Материалдар / "Мұхиттармен байланысты апаттар"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Мұхиттармен байланысты апаттар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұхиттармен байланысты апаттар 7 сынып география пәнінен ҚМЖ обнавленка бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
3623
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Гидросфера

Мектеп: Сұңқар орта мектебі

Күні: 20.12.2017ж

Мұғалімнің аты-жөні: Абишаева С.М.

Сынып: 7

Қатысқандар: 8

Қатыспағандар: 0

Сабақтың тақырыбы

Мұхиттармен байланысты апаттар.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

7.3.3.5 мұхиттар мен теңіздермен байланысты апаттарды топтастырып, сақтану шараларын ұсынады.


Сабақтың нәтижелері

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийлері

Білу


Түсіну

Қолдану

Мұхиттар мен теңіздерде болатын апат түрлерін ажыратады;

Апаттардың жиі болатын аймақтарын анықтайды;

Сақтану жолдарын ұсынады.

Тілдік мақсаттар


Мұхиттармен байланысты апаттарын оқи отырып негізгі ойды зерделейді.

Бір-бірлерінің пікірлерін тыңдайды.

Суреттерді қолдана отырып, мұхиттармен байланысты апаттар

түрлерін ажыратады, кескін картаға түсіреді.

Пәнге тән лексика мен терминология: апаттар, тропиктік циклондар, цунами, торнадо, дауыл, құйын.

Құндылықтарды дарыту



Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарын дамыту.

Пәнаралық байланыстар

Негізгі ұғымдарды, нақты айту арқылы қазақ тілі пәнімен және де жаңа сабақтың мазмұнын ашу мақсатында физика пәнімен және қазақ тілі пәнімен байланыс орнатамын.

АКТ қолдану дағдылары

Жаңа тақырыпты қатысты материалдарды PowerPoint арқылы көрсетіп, интнр белсенді тақтаны қолданып, сабақты жүргізе отырып оқушыларды АКТ қолдануға үйретемін.

Алдыңғы білім


Алдыңғы сабақта өткен мұхит суының қасиеттері,

5-6 сыныптың Жаратылыстану пәнінен алған мұхит туралы білімдері


Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Дереккөздер, ресурстар

Ұйымдас-тыру кезеңі

5 мин











1.Оқушылармен сәлемдесу,сабаққа даярлықтарына назар аудару.

2. Бағалау парақшасымен таныстыру

Топқа бөлу. «Құттықтау хаттары арқылы» топқа бөлінеді.

Оқушыларды құттықтау хаттарын алып, 1,2 топтарға бөлініп отрады.

3. Психологиялық ахуал туғызу : «Көрші»

Мақсаты: арқылы әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылулық сыйлау .










(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)



Қызығу-шылықты

ояту

5 мин

Мұхиттарда судың қандай қозғалысы байқалады?

«Өлі толқын» деген ұғымының мағынасы не?

Жел толқындары қандай биіктікке дейін көтеріледі?


Білу және түсіну


10 мин














«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі

Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.

  1. Мұхиттарда қандай апаттар болады?

  2. Тропиктік циклондардың пайда болатын басты аудандары қандай?

  3. Оларды картадан көрсет?

  4. Тропиктік циклондарға қай кезден бастап әйел аттары беріле бастады?

  5. Олардың қайсысы сендерге таныс?

Дескрипорлар

  1. Мұхиттағы апаттарды атайды, жіктейді, түсініктеме жасай алады.








Қол шапалақтау












Сабақтың ортасы

7 мин








5 мин







«Вен диограмма» әдісі арқылы, апаттарды салыстыру.

Цунами Торнадо

Shape3 Shape2











«Интервью» әдісі


Жалпыға арналған тапсырма:

Сақтану шараларын ұсынады



Оқушылар өз ойларын стикерлерге жазып жабыстырады.



Сабақтың соңы

6 мин

Синтез

Мұхиттармен байланысты апаттардың себеп салдарын атаңдар

Shape6 Shape5 Shape4











Кері байланыс


2 мин


«Жетістік баспалдағы»


Кері байланыс «Жетістік баспалдағы»

































Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Пәнаралық байланыстар.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?








Қорытынды бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!