Бөлім:
|
2-бөлім: Көркем
әдебиет және эпикалық сарын
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Сураншиева
К.К
|
Күні:
|
|
Сыныбы: 8
Ә
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Мұрат Мөңкеұлы
«Сарыарқа» толғауы. Азаттықты
аңсау!
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
8.1.2.1 шығармадан
алған үзінділерді қайта өңдеп, креативті
жазу
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Әдеби шығарманың идеясы
мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан аша
біледі.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
5
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
Үй тапсырмасын
сұрау.
Қосымша сұрақтар қойылады
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Үй тапсырмасын айтады
Мұрат Мөңкеұлы дегенміз
кім?
Мұрат Мөңкеұлы қай жерде дүниеге
келген?
Мұрат Мөңкеұлы қандай өлеңдерін
білесіңдер?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
№
1-тапсырма
Оқулықта «Сөз маржаны»
айдарында берілген қазір қолданыстан шығып қалған сөздердің
мағынасын сәйкестендіру арқылы
табыңыздар
|
«Сөз маржаны» айдарында
берілген сөздердің мағынасын сәйкестердіру арқылы
табады.
|
Дескриптор: Жалпы - 5
балл.
-
Сөздердің
мағынасын сәйкестендіреді.
-Қандай мағына
беретінін айтады.
|
ДК
|
|
№2-тапсырма
Буриме әдісі бойынша
өлең үзіндісін алып, қайта креативті өңдеп
жазыңыздар
|
Өлең үзіндісін алып,
қайта өңдеп жазып шығады
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
-Өлең үзіндісін
оқиды.
-Үзіндідегі өлең
шумақтарын қайта өңдеп
жазады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, ДК, т.б..
|
|
№3-тапсырма:
«Сарыарқа» толғауы тыңдата
отырып,
«Түртіп алу» әдісі
бойынша шығармада азаттық, еркіндік, елдік тақырыптарын көтеретін
жерді түртіп алыңыздар
|
Түртіп
алады
|
Дескриптор: Жалпы – 2
балл.
-
«Үш қиян» өлеңін
оқиды.
-Еркіндік, елдік тақырыбы айтылатын шумақты түртіп жазып
алады.
Бір –бірлерін
тыңдайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері,
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын «Блоб ағашы» арқылы
көреді.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
«Блоб ағашына» стикер жапсыру арқылы қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды
бағалайды.
10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Үй тапсырмасы: «Азаттықтың ақ таңы» тақырыбында қысқаша
өлең, эссе, мақала жазып келу
|
|