«Музыка сабағында окушылардын қызығушылығын арттырудығы тиімді тәсілдері колдану»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Музыка сабағында окушылардын қызығушылығын арттырудығы тиімді тәсілдері колдану»

Материал туралы қысқаша түсінік
 Музыканы қабылдау – сабақта қолданылатын іс әрекеттердің іргетасы. Ол деген – музыка тыңдау, ән айту, музыкалық білімділігін арттыру, нота сауаты, ырғақ, музыкалық қимылдар, балалар шығармашылығы – осындай күрделі процесс.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: «Музыка сабағында окушылардын қызығушылығын арттырудығы тиімді тәсілдері колдану»


Мақсаты:

Тәжірибе алмасу арқылы музыка пәні ұстаздарының кәсіптік шеберлігін арттыру және нәтижелі оқу үрдісін қамтамасыз ету

Міндеттері:

  • Оқытудың әртүрлі әдістерімен қаруландыру

  • Оқыту процессінде білім мен іскерлікті меңгерту үшін әдістерді қолдану

  • Педагогикалық инновациялық жаңалықтарды меңгеру

  • Өзектілігі:

  • Қазіргі таңда мектеп оқушылары - ақпаратпен қаруланған, жан-жақты дамыған тұлға. Олардың музыкалық қабілеттерін дамыту үшін біздер, музыка пәнінің ұстаздары жан-жақты қаруланған болуымыз керек. «Балаға білім бергенде, алыстан жақынға, таныстан жатқа көшіп, жаңа білімді ескі білімге байлап беру керек» - деп Мағжан Жұмабаев айтқандай, оқыту процесіне жаңа көзқараспен қарау керек. Осы бағыттарда мектеп оқушыларына рухани адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруда музыкадан теориялық және тәжірибелік білім беру жүйесінен ұлттық бай музыкалық мұрамызды молынан пайдаланудың жолдары әлі де көрсетіле берсе артық етпейді. Басты міндет-оқыту мен тәрбиелеу.

  • Аннотация 

  • Музыканы қабылдау – сабақта қолданылатын іс әрекеттердің іргетасы. Ол деген – музыка тыңдау, ән айту, музыкалық білімділігін арттыру, нота сауаты, ырғақ, музыкалық қимылдар, балалар шығармашылығы – осындай күрделі процесс. Шындықтың көркемдік бейнесін, музыканы сезіну, ести және тыңдай білу. Музыка тұтас күйінде, өзінің мәнерлік құралдары арқылы әсер етеді. Олар шығармаларды ойнатып көңіл-күйін жеткізеді. Шығармалардың негізгі түйіні өмірдегі құбылыстармен, адамның сезімдерімен байланысып, астасып жатқанының бір белгісі ретінде түсінуге болады.

  • КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

Shape1

Сабақ барысы


Рисунок 4


  • Мектеп оқушыларының музыкаға қызығушылығын дамытудағы ең бірінші міндет ол музыкалық іс-әрекеттер арқылы баланың сезімін (эмоциясын) ояту. Өйткені оқушылардың сабақ үстіндегі іс-әрекетінде эмоция өзіндік бағыттаушы және реттеуші рөл атқарады.

Shape2



САБАҚТЫ ҚАЛАЙ ҚЫЗЫҚТЫ ӨТЕМІЗ?

Оқушыларды қалай қызықтыра аламыз?

Сабақтың өту барысы

Іс - әрекет (ұйымдастыру кезеңі)

  • Шаттық шеңбері

  • Әндетіп сәлемдесу

  • Тақырыпқа байланысты топқа бөлу







САБАҚТЫ ҚАЛАЙ ҚЫЗЫҚТЫ ӨТЕМІЗ?

Оқушыларды қалай қызықтыра аламыз?

Сабақтың өту барысы

Іс - әрекет (ұйымдастыру кезеңі)

  • Шаттық шеңбері

  • Әндетіп сәлемдесу

  • Тақырыпқа байланысты топқа бөлу



Сабақты қалай қызықты өтеміз?

Оқушыларды қалай қызықтыра аламыз?

Сабақтың өту барысы

Іс - әрекет (ұйымдастыру кезеңі)

  • Шаттық шеңбері

  • Әндетіп сәлемдесу

  • Тақырыпқа байланысты топқа бөлу



Дескриптор

  • Балалардың бірін-бірімен қарым-қатынасы жақсарады;

  • Оқушылардың музыка сабағына деген қызуғышылығы артады;

Picture 1



Үй тапсырмасы 



Талдау – түсіну

  • Алдыңғы сабақта өтілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру

  • Постер қорғау, пазл құрастыру

  • Интервью жүргізу арқылы берілген суреттерге хабар жүргізу




ДАУЫС ЖАТТЫҒУЫ


Дескриптор


  • Әуенді ырғақты динамикалық белгілерді сақтай отырып орындайды;

  • Тапсырмаларды талдай отырып, үй тапсырмасын қорытындылау;



Жаңа тақырып


  • Әртүрлі әдістер арқылы сабақтың тақырыбын аша білу.

  1. «Кім тапқыр» ойыны. Тақырыпқа байланысты қала немесе аспап, ән-күйлердің атауларын табу.

Ал раз

Ас кемен

Та маты

Өс тана




2) Жұмбақ арқылы сабақтың тақырыбын ашу

Шапалақтап қолды жай,жай,жай

Міне былай шапалақтап тез, тез,тез. (екпін)

Дескриптор

  • Жаңа сабақтың тақырыбын біледі;

  • «FILA» әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша музыкалық шығармаларды талдау;


  • Дерек

  • Идея

  • Сұрақ

  • Жауап

Дескриптор

  • Тақырып бойынша дерек жинайды;

  • Идеясын түсіндіріп, жаңа идея ұсынады;

  • Тақырыпқа байланысты сұрақ құрастырып, жауап береді.

  • Қортынды

  • Музыка өнері жеке тұлғаның дамып, қалыптасуында аса маңызды роль атқарады. Музыкалық тәрбие жұмысын ұйымдастырудың түрлері ол ән сабағы, музыкалық шулы аспаптарда ойнау, баланың жеке музыкамен шұғылдануы, баланың күнделікті өмірдегі музыканың орны, мерекелік ертеңгіліктер. Сондықтан музыкаға қалыпты қызығушылығын, әр түрлі музыкаға эмоциялық сезгіштігін дамыту керек. Би билеу және ән салу дағдыларына үйрету, музыкалық қабылдауын, таныс шығармаларды әуенінен тану және есте сақтауын дамыту, балалардың музыкалық танымын кеңейту, Сол себепті, музыканың құдіретті күшін бала бойына дарыту, сіңіру мақсатында музыка, сазды әуен баланың күнделікті өмірінде орын алуы қажет.


Назарларыңызға көп рахмет!










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2021
661
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі