0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық қолдау көрсетудің
маңызы
Әр бала үшін білім алу өте маңызды. Ал мүмкіндігі шектеулі балалар үшін
бұл кезең эмоциялық жағынан да, психологиялық жағынан да әлдеқайда қиын
болады. Қазіргі кезде Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі ерекше
білімді қажет ететін балаларға білім беруге ерекше ден қойды. Яғни, арнайы
қажеттілігі бар балалар үшін мектептерде, мекемелерде жағдай туғызып,
оларды жалпы білім беру жүйесіне қосу. Әрбір бала мүмкіндігінше қажетті
деңгейде білім алуы тиісті.
Арнайы білім беру туралы айтқанда тек мектепте мүмкіндігі шектеулі
балаларға кедергісіз аймақ құру ғана емес, баланың психофизикалық
мүмкіндіктерін ескере отырып құрылатын оқу-тәрбие процесінің ерекшелігін де
ескерген жөн. Ал бұл процесті жүзеге асыру үшін мектепте баланы
психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі ұйымдастырулы қажет, сонымен
қатар, баланың дамуына жағдай тудыратын балаға көмек қолын созуға дайын,
кездескен мәселені дұрыс түсінуге негізделген педагогикалық және балалар
ұжымында моральді-психологиялық климат орнату қажет болады.
Жалпы мектеп тек білім беру қызметін ғана атқармай, бала өмірінде
тәрбие берудің де негізгі саласы болып табылуы тиіс. Мүмкіндігі шектеулі
балалардың әлеуметтік-тұрмыстық өмірге бейімдеуін толық қалыптастырып,
қоғам өміріне толыққанды енуіне мүмкіндік беретін адамгершілік қасиеттерін
қалыптастыруымыз керек. Балаға аяушылық, мүсіркеушілік факторлары керек
емес, ол балаларға адамгершілік, еңбексүйгіштік, өмірге құштарлық, қоршаған
ортаны сүю, адамдарға өшпенділікпен емес, махаббатпен қарап, тіл табыса алуға
үйретуіміз қажет. Басқа дені сау балалар қол жеткізе алатын мүмкіндік ол
балалардың да қолынан келетінін баса түсіндіруіміз керек.
Мұндай жағдайда, мүмкіндігі шектеулі оқушыға да, оның ата-анасына да
психологтың қолдауы маңызды рөл атқарады. Даму мүмкіндігі шектеулі
балаларға психологиялық қолдау көрсететін мамандар балаға білім беру және
тәрбиелеуде баламен ған жұмыс жасап қоймай, оның отбасының ауқымды
әлеуетті мүмкіндіктерін іске асыру мақсатында ата-аналармен де жұмысты
ұйымдастырады.
Педагогикалық-психологиялық қолдаудың нәтижесінде мүмкіндігі
шектеулі балалар толыққанды жеке тұлға болып дамуын қамтамасыз етумен
қатар, арнайы білім беру бағдарламаларын толық меңгеруге мүмкіндік беретін
бейімдеу және түзету ортасын құрады. Сондай-ақ, баланың дамуындағы, оның
ата-анасымен,
мұғалімдермен,
құрдастарымен
қарым-қатынасындағы
проблемалардың алдын алуда септігін тигізеді, әрі, осы орайда туындайтын
мәселелер бойынша ата-аналарға кеңес береді.
Біздің міндетіміз - даму мүмкіндігі шектеулі балаларға, ата - аналарға,
әлеуметтік мамандармен бірлесе отырып, түзеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ал,
мүмкіндігі шектеулі кішкентай бүлдіршіндеріміз осы қоғамның мүшесі, әрі
ертеңі. Сондықтан да олар еш уақытта әлеумет назарынан тыс қалмайды.
Осылайша, мамандардың қолдауын қажет ететін балаларды үнемі жан-жақты
қолдап отыру мақсатында жүргізіліп жатқан жүйелі түзету жұмыстар тізбегі
тоқтамақ емес.
маңызы
Әр бала үшін білім алу өте маңызды. Ал мүмкіндігі шектеулі балалар үшін
бұл кезең эмоциялық жағынан да, психологиялық жағынан да әлдеқайда қиын
болады. Қазіргі кезде Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі ерекше
білімді қажет ететін балаларға білім беруге ерекше ден қойды. Яғни, арнайы
қажеттілігі бар балалар үшін мектептерде, мекемелерде жағдай туғызып,
оларды жалпы білім беру жүйесіне қосу. Әрбір бала мүмкіндігінше қажетті
деңгейде білім алуы тиісті.
Арнайы білім беру туралы айтқанда тек мектепте мүмкіндігі шектеулі
балаларға кедергісіз аймақ құру ғана емес, баланың психофизикалық
мүмкіндіктерін ескере отырып құрылатын оқу-тәрбие процесінің ерекшелігін де
ескерген жөн. Ал бұл процесті жүзеге асыру үшін мектепте баланы
психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі ұйымдастырулы қажет, сонымен
қатар, баланың дамуына жағдай тудыратын балаға көмек қолын созуға дайын,
кездескен мәселені дұрыс түсінуге негізделген педагогикалық және балалар
ұжымында моральді-психологиялық климат орнату қажет болады.
Жалпы мектеп тек білім беру қызметін ғана атқармай, бала өмірінде
тәрбие берудің де негізгі саласы болып табылуы тиіс. Мүмкіндігі шектеулі
балалардың әлеуметтік-тұрмыстық өмірге бейімдеуін толық қалыптастырып,
қоғам өміріне толыққанды енуіне мүмкіндік беретін адамгершілік қасиеттерін
қалыптастыруымыз керек. Балаға аяушылық, мүсіркеушілік факторлары керек
емес, ол балаларға адамгершілік, еңбексүйгіштік, өмірге құштарлық, қоршаған
ортаны сүю, адамдарға өшпенділікпен емес, махаббатпен қарап, тіл табыса алуға
үйретуіміз қажет. Басқа дені сау балалар қол жеткізе алатын мүмкіндік ол
балалардың да қолынан келетінін баса түсіндіруіміз керек.
Мұндай жағдайда, мүмкіндігі шектеулі оқушыға да, оның ата-анасына да
психологтың қолдауы маңызды рөл атқарады. Даму мүмкіндігі шектеулі
балаларға психологиялық қолдау көрсететін мамандар балаға білім беру және
тәрбиелеуде баламен ған жұмыс жасап қоймай, оның отбасының ауқымды
әлеуетті мүмкіндіктерін іске асыру мақсатында ата-аналармен де жұмысты
ұйымдастырады.
Педагогикалық-психологиялық қолдаудың нәтижесінде мүмкіндігі
шектеулі балалар толыққанды жеке тұлға болып дамуын қамтамасыз етумен
қатар, арнайы білім беру бағдарламаларын толық меңгеруге мүмкіндік беретін
бейімдеу және түзету ортасын құрады. Сондай-ақ, баланың дамуындағы, оның
ата-анасымен,
мұғалімдермен,
құрдастарымен
қарым-қатынасындағы
проблемалардың алдын алуда септігін тигізеді, әрі, осы орайда туындайтын
мәселелер бойынша ата-аналарға кеңес береді.
Біздің міндетіміз - даму мүмкіндігі шектеулі балаларға, ата - аналарға,
әлеуметтік мамандармен бірлесе отырып, түзеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ал,
мүмкіндігі шектеулі кішкентай бүлдіршіндеріміз осы қоғамның мүшесі, әрі
ертеңі. Сондықтан да олар еш уақытта әлеумет назарынан тыс қалмайды.
Осылайша, мамандардың қолдауын қажет ететін балаларды үнемі жан-жақты
қолдап отыру мақсатында жүргізіліп жатқан жүйелі түзету жұмыстар тізбегі
тоқтамақ емес.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Сейлханова Майра Косболовна Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Мүмкіндігі шектеулі балаларға пихологиялық колдау көрсету маңызы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Мүмкіндігі шектеулі балаларға пихологиялық колдау көрсету маңызы
Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға өзі -өзіне сенімін арттыру , ынталандыру мақсатында көмек көрсету. Сонымен қатар ата -аналарға кеңес, бағыт -бағдар беру
Материалдың қысқаша нұсқасы
Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық қолдау көрсетудің
маңызы
Әр бала үшін білім алу өте маңызды. Ал мүмкіндігі шектеулі балалар үшін
бұл кезең эмоциялық жағынан да, психологиялық жағынан да әлдеқайда қиын
болады. Қазіргі кезде Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі ерекше
білімді қажет ететін балаларға білім беруге ерекше ден қойды. Яғни, арнайы
қажеттілігі бар балалар үшін мектептерде, мекемелерде жағдай туғызып,
оларды жалпы білім беру жүйесіне қосу. Әрбір бала мүмкіндігінше қажетті
деңгейде білім алуы тиісті.
Арнайы білім беру туралы айтқанда тек мектепте мүмкіндігі шектеулі
балаларға кедергісіз аймақ құру ғана емес, баланың психофизикалық
мүмкіндіктерін ескере отырып құрылатын оқу-тәрбие процесінің ерекшелігін де
ескерген жөн. Ал бұл процесті жүзеге асыру үшін мектепте баланы
психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі ұйымдастырулы қажет, сонымен
қатар, баланың дамуына жағдай тудыратын балаға көмек қолын созуға дайын,
кездескен мәселені дұрыс түсінуге негізделген педагогикалық және балалар
ұжымында моральді-психологиялық климат орнату қажет болады.
Жалпы мектеп тек білім беру қызметін ғана атқармай, бала өмірінде
тәрбие берудің де негізгі саласы болып табылуы тиіс. Мүмкіндігі шектеулі
балалардың әлеуметтік-тұрмыстық өмірге бейімдеуін толық қалыптастырып,
қоғам өміріне толыққанды енуіне мүмкіндік беретін адамгершілік қасиеттерін
қалыптастыруымыз керек. Балаға аяушылық, мүсіркеушілік факторлары керек
емес, ол балаларға адамгершілік, еңбексүйгіштік, өмірге құштарлық, қоршаған
ортаны сүю, адамдарға өшпенділікпен емес, махаббатпен қарап, тіл табыса алуға
үйретуіміз қажет. Басқа дені сау балалар қол жеткізе алатын мүмкіндік ол
балалардың да қолынан келетінін баса түсіндіруіміз керек.
Мұндай жағдайда, мүмкіндігі шектеулі оқушыға да, оның ата-анасына да
психологтың қолдауы маңызды рөл атқарады. Даму мүмкіндігі шектеулі
балаларға психологиялық қолдау көрсететін мамандар балаға білім беру және
тәрбиелеуде баламен ған жұмыс жасап қоймай, оның отбасының ауқымды
әлеуетті мүмкіндіктерін іске асыру мақсатында ата-аналармен де жұмысты
ұйымдастырады.
Педагогикалық-психологиялық қолдаудың нәтижесінде мүмкіндігі
шектеулі балалар толыққанды жеке тұлға болып дамуын қамтамасыз етумен
қатар, арнайы білім беру бағдарламаларын толық меңгеруге мүмкіндік беретін
бейімдеу және түзету ортасын құрады. Сондай-ақ, баланың дамуындағы, оның
ата-анасымен,
мұғалімдермен,
құрдастарымен
қарым-қатынасындағы
проблемалардың алдын алуда септігін тигізеді, әрі, осы орайда туындайтын
мәселелер бойынша ата-аналарға кеңес береді.
Біздің міндетіміз - даму мүмкіндігі шектеулі балаларға, ата - аналарға,
әлеуметтік мамандармен бірлесе отырып, түзеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ал,
мүмкіндігі шектеулі кішкентай бүлдіршіндеріміз осы қоғамның мүшесі, әрі
ертеңі. Сондықтан да олар еш уақытта әлеумет назарынан тыс қалмайды.
Осылайша, мамандардың қолдауын қажет ететін балаларды үнемі жан-жақты
қолдап отыру мақсатында жүргізіліп жатқан жүйелі түзету жұмыстар тізбегі
тоқтамақ емес.
маңызы
Әр бала үшін білім алу өте маңызды. Ал мүмкіндігі шектеулі балалар үшін
бұл кезең эмоциялық жағынан да, психологиялық жағынан да әлдеқайда қиын
болады. Қазіргі кезде Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі ерекше
білімді қажет ететін балаларға білім беруге ерекше ден қойды. Яғни, арнайы
қажеттілігі бар балалар үшін мектептерде, мекемелерде жағдай туғызып,
оларды жалпы білім беру жүйесіне қосу. Әрбір бала мүмкіндігінше қажетті
деңгейде білім алуы тиісті.
Арнайы білім беру туралы айтқанда тек мектепте мүмкіндігі шектеулі
балаларға кедергісіз аймақ құру ғана емес, баланың психофизикалық
мүмкіндіктерін ескере отырып құрылатын оқу-тәрбие процесінің ерекшелігін де
ескерген жөн. Ал бұл процесті жүзеге асыру үшін мектепте баланы
психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі ұйымдастырулы қажет, сонымен
қатар, баланың дамуына жағдай тудыратын балаға көмек қолын созуға дайын,
кездескен мәселені дұрыс түсінуге негізделген педагогикалық және балалар
ұжымында моральді-психологиялық климат орнату қажет болады.
Жалпы мектеп тек білім беру қызметін ғана атқармай, бала өмірінде
тәрбие берудің де негізгі саласы болып табылуы тиіс. Мүмкіндігі шектеулі
балалардың әлеуметтік-тұрмыстық өмірге бейімдеуін толық қалыптастырып,
қоғам өміріне толыққанды енуіне мүмкіндік беретін адамгершілік қасиеттерін
қалыптастыруымыз керек. Балаға аяушылық, мүсіркеушілік факторлары керек
емес, ол балаларға адамгершілік, еңбексүйгіштік, өмірге құштарлық, қоршаған
ортаны сүю, адамдарға өшпенділікпен емес, махаббатпен қарап, тіл табыса алуға
үйретуіміз қажет. Басқа дені сау балалар қол жеткізе алатын мүмкіндік ол
балалардың да қолынан келетінін баса түсіндіруіміз керек.
Мұндай жағдайда, мүмкіндігі шектеулі оқушыға да, оның ата-анасына да
психологтың қолдауы маңызды рөл атқарады. Даму мүмкіндігі шектеулі
балаларға психологиялық қолдау көрсететін мамандар балаға білім беру және
тәрбиелеуде баламен ған жұмыс жасап қоймай, оның отбасының ауқымды
әлеуетті мүмкіндіктерін іске асыру мақсатында ата-аналармен де жұмысты
ұйымдастырады.
Педагогикалық-психологиялық қолдаудың нәтижесінде мүмкіндігі
шектеулі балалар толыққанды жеке тұлға болып дамуын қамтамасыз етумен
қатар, арнайы білім беру бағдарламаларын толық меңгеруге мүмкіндік беретін
бейімдеу және түзету ортасын құрады. Сондай-ақ, баланың дамуындағы, оның
ата-анасымен,
мұғалімдермен,
құрдастарымен
қарым-қатынасындағы
проблемалардың алдын алуда септігін тигізеді, әрі, осы орайда туындайтын
мәселелер бойынша ата-аналарға кеңес береді.
Біздің міндетіміз - даму мүмкіндігі шектеулі балаларға, ата - аналарға,
әлеуметтік мамандармен бірлесе отырып, түзеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ал,
мүмкіндігі шектеулі кішкентай бүлдіршіндеріміз осы қоғамның мүшесі, әрі
ертеңі. Сондықтан да олар еш уақытта әлеумет назарынан тыс қалмайды.
Осылайша, мамандардың қолдауын қажет ететін балаларды үнемі жан-жақты
қолдап отыру мақсатында жүргізіліп жатқан жүйелі түзету жұмыстар тізбегі
тоқтамақ емес.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
17.07.2022
375
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













