Материалдар / My school day
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

My school day

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп ережелері туралы мәлімет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
612
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімнің аты-жөні : Шмыкова Гулмаржан

Сыныбы: 6

Күні: 06.11.2016

Сабақтың тақырыбы: My school day

Ресурстар: Ағылшын тілі « Атамұра » , АКТ, постерлер, стикерлер,

кітап,қалам,парта суреттері

Жалпы мақсаттары: Оқушыларға ағылшын тіліндегі мектеп күндері мен ережелері туралы

айту.

Оқыту нәтижесі: Сабақта жаңа технологияларды қолдана отырып, оқушыларға ағылшын тіліндегі

мектепке байланысты сөйлемдердің мағынасын ашу.

Тапсырмалар: Оқулықпен жұмыс, мәнерлеп оқу,постер қорғау, сөздікпен жұмыс,сурет салу

Әдіс-тәсілдер: Диалогтық оқыту,топтық жұмыс, «Bingo»» әдісі, «Джиксо» әдісі, SMS /кері байланыс/,

формативті бағалаулар.

Сабақтың жүру барысы:

Уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

3 минут



















5минут




2 минут






6 минут














9 минут













5 минут






2 минут






6 минут









4 минут








3 минут









Ұйымдастыру

Топтарға бөлу: Мұғалім оқушыларды топқа бөліп алу мақсатында кітап,қалам,парта суреттерін оларға таратады. Содан соң мұғалімнің көмегімен оқушылар топқа бөлініп отырады.

Warm up «how are you»

How are you How are you

I’m happy

How are you How are you

I’m happy too

How are you How are you

I’m sad

How are you How are you

I’m sad too

How are you How are you

I’m great

How are you How are you

I’m great too


Үй тапсырмасын пысықтау

Ex 12 p71.



Ой қозғау

Оқушылардың назарын видеоға аударып, жаңа сабаққа ой жүгірту мақсатында видеоның не туралы екенін айту.



Жаңа сабақ

Оқушылардың дәптерін ашқызып жаңа сабақ тақырыбын, берілген ережені сұрау.

Read the text about Bill’s school day and

translate.


Карточкалар иерархиясы

School subjects

English Art

Geography Literature

Physical Education Music

History Maths

Computer Studies Science

Biology Physics

Kazakh/Russian Chemistry


Adjectives

Comparative

Superlative

Two or more syllable

Expensive

Important

More expensive

More important


Most expensive

Most important


Alice in Wonderland ’is an interesting book.

Treasure Island ’ is more interesting

Robinson Crusoe’ is the most interesting


«Bingo»

Оқушылар берілген сұрақтарға тез жауап беріп,ең бірінші болған оқушылар бинго деп айтады.



Сергіту сәті :

Boney M диско-группасынын “Sunny” өлеңіндегі сурет түрінде көрсетілген сын есімдерді тауып ,өлеңін музыкамен айту.



«Джиксо әдісі»

Үш топқа А-3 форматындағы қағаздар үлестіріледі. Оның ішінде поезд суреті салынған бір сөз беріледі.Әр топ сын есімнің шырайларымен жалғастырады. .Жақсы қорғаған топ жұлдызшалар арқылы бағаланады.




Let’s play!

Bring a box into class and put into it different items the pupils know. A pencil, a pen, a rubber,

a ruler, a book etc. without letting the pupils see what is in the bag.




Сабақты бекіту.

SMS. /Кері байланыс/

Оқушылар қағаз ұялы телефондарға сабақтың қалай өткендігі туралы, ол қалай жемісті жұмыс істегені туралы бір-біріне қысқа хабарлама жазады.



Үйге тапсырма

Ex 10.p 75.

Бағалау

Әр топқа таратылған түрлі түсті қағазды көтертіп, өздерін бағалату

Сары түс- «5»

Көк түс- « 4»

Қызыл – « 3»




Мұғалімнің айтуымен әр оқушы қолындағы карточкаға байланысты орындарына отырады. Оқушылар қөңіл күйге байланысты сергіту сәтін хормен оқиды.











Оқушылар үйге берілген тапсырманын оқиды. Оқушылар бірін-бірі тыңдап ,өз ойларымен бөліседі.

Оқушыларға видео көрсетіліп, видео туралы

айтады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты

айтылады.



Дәптерлерін ашып жаңа сабақ тақырыбы мен ережелерін жазады.

Оқушылар мәтінді оқып, аударады. Мұғалімнің түсіндіргенін тыңдайды.


Оқушылар жұптық жұмыс жасайды.

















Оқушылар белсенділікпен жұмыс жасайды.




Өткен тақырыпты еске түсіреді. Олар өз пікірлерін қысқаша жазады .





Бұл жерде оқушылар өздерінің сабаққа қандай дәрежеде араласқанын ашық түрде біліп, тыңдап, келісімге келеді.







Оқушылар затты ұстап не екенін айтады.






Сабақты қорытындылау.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!