Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Музыка сабағының жоспарлары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: Қазақ халқының тұрмыс-салт әндері |
Мектеп: Новый орта мектебі |
|||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Калыкова А.М. |
|||||||||
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар саны: 23 оқушы Қатыспағандар: 0 |
|||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
5.1.1.1 ¬ музыканың түрін, стилі менжанрын, музыкалықкөркемдеуші құралдарды анықтау, тыңдалған шығарманы талдау; 5.1.2.1 – дәстүрлі халық әндері мен аспаптық музыканың жанры мен стилін, айтыстың түрлерін анықтау; 5.1.2.3 – қазақ халқының және әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтау; 5.1.3.1 ¬ түрлі әндерді орындау барысында музыканын көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізу |
|||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
|||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. |
||||||||||
Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
||||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
|||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||
Басталуы 3минут |
Топқа бөлу2 минут Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Қызыл гүлім-ай» би |
1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Қызыл кәмпиттер» |
||||||||
Ортасы 15 минут |
Білу және түсіну 10 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен жұмыс. 1. Қазақ әдебиеті нешеге бөлінеді? 2. Ауыз әдебиеті деген не? 3. Жазба әдебиет деген не? 4. Ауыз әдебиетінің үлгілері бізге қалай жеткен? 5. Ауыз әдебиеті қалай пайда болды? 6. Ауыз әдебиетінің бізге берері не? Қолдану 5 минут «Интервью» әдісі Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді. |
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. «Интервью» әдісі Оқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады. |
||||||||
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу |
«Қыдырып қайтайық!» биі |
||||||||
Аяқталуы 20 минут |
Синтез Қазақ әдебиетінің үлкен бір саласы – тұрмыс – салт жырлары. Күнделікті тұрмыста өлең айту қазақтың ең қасиетті салты болған. Ондай өлеңдерді, жырларды сондықтан да тұрмыс- салт жырлары деп атаған. Тұмыс – салт жырларында халықтың өзіне тән тұрмысы, тіршілігі салт – дәстүрі сөз болады, төрт түлік мал және басқа жануарлар туралы, наурыздағы, көктемдегі ел қуанышы туралы жырлар айтылады. тұрмыс – салт жырларының түрлері: 1. Бесік жыры. 2. Тұсау кесер жыры. 3. Жар – жар 4. Той бастар. 5. Беташар. 6. Бата-тілек. 7. Жоқтау. Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды |
||||||||
Үйге тапсырма:өздік жұмысы. |
||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|||||||||
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
Мәдени мұра |
Мектеп: Новый орта мектебі |
|||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Калыкова А.М. |
|||||||
Сынып: 4 |
Қатысқандар саны:22оқушы |
Қатыспағандар саны: 1 оқушы |
||||||
Сабақ тақырыбы |
10-сабақ |
Халқымның әуен сазды мұрасы |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.1.1.1 - музыкалық көркемдеуші құралдардың көмегімен әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау және салыстыру 4.1.2.1 - ән айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы екі дауысты қарапайым элементтері бар әндерді орындау 4.2.1.2 - қарапайым музыкалық-шығармашылық жұмыстарды және суырыпсалма жасау үшін музыкалық көркемдеуші құралдарды қолдану |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
Музыкалық көркемдеуші құралдардың көмегімен, әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтайды және салыстырады. |
|||||||
Бағалау критерийлері |
Қалыптастырушы бағалау. |
|||||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар: қажетті терминологияны қолданып, - мәдени мұра, музыкалық мұра; - халық әні; - күй, аңыз күй; - халық аспаптары туралы әңгімелейді. Пәндік лексика мен терминология: музыкалық мұра, алтын қор, аңыз күй. Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||||||
Құндылықтарды дарыту |
Таным мәдениеті, зияткерлік, білім, ақыл-ой мәдениеті, шығармашылық, дүниетаным, ғылым, дін, сындарлы ойлай білу, сананы жетілдіру, өз-өзіне баға беру, шешен сөйлеу қабілеттерін дамыту. |
|||||||
Пәнаралық байланыстар |
АКТ аудио, бейнересурстарды қолдану кезінде. |
|||||||
Бастапқы білім |
Алдыңғы сабақтарда меңгерілген білім, білік, дағдылар осы сабақта қайталанып, жалғасын табады. |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Қайырлы күн, біз өнерлі баламыз! Қайырлы күн, сәлемдесіп аламыз! Жарқырайды аспанымда нұрлы күн, Білім алып, еңбексүйгіш боламыз! Мұғалімнің қалауы бойынша өткен сабақта тыңдалған бір аңыз күй орындалады. - Күй саған таныс па? - Қандай күйге жатады? - Қандай аспапта орындалды? Үй тапсырмасына берілген аңыз күй туралы ізденіс жұмыстарын көрсетуді, таныстыруды сұраңыз. Оқушы жауаптары арқылы сабақтың тақырыбын ашып алу,мақсатымен таныстыру. - Бүгінгі тақырып қандай болады және қандай ақпарат алып, не білгілерің келеді? - Бүгінгі сабақта не үйренесің? Оқулықтан оқып шығып, оқушыларды белсенді әрекеттерге жұмылдырып, үйренудің мақсаттарын айқындау. |
Музыкалық шулы аспап |
||||||
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма. Оқылым. Қазақ батырлары туралы мәтінді оқу. Ой қозғау: - Қазіргі заманғы өзің білетін батырлар туралы және олардың ерлігі туралы музыкалық шығармалар, әндер білесің бе? Орындап берулерін сұраңыз.Бағалаңыз. 2-тапсырма. Музыка сауаты. Жыр, эпостық жыр, жыршы, жырау туралы ақпаратты оқу. 3-тапсырма. Музыка тыңдау: «Алпамыс батыр» жырынан «Бастау» -Шығарма қандай жанрға жатады (вокалдық, аспаптық, жыр)? - Екпіні қандай (жай, тез, шабытты, өте жай)? - Динамикасы (қатты, ақырын, форте, пиано)? 4-тапсырма. Ән үйрену. - «Жауынгер жыры» (Б. Әлімжан, О. Асқар) әнінің тақырыбы, мазмұны қандай ой тастайды? Бүгінгі тақырыпқа байланыстырып талдау жұмысын жасауды ұйымдастыру. Ән мазмұнындағы батырлар ерлігі туралы атап өту, оқушылар өз білімдерін ортаға салуды сұраңыз. Әнді қуанышты, екпіндете, батылдық сезіммен орындауға үйрету. |
Алпамыс батыр жырынан «Бастау» «Жауынгер жыры» нотасы |
||||||
Сабақтың соңы |
5-тапсырма. Шығармашылық тапсырма. Оқулықта берілген кестені толтыру арқылы сабақты қорыту. Рефлексия. Сөйлемдегі ойды аяқта: 1. Бүгінгі сабақтан мен ... . 2. Сабақта маған аса қатты ұнағаны ... . 3. Осы сабақта үйренгенім ... . 4. Бүгінгі сабақтың ең қызықты сәті ... . 5. Үйде мен ізденіс жұмысын жасаймын ... . 6. Бүгінгі сабақ маған музыка мен ... . 7. Бүгін мен ойландым ... . 8. Бүгінгі сабақтан есімде қалатыны ... . Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |