық есепке қосымша материал ұсына алады. Мектеп тренерлері рефлекциялық есептің мазмұны, құрылымы бойынша, сондай-ақ рефлекциялық есепті бағалауға арналған деректерді әзірлеуде өз тобының мұғалімдеріне кеңес беріп, қолдау көрсете отырып, ұстаздарға барынша көмек беріп, қолдау көрсете отырып, ұстаздарға барынша көмек беретін болады. Рефлекциялық есептің мазмұны (2000 сөз)
  • Сабақ жоспарларына Бағдарламаның бір тақырыбын енгізуді негіздеу және оны енгізуде қолданылған әдістеме;
  • Оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізгенін және ол басқарылғанын растайтын сабақтар өткізілгенін және оның тиімділігі талдау.
  • Бағдарламаның бір тақырыбы ықпалдастырылған сабақ жоспарлары (3 жоспар) (205 сөзден тұратын түсініктемесімен қоса)
  • Оқыту барысы
    №249.00-10.30Тренердің әрекетіТыңдаушының әрекетіРесурстаруақыты


    «Үш бестік» жаттығуы1,2,3,4,5 цифрларын дене қимылымен бейнелеу«Ыстық алақан» жақсы тілек айту5 саусақты атау арқылы топқа бөлу

    5 мин
    1-сабақҰйымдастыру.

    Сыни сараптамалық жазба

    Стеллa Коттрелл (2008). Оқу дағдылары туралы нұсқаулық, 286.

    Жалпы алғанда, оқушы бағасының төмен болуына басқа қателіктеріне қарағанда, сыни талдаудың болмауы көбірек әсер етеді. Сапалы сыни талдау тамаша орындалған жұмыс пен жай ғана орындала салған жұмыстың айырмашылығын анықтауға көмектеседі. Сіздің жазбаша жұмысыңыз оның сыни сараптама екенін анықтауға көмектесе ме?



    Нұсқаулық,қағаз,қалам15 мин
    Өздік жұмысРефлексиялық есеп(2000 сөз) Сабақ жоспарына Бағдарламаның бір тақырыбын енгізуді негіздеу және өткізілген бір сабағына талдау жасауНұсқаулық, ҚМЖ25 мин
    Сыни сараптамалық жазбаМұғалімдердің есептеріне сыни сараптамалық жазбаМұғалімдер тренер мен әріптестерінің қалыптастырушы пікірін алғаннан кейін есепке түзету енгізедіКомпьютер, ҚМЖ, 25 мин
    ЖинақтауБағалау үшін Блум таксономиясының барлық деңгейін қарастыру үшін есепті бағалаудағы белсенді етістіктер тізімін ұсынады Белсенді етістіктер:жүйелендіру,жинау, анықтау, сипаттау, талдау,суреттеу,сілтеме жасау,тұжы рымдау, Үлестірме мате- риалдары, 143 бет10 мин
    Қорытын дыЕсеп жазудағы кедергілерЕсеп жазудағы кедергілерді жою

    5 мин
    Рефлексия«Қосу-алу-қызықты»

    Үлестір- ме материал-дары, 143 бет5 мин


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!