Материалдар / Мүктәрізділер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мүктәрізділер

Материал туралы қысқаша түсінік
мүк туралы сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
1670
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні: ___________ Пәні: Биология Сыныбы : 6


Сабақтың тақырыбы

 Мүктердің әртүрлілігі

Сабақтың жалпы мақсаты:

Оқушыларға мүктердің түрленуін меңгерту; ой-өрісін кеңейту, ақпаратты өз бетінше меңгерту арқылы сыни ойлауға үйрету, тәрбиелеу.

Міндеттері

Мүктер туралы білім бере отырып, жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру

Күтілетін нәтиже

Мүктер туралы айтып бере алады.

Сабақтың түрі

Жаңа сабақты меңгерту

Әдіс – тәсілдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Сабақтың көрнекілігі

Слайдтар, электронды оқулық, биолог анықтамалығы т.б.

Түйінді идеялар

Өсімдіктердің әртүрлілігі туралы түсінетін болады.

Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі.

Үй тапсырмасы

1.Қызығушылықты ояту.

Өсімдіктер туралы бейнебаян көрсету

Жаңа сабақ












1.Мағынаны тану. «Кім көп біледі?»


1. Балдыр жасушасындағы хлоропластардың атауы.

2. Жасыл балдырдың бір жасушалы талшықты түрі.

3. Ғарышқа ұшырылған бір жасушалы талшықсыз жасыл балдыр.

4. Балдырлар жынысты көбейгенде гаметалардың қосылуынан не пайда болады?

5. Хроматофоры оралма тәрізді орналасқан көпжасушалы жасыл балдыр.


2. «Мүктер» сөзіне класстер құрау


3. Қолдану кезеңі. Топтық тапсырма: (10 минут)

1-топ. Тақырып бойынша топтастыру

2-топ. Тақырып бойынша әңгіме құрастыру

3-топ. Тақырып бойынша сурет салу.


3.Зертханалық жұмыс №18


Қорытынды

2. Буыңдардан термин сөз құрап,сипаттама бер.

1. ме-га-та

2. зо-ид-ри

3. ос-зо-ра-по

4. го-та-зи


Бағалау

Бағалау кезеңі. Ойларын жинақтауға баулу.

Рефлексия:

  • Не білдім?

  • Не үйрендім?

  • Не меңгердім?.


Үйге тапсырма

Мүктер туралы мәлімет







Күні: ___________ Пәні: Биология Сыныбы : 6


Сабақтың тақырыбы

 Шымтезек мүгі. Мүктердің табиғаттағы және халық шаруашылығындағы маңызы

Сабақтың жалпы мақсаты:

Оқушыларға мүктердің түрленуін меңгерту; ой-өрісін кеңейту, ақпаратты өз бетінше меңгерту арқылы сыни ойлауға үйрету, тәрбиелеу.

Міндеттері

Мүктер туралы білім бере отырып, жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру

Күтілетін нәтиже

Мүктер туралы айтып бере алады.

Сабақтың түрі

Жаңа сабақты меңгерту

Әдіс – тәсілдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Сабақтың көрнекілігі

Слайдтар, электронды оқулық, биолог анықтамалығы т.б.

Түйінді идеялар

Өсімдіктердің әртүрлілігі туралы түсінетін болады.

Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі.

Үй тапсырмасы

1.Қызығушылықты ояту.

Өсімдіктер туралы бейнебаян көрсету

Жаңа сабақ












1.Мағынаны тану. «Кім көп біледі?»

Шымтезек мүгі ылғалды, батпақты жерлерде, әсіресе солтүстік ендіктерде кездеседі. Шымтезек мүгін ақ мүк деп те атайды. Ақ мүк дейтін себебі – су жиналатын жапырақтары ақшыл-жасыл түсті. Жапырақ көлемінің 2/3 бөлігін су алып жатады. Әсіресе құрғақшылық күндері өлі жасушаларының іші ауаға толы болатындықтан, өсімдіктің түсі ақ болады. Шымтезек мүгі (сфагнум – латынша аты) атынан да белгілі сабағының түп жағынан қурап, шымтезек түзеді.

Биологиялық диктант.

1.Орманның батпақты жерлерінде .............жер бетін тұтас жауып тұрады.

2.Мүктерді зерттейтін ғылымды.....................дейді.

3. Жасыл мүктер басқа жасыл өсімдіктер секілді .......... зат түзіп, қоректенеді.

4.Жасыл мүк ............. және ...............жолдармен көбейеді.

5.Қауашақтың ішінде ............... дамиды.


2. «Мүктер» сөзіне класстер құрау


3. Қолдану кезеңі. Топтық тапсырма: (10 минут)

1-топ. Тақырып бойынша топтастыру

2-топ. Тақырып бойынша әңгіме құрастыру

3-топ. Тақырып бойынша сурет салу.




Қорытынды

2. Буыңдардан термин сөз құрап,сипаттама бер.

1. ме-га-та

2. зо-ид-ри

3. ос-зо-ра-по

4. го-та-зи

Бағалау

Бағалау кезеңі. Ойларын жинақтауға баулу.

Рефлексия:

  • Не білдім?

  • Не үйрендім?

  • Не меңгердім?.


Үйге тапсырма

Шымтезек мүгі туралы мәлімет





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!