Материалдар / мыс және оның қосылыстары

мыс және оның қосылыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
1186
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: химияМектеп:«Бейнеу орта мектебі» КММ


Мұғалімнің аты-жөні: Жаббарбергенова Камшат
Сынып:10 «А» «Ә»Қатысқандар саны:10 «А»-10 «Ә»-Қатыспағандар саны:10 «А»-10 «Ә»-
Сабақ тақырыбыМыс ,мырыш және оның қосылыстары

Сабақтың жалпы мақсаттарыОқушыларды есеп шығаруға машықтандыру;Эксперименттік жасау біліктілігін арттыру; Алынған нәтижені салыстыра білуге, логикалық ойлауға, сараптама және қорытынды жасауға үйрету, проблемалық ситуацияны ғылыми тұрғыда шешуге көмектесу.
Оқытудың нәтижелеріКүтілетін нәтиже: 1. Металдарды күнделікті тұрмыста , техникада қолдана алады. 2. Металдардың алыну әдістерін және химиялық қасиеттерін реакция теңдеулері арқылы жаза алады.3. Металдардың адам органзміндегі рөлі мен денсаулыққа тигізетін әсерін біледі. Оқушылардың ойлау қабілеттерін шыңдайды , әр түрлі тапсырмалар арқылы сыни тұрғыдан ойлайды , үйренеді , өздеріне жауапты қарайды, топтастарының ой-пікірін сыйлайды , белсенділіктері артады өздіктерінен жұмыс жасап үйренеді .
Ресурстаринтерактивті тақта, слайдтар, металл бұйымдар, металл үлгілері, кеспе қағаздар, тест
Тілдік мақсаттар«Пәлен жерде алтын бар, Барсаң ... жоқ » (мыс , медь, сuprum)

Құндылықтарды дамытуБірін-бірі сыйлау, өз ойын толық жеткізе білу,өзгенің ойын сабырлықпен тыңдау және сұрақ қоя білуге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстарФизика-металдардың физикалық қасиеттерін талқылауБиология-металдардың биологиялық роліГеография-кен орындары
Негізгі әдістер мен формалар"Миға шабуыл,"Рефлексия""
Бастапқы білім 9-сыныпта алған металдар қасиеттері
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңі(3 мин)

Үй тапсырмасын тексеру (5 мин)

























Сабақтың ортасы

Білімді өзектендіру(25 мин)





























































































































































Сабақтың соңы



Рефлексия5 мин







БағалауҮйге тапсырма2мин





























Оқушылармен сәлемдесу. Сыныпта қолайлы психологиялық климат қалыптастыру .

Сөзжұмбақ шешу 1. Бактерицидтік қасиеті бар металл. күміс2. Алақанда балқитын металл. цезий3. Қан құрамындағы металл. темір4. Металдар патшасы атанған металл. алтын 5. Ең қиын балқитын металл. вольфрам6. Шойын өндіретін пеш. домна7. Фотографияда қолданылатын металл. магний 8. Ең қатты металл. хром

Қалай ойлайсыздар, неге алтын сары, мыс қызыл-сары түсті болады? Алтын, мыс, висмут жарық спектрінің жасыл, көк сәулелерін сіңіреді, сондықтан олардың түсі қызыл, қызыл-сары, сары түсті болып келеді.Слайдпен түсіндіруМәтінмен жұмыс (топтық жұмыс) 1-топ химиктерМыс мырыш элементтеріне сипаттама.Физикалық химиялық қасиеттері2-топ БиологтарМыс мырыштың адам ағзасындағы биологиялық рөлі3-топ Геологтар Мыс мырыштың табиғаттағы минералдары кен орындарыҚосымша сұрақтар Сынап, мыс, темір тұрмыста қайда қолданылады? Пәлен жерде алтын бар, Барсаң ... жоқ »Құймаларды қандай мақсатта дайындайды? Мыс, элементтердің периодтық жүйесінің І-тобындағы химиялық элемент, атомдық нөмірі 29, атомдық массасы 63,546. Табиғатта тұрақты екі изотопы бар: 63Cu және 65Cu. Жер қыртысындағы массасы бойынша мөлшері4,7. Негізгі минералдары: халькопирит, халькозин, ковеллин, малахит, азурит. Пластикалық қызыл түсті металл. Құрғақ ауадағы бөлме температурасында тотықпайды. Қыздырғанда ауада CuО және Cu2О-ға дейін тотығады, галогендермен, S, Se, HNO3, H2SO4-пен әрекеттеседі. Егер ағзада мыс жетіспесе, бауырда қорланған темір гемоглобинмен байланысқа түсе алмайды. Мыстың мөлшерінің аз немесе көп екендігінің көрсеткіші—адамның шашы. Мыстың мөлшері төмендеген кезде немесе жетіспеген жағдайда шаш тез ағарады. Мыс қанға оттегінің өтуін қамтамасыз етеді. Көптеген ферменттердің құрамына кіреді, ұлпалардағы тотығу реакциясын жылдамдатады.Мыс ағзаға тағам арқылы түседі. Әсіресе, теңіз тағамдарында, қырыққабатта, картопта, қалақайда, жүгеріде, сәбізде, алмада көбірек кездеседі. Табиғатта мырыш оксиді ZnO цинкит түрінде кездеседі, екідайлы қасиет көрсетеді. Медицинада, косметикада әртүрлі майлар дайындауда қолданылады.Zn(OH)2 -мырыш гидроксиді, екідайлы қосылыс. Zn(OH)2 + 2HCl= ZnCl2+2H2O Негіз Zn(OH)2+ 2NaOH= Na2[(ZnOH4)]ҚышқылЕкідайлы қосылыс болғандықтан, мырыш гидроксиді сілтінің артық мөлшерінде, қышқыл аммиактың судағы ерітіндісінде жеңіл ериді.Мырыш сульфаты - ZnSO4*7H2O мырыш купоросы.Мырыш сульфиді- ZnS люминесценттік қабілеті бар.ҚұймаларыҚола Cu+Sn Жез Cu+ZnДюралюминий Al+Mg+Cu+Mn Мельхиор Cu+NiТапсырмалар орындау (жұптық жұмыс)1-топ Мыс мырыш қосылыстарының атаулары мен формулаларын құрастырыңМыс сульфаты,мыс нитраты, мыс хлориді, мырыш сульфиді ,натрий цинкаты2-топ Мынадай айналымдарды жүзеге асыратын реакция теңдеулерін жазың. а) Сu2O→СuCuCl2Сu(ОН)2→СuSО4ә) ZnZnSO4ZnZnOZn(NO3)23-топ Есептер шығаруа) 6,5г мырыш күкірт қышқылымен әрекеттескенде(қ.ж) қанша литр сутек бөлінедіә) 16г мыс қанша грамм азот қышқылымен әрекеттеседіЗертханалық жұмыстар (жеке жұмыс)1-топ химиктер тобыМыс сульфатына темірді әреттестіру2-топ биологтар тобыМысқа лимон қышқылын әрекеттестіру3-топ геологтар тобы мырыш сульфатына калий гидроксидін әреттестіру

Бүгінгі сабақтан ұққаным....Мен үшін жаңалық болғаны....Мен үшін қиын болғаны....Сәтті шыққаны.... Жетілдіруді қажет ететіні

Бағалау «Бағдаршам» әдісіҮйге тапсырма: § 6,2-6.3 №5- 6 -7 жаттығу Мырыш пен мысты салыстыра отырып «Венн» диаграммасын құру






Плакат слайдМеталл үлгілері





























слайдА3 қағаздармаркерлер

















































































ҮлестірмелерПлакаттар формулалар































































Мыс,мырыш тұздарыМыс сым ,лимонҚұрал-жабдықтар



стикерлер
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Жеке жұмысЖұптық жұмысДескриптор арқылыДенсаулық сақтау технологиялары.Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.
Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ