Материалдар / Мұхтар Шаханов "Нарынқұм зауалы"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мұхтар Шаханов "Нарынқұм зауалы"

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2024
57
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

4-бөлім Ұрпақ тәрбиесі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

М.Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

Сабақ мақсаттары



Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды;

Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


І.Ұйымдастыру кезеңі

Шаттық шеңбері Жүректен жүрекке. Психологиялық ахуал


Қызығушылықты ояту.

https://www.youtube.com/watch?v=u2qBdKQiEcs

Махамбеттің «Жұмыр – Қылыш» күйін тыңдау, бұл күйдің кімнің туындысы екенін сұрау.Содан кейін осы күйдің ақынның қуғынға ұшырап, ел көзінен жырақ жүрген кезінде туғанын, бірде ақын келіп отырған ауылға Баймағамбет сұлтанның тыңшылары келіп қалып, сондай тығыз-таяң қиын шақта ағайынды Жұмыр, Қылыш деген жігіттер Махамбетті үйіне жасырып, аман алып қалғанын, жігіттердің осы қамқорлығына риза болған ақынның оларға арнап, осы күйін шығарғанын әңгімелеп беремін. 

Сабақтың тақырыбы мен анықталады.

Оқушылар назары сабаққа аударылады.






Оқушылар күйден әсер алып, сұрақтарға байланысты өз пікірлерін білдіреді.





Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.







Көңілді әуен;



https://www.youtube.com/watch?v=u2qBdKQiEcs



Сабақтың ортасы














































Мағынаны тану. Жеке жұмыс

ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС.

1-тапсырма.Поэма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.«Сәйкестендіру кестесі»

Оқиғаның басталуы

Махамбеттің өзінің өлерін күні бұрын сезуі

Оқиғаныңбайланысу, дамуы

Сұлтан тыңшыларының батырды қапыда өлтіріп, басын алуы.

Оқиғаныңшиеленісуі

Батырдың басы үшін қымбат сый алған жігіттің
әкесіне келіп мақтануы.

Шарыктау шегі

Әкесінің ашуға мінуі.

Шешімі

Әкенің үкім шығарып, баласын жазалауы

  • 2-тапсырма. Топтық жұмыс

  • «Сұрақтар тізбегі» мәтін сюжеті бойынша 5 сұрақ дайындап, келесі топқа тапсырады. Жіңішке сұрақтан жуан сұраққа дейін.

1.«Зұлымдықтың жасырынып келетіні жаман-ақ» деген жолдарды қалай түсіндің?

2.«Менің бассыз қалғандығым
Сенің бассыз қалғандығың болмағай!» деген жолдардағы бассыз қалу тіркесі қай кезде тура мағынада қолданып тұр?

3. Әке үкімі тым қатал емес пе?

4. Мұхаммед пайғамбардың «Әкенің ризалығы – Алланың ризалығы. Әкенің реніші – Алланың реніші» деген сөзін мәтінмен байланыстыруға бола ма?.

5. Не себепті ақын Махамбет туралы мұндай поэма жазды деп ойлайсыз?

Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді.

3-тапсырма «КӘМТ» әдісі

КӘМТ (Күш, Әлсіздік, Мүмкіндік, Тәуекел)

Жұмыс алгоритмі

1. Мұғалімнің оқушылармен КӘМТ мағынасын талқылап, әрбір термин жеке алғанда нені білдіретінін, әсіресе «күш», «мүмкіндік», «әлсіздік» және «тәуекел» арасындағы айырмашылықтарды түсіндіргені жөн. «Мүмкіндіктер» және «тәуекелдер» болашақта туындауы мүмкін болжалды салдарларға шоғырлануы тиіс, ал «күш» пен «әлсіздік» бұған дейін болғанды зерттеу негізіндегі мәселенің оң және кері аспектілерінің тізімін құруды қамтиды.

2. Оқушыларға талқылап, баға беруге арналған ақпарат беріледі. Идеялар тиісті тақырыпшалармен беріледі (К-Ә-М-Т).

3. Мұғалім бір тақырыпшаға тоқталып, оны талқылап болған соң ғана келесі тақырыпшаға көшеді. Мысалы, оқушыларға «мүмкіндікке» көшпес бұрын, «күшті» зерттеуге уақыт беріледі




Оқушылар сыныпта «Нарынқұм зауалы» өлеңін кітаптан оқиды.Поэма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.











«Сұрақтар тізбегі» мәтін сюжеті бойынша 5 сұрақ дайындап, келесі топқа тапсырады. Жіңішке сұрақтан жуан сұраққа дейін.

Жалпы 5 балл

Дескриптор:

Оқиғаның басталуын анықтайды;

Байланысуы мен дамуын анықтайды;

Оқиғаның шиелесуін анықтайды

Оқиғаның шарықтау шегін анықтайды.

Шешімін анықтайды












Жалпы балл

Дескриптор:

Сұраққа жауап береді.




Жалпы балл

Дескриптор:


Поэманың күшті жақтарын талдайды.

Поэманың әлсіз жақтарын талдайды

Поэманың тәуекел жақтарын талдайды.

Поэманың мүмкіндік жақтарын талдайды.

































http://kitap.kz/audiobook/2422-bota_narinkum/2422-bota_narinkum



Сабақтың соңы






Сабақты бекіту: Туындыдағы ұлттық құндылықты ашып көрсететін бөлімін анықтап, мәнін түсіндіріңіз.

  1. Махамбеттің түс көруі. Өзге түркі халықтары секілді қазақ халқының да түс жору салты бар. Кең төскейді жайлаған жұрт түсті тек жақсылыққа жорыған. Кісі қандай қорқынышты түс көргенде де, өмірден көргені бар, ойында тоқығаны бар жорушы оны жақсы болашақпен, келер күннің жайлы жақсылығымен сабақтастырған. Көрген жайсыз түсінен мазасы қашып, көңілі алаң болып, тіпті үрейленіп келген кісіге білікті жорушы: «жаман түс – түлкінің боғы», - деп басу айтып, шошытқан жайсыз түстің өзін жақсы нышанға жорыған. Бұл жерде түс жорушының парасаттылығының, имандылығының атқаратын қызметі айрықша жоғары.

  1. Әке өнегесі. Балаға тәрбиесіне жауапкершілікпен қарау үлкен міндет. Бір ауыз сөздің өзі балаға әсер етеді, ал ісің мен сөзің сай болса, әрине үрпағың көргенін істейді. Үлкеннің алдында иіліп сөйлеу, Қарғысын емес, батасын алу үлкен бақыт.

  2. Ұлттық қағиданы бұзбау. Дала заңынан аттамау, баба өсиетін орындау – асқан көрегендіктің, адалдықтың, қазақтың табиғи болмысының, уәдеге беріктігінің көрінісі.

Кері байланыс

Оқу мақсатына жеттің бе?

-Оқу мақсатына жету барысында қандай тапсырмаларды орындадың?

-Шығарманың негізгі идеясын 2 сөйлеммен жеткізіңіз.








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!