Материалдар / Мың алғыс саған Өзін-өзі тану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мың алғыс саған Өзін-өзі тану

Материал туралы қысқаша түсінік
өз бойларындағы құнды қасиеттерді көрсете білуге жетелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
480
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қараша айы .I-Апта 30.10-03.11.17 жыл аралығындағы «Балдәурен» ересек тобының күн тәртібіндегі тәрбие оқу қызметінің апталық циклограммасы

Өтпелі тақырып: Табиғат әлемі

Апталық тақырып: Құстар біздің досымыз. Қыстайтын, жыл құстары


Күн тәртібі

Уақыты

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі


Бейсенбі


Жұма



Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу


Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )


Таңертеңгі гимнастика (5 мин)

8.00 – 8.30








Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Балалардың өз балабақшаларына деген ыстық сезімдерін дамыту. Балабақшада қызмет істейтін апайларға құрмет көрсетіп, топта тазалық сақтай білу сияқты әдептілік дағдыларын қалыптастыру

Үстел үсті, саусақ және т.б.ойындар.

Қимылды ойын: «Кім жылдам?»

Мақсаты: Ептілікке, шапшаңдыққа баулу. Балалардың бойындағы зейінділік,

сезімталдық қабілеттерін дамыту.


Тақырыбы: «Кім тапқыр?»

Мақсаты: Суретте берілген бейнені дұрыс таба білуге дағдыландыру..

Қимылды ойын: «Тез орында?»

Мақсаты: Балаларды жылдамдылыққа,шапшаң

дыққа,ептілікке дағдыландыру.


Ертегі.

«Қарлығаш пен дәуіт ертегісі»

Оқып беру


«Құстар неге қыстап қалады?»

Балалармен қыстап қалатын құстардың не себепті қыстап қалатындары туралы әңгімелесу.

Жаттығулар кешені

Таңғы ас

9.00-9.20

Ойын- жаттығу Ас ішерде күнде біз

Сөйлемейміз күлмейміз

Астан басқа өзгені,

Елемейміз білмейміз.

Ойындар,

Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық

9.20-9.30

Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар

Қимылды ойын: «Аттамақ».

Мақсаты: Денені шынықтыру, шапшандыққа ,

ептілікке баулу.




«Саяхатшы ойыншық»

Мақсаты:Табиғат туралы білімдерін кеңейту.



«Табиғат әлемі» картиналар топтамасы.


Еңбек: Құстарға жем шашу.

Мақсаты:Қыста құстарға аяз қорқынышты емес, аштық қорқынышты болатынын

түсіндіру. Оларға қамқор болу, аяушылықпен қарауға баулу.

Сөздік ойын.

«Кім шапшаң»

Мақсаты: Балалардың үй құстары, дала құстарын ажырата білуге білімдерін кеңейту.




Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі





9.30-11.30




Шаттық шеңбер

Жарқырап күн де ашылды,

Айналаға гүл шашылды.

Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз!

Қайырлы күн! Біз сүйкімді баламыз

«Денсаулық»

Дене шынықтыру

Допты алға созған және артқа ұстаған қалыпта қолдан – қолға ауыстыру арқылы гимнастикалық орындық үстімен жүріп өту. 9.30-9.55

«Коммуникация»

Орыс тілі

Птицы – наши друзья
Закрепить знания детей о птицах, учить детей различать и

называть перелетных и зимующих птиц. Узнавать птиц по описанию, развивать речь, внимание и мышление. Воспитывать любовь к птицам.10.05-10.30

«Таным»

Жаратылыстану

Құстар әлемі



Күзде құстардың тіршілігін бақылату. Балалардың құстар туралы білімін кеңейту. Құстар қалай өмір сүреді, немен қоректенеді. «Жыл құстары» және «қыстайтын» құстарды ажырата білу.10.45-11.10

«Шығармашылық»

Аппликация

«Бидай дәні»

Балаларға салфеткамен жұмыс жасауды үйрету. Қағаздан домалақшалар жасау, қағазды толық пайдалану. Қолдың ұсақ моторикасын дамыту.

11.20-11.45

Сергіту сәті

Қане, қанат жазайық, қарлығаш боп ұшайық.

Ұшып-ұшып алайық, орнымызға қонайық.

Қарлығаш боп ұшайық, торғай болып қонайық.

Сауысқан болып секіріп, тоқылдақ боп шоқиық





Шаттық шеңбер

Қуан, шаттан, алақай,

Қуанатын күн келді.

Күліп шықты күн бүгін,

Қайырлы таң! Қайырлы күн!

«Таным»

Қарапайым математикалық ұғымды қалыптастыру

Математикалық ойлау қабілеттерін сан құрамын, уақытты бағдарлау, қоршаған орта өзгерісі туралы танымдық білімдерін қалыптастыру
Сан құрамы: Сан құрамы біреу немесе бірнеше топтан құралатынын ұғындыру.

. 9.30-9.55

«Шығармашылық»

Сурет салу

Ертегідегі құстар (Акварель бояуымен)
Құстар туралы білімдерін жетілдіру, құстардың бейнесін қағаз бетіне түсіре білу біліктілігін арттыру.10.05-10.30






Сергіту сәті

2.1 дегендетұрайық,

2,3,4-алақанды соғайық,

Оңжаққабұрылып.

Солжаққабұрылып,

Біротырып,біртұрып,

Бізжүгіріпалайық.

5 дегендеасықпай,

Орнымыздытабайық.




Шаттық шеңбер

Күндей жадырап,

Жұлдыздай жарқырап,

Судай мөлдір таза көңілмен,

Бүгінгі күнімізді бастайы

«Денсаулық»

Дене шынықтыру

Бір сызық бойына қойылған заттар арасында оң және сол аяқпен секіру. Сапқа тұрып, допты екі қолмен бастан асыра бір – біріне лақтыру 9.30-9.55

«Коммуникация»

Сауат ашу

а], [у] дыбыстары мен әріптерін пысықтау

[а], [у] дыбыстары мен А, У әріптерін қайталату; А, У әріптерінен сөз құрап, құраған сөздерін оқи білуге үйрету;

10.05-10.30

«Коммуникация»

Көркем әдебиет

Көкек (ертегі)

Ертегіні оқып жеткізу арқылы ертегі кейіпкерлерінің жағымды жағымсыз қасиеттерін көруге, іс – әрекеттерін сезінуге, өз ойларын жеткізе білуге баулу.

10.45-11.10

«Шығармашылық»

Музыка

«Құстар біздің досымыз. Қыстайтын жыл құстары»
Қыста қыстап қалатын құстар туралы түсініктерін кеңейту.

11.20-11.45




Сергіту сәті

Мы играем на гармошке,

Громко хлопаем в ладошки.

Головой слегка качаем.

Руки к верху поднимаем.



Шаттық шеңбер

Амансың ба, Алтын Күн?

Амансың ба, Көк Аспан?

Амансың ба, достарым?

Сендерді көрсем қуанам.

«Денсаулық»

Дене шынықтыру

Доппен жасалатын тепе – теңдік сақтау және секіру жаттығулары. 9.30-9.55

«Коммуникация»

Сөйлеуді дамыту

Сөз, буын
Сөз түрлерін (антоним, омоним, синоним) қайталатып өтіп, жаңа сөз түрі –түбірлес сөздер туралы, буын туралы түсінік беру. 10.05-10.30

«Әлеуметтік»

Өзің-өзі тану

Мен қамқор баламын
«Қамқорлық» ұғымының адамгершілік құндылық ретіндегі мәнін ашу. Қамқорлық ұғымы туралы түсінік беру. Қамқорлық жасай білу дағдыларын дамыту. Қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.

10.45-11.10
















Сергіту сәті

Ал, балалар тұрайық, (Орындарынан тұрады)

Мойынымызды бұрайық (Мойындарын екі жаққа алма кезек бұру)

Қолымызды созайық, су ішінде қалықтап (Қолдарын созып суда жүзгендей жүзеді)

Қане, жүзіп алайық,

Оңға, солға бір қарап, денемізді бұрайық.( оңға, солға бұрылады)



Шаттық шеңбер

Мен келдім, міне, бүгін ортаңызға,

Амандық тілеп сізге, баршаңызға.

Саулығын берсін деймін бәрімізге,

Келесі кездескенше жаңа күнге.

«Коммуникация»

Шет тілі

9.30-9.55

Birds
How many? Сөзімен таныстыру. Ойындар арқылы сөйлеу, тілін жетілдіру. Тілдерге тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру.


Шығармашылық»

Музыка

«Құстар біздің досымыз. Қыстайтын жыл құстары»
Қыста қыстап қалатын құстар туралы түсініктерін кеңейту.


Мүсіндеу

10.45-11.10

Торғай
Құстардың дене бөліктерінің көлемдерін үйлестіре білуге үйрету.












Сергіту сәті

Көп отырып шаршадық,

Қозғалуды аңсадық.

Жүгіргіміз келеді,

Әдемілеп ән салып.

Топ-топ басайық,

Жаттығуды жасайық.

Қайырымды жан болып,

Жамандықтан қашайық.


Серуен:



11.30

Бақылау: Қыстап қалатын құстарды бақылау.

Мақсаты: Қыстап қалатын құстардың түрлерімен таныстыру, қыстап қалатын құстар

туралы мағлұмат беру, «олар үшін қыс та, аяз да қатер емес,аштық қатер»деген ұғымды

қалыптастырып,қамқорлықпен қарауға үйрету.

Қимылды ойын: «Кім жылдам?»

Мақсаты: Ептілікке, шапшаңдыққа баулу. Балалардың бойындағы зейінділік,

сезімталдық қабілеттерін дамыту.

Еңбек: Құстарға жем шашу.

Мақсаты: Қыста құстарға аштықтың қатерлігін түсіндіре

отырып, оларға қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.

Жеке жұмыс: Қыс келгенде торғайым

Үй алдына қон дәйім.

Ойна,жүгір желкілде,

Тисем саған оңбаймын.

Мақсаты: Тақпақ жаттата отырып, балалардың сөздік

қорларының белсенділігін арттыру,

тіл мәдиниетін жетілдіру.



Серуеннен оралу

12.10-12.30

Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті .

Түскі ас

12.30-12.50

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.

Түскі ұйқы

13.00-15.00

Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары

15.00-15.30

«Ұйқы ашар жаттығулар»

1. Бастапқы қалып: ішімізбен жатамыз , қолымызды белімізге қоямыз, маңдайымызды еденге тірей өкшемізді біріктіріп, башпаймен созылу.Басты екі жаққа бұру, қолмен белді ұстай қарсы бағытқа бұру. Демалу.


Бесін ас

15.30-16.00

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс

Ойындар, дербес әрекет












Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс

16.00-16.20












16.20-16.40



Вариативтік компонент

Ертегі елінде

«Қарлығашш пен дәуіт»

Мақсаты:Балаларды жақсы мен жаманды

ажырата білуге,жаман нәрселерден аулақ

болуға,жақсыдан үлгі алуға тәрбиелеу.


Сюжетті-рөлдік ойын

«Ақылды балапан

»Ірі құрылыс материалдарымен және конструкторлармен ойындар.

Вариативтік компонент

Шебер қолдар

«Үйрек»

Мақсаты: Саусақ бұлшық еттерін және баланың ой-қиялын дамыту;Қағазды әр түрлі әдіспен бүктеуге жаттықтыру.


Вариативтік компонент

Мозайка

«Торғай»

Қыстап қалатын құстардың түрлерімен таныстыру, қыстап қалатын құстар

туралы мағлұмат беру, «олар үшін қыс та, аяз да қатер емес,қамқорлықпен қарауға үйрету.


сюжеттік ойыншықтармен ойындар,

ертегі оқып беру;

үстел үсті театры және т.б.


Жеке жұмыс: Торғай,торғай,тоқылдақ

Жерден дәнді шұқып -ап

Бөтекесі бұлтиып,

Шиқ-шиқ етіп отырмақ.

Мақсаты:Балаларға тақпақ үйрете отырып тіл

байлықтарын молайтып,сөздік қорларын дамыту.


Жеке жұмыс:

Сан құрамын жатқа білмейтін, балаларға құрамды жатқа білуге, жаттықтыру жаттығуларын жасату.

Дидар,Абдулқадыр,Абылаймен жеке жұмыс Дидактикалық ойын «Ғажайып қапшық»

Мақсаты: Балалардың әріптерді дұрыс айтуғуға тілдерін жаттықтыру.

Сөздік қорын жаңа сөздермен байыту.

Назыммен аяқталмаған жұмысын соғына дейін орындауға дағдыландыру.

Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.

Дидактикалық ойын «Атын атап бер»

Мақсаты:түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту.


Серуенге дайындық

16.40-17.00

Киіну: серуенге шығу.

Серуен

17.00-17.30

Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Көкөністердің түстерін үш тілде ата», «Тез жалғастыру және т.б.

Балалардың үйге қайтуы

17.30-18.30

Ата-аналарға кеңес:

«Баланы қоршаған әлемді танып білуге дағдыландырыңыз?»

Психологтің кеңесі:

«Баланың кез-келген қалауын орындауға асықпаңыз.

»

Балалардың жұмыстарымен таныстыру.Оқу қызметіндегі жетістіктерін мадақтау арқылы жеткізу.

Кеңес:

«Табиғатты аяла».

Мақсаты : Қоршаған ортаға деген қамқорлық сезімдерін ояту.

Үйге берілген тапсырмаларды орындатуға уақыт бөлу.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!