Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сураншиева К.К |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 8 Ә |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мұрат Мөңкеұлы «Сарыарқа» толғауы. Азаттықты аңсау! |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.2.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп, креативті жазу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан аша біледі. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Үй тапсырмасын сұрау. Қосымша сұрақтар қойылады Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Үй тапсырмасын айтады Мұрат Мөңкеұлы дегенміз кім? Мұрат Мөңкеұлы қай жерде дүниеге келген? Мұрат Мөңкеұлы қандай өлеңдерін білесіңдер? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
№ 1-тапсырма Оқулықта «Сөз маржаны» айдарында берілген қазір қолданыстан шығып қалған сөздердің мағынасын сәйкестендіру арқылы табыңыздар |
«Сөз маржаны» айдарында берілген сөздердің мағынасын сәйкестердіру арқылы табады. |
Дескриптор: Жалпы - 5 балл. - Сөздердің мағынасын сәйкестендіреді. -Қандай мағына беретінін айтады. |
ДК |
|
|
|
№2-тапсырма Буриме әдісі бойынша өлең үзіндісін алып, қайта креативті өңдеп жазыңыздар |
Өлең үзіндісін алып, қайта өңдеп жазып шығады |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Өлең үзіндісін оқиды. -Үзіндідегі өлең шумақтарын қайта өңдеп жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|
|
|
№3-тапсырма: «Сарыарқа» толғауы тыңдата отырып, «Түртіп алу» әдісі бойынша шығармада азаттық, еркіндік, елдік тақырыптарын көтеретін жерді түртіп алыңыздар |
Түртіп алады |
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. - «Үш қиян» өлеңін оқиды. -Еркіндік, елдік тақырыбы айтылатын шумақты түртіп жазып алады. Бір –бірлерін тыңдайды. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын «Блоб ағашы» арқылы көреді.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын «Блоб ағашына» стикер жапсыру арқылы қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды бағалайды. 10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
|
Үй тапсырмасы: «Азаттықтың ақ таңы» тақырыбында қысқаша өлең, эссе, мақала жазып келу |
|
||||
Тексерілді:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мұрат Мөңкеұлы «Сарыарқа» толғауы. Азаттықты аңсау!
Мұрат Мөңкеұлы «Сарыарқа» толғауы. Азаттықты аңсау!
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сураншиева К.К |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 8 Ә |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мұрат Мөңкеұлы «Сарыарқа» толғауы. Азаттықты аңсау! |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.2.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп, креативті жазу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан аша біледі. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Үй тапсырмасын сұрау. Қосымша сұрақтар қойылады Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Үй тапсырмасын айтады Мұрат Мөңкеұлы дегенміз кім? Мұрат Мөңкеұлы қай жерде дүниеге келген? Мұрат Мөңкеұлы қандай өлеңдерін білесіңдер? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
№ 1-тапсырма Оқулықта «Сөз маржаны» айдарында берілген қазір қолданыстан шығып қалған сөздердің мағынасын сәйкестендіру арқылы табыңыздар |
«Сөз маржаны» айдарында берілген сөздердің мағынасын сәйкестердіру арқылы табады. |
Дескриптор: Жалпы - 5 балл. - Сөздердің мағынасын сәйкестендіреді. -Қандай мағына беретінін айтады. |
ДК |
|
|
|
№2-тапсырма Буриме әдісі бойынша өлең үзіндісін алып, қайта креативті өңдеп жазыңыздар |
Өлең үзіндісін алып, қайта өңдеп жазып шығады |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Өлең үзіндісін оқиды. -Үзіндідегі өлең шумақтарын қайта өңдеп жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|
|
|
№3-тапсырма: «Сарыарқа» толғауы тыңдата отырып, «Түртіп алу» әдісі бойынша шығармада азаттық, еркіндік, елдік тақырыптарын көтеретін жерді түртіп алыңыздар |
Түртіп алады |
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. - «Үш қиян» өлеңін оқиды. -Еркіндік, елдік тақырыбы айтылатын шумақты түртіп жазып алады. Бір –бірлерін тыңдайды. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын «Блоб ағашы» арқылы көреді.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын «Блоб ағашына» стикер жапсыру арқылы қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды бағалайды. 10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
|
Үй тапсырмасы: «Азаттықтың ақ таңы» тақырыбында қысқаша өлең, эссе, мақала жазып келу |
|
||||
Тексерілді:
шағым қалдыра аласыз


















