Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мұхит суларының қозғалыстары 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
География 7 сынып қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар: 7.3 физикалық география Бөлім: 3.3 Гидросфера Күні: «____»____________20___ж Сынып 7 |
Мектеп: №142ЖББМ Мұғалімнің аты-жөні: Нысанғалиева М.К Қатысқандар:_______________ Қатыспағандар:______________ |
|
Сабақ тақырыбы: |
§29 . Мұхит суларының қозғалыстары |
|
Оқу мақсаттары |
7.3.3.6 мұхит суының қозғалыстарын жіктеп,түсіндіреді. |
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушы: Мұхит суының қозғалысының пайда болу себептерін түсінеді. Басым бөлігі: Мұхит суында ағыс пен толқын түрін ажыратып, бағытын кескін картадан көрсете біледі. Кейбір оқушы: Мұхит суы қозғалысының адам өміріне, жер бетінде, климатқа әсерін анықтап маңыздылығын сипаттайды. |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Тілдік мақсат Пәндік лексика терминология |
Тілдік қорын дамытады. Сабақ барысында терминдік сөздерді қолдана отырып бір-бірімен қарым-қатынас жасайды. Тақырып бойынша толқын, ағыс, мәжбүрлі және еркін толқындар, толқынның қырқасы,биіктік, етек, жылдамдық, еңістігі, қысқа және ұзын, сейсмикалық, теңселме, соқпа, толқындар, көтерілу толқыны сөздерді қолдана отырып, бір-біріне сұрақ қоюда қолдана білу. |
|
Құндылықтарға баулу |
|
|
Пән аралық байланыс |
Физика, жаратылыстану |
|
Күтілетін нәтиже |
материктердің климатына әсерін анықтап сипаттайды .
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну, жинақтау. |
|
Белсенді оқыту әдістері |
«Ой қозғау», «Диермен әдіс», «INSERT»тәсілі, «Ойлан», «Менің географиялық зерттеулерім», «Менталды карта» |
|
Саралау әдістері |
|
|
Критералды бағалау |
Сабақтың барлық кезеңдері бойынша қалыптастырушы бағалауды қолдану. |
|
Дескриптор |
|
|
Кері байланыс |
Кері байланыс жасау барысында «3 Қ» сұрақтарына жауап береді
|
|
Алдыңғы білім |
Географилық қабық және қабықтар арасындағы байланыстар. |
|
АКТ қолдану |
Интерактивті тақта , планшет, интернет ресурс |
|
Ресурстар |
АКТ, видео көрініс, дүниежүзінің физикалық және мұхиттар картасы, кескін карта, жұмыс дәптерлері, флипчарт, оқулық , түрлі- түсті маркерлер. |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарларнған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
I.Ұйымдастыру: 1.Салемдесу. 2.Оқушыларға жағымды орта қалыптастыру 3.Оқушыларды мұхиттар аты арқылы топқа біріктіру 4.Топ ережесін құруына бағдар беру - Топта сыйластық. -Әр адамның пікірі құнды - Уақыт алтыннанда қымбат. 1-топ Тынық мұхит 2-топ Атлант мұхит 3-топ Үнді мұхит 4-топ Солтүстік мұзды мұхит Сабақ мақсаты оқушылармен бірлесе отырып анықталады. II.Үй тапсырмасын сұрау. «Кім жүйрік» 1.Теңіз суының басты қасиеті неде? (тұздылығы) 2.Мұхит суының орташа тұздылығы қанша? ( 350/00) 3.Судың қысымы қалай өзгереді? ( Әр 10м тереңдікте 1мм артады) 4.Дүние жүзілік мұхит бетінің жылдық орташа t0 қанша? ( 17,40 5.Дүние жүзілік мұхит ағыстарыдың су тұздылығына әсері бар ма? (жылы ағыстар тұздылығын арттырады, суық ағыстар кемітеді) Тапсырма соңында интерактив тақтадан дұрыс жауаптары көрсетіледі. Оқушылар бір-бірін жұмысын тексере отырып өзара бағалайды. Бүгінгі сабағымызда мұхит су қозғалысының себебі және қозғалыс түрлерімен танысып табиғаттағы маңызына тоқталамыз. Ой қозғау. Бұл бейне баяннан нені көрдіңіздер?
Мұхит су қозғалыс жайлы өз білетін мағұлматтарыңызды мына кестеге толтырып отырыңыздар III. Білу .«INSERT» тәсілі. Сабақтың әр кезеңінен кейін оқушылар кестелерді өзара талқылау жүргізе толтырып отырады.
|
2 мин
Қима қағаздар
Жеке, жұп АКТ интерактив тақта
смайлинг
3 мин
Бейне материал «Мұхиттағы су қозғалысы»
Жеке, жұппен, 3мин |
||||||||||
|
Мұхит суында толқын және ағыстар болады Олардың бір-бірінен өзгешелігі адам өміріне пайдасы мен зины қандай екені толық білу үшін оқулықпен жұмысымызды жалғастырайық.
IV. Блум таксономиясы. Түсіну 1топ .Мұхиттағы су қозғалысы Постер қорғау 2 топ. Көтерілу толқындары. Ағыстар Анаграмма 3 топ Батыс желдер ағысы. Слайд жасау 4 топ Мұхит ағыстардың маңызы .Топтықзерттеу Оқушылар тақырыппен танысады жеке, жұппен, топпен талқылап өзара пікір алмасады. Бұл тапсырманы орындау барысында белсенді оқу-бірлескен топтық жұмыс қалыптасады.
Бағалау бас бармақ әдісі арқылы топтық жұмыс бағаланады. 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |