Материалдар / мыс және оның қосылыстары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

мыс және оның қосылыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
1216
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: химия

Мектеп:«Бейнеу орта мектебі» КММ


Мұғалімнің аты-жөні: Жаббарбергенова Камшат

Сынып:10 «А» «Ә»

Қатысқандар саны:

10 «А»-

10 «Ә»-

Қатыспағандар саны:

10 «А»-

10 «Ә»-

Сабақ тақырыбы

Мыс ,мырыш және оның қосылыстары


Сабақтың жалпы мақсаттары

Оқушыларды есеп шығаруға машықтандыру;

Эксперименттік жасау біліктілігін арттыру;

Алынған нәтижені салыстыра білуге, логикалық ойлауға,

сараптама және қорытынды жасауға үйрету,

проблемалық ситуацияны ғылыми тұрғыда шешуге көмектесу.

Оқытудың нәтижелері

Күтілетін нәтиже:
1. Металдарды күнделікті тұрмыста , техникада қолдана алады.
2. Металдардың алыну әдістерін және химиялық қасиеттерін

реакция теңдеулері арқылы жаза алады.
3. Металдардың адам органзміндегі рөлі мен денсаулыққа

тигізетін әсерін біледі.

Оқушылардың ойлау қабілеттерін шыңдайды , әр түрлі тапсырмалар арқылы сыни тұрғыдан ойлайды , үйренеді , өздеріне жауапты қарайды, топтастарының ой-пікірін сыйлайды , белсенділіктері артады өздіктерінен жұмыс жасап үйренеді .

Ресурстар

интерактивті тақта, слайдтар, металл бұйымдар, металл үлгілері, кеспе қағаздар, тест

Тілдік мақсаттар

«Пәлен жерде алтын бар, Барсаң ... жоқ »

(мыс , медь, сuprum)


Құндылықтарды дамыту

Бірін-бірі сыйлау, өз ойын толық жеткізе білу,өзгенің ойын сабырлықпен тыңдау және сұрақ қоя білуге тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Физика-металдардың физикалық қасиеттерін талқылау

Биология-металдардың биологиялық ролі

География-кен орындары

Негізгі әдістер мен формалар

"Миға шабуыл,"Рефлексия""

Бастапқы білім

9-сыныпта алған металдар қасиеттері

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

(3 мин)


Үй тапсырмасын тексеру (5 мин)














Сабақтың ортасы


Білімді өзектендіру

(25 мин)

















































































Сабақтың соңы



Рефлексия

5 мин





Бағалау

Үйге тапсырма

2мин
















Оқушылармен сәлемдесу. Сыныпта қолайлы психологиялық климат қалыптастыру .


Сөзжұмбақ шешу
1. Бактерицидтік қасиеті бар металл. күміс
2. Алақанда балқитын металл. цезий
3. Қан құрамындағы металл. темір
4. Металдар патшасы атанған металл. алтын
5. Ең қиын балқитын металл. вольфрам
6. Шойын өндіретін пеш. домна
7. Фотографияда қолданылатын металл. магний
8. Ең қатты металл. хром


Қалай ойлайсыздар, неге алтын сары, мыс қызыл-сары түсті болады?

Алтын, мыс, висмут жарық спектрінің жасыл, көк сәулелерін сіңіреді, сондықтан олардың түсі қызыл, қызыл-сары, сары түсті болып келеді.

Слайдпен түсіндіру

Мәтінмен жұмыс (топтық жұмыс)

1-топ химиктер

Мыс мырыш элементтеріне сипаттама.Физикалық химиялық қасиеттері

2-топ Биологтар

Мыс мырыштың адам ағзасындағы биологиялық рөлі

3-топ Геологтар

Мыс мырыштың табиғаттағы минералдары кен орындары

Қосымша сұрақтар

Сынап, мыс, темір тұрмыста қайда қолданылады?

Пәлен жерде алтын бар, Барсаң ... жоқ »

Құймаларды қандай мақсатта дайындайды?

Мыс, элементтердің периодтық жүйесінің І-тобындағы химиялық элемент, атомдық нөмірі 29, атомдық массасы 63,546. Табиғатта тұрақты екі изотопы бар: 63Cu және 65Cu. Жер қыртысындағы массасы бойынша мөлшері4,7. Негізгі минералдары: халькопирит, халькозин, ковеллин, малахит, азурит. Пластикалық қызыл түсті металл. Құрғақ ауадағы бөлме температурасында тотықпайды. Қыздырғанда ауада CuО және Cu2О-ға дейін тотығады, галогендермен, S, Se, HNO3, H2SO4-пен әрекеттеседі.

Егер ағзада мыс жетіспесе, бауырда қорланған темір гемоглобинмен байланысқа түсе алмайды. Мыстың мөлшерінің аз немесе көп екендігінің көрсеткіші—адамның шашы. Мыстың мөлшері төмендеген кезде немесе жетіспеген жағдайда шаш тез ағарады. Мыс қанға оттегінің өтуін қамтамасыз етеді. Көптеген ферменттердің құрамына кіреді, ұлпалардағы тотығу реакциясын жылдамдатады.

Мыс ағзаға тағам арқылы түседі. Әсіресе, теңіз тағамдарында, қырыққабатта, картопта, қалақайда, жүгеріде, сәбізде, алмада көбірек кездеседі. Табиғатта мырыш оксиді ZnO цинкит түрінде кездеседі, екідайлы қасиет көрсетеді. Медицинада, косметикада әртүрлі майлар дайындауда қолданылады.

Zn(OH)2 -мырыш гидроксиді, екідайлы қосылыс.

Zn(OH)2 + 2HCl= ZnCl2+2H2O

Негіз Zn(OH)2+ 2NaOH= Na2[(ZnOH4)]

Қышқыл

Екідайлы қосылыс болғандықтан, мырыш гидроксиді сілтінің артық мөлшерінде, қышқыл аммиактың судағы ерітіндісінде жеңіл ериді.

Мырыш сульфаты - ZnSO4*7H2O мырыш купоросы.

Мырыш сульфиді- ZnS люминесценттік қабілеті бар.

Құймалары

Қола Cu+Sn Жез Cu+Zn

Дюралюминий Al+Mg+Cu+Mn Мельхиор Cu+Ni

Тапсырмалар орындау (жұптық жұмыс)

1-топ Мыс мырыш қосылыстарының атаулары мен формулаларын құрастырың

Мыс сульфаты,мыс нитраты, мыс хлориді, мырыш сульфиді ,натрий цинкаты

2-топ

Мынадай айналымдарды жүзеге асыратын реакция теңдеулерін жазың.

а) Сu2O→СuCuCl2Сu(ОН)2→СuSО4

ә) ZnZnSO4ZnZnOZn(NO3)2

3-топ Есептер шығару

а) 6,5г мырыш күкірт қышқылымен әрекеттескенде(қ.ж) қанша литр сутек бөлінеді

ә) 16г мыс қанша грамм азот қышқылымен әрекеттеседі

Зертханалық жұмыстар (жеке жұмыс)

1-топ химиктер тобы

Мыс сульфатына темірді әреттестіру

2-топ биологтар тобы

Мысқа лимон қышқылын әрекеттестіру

3-топ геологтар тобы

мырыш сульфатына калий гидроксидін әреттестіру


Бүгінгі сабақтан ұққаным....

Мен үшін жаңалық болғаны....

Мен үшін қиын болғаны....

Сәтті шыққаны....

Жетілдіруді қажет ететіні



Бағалау «Бағдаршам» әдісі

Үйге тапсырма: § 6,2-6.3 №5- 6 -7 жаттығу

Мырыш пен мысты салыстыра

отырып «Венн» диаграммасын құру




Плакат слайд

Металл үлгілері
















слайд

А3 қағаздар

маркерлер










































Үлестірмелер

Плакаттар формулалар

































Мыс,мырыш тұздары

Мыс сым ,лимон

Құрал-жабдықтар



стикерлер

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Жеке жұмыс

Жұптық жұмыс

Дескриптор арқылы

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.


Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!