Материалдар / «Мұртты обалардың» ерекшелігі неде?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Мұртты обалардың» ерекшелігі неде?

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2020
2216
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жамбыл облысы, Шу ауданы, Сауытбек ауылы

« Алға шағын орталықты орта мектеп»КММ

Тарих пәнінің мұғалімі: Примбердиева Меруерт Қуанышқызы

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3А Сақтар

Мектеп:. « Алға шағын орталықты орта мектеп»КММ

Күні: 19.04.2019 жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Примбердиева Меруерт Қуанышқызы

Пәні: Қазақстан тарихы

Сынып: 5

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

«Мұртты обалардың» ерекшелігі неде?

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

5.2.1.2. – Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау;

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Ежелгі тайпалардың дүниетанымын оқып, біледі (білу, түсіну)

Оқушылардың басым бөлігі: Обалардың орналасуына қарай ежелгі адамдардың дүниетанымын сипаттайды (қолдану)

Кейбір оқушылар: Мұртты обалардың ерекшелігін талдап, баға береді (талдау, бағалау)

Бағалау критерийлері:

  • Ежелгі тайпалардың дүниетанымын біледі, түсінеді.

  • Обалардың орналасуына қарай ежелгі адамдардың дүниетанымын сипаттайды

  • Мұртты обалардың ерекшелігін талдап, баға береді

Тілдік мақсаттар

«Төрт шаршы» әдісі, «Кесте толтыру» әдісі, «Бес саусақ» әдісі арқылы топтар тақырыпты талқылады, флипчартқа түсірді, кесте толдырды, жазды (оқылым, айтылым, жазылым, тыңдалым)

Құндылықтарды дарыту

  • Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

  • Қарым-қатынас жасау қабілеті;

  • Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына мәдениетпен қарау;

  • Денсаулық, достық және айнадағыларға қамқорлық көрсету.

Пәнаралық байланыстар

Тарих, геграфия

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Археологиялық ескерткіштерді «Ширату жаттығуы» әдісі арқылы ашық сұрақтар қоя отырып бекітемін

Сабақ барысы

Сабақтың жоспаранған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі. Білім алушылармен сәлемдесемін, түгендеймін, топты түрлі-түсті конфеттермен 3 топқа бөлемін.

Қызыл конфет – 1-топ

Жасыл конфет – 2-топ

Сары конфет – 3-топ

Білім алушыларға «Миға шабуыл» ретінде суреттер көрсете отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтаймын


Түрлі-түсті (қызыл, жасыл, сары) конфеттер


Тақырып бойынша обалардағы жәдігерлердің суреті

Сабақтың ортасы

30 минут

Барлық оқушылар орындайды: «Төрт шаршы» әдісі. топтық жұмыс, мәтінмен жұмыс

1-тапсырма: Ежелгі тайпалардың дүниетанымын анықта

1-топ: Мұртты обалардан не табылғанын анықта

2-топ: Мұртты обалардың не үшін салынғанын ата

3-топ: Ежелгі тайпалардың дүниетанымын анықта

Дескриптор:

  • Мұртты обалардан не табылғанын анықтайды

  • Мұртты обалардың не үшін салынғанын атайды

  • Ежелгі тайпалардың дүниетанымын анықтайды

  • Флипчартқа түсіреді

  • Аудиторияда қорғайды

Қалыптастырушы бағалау: «Басбармақ» әдісі арқылы бағалау


Басым бөлігі орындайды: «Кесте толтыру» әдісі. жұппен жұмыс.

2-тапсырма: Обалардың орналасуына қарай ежелгі адамдардың дүниетанымын сипатта


Обалар

Ерекшеліктері

А


Ә


Б


В



Дескриптор:

  • Мұртты обалардың суретіне ұарай отырып, обалардың құрылымының ерекшелігін талдайды, кестеге жазады

Қалыптастырушы бағалау: смайликпен бағалау


Кейбір оқушы орындайды: «Бес саусақ» әдісі арқылы. Топтық жұмыс.

3-тапсырма: Мұртты обалардың ерекшелігін талдап, баға бер.

Дескриптор:

  • Бес саусақтың суретін салады;

  • Ежелгі тайпалар дүниетанымын сипаттайды, жазады


Қалыптастырушы бағалу: өзара бағалау

Оқулық Флипчарт

Түрлі-түсті маркерлер



















Мұртты обалардың суреті

Кесте






















Оқулық

Бес саусақтың суреті

Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс. «Мидың суретін сал» әдісі. жазбаша кері байланыс

Мидың суретін салып, мидың ішіне сабақ кезінде меңгерген сөздерді жазады, мидың сыртына түсінбегенін жазады.



Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушыардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Барлық оқушылар: «Төрт шаршы» әдісі арқылы мәтінді оқып, топпен талқылай отырып

ежелгі тайпалардың дүниетанымын білді.

Оқушылардың басым бөлігі: «Кесте толтыру» әдісі арқылы жұппен жұмыс жасай отырып

обалардың орналасуына қарай ежелгі адамдардың дүниетанымын сипаттады

Кейбір оқушылар: «Бес саусақ» әдісі арқылы топпен талқылай отырып Мұртты обалардың ерекшелігін талдап, баға берді.


Қалыптастырушы бағалау: «Басбармақ» әдісі арқылы бағалау



Қалыптастырушы бағалау: смайликпен бағалау




Қалыптастырушы бағалу: өзара бағалау



Кері байланыс. «Мидың суретін сал» әдісі. жазбаша кері байланыс

Мидың суретін салып, мидың ішіне сабақ кезінде меңгерген сөздерді жазады, мидың сыртына түсінбегенін жазады.



Білім алушылар сабақта денсаулық және қауіпсіздік техникасы ережесін дұрыс ұстануын қадағалау. Интербелсенді тақтаны дұрыс пайдалану; топтық жұмыста бір-бірімен әділ бағалау, пікірлерін тыңдау

Сабақ бойынша рефлексия

-Сабақтың оқу мақсаттары шынайы ма? Сыныптағы ахуал қалай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер еңгіздім, неліктен?

Сабақ мақсаттары шынайы болды, оқушыларға жұптық жұмыс орындата отырып уақытты үнемдедім, оқушылардың белсенділігі артты. Сабақ барысындағы әдіс-тәсілдер тиімді пайдалана отырып, оқушылардың қызығушылығы арттырдым. Сабағымда оқу мақсатыма жеттім.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!