Іс – әрекет
кезеңдері
|
Мұғалім – логопедтің іс -
әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушы
1.Ұйымдастыру
кезеңі
|
Жарқырап күн де
шығады,
Айналаға нұр
шашылды.
Қайырлы күн! Біз
көңілді баламыз,
Қайырлы күн!
Сәлемдесіп аламыз.
Әрбір адам? Досым,
сыныптасым
Әрбір сабақ? Үйрену,
оқу, іздену.
Әрбір ісің? Тірлік,
тірек, адалдық,
Әрбір сөзің? Шындық, бірлік,
адалдық.
|
Балалар смайликтер ішінен өз
көңіл күйлерін айтады.
-Күз
мезгілі
-Қазан
|
2 .Жаңа
сабақ
|
Дыбыстайық: н ң н ң н ң н ң н
ң
«Н» мен «ң» дыбысты
сөздер айтайық.
Сөздерді салыстыр.
Мағынасын айт.
Он - оң тон -
тоң
Шын - шың мен -
мең
Күн - күң сен -
сең
Ойын: «Жасырынған
сөз»
Берілген сөздердің
кез - келген буынын алып, жаңа сөз
құра.
Қайың Сараң Қа - раң
- ғы Шаңғы
Өлеңді мәнерлеп
оқы.
Қаңбақ, жаңғақ, аң,
шың, жең,
Жаңбыр, қайың, таң,
тың, сең -
Ң - нан сөз жоқ
басталған -
Ң - үлестен бос
қалған.
|
|
3.Н-ң дыбысының артикулциясына
тоқталу.
|
«Н» мен «ң»
дыбыстары өзгергенде сөз мағынасы да
өзгереді.
«Н» мен «ң» екеуі
екі басқа әріп, екі басқа
дыбыс.
«Н»- тіл ұшы
дыбысы
«Ң» - тіл арты
дыбысы
Н дыбысын айтқанда тіл
ұшының
астыңғы күрек тіске жуысуынан
жасалатын дыбысты белгілейтін әріп, сөздің барлық шенінде
жазылады.
|
|
4Артикуляциялық
жаттығулар
|
«Тіс тазалау», «Сағат», «Ине»,
«Күрекше», «Жымию»,
«Алтыбақан».
|
Оқушылар айнамен жаттығуларды
жасайды.
|
5.Фонематикалық дұрыс есту
қабілеттерін
|
«Кім зейінді»
ойыны
Әртүрлі буындар айтылады. Н
мен ң дыбыстарын естігенде жалаушаны көтеру тапсырылады. Са, па,
не, зе, до, су,си,на,ше, зи,аң, ең,
т.б.
|
Жалаушаны
көтереді.
|
7. Дыбыстарды ажырата
білейк
|
Н-ң дыбыстарының сөз басында,
сөз ортасында, сөз аяғында келетін сөздерді
айту.
|
Қатаң, үнді, ұяң дыбыстардың
ажырату.
|
8. Н-ң дыбыстарын сөзде дұрыс
айтуына машықтандыру
|
Дидактикалық ойын . «Есіңде
сақта»
Тақтаға ілулі тұрған суреттер
ге қараңдар, нені көріп тұрсыздар? Енді суретті алып қоямын, көрген
суреттеріңді ретімен айтып
шығыңдар.
|
|