Тақырыбы: «Музыка сабағында окушылардын қызығушылығын арттырудығы тиімді тәсілдері колдану»
Мақсаты:
Тәжірибе алмасу арқылы музыка пәні ұстаздарының кәсіптік шеберлігін арттыру және нәтижелі оқу үрдісін қамтамасыз ету
Міндеттері:
-
Оқытудың әртүрлі әдістерімен қаруландыру
-
Оқыту процессінде білім мен іскерлікті меңгерту үшін әдістерді қолдану
-
Педагогикалық инновациялық жаңалықтарды меңгеру
-
Өзектілігі:
-
Қазіргі таңда мектеп оқушылары - ақпаратпен қаруланған, жан-жақты дамыған тұлға. Олардың музыкалық қабілеттерін дамыту үшін біздер, музыка пәнінің ұстаздары жан-жақты қаруланған болуымыз керек. «Балаға білім бергенде, алыстан жақынға, таныстан жатқа көшіп, жаңа білімді ескі білімге байлап беру керек» - деп Мағжан Жұмабаев айтқандай, оқыту процесіне жаңа көзқараспен қарау керек. Осы бағыттарда мектеп оқушыларына рухани адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруда музыкадан теориялық және тәжірибелік білім беру жүйесінен ұлттық бай музыкалық мұрамызды молынан пайдаланудың жолдары әлі де көрсетіле берсе артық етпейді. Басты міндет-оқыту мен тәрбиелеу.
-
Аннотация
-
Музыканы қабылдау – сабақта қолданылатын іс әрекеттердің іргетасы. Ол деген – музыка тыңдау, ән айту, музыкалық білімділігін арттыру, нота сауаты, ырғақ, музыкалық қимылдар, балалар шығармашылығы – осындай күрделі процесс. Шындықтың көркемдік бейнесін, музыканы сезіну, ести және тыңдай білу. Музыка тұтас күйінде, өзінің мәнерлік құралдары арқылы әсер етеді. Олар шығармаларды ойнатып көңіл-күйін жеткізеді. Шығармалардың негізгі түйіні өмірдегі құбылыстармен, адамның сезімдерімен байланысып, астасып жатқанының бір белгісі ретінде түсінуге болады.
-
-
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
Сабақ барысы

-
Мектеп оқушыларының музыкаға қызығушылығын дамытудағы ең бірінші міндет ол музыкалық іс-әрекеттер арқылы баланың сезімін (эмоциясын) ояту. Өйткені оқушылардың сабақ үстіндегі іс-әрекетінде эмоция өзіндік бағыттаушы және реттеуші рөл атқарады.

САБАҚТЫ ҚАЛАЙ ҚЫЗЫҚТЫ ӨТЕМІЗ?
Оқушыларды қалай қызықтыра аламыз?
Сабақтың өту барысы
Іс - әрекет (ұйымдастыру кезеңі)
-
Шаттық шеңбері
-
Әндетіп сәлемдесу
-
Тақырыпқа байланысты топқа бөлу
САБАҚТЫ ҚАЛАЙ ҚЫЗЫҚТЫ ӨТЕМІЗ?
Оқушыларды қалай қызықтыра аламыз?
Сабақтың өту барысы
Іс - әрекет (ұйымдастыру кезеңі)
-
Шаттық шеңбері
-
Әндетіп сәлемдесу
-
Тақырыпқа байланысты топқа бөлу
Сабақты қалай қызықты өтеміз?
Оқушыларды қалай қызықтыра аламыз?
Сабақтың өту барысы
Іс - әрекет (ұйымдастыру кезеңі)
-
Шаттық шеңбері
-
Әндетіп сәлемдесу
-
Тақырыпқа байланысты топқа бөлу
Дескриптор
-
Балалардың бірін-бірімен қарым-қатынасы жақсарады;
-
Оқушылардың музыка сабағына деген қызуғышылығы артады;
-

Үй тапсырмасы
Талдау – түсіну
-
Алдыңғы сабақта өтілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру
-
Постер қорғау, пазл құрастыру
-
Интервью жүргізу арқылы берілген суреттерге хабар жүргізу



ДАУЫС ЖАТТЫҒУЫ
Дескриптор
-
Әуенді ырғақты динамикалық белгілерді сақтай отырып орындайды;
-
Тапсырмаларды талдай отырып, үй тапсырмасын қорытындылау;
Жаңа тақырып
-
Әртүрлі әдістер арқылы сабақтың тақырыбын аша білу.
-
«Кім тапқыр» ойыны. Тақырыпқа байланысты қала немесе аспап, ән-күйлердің атауларын табу.
Ал раз
Ас кемен
Та маты
Өс тана
2) Жұмбақ арқылы сабақтың тақырыбын ашу
Шапалақтап қолды жай,жай,жай
Міне былай шапалақтап тез, тез,тез. (екпін)
Дескриптор
-
Жаңа сабақтың тақырыбын біледі;
-
«FILA» әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша музыкалық шығармаларды талдау;
-

|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор
-
Тақырып бойынша дерек жинайды;
-
Идеясын түсіндіріп, жаңа идея ұсынады;
-
Тақырыпқа байланысты сұрақ құрастырып, жауап береді.
-
Қортынды
-
Музыка өнері жеке тұлғаның дамып, қалыптасуында аса маңызды роль атқарады. Музыкалық тәрбие жұмысын ұйымдастырудың түрлері ол ән сабағы, музыкалық шулы аспаптарда ойнау, баланың жеке музыкамен шұғылдануы, баланың күнделікті өмірдегі музыканың орны, мерекелік ертеңгіліктер. Сондықтан музыкаға қалыпты қызығушылығын, әр түрлі музыкаға эмоциялық сезгіштігін дамыту керек. Би билеу және ән салу дағдыларына үйрету, музыкалық қабылдауын, таныс шығармаларды әуенінен тану және есте сақтауын дамыту, балалардың музыкалық танымын кеңейту, Сол себепті, музыканың құдіретті күшін бала бойына дарыту, сіңіру мақсатында музыка, сазды әуен баланың күнделікті өмірінде орын алуы қажет.

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Музыка сабағында окушылардын қызығушылығын арттырудығы тиімді тәсілдері колдану»
«Музыка сабағында окушылардын қызығушылығын арттырудығы тиімді тәсілдері колдану»
Тақырыбы: «Музыка сабағында окушылардын қызығушылығын арттырудығы тиімді тәсілдері колдану»
Мақсаты:
Тәжірибе алмасу арқылы музыка пәні ұстаздарының кәсіптік шеберлігін арттыру және нәтижелі оқу үрдісін қамтамасыз ету
Міндеттері:
-
Оқытудың әртүрлі әдістерімен қаруландыру
-
Оқыту процессінде білім мен іскерлікті меңгерту үшін әдістерді қолдану
-
Педагогикалық инновациялық жаңалықтарды меңгеру
-
Өзектілігі:
-
Қазіргі таңда мектеп оқушылары - ақпаратпен қаруланған, жан-жақты дамыған тұлға. Олардың музыкалық қабілеттерін дамыту үшін біздер, музыка пәнінің ұстаздары жан-жақты қаруланған болуымыз керек. «Балаға білім бергенде, алыстан жақынға, таныстан жатқа көшіп, жаңа білімді ескі білімге байлап беру керек» - деп Мағжан Жұмабаев айтқандай, оқыту процесіне жаңа көзқараспен қарау керек. Осы бағыттарда мектеп оқушыларына рухани адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруда музыкадан теориялық және тәжірибелік білім беру жүйесінен ұлттық бай музыкалық мұрамызды молынан пайдаланудың жолдары әлі де көрсетіле берсе артық етпейді. Басты міндет-оқыту мен тәрбиелеу.
-
Аннотация
-
Музыканы қабылдау – сабақта қолданылатын іс әрекеттердің іргетасы. Ол деген – музыка тыңдау, ән айту, музыкалық білімділігін арттыру, нота сауаты, ырғақ, музыкалық қимылдар, балалар шығармашылығы – осындай күрделі процесс. Шындықтың көркемдік бейнесін, музыканы сезіну, ести және тыңдай білу. Музыка тұтас күйінде, өзінің мәнерлік құралдары арқылы әсер етеді. Олар шығармаларды ойнатып көңіл-күйін жеткізеді. Шығармалардың негізгі түйіні өмірдегі құбылыстармен, адамның сезімдерімен байланысып, астасып жатқанының бір белгісі ретінде түсінуге болады.
-
-
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
Сабақ барысы

-
Мектеп оқушыларының музыкаға қызығушылығын дамытудағы ең бірінші міндет ол музыкалық іс-әрекеттер арқылы баланың сезімін (эмоциясын) ояту. Өйткені оқушылардың сабақ үстіндегі іс-әрекетінде эмоция өзіндік бағыттаушы және реттеуші рөл атқарады.

САБАҚТЫ ҚАЛАЙ ҚЫЗЫҚТЫ ӨТЕМІЗ?
Оқушыларды қалай қызықтыра аламыз?
Сабақтың өту барысы
Іс - әрекет (ұйымдастыру кезеңі)
-
Шаттық шеңбері
-
Әндетіп сәлемдесу
-
Тақырыпқа байланысты топқа бөлу
САБАҚТЫ ҚАЛАЙ ҚЫЗЫҚТЫ ӨТЕМІЗ?
Оқушыларды қалай қызықтыра аламыз?
Сабақтың өту барысы
Іс - әрекет (ұйымдастыру кезеңі)
-
Шаттық шеңбері
-
Әндетіп сәлемдесу
-
Тақырыпқа байланысты топқа бөлу
Сабақты қалай қызықты өтеміз?
Оқушыларды қалай қызықтыра аламыз?
Сабақтың өту барысы
Іс - әрекет (ұйымдастыру кезеңі)
-
Шаттық шеңбері
-
Әндетіп сәлемдесу
-
Тақырыпқа байланысты топқа бөлу
Дескриптор
-
Балалардың бірін-бірімен қарым-қатынасы жақсарады;
-
Оқушылардың музыка сабағына деген қызуғышылығы артады;
-

Үй тапсырмасы
Талдау – түсіну
-
Алдыңғы сабақта өтілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру
-
Постер қорғау, пазл құрастыру
-
Интервью жүргізу арқылы берілген суреттерге хабар жүргізу



ДАУЫС ЖАТТЫҒУЫ
Дескриптор
-
Әуенді ырғақты динамикалық белгілерді сақтай отырып орындайды;
-
Тапсырмаларды талдай отырып, үй тапсырмасын қорытындылау;
Жаңа тақырып
-
Әртүрлі әдістер арқылы сабақтың тақырыбын аша білу.
-
«Кім тапқыр» ойыны. Тақырыпқа байланысты қала немесе аспап, ән-күйлердің атауларын табу.
Ал раз
Ас кемен
Та маты
Өс тана
2) Жұмбақ арқылы сабақтың тақырыбын ашу
Шапалақтап қолды жай,жай,жай
Міне былай шапалақтап тез, тез,тез. (екпін)
Дескриптор
-
Жаңа сабақтың тақырыбын біледі;
-
«FILA» әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша музыкалық шығармаларды талдау;
-

|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор
-
Тақырып бойынша дерек жинайды;
-
Идеясын түсіндіріп, жаңа идея ұсынады;
-
Тақырыпқа байланысты сұрақ құрастырып, жауап береді.
-
Қортынды
-
Музыка өнері жеке тұлғаның дамып, қалыптасуында аса маңызды роль атқарады. Музыкалық тәрбие жұмысын ұйымдастырудың түрлері ол ән сабағы, музыкалық шулы аспаптарда ойнау, баланың жеке музыкамен шұғылдануы, баланың күнделікті өмірдегі музыканың орны, мерекелік ертеңгіліктер. Сондықтан музыкаға қалыпты қызығушылығын, әр түрлі музыкаға эмоциялық сезгіштігін дамыту керек. Би билеу және ән салу дағдыларына үйрету, музыкалық қабылдауын, таныс шығармаларды әуенінен тану және есте сақтауын дамыту, балалардың музыкалық танымын кеңейту, Сол себепті, музыканың құдіретті күшін бала бойына дарыту, сіңіру мақсатында музыка, сазды әуен баланың күнделікті өмірінде орын алуы қажет.

шағым қалдыра аласыз













