Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Музыкадағы жыл мезгілдері» 4 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: |
№ 205 орта мектеп |
||||||
Пәні: |
Музыка |
||||||
Бөлімі: |
Табиғат құбылыстары |
||||||
Педагогтің аты жөні: |
Үркімбаева Жанна Шералықызы |
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: 4 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Музыкадағы жыл мезгілдері» |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
4.5.4.1-музыкалық шығарманың дыбысталуын түрлі орындауда тыңдатып анықтау жəне салыстыру,əн айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы екідауысты қарапайым элементтері бар əндерді орындау; 1.1- музыка тыңдау және талдау 1.2-музыкалық сауаттылық(музыкалық терминдер мен ұғымдар) 1.3- музыкалық орындаушылық іс-әрекет |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
||||||
Ұлттық мүдде құндылығы: |
|
||||||
Ар-ұят құндылығы: |
|
||||||
Талап құндылығы: |
|
||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
|
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 12 минут Сабақтың ортасы 28 минут Сабақтың соңы 5 минут |
I.Ұйымдастыру кезеңі:
Дауыс жаттығуын жасау
(М) Сәлеметпе балалар! (О) Сәлеметсіз бе ағай! (М) Көңіл күйлерің қалай? (О) Көңіл күйіміз жақсы. (М-О) Ән салайық тамаша, (М-О) Ән салайық жараса. (М-О) Ән салайық жараса. II.Жаңа сабақ: «Музыкадағы жыл мезгілдері» Ойтолғау. Сабақтың басында оқушылармен бірге тақырыпқа байланысты жыл мезгілдері туралы əңгімелейді:
Оқушылардан «Дүниетану» пəнінен жыл мезгілдер туралы білімдері мен білетін жұмбақтар, өлең-тақпақтарды, əндерді, музыкалық шығармаларды еске алып бөлісуді сұрайды (Осы тапсырмада «Микрофон» əдісін немесе басқа əдістерді де пайдалануға болады) Тыңдау және талдау: 1-тапсырма. Сабақтың негізгі ойын жалғастырып, оқушыларға шетелдік классик композитор Антонио Вивальдиді таныстырады. Композитор туралы мынадай мəлімет береді: Антонио Вивальди (1678–1741) – итальян композиторы, асқан шебер скрипкашы, педагог, дирижер, католик шіркеуінің діни қызметкері. Венеция қаласында өмірге келген. 40-қа жуық операның авторы. Көптеген түрлі жанрдағы шығармалар жазған. Ол – сол замандағы итальян скрипка өнерінің ең ірі өкілдердің бірі. Аспаптық концерттер, əсіресе скрипкаға арналған концерттер оны дүниежүзіне танытты. Шығармалардың ішінде ең белгілісі – «Жыл мезгілдері» атты скрипкалық төрт концерті. «Төрт жыл мезгілі» (концерттер циклінен үзінділер) Музыкасын жазған: А. Вивальди. М. Тапсырма басында оқушыларды «қыс, көктем, жаз, күз» жыл мезгілдері атаулары бойынша төрт топқа бөледі. А. Вивальдидің «Жыл мезгілдері» концерттерінен төрт шығарма үзінділерін тыңдатады: «Көктем» («Көктем келді»), «Жаз» («Жазғы найзағай»), «Күз» («Егін ору»), «Қыс» («Желтоқсан»). Тапсырма бойынша мынадай сұрақтарға жауап береді:
Музыкалық сауаттылық: ( терминдер мен ұғымдар) Оркестр – музыкалық шығармаларды орындайтын көптеген музыкалық аспаптар ұжымы. Симфониялық оркестр – симфониялық музыкалық шығармаларды орындайтын музыканттардың үлкен ұжымы. Дирижер – (француз тілінен – басқару, жетекшілік жасау) музыкант-орындаушылар ұжымын басқарушы. Шығарманың көркем орындалуына жауап береді. Партитура – оркестр аспаптарының барлық партияларының толық ноталық жазбасы. Клавир – оркестр музыкасын орындаушы мен фортепианоға бейімдеу түрі. Концерт (1-мағынасы) – жұрт алдында музыкалық жəне басқа шығармалардың орындалуы. Концерт (2-мағынасы) – оркестрдің сүйемелдеуімен жеке аспапқа арналған музыкалық шығарма. Орында! Ә н орындау,үйрену. «Шат көңіл» өлеңін жазған: Б. Тəжібаев, əнін жазған: С. Еркімбеков Оқушыларды жаңа əнмен таныстырады: шығарма мазмұны жəне авторлар туралы мəлімдейді, үнтаспаны тыңдатқызады; оқушылардың мүмкіндігіне қарай əнді толығымен үйретеді. Оқушыларға қойылатын талаптар:
Уақыт қалатын болса, сыныпты топқа бөліп, «Əнді көркем орындайық» деген жарысты өткізуге болады.Оқушылармен бірге берілген музыкалық түсініктерді талдайды жəне көп кездесетін терминдерді үш тілде айтуды үйренеді: III.Жаңа сабақты сұрақ-жауап арқылы қорытындылау. Сабақта не ыңғайлы болды? 900 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |