Алматы
облысы
Еңбекшіқазақ
ауданы ЖШC
«Қошақан саябағы»
бөбекжай-балабақшасы
Логопед
маманы:
Мухаметова Айшегуль
Махмутовна
Сабық
тақырыбы: н-ң
салыстыру
Сабақтың мақсаты
: Дауыссыз н-ң
дыбыстарының айтылуы мен жасалу ерекшеліктерін ұғындыру,
алған білімдерін тиянақтау
жетілдіру. Сөйлеу, есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту. Н-ң
дыбыстарын қатыстырып сөздер
ойлау.
Көрнекілігі: сурет, ойыншықтар.
Сабақ
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Психологиялық тұрғыдан
даярлау.
ІІ. Мақсатты
баяндау.
НАН АҢ
-нан сөзі қандай дыбыспен
басталады?
-Н дыбысы.
Дауыссыз-үнді.
-Аң сөзі қандай дыбыспен
аяқталады?
-Ң дыбысы.
Дауыссыз-үнді.
-Бүгінгі сабағымызда н-ң дыбыстарын салыстыруға
жаттығулар орындаймыз.
ІІ. Артикуляциялық
жаттығулар.
- Қазір айнаға қарап, артикуляциялық жаттығулар
орындаймыз:
А) «Жалпақ тіл»;
Ә) «тәтті тосап»;
Б) «саңырауқұлақ»
В) «кесе»
ІІІ. Тыныс алуға
арналған жаттығулар.
* Кімнің добы алысқа ұшады?
жаттығуы
ІV. Негізгі
кезең
Дыбыстарды
ажырату.
-
Қайтала: аң-оң шын-шың шан-шаң кең-кен
мең-мен
-
Н-ң дыбыстары бар сөздерді ойлап,
атаңдар.
-
Сөздердің айырмашылығы
неде?
Шана-жаңа
Қайын-қайың
Он-оң
Тын-тың
Мін-мың
-
Сергіту сәті:
Аңдарды ата.
Ормандағы аюдың
Құлпынайы көп
екен
Ақырындап алайық
Қалтамызға
салайық
-
Жұмбақтар шешу.
Жұмбақтардың шешуіндегі сөздерді қатыстырып,
сөйлем құрастыру:
Адасып сенен
қалмайды?
Қараңғы жерге бармайды.
(көлеңке)
Ақ сандығым
ашылды,
Ішінен алтын шашылды.
(күн)
-
Мәтінді оқыту.
Біз жануарлар бағына бардық. Онда аңдар өте көп.
Аңдар: аю, түлкі, арыстан,
жолбарыс.
V.
Қорытынды
сөздер жазу :
Н-сөздің басында келетін
(Нан,немере...)
Ң-сөздің соңында келетін ( аң,шаң
...)
Н-сөздің ортасында келетін (ана,пана
...
VІ Үйге: тақпақ
жаттау