Материалдар / «Музыка сабағында окушылардын қызығушылығын арттырудығы тиімді тәсілдері колдану»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Музыка сабағында окушылардын қызығушылығын арттырудығы тиімді тәсілдері колдану»

Материал туралы қысқаша түсінік
 Музыканы қабылдау – сабақта қолданылатын іс әрекеттердің іргетасы. Ол деген – музыка тыңдау, ән айту, музыкалық білімділігін арттыру, нота сауаты, ырғақ, музыкалық қимылдар, балалар шығармашылығы – осындай күрделі процесс.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2021
350
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: «Музыка сабағында окушылардын қызығушылығын арттырудығы тиімді тәсілдері колдану»


Мақсаты:

Тәжірибе алмасу арқылы музыка пәні ұстаздарының кәсіптік шеберлігін арттыру және нәтижелі оқу үрдісін қамтамасыз ету

Міндеттері:

  • Оқытудың әртүрлі әдістерімен қаруландыру

  • Оқыту процессінде білім мен іскерлікті меңгерту үшін әдістерді қолдану

  • Педагогикалық инновациялық жаңалықтарды меңгеру

  • Өзектілігі:

  • Қазіргі таңда мектеп оқушылары - ақпаратпен қаруланған, жан-жақты дамыған тұлға. Олардың музыкалық қабілеттерін дамыту үшін біздер, музыка пәнінің ұстаздары жан-жақты қаруланған болуымыз керек. «Балаға білім бергенде, алыстан жақынға, таныстан жатқа көшіп, жаңа білімді ескі білімге байлап беру керек» - деп Мағжан Жұмабаев айтқандай, оқыту процесіне жаңа көзқараспен қарау керек. Осы бағыттарда мектеп оқушыларына рухани адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруда музыкадан теориялық және тәжірибелік білім беру жүйесінен ұлттық бай музыкалық мұрамызды молынан пайдаланудың жолдары әлі де көрсетіле берсе артық етпейді. Басты міндет-оқыту мен тәрбиелеу.

  • Аннотация 

  • Музыканы қабылдау – сабақта қолданылатын іс әрекеттердің іргетасы. Ол деген – музыка тыңдау, ән айту, музыкалық білімділігін арттыру, нота сауаты, ырғақ, музыкалық қимылдар, балалар шығармашылығы – осындай күрделі процесс. Шындықтың көркемдік бейнесін, музыканы сезіну, ести және тыңдай білу. Музыка тұтас күйінде, өзінің мәнерлік құралдары арқылы әсер етеді. Олар шығармаларды ойнатып көңіл-күйін жеткізеді. Шығармалардың негізгі түйіні өмірдегі құбылыстармен, адамның сезімдерімен байланысып, астасып жатқанының бір белгісі ретінде түсінуге болады.

  • КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

Shape1

Сабақ барысы


Рисунок 4


  • Мектеп оқушыларының музыкаға қызығушылығын дамытудағы ең бірінші міндет ол музыкалық іс-әрекеттер арқылы баланың сезімін (эмоциясын) ояту. Өйткені оқушылардың сабақ үстіндегі іс-әрекетінде эмоция өзіндік бағыттаушы және реттеуші рөл атқарады.

Shape2



САБАҚТЫ ҚАЛАЙ ҚЫЗЫҚТЫ ӨТЕМІЗ?

Оқушыларды қалай қызықтыра аламыз?

Сабақтың өту барысы

Іс - әрекет (ұйымдастыру кезеңі)

  • Шаттық шеңбері

  • Әндетіп сәлемдесу

  • Тақырыпқа байланысты топқа бөлу







САБАҚТЫ ҚАЛАЙ ҚЫЗЫҚТЫ ӨТЕМІЗ?

Оқушыларды қалай қызықтыра аламыз?

Сабақтың өту барысы

Іс - әрекет (ұйымдастыру кезеңі)

  • Шаттық шеңбері

  • Әндетіп сәлемдесу

  • Тақырыпқа байланысты топқа бөлу



Сабақты қалай қызықты өтеміз?

Оқушыларды қалай қызықтыра аламыз?

Сабақтың өту барысы

Іс - әрекет (ұйымдастыру кезеңі)

  • Шаттық шеңбері

  • Әндетіп сәлемдесу

  • Тақырыпқа байланысты топқа бөлу



Дескриптор

  • Балалардың бірін-бірімен қарым-қатынасы жақсарады;

  • Оқушылардың музыка сабағына деген қызуғышылығы артады;

Picture 1



Үй тапсырмасы 



Талдау – түсіну

  • Алдыңғы сабақта өтілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру

  • Постер қорғау, пазл құрастыру

  • Интервью жүргізу арқылы берілген суреттерге хабар жүргізу




ДАУЫС ЖАТТЫҒУЫ


Дескриптор


  • Әуенді ырғақты динамикалық белгілерді сақтай отырып орындайды;

  • Тапсырмаларды талдай отырып, үй тапсырмасын қорытындылау;



Жаңа тақырып


  • Әртүрлі әдістер арқылы сабақтың тақырыбын аша білу.

  1. «Кім тапқыр» ойыны. Тақырыпқа байланысты қала немесе аспап, ән-күйлердің атауларын табу.

Ал раз

Ас кемен

Та маты

Өс тана




2) Жұмбақ арқылы сабақтың тақырыбын ашу

Шапалақтап қолды жай,жай,жай

Міне былай шапалақтап тез, тез,тез. (екпін)

Дескриптор

  • Жаңа сабақтың тақырыбын біледі;

  • «FILA» әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша музыкалық шығармаларды талдау;


  • Дерек

  • Идея

  • Сұрақ

  • Жауап

Дескриптор

  • Тақырып бойынша дерек жинайды;

  • Идеясын түсіндіріп, жаңа идея ұсынады;

  • Тақырыпқа байланысты сұрақ құрастырып, жауап береді.

  • Қортынды

  • Музыка өнері жеке тұлғаның дамып, қалыптасуында аса маңызды роль атқарады. Музыкалық тәрбие жұмысын ұйымдастырудың түрлері ол ән сабағы, музыкалық шулы аспаптарда ойнау, баланың жеке музыкамен шұғылдануы, баланың күнделікті өмірдегі музыканың орны, мерекелік ертеңгіліктер. Сондықтан музыкаға қалыпты қызығушылығын, әр түрлі музыкаға эмоциялық сезгіштігін дамыту керек. Би билеу және ән салу дағдыларына үйрету, музыкалық қабылдауын, таныс шығармаларды әуенінен тану және есте сақтауын дамыту, балалардың музыкалық танымын кеңейту, Сол себепті, музыканың құдіретті күшін бала бойына дарыту, сіңіру мақсатында музыка, сазды әуен баланың күнделікті өмірінде орын алуы қажет.


Назарларыңызға көп рахмет!










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!