Материалдар / Музыкалық - поэзиялық мұра
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Музыкалық - поэзиялық мұра

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыкалық мұра
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2020
535
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары-Музыка


3-бөлім: Мәдени мұра

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 4

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Музыкалық-поэзиялық мұра

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

4.1.2.1 - ән айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы екі дауысты қарапайым элементтері бар әндерді орындау;

4.3.1.1 - шығармашылық жұмысын көрсете және бағалай білу.

Сабақ мақсаттары

Оқушылар:

  • ақын, сал – сері, жыршы, термеші ұғымдардың сипаттамасын іздейді және өз жұмысын басқа топтарға көрсетеді;

  • ән айту ережесін сақтай отырып, Ақан серінің «Маңмаңгер» әнін орындайды;

  • шығармашылық жұмысын көрсете және бағалай біледі.

Бағалау критерийлері

Оқушы:

  • ақын, сал – сері, жыршы, термеші ұғымдардың сипаттамасын іздейді және өз жұмысын басқа топтарға көрсете алады;

  • ән айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы әндерді орындай алады;

  • шығармашылық жұмысын көрсетеді және бағалай біледі.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар :

тиісті пәндік терминологияны пайдалана отырып, музыканы талқылау және таладау;

өз жұмысына түсініктемелер енгізу және оны жетілдіру бойынша ұсыныстар жасау.

Терминдер сөздігі:

мәдени мұра, музыкалық мұра;

халық әні;

музыкалық фольклор;

сал және сері,

ақын, суырып салма ақын;

жыр, жырау, жыршы;

терме, термеші.

Сұхбат/хат үшін сыныпта пайдаланылатын лексика:

Талқылауға арналған сұрақтар:

- Қандай көрнекті салдар мен серілердің білесіз?

- Олардың әндерін атаңыз.

- Өлеңде не туралы айтылып жатыр?

- Ақан сері қашан өмір сүрді?

- Ол неге сері деп аталған?

Құндылықтарды дарыту

Қазақтың мәдени мұрасын білу, қазақ халқының көрнекті салдар мен серілердің шығармашылығының құндылықтарын оқушылардың бойына дарыту және құрметпен қарау.

Пәнаралық байланыстар

Бейнелеу өнері, қазақ тілі.

АКТ қолдану дағдылары

Бұл сабақта АКТ қолдану дағдылары пайдаланбайды.

Бастапқы білім


Өткен сабақта оқушылар қазақ халқының музыкалық аспаптары мен күйлері музыкалық мұрасы туралы әңгімеледі. Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптардың дыбыстаран тыңдап, ажыратты.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

Стартер

Музыкалық сәлемдесу

Дауыс жаттығулары

Тақырыппен танысу

Оқушыларға сабақтың мақсаттары мен міндеттерімен таңыстыру.

Сұрақтар:

- Өткен сабақта не үйрендік? Мысалдар келтіріндер.

Таныстырылым.


Сабақтың ортасы

8 минут









7 минут











20 минут




1-тапсырма. Ақпарат іздеу.

Ұсынылған ұғымдардың сипаттамасын естеріңізге түсіріп, А4 парақтарына жазыңыз:

1 топ - ақын;

2 топ - сал – сері;

3 топ - жыршы;

4 топ - термеші.

Қазақ халқының музыкалық-поэзиялық өнер өкілдерін атаңыз.

Өз жұмысыңызды басқа топтарға көрсетіңіз.

2-тапсырма. Талқылау және орындау.

Ерлан Рысқалидың орындауында Ақан серінің

«Маңмаңгер» әнің тыңдаңыз.

Сұрақтарды талқылаңыз:

- Қандай көрнекті салдар мен серілердің білесіз?

- Олардың әндерін атаңыз.

- Өлеңде не туралы айтылып жатыр?

- Ақан сері қашан өмір сүрді?

- Ол неге сері деп аталған?

Ақан серінің «Маңмаңгер» әнінің сөздері мен музыкасын естеріңізге түсіріңіз. Әнді орындаңыз.

3-тапсырма. Шығармашылық.

Ақан серінің «Маңмаңгер» әнін орындаңыз. Өз шығармашылық жұмысыңызды топпен жаттықтырыңыз.

1 топ – әнді би қимылдарын қосып орындау.

2 топ – әнді күй жанрында орындау.

Әнді ырғағына, өсіңкілігіне және сипатына сәйкес орындаңыз.

Бір-біріңіздің жұмысыңызды бағалау критерийлеріне сәйкес бағалаңыз:

  • тапсырманың тақырыбына сәйкестік;

  • музыкалық көркемдеуші құралдарын ұстану;

  • топтық жұмыс;

  • жасампаздық.

Ресурстар:

https://www.youtube.com/watch?v=iEW8KULpnkg

Ерлан Рысқали - Ақан Сері Маңмаңгер.

«Маңмаңгер» әні.


Ақпарат парақшалар













Сабақтың соңы

5 минут


Рефлексия

- Бүгін сабақта не үйрендік? (…………….)

- Қандай тапсарма сендерге ұнады? (…………….)

- Қандай тапсырма сендерге қиын болды? (…………….)

- Бүгін сабақта не құнды болды? Неге? (…………….)

- Қазақтың сал серілерін әлем азаматтары деп алауға бола ма? Неге? (…………….)

- Менің білуімше, бүгін сәтті болды? (…………..)


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Шығармашылық тапсырмаларды орындау барысында мұғалім көмек қажет ететін кейбір оқушыларға бағдар беріп отырады.


Алған білімдерін бағалау мүмкіндігі болады:

- алдын ала оқыту білімін қолдау;

- практикалық тапсырманы бір-бірін бағалау;

- сұратар арқылы;

- бағалау критерийлері бойынша.


Осы сабақта интертақтаны 10 минут пайдалану.

Осы сабақты бейнелеу өнері,

қазақ тілімен байланастыру

мүнкіндігі бар.


Сабақ бойынша рефлексия




Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!