Мотивация-лық
қозғаушы-лық
|
Зал іші күз мезгілін
бейнелейтін суреттермен безендіріледі.
Жетекші:
Ай жапырақ, сары
алтын,
Айналамның бәрі
алтын,
Қуандырып
біздерді
Сары алтын күз келді
!
-Балалар, күз мезгілі сендерге
ұнай ма ? Бәріміз күзгі баққа серуенге
барайық.
Марш (Е. Брусиловский)
ойналып, балаларға шеңбер бойымен жүруді
ұсынады.
|
Балалар залға кіріп, күзгі
көріністі тамашалап қызықтайды.
Қуана келісіп, қатарласып,
марш екпінімен жүреді.
|
Ұйымдастыру-
шылық
ізденістік
|
-Күзгі баққа да келдік !Бақ
іші қандай тамаша ! Сары түске боялыпты. Жұмбақ
шешіңдерші.
Ағайынды
бәрі,
Шықса
көк,
Түске сары. Бұл не
?
Күзгі жапырақтарды жинап алып,
көңілді әуенмен би билейік. «Күзгі
жапырақтар» «Вальс» (П. И. Чайковский)
биін үйретеді.
Жел тынымсыз
гуілдеп,
Болып кетті тым
бұзық
Шуылдайды тал –
терек
Жапырағын
жұлғызып.
(Қ.
Мүсірепов)
- Бақтағы ағаш жапырақтары
желмен тербеліп, сыбырласып тұрғандай. Бүгін біз орыс композиторы
М. И. Чайковскиймен танысамыз (суретін көрсету). Композитордың
«Аққу көлі », «Гүлдер вальсі», «Жыл мезгілдері» атты шығармалар
бар.
«Күзгі
ән» (Қазан) әуенінде не туралы
айтады екен, тыңдайықшы ! (жыл мезгілдері) шығармасынан, «Күзгі ән»
үнтаспада орындалады).
-Шығарманың көңіл күйі, сипаты
қандай екен ?
-Бұл әуеннен нені сезініп,
түсіндіңдер? (балалардың жауаптарын тыңдау
).
Дауыс жаттығулары «Күзгі
жапырақ»,«Күзгі жел» әндеріне жасалады. Терең тыныс
алып, дауысты еркін шығаруға үйретеді.
Алма пісіп, алмұрт
түсіп,
Күзде бақтар
жайнайды.
Құстар қайтып, қош
айтысып,
Қимас үнмен
сайрайды.
«Күз» (Қ. Шілдебаев) әнін қайталауды
ұсынады. Әнді мәнерлеп айтуға үйретеді.
Жаңа ән:
«Күз» (Ақтоқты Райымқұлова, Қ.
Жұмағалиев). Композитордың балаларға арнап жазған әндері көп.
Мысалы, «Торғай», «Жасыл шырша». Әнді орындап, сипатын ажыратуды,
мазмұнын әңгімелеуді сұрайды.
-Әнде не туралы айтады
?
-«Күз» әнінің сипаты қандай
?
Қимылды ән – ойын: «Етек
-етек».
Ойын шартын, мәтінін алдын ала
түсіндіріп үйретеді. Құстар атрибуттары
қолданылады.
|
Күзгі көріністі тамашалап
әңгімелейді.
Шешуі:
жапырақ
Күзгі жапырақтармен әуен
ырғағына сәйкес қозғалып, мәнерлі билейді.
Композитор туралы біліп,
мәлімет алады, танысады. Композитр шығармаларын еске сақтауға
тырысады.
Әуенді тыңдап, әсер
алады.
Мұңды, баяу, лирикалық
әуен.
Күз мезгілінің құбылыстарын,
ерекшеліктерін
Фраза арасында дұрыс тыныс
алуды үйренеді.
Әнді нақышына келтіріп, хормен
және дауыстап орындайды. Жаңа әнді тыңдап, алған әсерлері туралы
әңгімелеейді.
Ән авторлары мағлұмат алып,
шығармалары туралы естіп ұғынады.
Сұрақтарға белсене жауап
береді.
Ойын шартын сақтап
ұйымшылдықпен қатысады.
|