Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Музыка сабағында қолданылатын музыкалық -дидактикалық ойын тәсілдерім
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ақмола облысы Көкшетау қаласының жалпы
білім беретін №19 орта мектебінің
Музыка пәнінің мұғалімі Курманкулова Ажар Танаткановна
Музыка сабағында қолданылатын музыкалық –дидактикалық ойын тәсілдері
Стақандар " Ойыны» .Оқушыларға алдын-ала бұл тапсырма біріледі.
1-нұсқа https://youtu.be/H_qQ_XTwBEAhttps://youtu.be/H_qQ_XTwBEA
Кез-келген адам ойнайды. Ең бастысы-жүргізушіден кейінгі қимылдарды дәл қайталау. Қате жіберген адам ойыннан кетеді. Әрқайсысы стақан (шыныаяқ) алады, оны төңкеріп, үстелге немесе еденге алдына қояды. Қозғалыс тәртібі келесідей: сол қолыңызбен стаканның сол жағындағы үстелді, содан кейін оң жақта — оң жақта. Сол қолыңызбен әйнектің түбіне тигізіңіз. Біз қол шапалақтаймыз және оң қолымызбен әйнекті көршімізге оң жаққа жылжытамыз. Біз қолымызды шапалақтаймыз және сол қолымызбен сол жақтан алынған әйнекті аударамыз. Тағы да, оң қолыңызбен әйнекті оңға қарай жылжытыңыз, оны төңкеруді ұмытпаңыз. Біз қолымызды кесіп өтіп, әйнекті қолдар арасында болатындай етіп үстелді екі рет ұрамыз. Біз қолымызды жайып, әйнектің түбін көршімізге оң жаққа тигіземіз, содан кейін сол және оң қолымызбен әйнекті оң жақтағы ойыншыға жылжытамыз.
Сол жақтағы әйнекті алғаннан кейін оны қайтадан оң көршісіне жылжытыңыз. Барлығы алдымен басталады. Ойынға көмектесетін сөздерді ойлап табуға болады. Сол, оң және төменгі. Шапалақ, мен оңға беремін. Шапалақ және сол жақ бұрылыс, Мен оң жаққа беремін. Крест, крест, түбін қағу, Мен сізге стақан беремін.
Әрқайсымыз музыкамен айналысып балалармен өз алдына мақсат ретінде сабақтарды түрлендіру мақсатында қызықты ойын-сауықтар, қызықты технологиялар табуды көздейміз.Стакандағы ойындар баланың кез-келген қызығушылығы мен тілегін қанағаттандыра алады. Олар балаларға өте ұнайды. Олар стаканда ойнауды тез және оңай үйренеді.Стакандағы ойын әмбебап болып табылады-оны кез-келген режимдік сәттерде балалармен бірлескен іс-әрекетте, сондай-ақ музыка, дене шынықтыру сабақтары мен бос уақыттарда, тіпті үстелді қолдана отырып серуендеуде қолдануға болады. Сабақтарымда мен стақандардағы ойындарды ойын әдісі және балаларды оқыту формасы ретінде (кеңістікте бағдарлау) қолданамын. Ойындарды талдау оларды шеберлікті игеруге бағытталған жаттығулар ретінде қарастыру керек деген қорытындыға әкеледі.
Шыны ойынды ұйымдастыру үшін сізге арнайы даму ортасын құрудың қажеті жоқ, тек шыныаяқтарды сатып алу жеткілікті, сіз балалар өз қолдарымен жасай алатын сабақтар немесе демалыс тақырыптары бойынша жапсырмаларды жаңарта аласыз. Шығармашылық үшін қиял өте көп. Болашақта мен әр түрлі музыкалық композициялардың аудио-кітапханасын құруды жоспарлап отырмын, сонымен қатар ғаламтордан ойындарда жаңа жаттығулар іздеуді жалғастырамын. Стакандағы ойында ырғақты соғу .
Неден бастау керек.
Бірінші кезең.
Балалар үстелге отырады, олардың алдында түрлі-түсті шыныаяқтар бар. Біз сол қолды артқы жағынан жасырамыз, оң жақта шыныаяқтарды шеңберге оңға қарай: "Бе-рем, Иә-Жем!». Сіз шыныаяқты шот бойынша бере аласыз немесе ойынға көмектесетін басқа сөздерді таба аласыз. Мысалы: "біз оң жаққа аламыз, оңға береміз»;
Әрі қарай, біз қозғалыс тәртібін қиындатамыз: екі рет Шапалақтаңыз, шыныаяқты алыңыз және оңға өткізіңіз: "шапалақ, шапалақ, алыңыз, беріңіз".Біз қиындатамыз: екі рет шапалақтап, стаканның түбіне үш рет ұрыңыз: алдымен оң қолыңызбен, содан кейін сол қолыңызбен және қайтадан оң қолыңызбен: "шапалақ, шапалақ, шапалақ-шапалақ, аламыз, береміз".
Қиындау: екі рет Шапалақтаңыз, стаканның түбіне үш рет ұрыңыз: алдымен оң қолыңызбен, содан кейін сол қолыңызбен және қайтадан оң қолыңызбен, бір рет шапалақтаңыз. Аинур стакан оңға наразылығын білдірген: "Мақта, мақта, мақта мақта мақта, мақта, аламыз, береміз". Енді музыкалық сүйемелдеуді қосуға болады. Алдымен баяу қарқынмен, содан кейін сіз біртіндеп қарқынын арттырып, музыкалық композицияны өзгерте аласыз
. Екінші кезең. Біз әйнекті сол қолыңызбен оңға беру дағдысын дамытамыз. Балалар еденде шеңберде отырады, олардың алдында түрлі-түсті шыныаяқтар бар. Біз оң қолымызды еденге алақанымызды төмен қаратып қойдық, сол қолымызды алып, шыныаяқтарды шеңбер бойымен оңға қарай: "Бе-рем, иә-Жем!"немесе" біз сол жаққа аламыз, оңға береміз".
Қиындау: алақаныңызға бір рет шапалақтаңыз, оң қолыңызды алақаныңызбен төңкеріп, стақан алыңыз, бас бармақ үстелге төмен қаратылуы керек. Көтеріңіз стакан және аударамыз және шапалақтаймыз сол жақ алақанмен төбесі бойынша стақан. Стаканды үстелге сол жақ шетіне қойыңыз. Оң қолыңыздан стақан шығармаңыз. Шыныаяқты қайтадан көтеріп, оны төңкеріп, сол алақаныңызға түбіне тигізіңіз. Шыныаяқты сол қолыңызға қалдырыңыз. Оны түбінен ұстаңыз. Оң қолыңызды алдыңыздағы үстелге шапалақтаңыз. Сол қолыңызды стақанмен оңға қарай жылжытыңыз және әйнекті оң жақтағы көршінің алдына еденге төңкеріп қойыңыз.
Екінші кезеңнің барлық жаттығуларын біртіндеп жасауға болады. Алдымен, оң қолыңызбен әйнекті алып, оны аударуды үйреніңіз, содан кейін оны жоғарыдан және шетінен еденге тигізіңіз, содан кейін әйнекті сол қолыңызға беруді және оң қолыңызды еденге тигізуді үйреніңіз. Мүмкін, біреу өзінің оқыту әдістемесін ойлап табады. Оқыту әдістемесі бірдей, алдымен баяу қарқынмен, содан кейін оны көбейтіңіз. Музыкалық сүйемелдеу қосып жасаймыз.
Үшінші кезең. Алдыңғы екі кезеңді біріктіру. Мұны істеу үшін, бірінші кезеңнен кейін біз шыныаяқты оң жақтағы көршімізге өзгертпейміз, бірақ оны 15 см оң жаққа қоямыз, көршімізге қарай, содан кейін бірден екінші кезеңді бастаймыз.
Кеңестер
* Егер сіз қатты жабынды қолдансаңыз, жақсы нәтижеге қол жеткізе аласыз.
* Неғұрлым көп жаттықсаңыз, соғұрлым жақсы боласыз.
* Ән сіздің басыңызда отырғанша жаттығыңыз, сондықтан сіз кез-келген жерде ырғақты таңдай аласыз.
* Егер сізде стақан болмаса, қолыңызды ырғақты түрде шапалақтауға немесе досыңыздың артына тигізуге болады. Егер бос уақыт болса, оны желіммен-қарындашпен немесе өшіргішпен жасай аласыз.
* Ән ырғағын дауыстап немесе ақылмен айтыңыз. Бұл ырғаққа көмектеседі.
* Әр жаңа әрекеттен сәл тезірек жасаңыз. Бұл оңай болмауы мүмкін, бірақ бәрібір көріңіз.
* Әйнекті іздегенде, биіктікті жылжыту оңай екенін есте сақтаңыз.
* Қозғалыстарға ыңғайлы болғаннан кейін, сіз бірге ән айтуға тырысуға болады.
* Сізмузыкалықдуэльдіұйымдастырааласыз. Бірнеше команда жинап, жарысыңыз. Ереже: кез-келгенадамойнайды. Еңбастысы-жүргізушігеқозғалыстыдәлорындау. Қатежібергенадамойыннанкетеді. Кімнің командасында көп адам қалады.
Өткен тақырыбқа байланысты Түркі халқының музыкалық аспаптарының үніне әсіресе дойра аспабының сүйемелдеуімен балалар стаканмен ырғағын дәл көрсетіп ойнады. Кейбір балалар қырғыздың халық әні «Көл жағасында» әнін орындап стаканмен сүйемелдеп орындады. Сонымен қатар бұл сатакан ойынымен қазақтың халық әндері «Бір бала», «Тұсау кесу» әні, «Беу, айдай» әндерін сүйемелдеп балалар орындады. Музыка сабағында есте сақтау қабілетін, динамикалық белгілер, ырғақ ұғымдарын, топпен орындау, аккопелла , канон, ансамбль ұғымдарын жақсы қалыптастыруға осы ойын технологиясымен натижеге жеттім.
«Таяқшалармен ойын»
Суши таяқшалары-бұл азиялық тағамдарда дәстүрлі түрде қолданылатын және Ресейде суши-барлардың танымалдылығының артуымен және тұтастай алғанда жапон тағамдарының таралуымен қолданылатын жұптасқан үстел құрылғысы. Мен өзімнің сабақтарымда 1-6сыныптар аралығындағы сабақтарды түрлендіру мақсатында қолданамын. Бұл таяқшалармен ойнаудың үш түрін қолданамын.Сабақтың тақырыбына байланысты ойнау түрленеді.Балалар ырғақты тауып орынды динамикалық белгілелерді көрсете ойнайды.Балалар осы ойнау тәсілі арқылы P,mp, pp, f, ff ,mf, крещендо, дименуэндо ұғымдарын қалыптастырады.
1.Жеке ойнай
2.Жұппен ойнау
3.Топпен ойнау