-Құрметті қонақтар 9"б" сыныбына
«Қош
келдіңіздер!»
-Сәлеметсіңдер ме балалар,
отырыңдар. --Балалар, өздерің көріп отырғандай, бүгінгі сабағымыз
жай сабақ емес, ерекше сабақ болғалы тұр. Себебі, сендердің
білімдеріңді бағалауға келіп отырған қонақтарымыз
бар.
2. Сабақтың мақсатын
жариялау.
Бүгінгі сабағымызда үй
тапсырмасын тексеру арқылы, өткенді қайталаймыз. Жаңа сабақ
түсіндіру арқылы жаңа кейіпкерлермен танысамыз, оқу техникаларыңды,
мазмұндауды дамытамыз.
- Балалар, үйге қандай
тапсырма берілді? Кім айтады? Біз қандай әңгімені оқып жатыр
едік?
- "Тұтқын бала" әңгімесін
оқып жатырмыз
- Қай романнан
үзінді?
- "Қызыл жебе" романынан
үзінді (кітаптың өзін көрсету)
- Әңгіменің авторы
кім?
- ( Шерхан
Мұртаза)
-
Кәне мына слайдтың ішінен
автордың өзін кім көрсете алады?
(
1
слаид 4-5 жазушының портреттерін
дайындау, соның ішінен таптыру)
-Сонымен
үйге берілген нақтылы тапсырма
қандай?
- Үйге әңгіме желісі
бойынша сурет
салып, сол салынған сурет арқылы
мәтінді мазмұндау және Тұрар мен Иван
Владимирович арасында болған диалогты
қысқаша көрініс ретінде
баяндау
-Дұрыс айтасыңдар балалар, біз
өткен сабақта "Тұтқын баланың" соңғы бөлімімен танысқан болатынбыз.
Өткен бөлімдерді жоспар бойынша мазмұндадық, рөлдерге бөліп оқыдық,
тест жұмысын орындаған болатынбыз. Ал бүгінгі тапсырмамыз
өзгерек.
II-IV топ сурет бойынша
әңгімелейміз, диалог бойынша мазмұндаймыз.
III топ
сұрақ-жауап.
Мұғалім:
-Балалар, бұл әңгімедегі басты
кейіпкерлер кімдер?
Оқушы:
- (
Тұрар, Рысқұл, Наташа, Аркадий, И.Владимирович, Атамырза
т.б)
Мұғалім:
-
Әңгіме желісі бойынша кім қандай сурет салып келді? ( Балалар
салған суреттерін көрсетеді)
Мұғалім:
-
Жақсы балалар, сабаққа өте жақсы дайындалып
келіпсіңдер.
-
Балалар, есімізге түсірейікші, диалог дегеніміз
не?
( Әдеби шығармада екі кейіпкердің немесе
бірнеше адамның сөйлесуі)
Мұғалім:
-Ендеше, Тұрар мен Иван Владимирович арасындағы
диалогты қайсың баяндап бересіңдер?
(2 слайдтан көрініп тұрады)
( Екі оқушы диалог бағытымен
мазмүндайды)
-Тәуелсіздігімізді қай жылы алдық? Тұрар аңсаған
арманға жеттік пе? Қазақ деген атқа ие болып, егемендігімізді
алып, биыл 27
жылдығымызды атап өткелі отырмыз.
Үй тапсырмасын
қорытындылау
-
Ш Мұртазаның «Тұтқын бала»
әңгімесін осымен аяқтадық, жақсы түсінгендеріңді жауаптарыңнан
байқадық.
|