Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    № 205 орта мектеп

    Пәні:

    Музыка

    Бөлімі:

    Табиғат құбылыстары

    Педагогтің аты жөні:

    Үркімбаева Жанна Шералықызы

    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Музыкадағы жыл мезгілдері»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    4.5.4.1-музыкалық шығарманың дыбысталуын түрлі орындауда тыңдатып анықтау жəне салыстыру,əн айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы екідауысты қарапайым элементтері бар əндерді орындау;

    1.1- музыка тыңдау және талдау

    1.2-музыкалық сауаттылық(музыкалық терминдер мен ұғымдар)

    1.3- музыкалық орындаушылық іс-әрекет

    Сабақтың мақсаты:

    • əртүрлі көңіл күйдегі музыкалық шығарма мен əндердің көркемдеуіш құралдар арқылы табиғат құбылыстарын бейнелей алатынын біледі;

    • музыкалық шығарманың көркемдік бейнесін, мазмұнын ажыратады, түсінігін айтады;

    • музыкалық шығармаларды жəне басқа өнер саласының жанрларын би, пейзаж картиналарымен салыстырады, мүмкіндігінше талдайды;

    Ұлттық мүдде құндылығы:

    • Ұлттық мәдениетті дәріптеу;

    Ар-ұят құндылығы:


    • Адал еңбекті құрметтеу;

    • Сөзіне берік,ісіне адал болу;

    • Халқына адал қызмет ету;

    • Достарына,сыныптастарына,отбасы мүшелеріне қамқор болу,мейірімділік таныту;

    Талап құндылығы:

    • Сыни және креативті ойлау;

    • Салауатты өмір-салтын ұстану;

    • Білуге,жаңаны тани білуге құштар болу;

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі (уақыты)


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    12 минут
































    Сабақтың ортасы

    28 минут





















































































































    Сабақтың соңы

    5 минут










    I.Ұйымдастыру кезеңі:

    • Оқушылармен амандасу

    • Оқушыларды түгендеу

    • Сабаққа назарларын аудару

    • Дауыс жаттығуларын жасату

    • Үй тапсырмасын сұрау.

    • Үй тапсырмасына қорытынды жасау.


    Дауыс жаттығуын жасау

    (М) Сәлеметпе балалар!

    (О) Сәлеметсіз бе ағай!

    (М) Көңіл күйлерің қалай?

    (О) Көңіл күйіміз жақсы.

    (М-О) Ән салайық тамаша,








    (М-О) Ән салайық жараса.

    (М-О) Ән салайық жараса.


    II.Жаңа сабақ:

    «Музыкадағы жыл мезгілдері»


    Ойтолғау.

    Сабақтың басында оқушылармен бірге тақырыпқа байланысты жыл мезгілдері туралы əңгімелейді:

    • «қыс», «көктем», «жаз», «күз» жыл мезгілдерінің бірінен кейін бірі ауысып келуін;

    • əр мезгіл өзінің мезгілдік заңдылықтары бойынша өзгере беретінін;

    • əр мезгіл өзіне тəн əсем ерекшелігімен адамдарды қызықтырып, қиялды қозғап, шығармашылық шабытқа шақыратынын жəне т.б.

    Оқушылардан «Дүниетану» пəнінен жыл мезгілдер туралы білімдері мен білетін жұмбақтар, өлең-тақпақтарды, əндерді, музыкалық шығармаларды еске алып бөлісуді

    сұрайды (Осы тапсырмада «Микрофон» əдісін немесе басқа əдістерді де пайдалануға болады)


    Тыңдау және талдау:

    1-тапсырма.

    Сабақтың негізгі ойын жалғастырып, оқушыларға шетелдік классик композитор Антонио Вивальдиді таныстырады. Композитор туралы мынадай мəлімет береді:

    Антонио Вивальди (1678–1741) – итальян композиторы, асқан шебер скрипкашы, педагог, дирижер, католик шіркеуінің діни қызметкері. Венеция қаласында өмірге келген. 40-қа жуық операның авторы. Көптеген түрлі жанрдағы шығармалар жазған. Ол – сол замандағы итальян скрипка өнерінің ең ірі өкілдердің бірі. Аспаптық концерттер, əсіресе скрипкаға арналған концерттер оны дүниежүзіне танытты.

    Шығармалардың ішінде ең белгілісі – «Жыл мезгілдері» атты скрипкалық төрт концерті.

    «Төрт жыл мезгілі» (концерттер циклінен үзінділер) Музыкасын жазған: А. Вивальди.

    М. Тапсырма басында оқушыларды «қыс, көктем, жаз, күз» жыл мезгілдері атаулары бойынша төрт топқа бөледі. А. Вивальдидің «Жыл мезгілдері» концерттерінен төрт шығарма үзінділерін тыңдатады: «Көктем» («Көктем келді»), «Жаз» («Жазғы найзағай»), «Күз» («Егін ору»),

    «Қыс» («Желтоқсан»).

    Тапсырма бойынша мынадай сұрақтарға жауап береді:

    • «Аспапқа арналған концерт» деген не?

    • «Скрипкалық концерт» дегенді қалай түсінесің?

    • А. Вивальдидің əр скрипкалық концерті қалай аталады?

    • Əр концерт неше бөлімнен тұрады?

    • Əр бөлімі айлар бойынша қалай аталады?


    Музыкалық сауаттылық:

    ( терминдер мен ұғымдар)








    Оркестр – музыкалық шығармаларды орындайтын

    көптеген музыкалық аспаптар ұжымы.

    Симфониялық оркестр – симфониялық музыкалық шығармаларды орындайтын музыканттардың үлкен ұжымы.

    Дирижер – (француз тілінен – басқару, жетекшілік жасау) музыкант-орындаушылар ұжымын басқарушы. Шығарманың көркем орындалуына жауап береді.

    Партитура – оркестр аспаптарының барлық партияларының толық ноталық жазбасы.

    Клавир – оркестр музыкасын орындаушы мен фортепианоға бейімдеу түрі.

    Концерт (1-мағынасы) – жұрт алдында музыкалық жəне басқа шығармалардың орындалуы.

    Концерт (2-мағынасы) – оркестрдің сүйемелдеуімен жеке аспапқа арналған музыкалық шығарма.



    Орында!

    Ә н орындау,үйрену.








    «Шат көңіл»

    өлеңін жазған: Б. Тəжібаев, əнін жазған: С. Еркімбеков

    Оқушыларды жаңа əнмен таныстырады: шығарма мазмұны жəне авторлар туралы мəлімдейді, үнтаспаны тыңдатқызады; оқушылардың мүмкіндігіне қарай əнді толығымен үйретеді.

    Оқушыларға қойылатын талаптар:

    • Əнді басынан аяғына дейін тыңдап, сыныппен бірге талдау.

    • Əннің көңіл күйіне, көркемдеуіш құралдарына, мəтіннің мазмұнына көңіл бөлу.

    • Əнді вальс ырғағына, мазмұнына қарай мəнерлеп, көркем орындау.

    Уақыт қалатын болса, сыныпты топқа бөліп, «Əнді көркем орындайық» деген жарысты өткізуге болады.Оқушылармен бірге берілген музыкалық түсініктерді талдайды жəне көп кездесетін терминдерді үш тілде айтуды үйренеді:




    III.Жаңа сабақты сұрақ-жауап арқылы қорытындылау.

    Сабақта не ыңғайлы болды?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бесір Назерке
    28 Мамыр 2024
    551
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    «Музыкадағы жыл мезгілдері» 4 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    «Музыкадағы жыл мезгілдері» 4 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    № 205 орта мектеп

    Пәні:

    Музыка

    Бөлімі:

    Табиғат құбылыстары

    Педагогтің аты жөні:

    Үркімбаева Жанна Шералықызы

    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Музыкадағы жыл мезгілдері»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    4.5.4.1-музыкалық шығарманың дыбысталуын түрлі орындауда тыңдатып анықтау жəне салыстыру,əн айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы екідауысты қарапайым элементтері бар əндерді орындау;

    1.1- музыка тыңдау және талдау

    1.2-музыкалық сауаттылық(музыкалық терминдер мен ұғымдар)

    1.3- музыкалық орындаушылық іс-әрекет

    Сабақтың мақсаты:

    • əртүрлі көңіл күйдегі музыкалық шығарма мен əндердің көркемдеуіш құралдар арқылы табиғат құбылыстарын бейнелей алатынын біледі;

    • музыкалық шығарманың көркемдік бейнесін, мазмұнын ажыратады, түсінігін айтады;

    • музыкалық шығармаларды жəне басқа өнер саласының жанрларын би, пейзаж картиналарымен салыстырады, мүмкіндігінше талдайды;

    Ұлттық мүдде құндылығы:

    • Ұлттық мәдениетті дәріптеу;

    Ар-ұят құндылығы:


    • Адал еңбекті құрметтеу;

    • Сөзіне берік,ісіне адал болу;

    • Халқына адал қызмет ету;

    • Достарына,сыныптастарына,отбасы мүшелеріне қамқор болу,мейірімділік таныту;

    Талап құндылығы:

    • Сыни және креативті ойлау;

    • Салауатты өмір-салтын ұстану;

    • Білуге,жаңаны тани білуге құштар болу;

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі (уақыты)


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    12 минут
































    Сабақтың ортасы

    28 минут





















































































































    Сабақтың соңы

    5 минут










    I.Ұйымдастыру кезеңі:

    • Оқушылармен амандасу

    • Оқушыларды түгендеу

    • Сабаққа назарларын аудару

    • Дауыс жаттығуларын жасату

    • Үй тапсырмасын сұрау.

    • Үй тапсырмасына қорытынды жасау.


    Дауыс жаттығуын жасау

    (М) Сәлеметпе балалар!

    (О) Сәлеметсіз бе ағай!

    (М) Көңіл күйлерің қалай?

    (О) Көңіл күйіміз жақсы.

    (М-О) Ән салайық тамаша,








    (М-О) Ән салайық жараса.

    (М-О) Ән салайық жараса.


    II.Жаңа сабақ:

    «Музыкадағы жыл мезгілдері»


    Ойтолғау.

    Сабақтың басында оқушылармен бірге тақырыпқа байланысты жыл мезгілдері туралы əңгімелейді:

    • «қыс», «көктем», «жаз», «күз» жыл мезгілдерінің бірінен кейін бірі ауысып келуін;

    • əр мезгіл өзінің мезгілдік заңдылықтары бойынша өзгере беретінін;

    • əр мезгіл өзіне тəн əсем ерекшелігімен адамдарды қызықтырып, қиялды қозғап, шығармашылық шабытқа шақыратынын жəне т.б.

    Оқушылардан «Дүниетану» пəнінен жыл мезгілдер туралы білімдері мен білетін жұмбақтар, өлең-тақпақтарды, əндерді, музыкалық шығармаларды еске алып бөлісуді

    сұрайды (Осы тапсырмада «Микрофон» əдісін немесе басқа əдістерді де пайдалануға болады)


    Тыңдау және талдау:

    1-тапсырма.

    Сабақтың негізгі ойын жалғастырып, оқушыларға шетелдік классик композитор Антонио Вивальдиді таныстырады. Композитор туралы мынадай мəлімет береді:

    Антонио Вивальди (1678–1741) – итальян композиторы, асқан шебер скрипкашы, педагог, дирижер, католик шіркеуінің діни қызметкері. Венеция қаласында өмірге келген. 40-қа жуық операның авторы. Көптеген түрлі жанрдағы шығармалар жазған. Ол – сол замандағы итальян скрипка өнерінің ең ірі өкілдердің бірі. Аспаптық концерттер, əсіресе скрипкаға арналған концерттер оны дүниежүзіне танытты.

    Шығармалардың ішінде ең белгілісі – «Жыл мезгілдері» атты скрипкалық төрт концерті.

    «Төрт жыл мезгілі» (концерттер циклінен үзінділер) Музыкасын жазған: А. Вивальди.

    М. Тапсырма басында оқушыларды «қыс, көктем, жаз, күз» жыл мезгілдері атаулары бойынша төрт топқа бөледі. А. Вивальдидің «Жыл мезгілдері» концерттерінен төрт шығарма үзінділерін тыңдатады: «Көктем» («Көктем келді»), «Жаз» («Жазғы найзағай»), «Күз» («Егін ору»),

    «Қыс» («Желтоқсан»).

    Тапсырма бойынша мынадай сұрақтарға жауап береді:

    • «Аспапқа арналған концерт» деген не?

    • «Скрипкалық концерт» дегенді қалай түсінесің?

    • А. Вивальдидің əр скрипкалық концерті қалай аталады?

    • Əр концерт неше бөлімнен тұрады?

    • Əр бөлімі айлар бойынша қалай аталады?


    Музыкалық сауаттылық:

    ( терминдер мен ұғымдар)








    Оркестр – музыкалық шығармаларды орындайтын

    көптеген музыкалық аспаптар ұжымы.

    Симфониялық оркестр – симфониялық музыкалық шығармаларды орындайтын музыканттардың үлкен ұжымы.

    Дирижер – (француз тілінен – басқару, жетекшілік жасау) музыкант-орындаушылар ұжымын басқарушы. Шығарманың көркем орындалуына жауап береді.

    Партитура – оркестр аспаптарының барлық партияларының толық ноталық жазбасы.

    Клавир – оркестр музыкасын орындаушы мен фортепианоға бейімдеу түрі.

    Концерт (1-мағынасы) – жұрт алдында музыкалық жəне басқа шығармалардың орындалуы.

    Концерт (2-мағынасы) – оркестрдің сүйемелдеуімен жеке аспапқа арналған музыкалық шығарма.



    Орында!

    Ә н орындау,үйрену.








    «Шат көңіл»

    өлеңін жазған: Б. Тəжібаев, əнін жазған: С. Еркімбеков

    Оқушыларды жаңа əнмен таныстырады: шығарма мазмұны жəне авторлар туралы мəлімдейді, үнтаспаны тыңдатқызады; оқушылардың мүмкіндігіне қарай əнді толығымен үйретеді.

    Оқушыларға қойылатын талаптар:

    • Əнді басынан аяғына дейін тыңдап, сыныппен бірге талдау.

    • Əннің көңіл күйіне, көркемдеуіш құралдарына, мəтіннің мазмұнына көңіл бөлу.

    • Əнді вальс ырғағына, мазмұнына қарай мəнерлеп, көркем орындау.

    Уақыт қалатын болса, сыныпты топқа бөліп, «Əнді көркем орындайық» деген жарысты өткізуге болады.Оқушылармен бірге берілген музыкалық түсініктерді талдайды жəне көп кездесетін терминдерді үш тілде айтуды үйренеді:




    III.Жаңа сабақты сұрақ-жауап арқылы қорытындылау.

    Сабақта не ыңғайлы болды?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Музыка Ашық сабақ 4 сынып
    28.05.2024
    551
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бесір Назерке
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации