Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ | Сабақ кезеңдері | Кезең мазмұны | Уақыты |
1 | Ұйымдастыру кезеңі | Сәлемдесу,студенттердің қатысуын белгілеу және көңіл-күйді көтеріп,шеңбер құрып, бір-біріне жақсы тілек айту аудиторияның дайындығын тексеру | 5 минут |
2 | Білімдерін тексеру | Сұрақтар қою арқылы сұрау Әдеп неше топқа бөлінеді? Ислам әдебінің ерекщелігі неде?Әдептінің артықшылығы неде? Мұсылман қандай болу керек? Пайғамбар с.а.с. мұсылмандық әдеп жайында айтқан хадистерін айтыңдар. | 25Минут |
3 | Жаңа тақырыпты жеткізу әдісі | Ауызша баяндама; Қазақ еліне,жеріне қасиетті Ислам діні келген уақыттан бастапата-бабамыздың салт-дәстүрімен имандылық жолы бірге қалыптасқан. Асыл дініміз Исламның мақсаты адамзатты өз ұлтын жақсы көруді құптайды. Сонымен қатар шектен тыс ұлтшыл болуға жол бермейді. Адам баласы қоғам болып өмір сүргендіктен Ислам діні бір-бірене құрметпен қарауға тату-тәтті, бейбітшілікте болуға шақырады. | 25 минут |
4 | Оқушылардың өздік жұмысы | Әдеп-ахләқтың сүннеттегі көріністері жайлы әңгімелеу,жазбаша шығармашылық | 20Минут |
5 | Тақырыпты бекіту | Жалпы сұрау; Ислам сөзі қандай мағыналарды білдіреді? Шынайы мұсылман деп қандай адамдарды айтамыз?Шынайы мұсылманның сипаты қандай? Сәлемдесу жайында хадисте не айтылады? | 10Минут |
6 | Сабақ қорытындысы | Сандық жүйе арқылы бағалау | 3 минут |
7 | Үй тапсырмасы | Имам Нәуәуи. Хадистер жинағы (риядус-салихин). – Алматы, 2013. кітабы бойынша оқып келу | 2Минут |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз