Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    География 7 сынып қысқа мерзімді сабақ жоспары



    Ұзақ мерзімді жоспар:

    7.3 физикалық география

    Бөлім: 3.3 Гидросфера

    Күні: «____»____________20___ж

    Сынып 7


    Мектеп: №142ЖББМ

    Мұғалімнің аты-жөні: Нысанғалиева М.К


    Қатысқандар:_______________

    Қатыспағандар:______________



    Сабақ тақырыбы:

    §29 . Мұхит суларының қозғалыстары

    Оқу мақсаттары

    7.3.3.6 мұхит суының қозғалыстарын жіктеп,түсіндіреді.

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушы: Мұхит суының қозғалысының пайда болу себептерін түсінеді.

    Басым бөлігі: Мұхит суында ағыс пен толқын түрін ажыратып, бағытын кескін картадан көрсете біледі.

    Кейбір оқушы: Мұхит суы қозғалысының адам өміріне, жер бетінде, климатқа әсерін анықтап маңыздылығын сипаттайды.

    Бағалау критерийі

    • Қозғалыс түрлерін ажыратып, бағытын көрсете алады.

    • Мұхит суы қозғалысының себептерін анықтайды .

    Тілдік мақсат


    Пәндік лексика терминология

    Тілдік қорын дамытады. Сабақ барысында терминдік сөздерді қолдана отырып бір-бірімен қарым-қатынас жасайды. Тақырып бойынша толқын, ағыс, мәжбүрлі және еркін толқындар, толқынның қырқасы,биіктік, етек, жылдамдық, еңістігі, қысқа және ұзын, сейсмикалық, теңселме, соқпа, толқындар, көтерілу толқыны сөздерді қолдана отырып, бір-біріне сұрақ қоюда қолдана білу.


    Құндылықтарға баулу

    • Суларының қозғалысында толқындар мен ағыстарды біледі.

    • Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіл әлемдік өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуын біледі.

    Пән аралық байланыс

    Физика, жаратылыстану

    Күтілетін нәтиже

    • Мұхит суы қозғалысы пайда болуын себебін айта алады.

    • Ағыс пен толқын түрлерін ажыратып, бағытын сипаттай алады.

    • Мұхит суы қозғалысының адам өміріне жер бетінде

    материктердің климатына әсерін анықтап сипаттайды .



    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу,түсіну, жинақтау.

    Белсенді оқыту әдістері

    «Ой қозғау», «Диермен әдіс», «INSERT»тәсілі, «Ойлан», «Менің географиялық зерттеулерім», «Менталды карта»

    Саралау әдістері

    • Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар бере отырып

    • Жеке, жұптық ,топтық жұмыстар А,В,С шығармашылық жұмыстарды дамыту

    Критералды бағалау

    Сабақтың барлық кезеңдері бойынша қалыптастырушы бағалауды қолдану.


    Дескриптор



    • Мұхит су қозғалысының пайда болуы және түрлерін анықтай алады.

    • Толқын құрылысын сыза біледі.

    • Толқын құрылысы және ағыс бағытын кескін картаға түсіре алады, географиялық орнын белгілейді.

    • Тұрақты жел әсерінен түзлетін ағыстардың орналасу себебін және өзгешелігін сипаттай алады.

    • Ғаламшардағы маңызы адам өміріне пайдасымен зиянын түсіндіре алады..


    Кері байланыс

    Кері байланыс жасау барысында «3 Қ» сұрақтарына жауап береді

    • қызық

    • Құнды

    • Қиын

    Алдыңғы білім

    Географилық қабық және қабықтар арасындағы байланыстар.

    АКТ қолдану

    Интерактивті тақта , планшет, интернет ресурс

    Ресурстар

    АКТ, видео көрініс, дүниежүзінің физикалық және мұхиттар картасы, кескін карта, жұмыс дәптерлері, флипчарт, оқулық , түрлі- түсті маркерлер.


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарларнған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Дереккөздер,

    ресурстар

    Сабақтың басы
































    Сабақтың ортасы




















    I.Ұйымдастыру:

    1.Салемдесу.

    2.Оқушыларға жағымды орта қалыптастыру

    3.Оқушыларды мұхиттар аты арқылы топқа біріктіру

    4.Топ ережесін құруына бағдар беру

    - Топта сыйластық.

    -Әр адамның пікірі құнды

    - Уақыт алтыннанда қымбат.

    1-топ Тынық мұхит

    2-топ Атлант мұхит

    3-топ Үнді мұхит

    4-топ Солтүстік мұзды мұхит

    Сабақ мақсаты оқушылармен бірлесе отырып анықталады.

    II.Үй тапсырмасын сұрау. «Кім жүйрік»

    1.Теңіз суының басты қасиеті неде? (тұздылығы)

    2.Мұхит суының орташа тұздылығы қанша? ( 350/00)

    3.Судың қысымы қалай өзгереді?

    ( Әр 10м тереңдікте 1мм артады)

    4.Дүние жүзілік мұхит бетінің жылдық орташа t0 қанша? ( 17,40

    5.Дүние жүзілік мұхит ағыстарыдың су тұздылығына әсері бар ма? (жылы ағыстар тұздылығын арттырады, суық ағыстар кемітеді)

    Тапсырма соңында интерактив тақтадан дұрыс жауаптары көрсетіледі. Оқушылар бір-бірін жұмысын тексере отырып өзара бағалайды.



    Бүгінгі сабағымызда мұхит су қозғалысының себебі және қозғалыс түрлерімен танысып табиғаттағы маңызына тоқталамыз.


    Ой қозғау.

    Бұл бейне баяннан нені көрдіңіздер?

    • Неліктен Мұхит суында қозғалыс болады? Не себепті екені түсіндіріңіздер?

    • Толқыу мен ағыстардың өзгешелігі неде? Еліміздің табиғатына әсері бар ма?


    • Мұхиттағы суы қозғалысының жер бетінде климатқа адам өмірінде қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар?

    Мұхит су қозғалыс жайлы өз білетін мағұлматтарыңызды мына кестеге толтырып отырыңыздар

    III. Білу .«INSERT» тәсілі. Сабақтың әр кезеңінен кейін оқушылар кестелерді өзара талқылау жүргізе толтырып отырады.


    V

    +

    -

    ?

    «Бұрыннан білемін

    Мұхит суын қозғалысқа келтуші басты себеп жел

    «Жаңа ақпарат»

    Қозғалыс түрі -толқын , ағыс

    Ағыстар үш түрі бар

    «Менің ойлағаныма қайшы»

    Толқын мен ағыстың өзгешелігі неде?


    «Келісе алмаймын білгім келеді»

    Материк

    табиғаты





    2 мин


    Қима қағаздар










    Жеке, жұп

    АКТ интерактив тақта


    смайлинг




    3 мин









    Бейне материал «Мұхиттағы су қозғалысы»







    Жеке, жұппен,

    3мин



    Мұхит суында толқын және ағыстар болады Олардың бір-бірінен өзгешелігі адам өміріне пайдасы мен зины қандай екені толық білу үшін оқулықпен жұмысымызды жалғастырайық.


    IV.

    Блум таксономиясы. Түсіну

    1топ .Мұхиттағы су қозғалысы Постер қорғау

    2 топ. Көтерілу толқындары. Ағыстар Анаграмма

    3 топ Батыс желдер ағысы. Слайд жасау

    4 топ Мұхит ағыстардың маңызы .Топтықзерттеу

    Оқушылар тақырыппен танысады жеке, жұппен, топпен талқылап өзара пікір алмасады. Бұл тапсырманы орындау барысында белсенді оқу-бірлескен топтық жұмыс қалыптасады.


    Бағалау бас бармақ әдісі арқылы топтық жұмыс бағаланады.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нысангалиева Менсулу Кайржановна
    20 Қараша 2020
    2551
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мұхит суларының қозғалыстары 7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мұхит суларының қозғалыстары 7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұхит суларының қозғалыстарын және Мұхит суының қозғалысының пайда болу себептерін түсінеді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    География 7 сынып қысқа мерзімді сабақ жоспары



    Ұзақ мерзімді жоспар:

    7.3 физикалық география

    Бөлім: 3.3 Гидросфера

    Күні: «____»____________20___ж

    Сынып 7


    Мектеп: №142ЖББМ

    Мұғалімнің аты-жөні: Нысанғалиева М.К


    Қатысқандар:_______________

    Қатыспағандар:______________



    Сабақ тақырыбы:

    §29 . Мұхит суларының қозғалыстары

    Оқу мақсаттары

    7.3.3.6 мұхит суының қозғалыстарын жіктеп,түсіндіреді.

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушы: Мұхит суының қозғалысының пайда болу себептерін түсінеді.

    Басым бөлігі: Мұхит суында ағыс пен толқын түрін ажыратып, бағытын кескін картадан көрсете біледі.

    Кейбір оқушы: Мұхит суы қозғалысының адам өміріне, жер бетінде, климатқа әсерін анықтап маңыздылығын сипаттайды.

    Бағалау критерийі

    • Қозғалыс түрлерін ажыратып, бағытын көрсете алады.

    • Мұхит суы қозғалысының себептерін анықтайды .

    Тілдік мақсат


    Пәндік лексика терминология

    Тілдік қорын дамытады. Сабақ барысында терминдік сөздерді қолдана отырып бір-бірімен қарым-қатынас жасайды. Тақырып бойынша толқын, ағыс, мәжбүрлі және еркін толқындар, толқынның қырқасы,биіктік, етек, жылдамдық, еңістігі, қысқа және ұзын, сейсмикалық, теңселме, соқпа, толқындар, көтерілу толқыны сөздерді қолдана отырып, бір-біріне сұрақ қоюда қолдана білу.


    Құндылықтарға баулу

    • Суларының қозғалысында толқындар мен ағыстарды біледі.

    • Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіл әлемдік өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуын біледі.

    Пән аралық байланыс

    Физика, жаратылыстану

    Күтілетін нәтиже

    • Мұхит суы қозғалысы пайда болуын себебін айта алады.

    • Ағыс пен толқын түрлерін ажыратып, бағытын сипаттай алады.

    • Мұхит суы қозғалысының адам өміріне жер бетінде

    материктердің климатына әсерін анықтап сипаттайды .



    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу,түсіну, жинақтау.

    Белсенді оқыту әдістері

    «Ой қозғау», «Диермен әдіс», «INSERT»тәсілі, «Ойлан», «Менің географиялық зерттеулерім», «Менталды карта»

    Саралау әдістері

    • Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар бере отырып

    • Жеке, жұптық ,топтық жұмыстар А,В,С шығармашылық жұмыстарды дамыту

    Критералды бағалау

    Сабақтың барлық кезеңдері бойынша қалыптастырушы бағалауды қолдану.


    Дескриптор



    • Мұхит су қозғалысының пайда болуы және түрлерін анықтай алады.

    • Толқын құрылысын сыза біледі.

    • Толқын құрылысы және ағыс бағытын кескін картаға түсіре алады, географиялық орнын белгілейді.

    • Тұрақты жел әсерінен түзлетін ағыстардың орналасу себебін және өзгешелігін сипаттай алады.

    • Ғаламшардағы маңызы адам өміріне пайдасымен зиянын түсіндіре алады..


    Кері байланыс

    Кері байланыс жасау барысында «3 Қ» сұрақтарына жауап береді

    • қызық

    • Құнды

    • Қиын

    Алдыңғы білім

    Географилық қабық және қабықтар арасындағы байланыстар.

    АКТ қолдану

    Интерактивті тақта , планшет, интернет ресурс

    Ресурстар

    АКТ, видео көрініс, дүниежүзінің физикалық және мұхиттар картасы, кескін карта, жұмыс дәптерлері, флипчарт, оқулық , түрлі- түсті маркерлер.


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарларнған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Дереккөздер,

    ресурстар

    Сабақтың басы
































    Сабақтың ортасы




















    I.Ұйымдастыру:

    1.Салемдесу.

    2.Оқушыларға жағымды орта қалыптастыру

    3.Оқушыларды мұхиттар аты арқылы топқа біріктіру

    4.Топ ережесін құруына бағдар беру

    - Топта сыйластық.

    -Әр адамның пікірі құнды

    - Уақыт алтыннанда қымбат.

    1-топ Тынық мұхит

    2-топ Атлант мұхит

    3-топ Үнді мұхит

    4-топ Солтүстік мұзды мұхит

    Сабақ мақсаты оқушылармен бірлесе отырып анықталады.

    II.Үй тапсырмасын сұрау. «Кім жүйрік»

    1.Теңіз суының басты қасиеті неде? (тұздылығы)

    2.Мұхит суының орташа тұздылығы қанша? ( 350/00)

    3.Судың қысымы қалай өзгереді?

    ( Әр 10м тереңдікте 1мм артады)

    4.Дүние жүзілік мұхит бетінің жылдық орташа t0 қанша? ( 17,40

    5.Дүние жүзілік мұхит ағыстарыдың су тұздылығына әсері бар ма? (жылы ағыстар тұздылығын арттырады, суық ағыстар кемітеді)

    Тапсырма соңында интерактив тақтадан дұрыс жауаптары көрсетіледі. Оқушылар бір-бірін жұмысын тексере отырып өзара бағалайды.



    Бүгінгі сабағымызда мұхит су қозғалысының себебі және қозғалыс түрлерімен танысып табиғаттағы маңызына тоқталамыз.


    Ой қозғау.

    Бұл бейне баяннан нені көрдіңіздер?

    • Неліктен Мұхит суында қозғалыс болады? Не себепті екені түсіндіріңіздер?

    • Толқыу мен ағыстардың өзгешелігі неде? Еліміздің табиғатына әсері бар ма?


    • Мұхиттағы суы қозғалысының жер бетінде климатқа адам өмірінде қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар?

    Мұхит су қозғалыс жайлы өз білетін мағұлматтарыңызды мына кестеге толтырып отырыңыздар

    III. Білу .«INSERT» тәсілі. Сабақтың әр кезеңінен кейін оқушылар кестелерді өзара талқылау жүргізе толтырып отырады.


    V

    +

    -

    ?

    «Бұрыннан білемін

    Мұхит суын қозғалысқа келтуші басты себеп жел

    «Жаңа ақпарат»

    Қозғалыс түрі -толқын , ағыс

    Ағыстар үш түрі бар

    «Менің ойлағаныма қайшы»

    Толқын мен ағыстың өзгешелігі неде?


    «Келісе алмаймын білгім келеді»

    Материк

    табиғаты





    2 мин


    Қима қағаздар










    Жеке, жұп

    АКТ интерактив тақта


    смайлинг




    3 мин









    Бейне материал «Мұхиттағы су қозғалысы»







    Жеке, жұппен,

    3мин



    Мұхит суында толқын және ағыстар болады Олардың бір-бірінен өзгешелігі адам өміріне пайдасы мен зины қандай екені толық білу үшін оқулықпен жұмысымызды жалғастырайық.


    IV.

    Блум таксономиясы. Түсіну

    1топ .Мұхиттағы су қозғалысы Постер қорғау

    2 топ. Көтерілу толқындары. Ағыстар Анаграмма

    3 топ Батыс желдер ағысы. Слайд жасау

    4 топ Мұхит ағыстардың маңызы .Топтықзерттеу

    Оқушылар тақырыппен танысады жеке, жұппен, топпен талқылап өзара пікір алмасады. Бұл тапсырманы орындау барысында белсенді оқу-бірлескен топтық жұмыс қалыптасады.


    Бағалау бас бармақ әдісі арқылы топтық жұмыс бағаланады.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Сабақ жоспары 7 сынып
    20.11.2020
    2551
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нысангалиева Менсулу Кайржановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации