Сабақта меңгерілетін оқу
мақсаттары
|
4.1.1.1 – музыкалық
көркемдеуіш құралдардың көмегімен əуеннің жанрын, көркемдік
образдарын анықтау жəне салыстыру;
4.1.3.3 – ауызша жəне жазбаша
жұмыстарда негізгі музыкалық ұғымдарды
қолдану;
4.2.1.1 –
музыкалық-шығармашылық жұмыстарды жасау үшін өз идеясын ұсыну жəне
түрлі материалдар мен ресурстар
таңдау;
|
Басталуы
5мин
|
Психологиялық
ахуал
«Жылы амандасу»
әдісі
Оқушылар ортада шеңберде
тұрады.
Тақтада күлкі, күн, қол,
жүректің суреті тұрады. Осы суреттерге байланысты қимыл іс-әрекет
жасайды
Ұйымдастыру
кезеңі.
Өткен сабақтағы тақырыпты
еске түсіру.
Сұрақ-жауап
әдісі
Сабақта мəдени мұраларымыздың
бірі – қобыз аспабы, оның жасалу технологиясы туралы
таныстырылады.
Жаңа сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарын ашу барысында көрсетілетін
видеоролик.
|
Оқушылар іс-қимылдарды
қайталап бір-біріне жылы сөздер, тілек
айтады.
Жауап
береді
|
Сұраққа жауап берген оқушыны
мадақтау
Мадақтау
|
Музыка , суреттер
көрсету
|
Ортасы
30мин
5мин
|
Күй
тыңдау.
(М, Ұ, ОТ) Ықыластың күйін
тыңдауда екі бейнебаян көрсетіледі.
Бірінші
бейнебаянда: Ықыластың туған жері, асыл
қобызы, немересі Шырын жəне жеке күйші Ақнар Шəріпбаеваның
қылқобызбен жеке орындауында шығармалар
берілген.
Екінші
бейнебаян Н. Тілендиев атындағы
академиялық фольклорлық-этнографиялық «Отырар сазы» оркестрінің
орындауына арналған.
Екі бейнебаяндағы күй сипатын
оқушылардың өзіндік тəжірибелік талдалынымдарына сүйеніп жүргізген
дұрыс. Оқушы сыныптық талқылаудан кейінгі алған білімін, түсінгенін
жəне оны қолдана білетінін
көрсетеді.
Сергіту сәті: Ән айту,
билеу
Оқулықта төмендегідей
сұрақтар берілген:
1. Ықыластың «Жез киік» күйін
екі нұсқадан тыңда (жеке қобыз,
оркестр).
2. Екі орындаудағы киік
бейнесін қалай елестетередің (тастан тасқа секіріп ойнақтайды,
желіп жүреді, жайылымда жүр)? (ОТ)
Күйді тыңдау мен берілген
сұрақтар балаларды түйінді ұғым жасауға үйретуі керек. (М,
Ұ)
3-тапсырма.
Орындау. «Жез киік» күйінен оқушылар
үзінді орындайды.
Мұғалім күйді нотамен де
немесе ля буынымен де орындатуына
болады.
4-тапсырма. Шығармашылық жұмыс. (Т)
Мұғалім оқушыларды екі топқа
бөледі.
1-топ. «Жезкиік» күйін нотаға
қарап, ля буынымен айтады.
2-топ. Берілген үлгіге қарап,
күй ырғағын соғады. (Ұ) Мұғалім ұрмалы аспаптар болмаған жағдайда
қолды соғу арқылы да ұжымдық аспаптық орындаушылық əрекет
ұйымдастыруына болады
|
Оқушылар топтасып ақылдасып
пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.
Оқушылар әрбір таныстырылымнан
кейін сұрақтар қоя алады
Жұмыс дәптерінде
тапсырма орындау
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
ҚылқобызАқнар Ықылас Н.
Тілендиев атындағы академиялық фольклорлы- этнографиялық «Отырар
сазы»
|
Презентация
|
Аяқталуы
5мин
|
Сабақ соңында кері байланыс
жасау.
· Осы сабақ арқылы өздеріңе не
ала алдыңдар? · Нені жетілдіруіміз керек? · Қандай қиыншылықтар
болды.? · Қызықты тұстары · Болашақ сабақтарды не көргілерің
келеді?
«Ақылды
үкі» кері
байланыс.
|
Оқушылар бүгінгі сабақты
қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады
|
Оқушылардың айтқан
жауаптарына пікір қалдыру.
|
Ақылды
үкі
|