Материалдар / Мұхтар Әуезов өмірі мен шығармашылығы 11-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мұхтар Әуезов өмірі мен шығармашылығы 11-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2023
449
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


ТЕКСЕРІЛДІ

Оқу ісі жөніндегі орынбасары

__________С.Атаниязов

«_____»____________ 2023 ж

ҚР Білім және ғылым министрінің 16.09.2021 № 472 бұйрығы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына 2-қосымша

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«Атамекен жалпы білім беретін мектеп» КММ

Бөлім:

3-бөлім: Ғасырлық туынды

Педагогтің аты- жөні:

Акшауова Раушан Ыскаковна

Күні:

11.01.2023 ж.

Сыныбы: 11«Б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мұхтар Әуезов өмірі мен шығармашылығы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.1.1.1 –әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін анықтау ;

11.2.2.1 – шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау.

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін анықтайды. Шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ

кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушы лықты ояту

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Жаңа сабаққа кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі.

Сыныпта жағымды психологиялық жағдай орнату. Қызығушылықты ояту.

«Сұрақ-жауап» әдісі.Алдыңғы тақырып бойынша сұрақтар қойылады.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-бірінің жауаптарын мұқият тыңдау арқылы,нақты жауап берілмеген сұрақтарды толықтыру.Өзіндік сыни -пікір қалыптастыру.

Мақсаты: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын ұғындыру.







Оқулық

Сабақтың ортасы

Пікірлесейік

1.М.Әуезовтің балалық және жастық шағы қалай өтеді?

2.Оны кім тәрбиеледі?Абай шығармаларын Мұхтар кімнен білді?

3.Болашақта оның қандай шығармаларын оқуды жоспарлап қойды?

4.Жазушының қандай шығармаларымен таныссың?

5.М.Әуезовтің қай туындысы оны әлемге әйгілі етті?


Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.






Оқулық, жұмыс дәптері









































Үйге тапсырма беру

«Дербес пікір айту»әдісі бойынша М.Әуезовтің шығармашылығын талдап,ойларыңды ортаға салыңдар.

1.Өзіндік пікір(ой,идея).

2.Дәлел.

3.Өз пікірін айғақтайтын мысал.

4.Өз пікіріне қарсы дәлел.

5.Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал.

6.Қорытынды.

Дескриптор:

Жазушының шығармашылығын талдайды;

Жазушының шығармалары туралы өз ойын айтады;

2-тапсырма

М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылығы туралы қосымша ізденіп,өзің тапқан деректерді «Кеңейтілген тізім»әдісі (статистикалық деректер,уақыт желісі,қарапайым фактілер)бойынша дәптерге түсіру.


Д.Қонаев: « Біз үшін Абай қандай болса,Мұқаң да – сондай даналық мектебі.Ол мектептен дәріс алу-әр қазақтың абыройлы борышы»,-деп неге айтқан?









«Абай жолы»эпопеясын зерделей оқып,ұлы ақын әлеміне бойла.Жазушы шығармаларын оқу.








Жазушының шығармашылығы туралы қосымша ізденеді.














Дәптерге жазу.Ғаламторды пайдалану.

Шығармадан алынған үзінділер арқылы нақты жауап беру.



Шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып,байлан ыстарды табады.Оқушы өзін кейіпкер орнына қойып,өз көзқарасын білдіреді.


«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.











«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.







ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға

«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!