Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Музыка және өнер түрлері
Күні:
Сынып: 5
|
Мектеп: Е.Бекмаханов
атындағы мектеп-гимназиясы
Мұғалімнің аты-жөні:Б.С.Байтөре
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақ тақырыбы
|
Музыка
және театр
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме)
|
Тыңдаған музыкалық шығарманы
талдау және өнердің түрлері, стилі және жанрларын,сонымен қатар
өнердің өзге түрлерімен байланысын
анықтау;
|
Сабақ
мақсаттары
|
Музыкалық шығармадағы аспаптың, өнердің
түрлерін,стилін,жанрын және үндестік ерекшеліктерін
анықтау.
|
Бағалау критерийлері
|
Оқушылар:
1.Музыкалық шығармадағы аспаптың, өнердің
түрлерін,стилін,жанрын және үндестік ерекшеліктерін
анықтайды.
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге тән лексика мен
терминология:
Ырғақ, әуен, мәтін, сазгер, аспап,
гармония,
дыбыстық әсерлер (эффект) т.б.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен
тіркестер:
|
Құндылықтарды
дарыту
|
"Мәңгілік ел" жалпы ұлттық идеясының №1 құндылығы
"Тәуелсіздік және Астана" құндылығын басшылыққа ала отырып,
оқушыларды салт-дәстүрге , патриоттыққа тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Әдебиет, қазақ тілі, математика, тарих.
|
АКТ
қолдану дағдылары
|
Таныстырылым, бейнежазба, театрлық көрініс.
|
Бастапқы білім
|
Музыка және сөйлеу, өзін өзі дұрыс ұстау мәдениетімен
байланысы
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«НОТА» жаттығуы
Балалар неше нота бар?-7
7 санының қасиеттерін кім біледі?- 7
қазына
Санына сәйкес келетін тағы нелер бар?- жетіген музыкалық
аспабы, Н.Назарбаевтың мақаласы: Ұлы даланың 7 қыры.
Миға шабуыл. 1.Мұғалім орындауында «Өрлеу» күйі орындалады және
интерактивті тақтада тақырыпты ашуға көмектесетін театр тарихы
жайлы бейне жазба көрсетіледі.
Сұрақ-жауап:
-
Қандай күй
тыңдадық?
-
Күйді не үшін
тыңдадық?
-
Бейне жазбада туралы
айтылды?
-
Бүгінгі тақырып қандай болуы
мүмкін?
-
Қандай ой түйдіңіздер?
(оқушылар өз ойларын айтады)
Сабақтың мақсаттары мен бағалау критерийлері таныстырылады
Топқа бөлу:
1.Джаз музыкасы,
2.
Вальс музыкасы,
3.Балет театры
4.Қуыршақ театры
Мұғалім: иа балалар жарайсыңдар міне топқа да бөліндік енді
мен сендердің ойларыңды толықтырып кетейін.Театр (грек. theatron –
ойын-сауық орны; ойын-сауық) – сахналық өнердің өмір көріністерін
драмалық әрекет арқылы көрермендердің көз алдында актерлер күшімен
бейнелейтін бір түрі; ойын-сауық немесе спектакль; түрлі сахналық
ойын-сауықтар, сонымен қатар жалпы мәдени шаралар өткізілетін
орын-жай.
Театрдың тарихи жағынан
қалыптасып, даму, өсіп-өркендеу жолы әрбір ұлттың, әр халықтың
өмір-тұрмысымен, олардың жалпы тарихымен және тұрлаулы мәдениетімен
тығыз байланысты. Басқа өнер түрлері сияқты театр өнері де қоғамдық
ой-сананың негізгі бір формасы болып
табылады.
|
қазақ театры жайлы
видео
|
Сабақтың ортасы
|
Топтық
жұмыс
Оқушылар топтарға бөлінеді
Тапсырма 1.
1 топ: Балет, опера, симфониялық музыка жанрлары театрдың қай
түріне жатады? _________________
2.топ: Төмендегі ұғымдарды
толықтырыңыз:
«Амфитеатр»
_________________________________
«Спектакль»
__________________________________
«Театр
режиссері»______________________________
«Актер»_______________________________________
«Дыбыс
режиссері»_____________________________
«Костюм тігуші»
_______________________________
3 топ:.Театр қойылымдары кезіндегі
музыканың атқаратын қызметі мен байланысын
салыстырыңыз.
Дескриптор Білім
алушы
— музыкалық жанрлар театрдың қай
түріне сәйкес келетіндігін анықтайды;
— «Амфитеатр» ұғымын
толықтырады;
— «Спектакль» ұғымын
толықтырады;
— «Театр режиссері» ұғымын
толықтырады;
— «Актер» ұғымын
толықтырады;
— «Дыбыс режиссері» ұғымын
толықтырады;
— «Костюм тігуші» ұғымын
толықтырады;
— театр қойылымындағы музыканың
байланысын салыстырады.
4.топ: «Сарапшы» топтарды
зерттейді
Топтық тапсырма. Берілген
әңгіме мәтінін топта оқып талқылау, өзара ролдерге бөлу және тиісті
музыкалық сүйемелдеу дайындап орындау
1-топ: «Абайдың бала кезі» ролдік қойылым
2-топ « музыклық сүйемелдеу» дайындау
3-топ «музыка мен қойылым» үндестігін өлеңмен
баяндау
4-топ «қойылым мен музыканың » ерекшелігіне
сурет салу
Дескриптор:
-
Мәтінді оқып,
көріністің мәнін түсіну
-
Өзара ролдерге
бөлу
-
Қойылымның мінезін
ашатын музыкалар қарастыру
-
Суретін
салады
-
Өлең
құрастырады
-
Өзге топтардың
жұмысына баға береді.
|
|
Сабақтың соңы
|
Қорытынды: BILIMBOOK сұрақтарына топпен бірге жауап
береді:
1
2
3
4
Кері байланыс: «ДО РЕ МИ »
әдісі.
ДО-
дұрыстаймын, орындаймын
РЕ-
реттеймін, есімде сақтаймын
МИ-
МЕН ,,,,,, білімді иелендім.
Кері байланыс.
Мұғалім бағалау критерийлері бойынша не сәтті,
не сәтсіз болғанына тоқталып, сындарлы кері байланыс
береді.
|
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау
көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан
күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу
материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке
ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы
мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып,
сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады
|
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін
бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
|
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет
түрлері.
Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің
тармақтары
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,
неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін
пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген
сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу
туралы даойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып
туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы
нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|