3
минут
5минут
2
минут
6
минут
9
минут
5
минут
2
минут
6
минут
4
минут
3
минут
|
Ұйымдастыру
Топтарға
бөлу: Мұғалім оқушыларды топқа бөліп
алу мақсатында кітап,қалам,парта суреттерін
оларға таратады. Содан соң мұғалімнің көмегімен оқушылар топқа
бөлініп отырады.
Warm up «how are
you»
How are
you How are
you
I’m
happy
How are
you How are
you
I’m
happy too
How are
you How are
you
I’m sad
How are
you How are
you
I’m sad
too
How are you How are
you
I’m
great
How are you How are
you
I’m great
too
Үй тапсырмасын
пысықтау
Ex 12
p71.
Ой
қозғау
Оқушылардың назарын
видеоға аударып, жаңа сабаққа ой жүгірту мақсатында видеоның не
туралы екенін айту.
Жаңа
сабақ
Оқушылардың дәптерін
ашқызып жаңа сабақ тақырыбын, берілген ережені
сұрау.
Read the text about
Bill’s school day and
translate.
Карточкалар
иерархиясы
School
subjects
English
Art
Geography
Literature
Physical Education
Music
History
Maths
Computer Studies
Science
Biology
Physics
Kazakh/Russian
Chemistry
Adjectives
|
Comparative
|
Superlative
|
Two or more
syllable
|
Expensive
Important
|
More
expensive
More
important
|
Most
expensive
Most
important
|
‘Alice in Wonderland
’is an interesting book.
‘Treasure Island ’
is more interesting
‘Robinson Crusoe’ is
the most interesting
«Bingo»
Оқушылар берілген
сұрақтарға тез жауап беріп,ең бірінші болған оқушылар бинго деп
айтады.
Сергіту сәті
:
Boney M
диско-группасынын “Sunny” өлеңіндегі сурет түрінде көрсетілген сын
есімдерді тауып ,өлеңін музыкамен
айту.
«Джиксо
әдісі»
Үш топқа А-3
форматындағы қағаздар үлестіріледі. Оның ішінде поезд суреті
салынған бір сөз беріледі.Әр топ сын есімнің шырайларымен
жалғастырады. .Жақсы қорғаған топ жұлдызшалар арқылы
бағаланады.
Let’s
play!
Bring a box into
class and put into it different items the pupils know. A pencil, a
pen, a
rubber,
a ruler, a book etc.
without letting the pupils see what is in the
bag.
Сабақты
бекіту.
SMS. /Кері
байланыс/
Оқушылар қағаз ұялы
телефондарға сабақтың қалай өткендігі туралы, ол қалай жемісті
жұмыс істегені туралы бір-біріне қысқа хабарлама
жазады.
Үйге
тапсырма
Ex 10.p
75.
Бағалау
Әр топқа таратылған
түрлі түсті қағазды көтертіп, өздерін
бағалату
Сары түс-
«5»
Көк түс- «
4»
Қызыл – «
3»
|
Мұғалімнің айтуымен
әр оқушы қолындағы карточкаға байланысты орындарына отырады.
Оқушылар қөңіл күйге байланысты сергіту сәтін хормен
оқиды.
Оқушылар үйге
берілген тапсырманын оқиды. Оқушылар бірін-бірі тыңдап ,өз
ойларымен бөліседі.
Оқушыларға видео
көрсетіліп, видео туралы
айтады. Сабақтың
тақырыбы мен мақсаты
айтылады.
Дәптерлерін ашып
жаңа сабақ тақырыбы мен ережелерін
жазады.
Оқушылар мәтінді
оқып, аударады. Мұғалімнің түсіндіргенін
тыңдайды.
Оқушылар жұптық
жұмыс жасайды.
Оқушылар
белсенділікпен жұмыс
жасайды.
Өткен тақырыпты еске
түсіреді. Олар өз пікірлерін қысқаша жазады
.
Бұл жерде оқушылар
өздерінің сабаққа қандай дәрежеде араласқанын ашық түрде біліп,
тыңдап, келісімге келеді.
Оқушылар затты ұстап не екенін
айтады.
Сабақты
қорытындылау.
|