Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мұғалімнің тәжірибе-эксперимент жұмысының жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ ӨСКЕМЕН ҚАЛАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ БӨЛІМІ
Өскемен Қалалық әкімдігінің «Ахмет Байтұрсынов атындағы № 20 орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
БЕКІТІЛДІ:______ КЕЛІСІЛДІ______ ТЕКСЕРІЛДІ:______
Мектеп директоры Директордың ОІЖО МПӘБ жетекшісі
Садықов Б.О Тукубаева Т.Т Нурсапарова А.З «___»_____2020 жыл «___»_____2020 жыл «___»_____2020 жыл
Мұғалімнің тәжірибе-эксперимент жұмысының
ЖОСПАРЫ
(2020-2025 оқу жылы)
Бастауыш сынып мұғалімі: Назарбаева М.К.
Өскемен қаласы, 2020 жыл
Қаланың өзекті тақырыбы:
« Оқушылардың XXI ғасыр дағдыларын дамыту - жаңа күрделі әлемде нені білу және қолдану керек?».
Мектептің өзекті тақырыбы:
«Оқытудың барлық субьектілерінің өзара әрекетін ұйымдастырудың бір компоненті – ақпараттық – коммуникациялық технология».
Бірлестіктің өзекті тақырыбы: «Оқытудың ақпараттық – коммуникациялық технологиясын қолдану негізінде,оқу процесін жаңаша ұйымдастыру арқылы білім сапасын арттыру».
Мұғалімнің өзекті тақырыбы: « Оқытудың ақпараттық коммуникациялық технологиясын қолдану негізінде, топтық жұмыс арқылы оқушылардың сөйлеу қабілеттерін арттыру»
Мақсаты: Топтық жұмысты дұрыс ұйымдастыру арқылы оқушылардың фннкционалдық сауаттылығын қалыптастыру, ынтымақтастық орта құру, өз ойларын еркін айтуға, өзара пікір алысуға үйрету. Оқытудың ақпараттық коммуникациялық технологиясын қолдану арқылы жеті модульді тиімді пайдалану.
Міндеттері:
1. Оқу үрдісін жекелендіру мен дифференциялануын қамтамасыз ететін технологиялар,әдіс-тәсілдерді,құралдарды қолданудың негізінде оқушылардың білім стандарттарын меңгеруін қамтамасыз ету.
2. Іс-әрекеттің тиімділігін тексеру.
3.Оқу үрдісінің сабақтастығын қамтамасыз ету.
4. Ықпал ететін оқытудың әдіс-тәсілдерін іріктеу,жүйелеу,меңгеру.
5. Оқушылардың жеке мүмкіндігі мен алға жылжу қарқын элементтік талдау негізінде бақылау жүйесін әзірлеу.
6. Оқытудың қолданылатын әдіс-тәсілдерін,олардың тиімділігін талдау.
7. Оқушылардың білімді меңгеру мен іскерлігінің қалыптасу деңгейін талдау.
Күтілетін нәтиже:
1.Жеті модуль идеясы арқылы сабағымда әдіс-тәсілдер қолданып дамыта аламын;
2. Оқушыларымның бойына өзгеріс енгізетін идеялардың тиімді жақтарын пайдаланамын.
3.Мұғалім мен оқушы арасында қарым-қатынас нығаяды;
4. Өз ойларын нақты жеткізеді, сабаққа қызығушылығы артады;
5.Өзін-өзі жұпта, топта бағалайды; сенімділіктері артады;
6.Кері байланыс орнайды, өз-өзін реттеу жүреді.
Зерттеу мәселесі: Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын қалыптастыру және оқушылардың жеке мүмкіндігі мен алға жылжу қарқын элементтік талдау мен есепке алу негізінде бақылау жүйесін әзірлеу,эксперимент жүргізу,қоғамдық ортада сөйлей білуге үйрету
Зерттеу объектісі:білім мазмұны
Зерттеу нысаны: Оқушылардың интеллектілік дағдысы,өз жұмысына болжам,нақты жоспар, зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын,талдау жасай алатын тұлға, оқушылардың логикалық ойлауының бірізділігі
ІІ кезең ІЗДЕНІС (2021-2022 оқу жылы)
Мақсаты: Тақырып бойынша теорияны оқып үйрену, іс-тәжірибелермен танысу
Міндеттері:
Ақпарат көздерімен жұмыс жүргізу;
Әдебиеттер және де басқа да ақпарат көздерініне анализ жасау ,жинақтау.
№ |
Негізгі іс-әрекеттер |
Мерзімі |
Формасы |
Нәтижесі |
1 |
Тақырып бойынша өз білімімді жетілдіру жоспарын жасау. Жұмыс бағыттарын жоспарлау. |
қаңтар |
Ізденіс |
Ізгілікті білім беру белгілері,маңызды қасиеттерді іс жүзінде көрсетуге даярлықты дамыту |
2 |
Ғаламтордан ustaz.kz, bilim.kz инфоурок, сайттары арқылы қала, облыс,республика , халықаралық көлеміндегі шығармашыл ұстаздармен тәжірибе алмасу. |
ақпан |
Ізденіс |
|
3 |
Интернетпен жұмыс жасау, жеке сайт ашу оны материалдармен толықтыру |
наурыз |
Теориялық ізденіс |
|
4 |
Тәжірибе жинақтау және кейін оны өз іс-тәжірибеме енгізу мақсатында әріптестердің сабақтарына қатысу. |
Жыл көлемінде |
сабақ |
|
5 |
Әдістемелік бірлестік отырыстарында, шығармашылық топтарда жаңа әдіс-тәсілдер туралы тәжірибе жинақтау |
Жыл көлемінде |
Коучингтер |
|
6 |
Өзекті тақырып бойынша педагогикалық әдістемелік кеңестерде,қалалық семинарларға қатысып тәжірибе алмасу |
Жыл көлемінде |
Мектеп және қалалық |
|
7 |
Қала мектептерінің қоғамдастықтарында, шығармашылық топтарда жаңа әдіс-тәсілдер туралы тәжірибе жинақтау |
Жыл көлемінде |
Коучинг-сессиялар шеберлік сабақтар |
|
8 |
Қоғамдастық мектептермен,тренер, коучтармен байланыс жасау |
Жыл көлемінде |
Әдістемелік отырыс, семинар |
|
ІІІ кезең ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ
( 2022-2023, 2023-2024 оқу жылы)
Мақсаты: Топтық жұмысты дұрыс ұйымдастыра отырып, оқушыларды зерттеушілік әңгімеге жетелеу.
Міндеттері:
Сабақта диалогтік оқытуды,ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану негізінде,оқу процесін жаңаша ұйымдастыру ;
оқушылардың жетістіктерін дер кезінде байқау. Оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес жұмысты саралай жүргізу.
№ |
Негізгі іс-әрекеттер |
Мерзімі |
Формасы |
Нәтижесі |
1 |
Диагностиканың әр түрлерін меңгерген, технологиялардың жүргізу жолдарын пайдалану, диагностикалардың әдіс-тәсілдерін өңдеп, өз бетімше түрлендіру, оларды құрастыру. |
Жыл көлемінде |
тәжірибе |
|
2 |
Оқыту мәселелерін жекеше ықпал етуі мен қамтамасыз етіп, жүйелі түрде үйреніп отыру; Тапсырманың көлемі мен мазмұны сараландыру, үлгерімі төмен және қабілетті оқушыларды үнемі қадағалап отыра білу |
Жыл көлемінде |
сабақ |
Өз шығармашылығымды басқаларға үйрету,кәсіби шеберлігімді арттыру |
3 |
Өзекті тақырып бойынша педагогикалық әдістемелік кеңестерде,қала-лық,облыстық семинарларға қатысып, тәжірибе алмасу Коучинг-сессиялар, шеберлік сабақтар өткізу |
Жыл көлемінде |
Теориялық, практикалық ізденіс |
|
4 |
.Әр түрлі деңгейдегі қашықтықтан ұйымдастырылатын конкурстарға, олимпиадаларға, семинарлар мен конференцияларға қатысу. Әр түрлі деңгейдегі кәсіби сайысқа қатысу .Өзекті тақырып бойынша ғылыми –тәжірибелік конференцияға қатысу Қашықтық сабақтарға видеосабақтар жасап, сайыстарға қатысу
|
Жыл көлемінде |
Іс-тәжірибе алмасу |
Іскерлік қабілетті дамыту, өздігінен жетілдіру |
5 |
Өзекті тақырып бойынша жинақтап жатқан есептеріме, талдауларыма түзетулер енгізу. |
Жыл көлемінде |
Рефлексивті есеп |
|
6 |
Әдістемелік бірлестік отырыстарында, шығармашылық топтарда оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерімен танысу. |
Жыл көлемінде |
Дөңгелек үстел, курстар әдістемелік кеңестер, коучингтер |
|
7 |
Ата-аналарға арналған дөңгелек үстелдер,әр түрлі формадағы жиналыстар Оқушыларға бағытталған түрлі формадағы жұмыстар |
Жыл көлемінде |
|
|
8 |
Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық педагогикалық диагностикасы зерттеу |
наурыз |
Іс-тәжірибе алмасу |
|
9 |
Оқушылардың интеллектуалдық сайыстарға, пәндік олимпиадаларға,ҒПК-ға,КТК-на қатысуын ұйымдастыру. |
Жыл көлемінде |
Әр түрлі формадағы олимпиадалар |
|
ІV кезең ҚОРЫТЫНДЫ (2024-2025 оқу жылы)
Мақсаты. «Оқып үйрену, меңгеру, өмірге ендіру, дамыту , өзгеру.»Нені оқытым? Не табысты болды? Қорытынды жұмыстарын саралау
Міндеттері:
Жинақталған білім мен дағдыны оқу-тәрбие үрдісінде қолдану;
Өз жұмысыма баға беру,бірлестікте есеп беру, аттестациялық тест, кәсіби іс-әрекетті бағалау картасы, жинақ шығару;
№ |
Негізгі іс-әрекеттер |
Мерзімі |
Формасы |
Нәтижесі |
1 |
Басылым материалдарымен
жұ Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |