Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Наймандар,керейіттер және жалайырлар. Зерттеу сұрағы:Наймандар,керейіттер мен жалайырлардың ортағасырларлық саяси сахнадағы рөлі қандай болды?
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Наймандар,керейіттер және жалайырлар. Зерттеу сұрағы:Наймандар,керейіттер мен жалайырлардың ортағасырларлық саяси сахнадағы рөлі қандай болды?
Материал туралы қысқаша түсінік
Наймандар,керейіттер және жалайырлар.
Зерттеу сұрағы:Наймандар,керейіттер мен жалайырлардың ортағасырларлық саяси сахнадағы рөлі қандай болды?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пәні:
Қазақстан
тарихы
Бөлім:
6.2X
ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы
Қазақстан
Педагогтің
аты-жөні:
Кагазбекова Акмарал
Окасовна
Күні:
25.11.22
Сынып:6 «Ә»
Қатысушылар
саны:23
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Наймандар,керейіттер және
жалайырлар.
Зерттеу сұрағы:Наймандар,керейіттер мен
жалайырлардың ортағасырларлық саяси сахнадағы рөлі қандай
болды?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
6.3.1.3 X
ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін
түсіндіріп,олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
анықтау
Сабақтың
мақсаты
Қазақстан аумағындағы Х-ХІІІ
ғасырлардағы Найман, Керейіт, Жалайыр мемлекеттерінің басқа
мемлекеттермен сабақтастығын талдау
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
5
минут
Өткен білімді еске
түсіру
2
минут
5
минут
6
минут
8
минут
Сыныппен амандасу.Түгелдеу.Жылы атмосфералық ахуал
қалыптастыру.
Жүрекше арқылы жылы тілектерің айта отырып сабақты
бастаймыз.Жүректен шыққан жылы
сөз.
Ренжіме.Бәрі жақсы болады.Өзіңе,жақындарыңв көңіл
бөл.Рухани байлық жина.Осы сәтті бағала.Бөліс.Жүрегің мен санаңды
тазала.Алысқа қара.Ренжітпе.Шынайы бол.Алғыс айт.Жүрегіңді
тыңда.Сен.Сез.Сүй.
«Миға шабуыл» әдісі жаңа сабақтың тақырыбына
шығу.
Өткен тақырыпқа
байланысты
Хандардың есімі жазылған тізбекпен жұмыс.Білім
алушылар өз білімдерін айтады.
Наркеш
Дайын.Маркус.Жамұқа.
Бүгінгі өтетін тақырып
«Наймандар.Керейіттер.Жалайырлар»
Өткен тақырыпты бекіту
сабағы.
Алдыңғы сабақпен байланыстыру мақсатында келесі
сұрақтарды қойыңыз:
Найман, керейіт, жалайырлардың алғаш қоныстанған
аймақтары қандай?
1.«Топтасу» әдісі.Картамен
жұмыс.
2.ЖЕКЕ ЖҰМЫС
«Ойланып,жазайық»әдісі
1.1.
Наймандардың батыстағы көршiсi қыпшақтар, солтүстiкте Енисей
қырғыздары,шығыста ____ болды.
1.2.
ХII ғасырдың екiншi жартысында ___ хан басқарған кезде
Керейiт
мемлекетiнің жер аумағы өсiп
нығаяды.
1.3.
1204 жылы монғолдар ___ бағындырды.
1.4.
ХIII ғасырдың басында ___ қысымымен наймандар мен керейiттер Шығыс
Қазақстан,Жетісуға
қоныс аударды.
Бүгін күнге жылы тілектерін
айтады.
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа
көшу
1.Наймандардың жер
аумағы:
Орхон,Ертіс,Алтай тауларына дейінгі
аралық.
2.Керейіттердің жер
аумағы:
Орхон,Керулен,Селенгі,Аргун.
3.Жалайырлардың жер аумағы:Селенгі,Хилок,Орхон
өзенінің жоғарғы ағысы.
Дескрипторлар:
1.Наймандардың жер аумағын картадан
белгілейді
2.Керейлердің жер аумағын картадан
белгілейді
3.Жалайырлардың жер аумағын картадан
белгілейді
Дескриптор
1.1.
Наймандардың шығыстағы көршісін
жазады
1.2.
ХII ғасырдың екiншi жартысында
Керейiт
мемлекетiнің жер аумағы өсiп нығайғандағы ханды
жазады
1.3.
1204 жылы монғолдарды бағындырған тайпаны
жазады
1.4.Кімнің қысымынан кейін наймандар мен
керейiттер Шығыс Қазақстан,Жетісуға
қоныс аударғаның
жазады.
Мадақтау
Әрбір дұрыс жауап 5
балл
Жалпы балл
5
балл
Әрбір дұрыс жауап 1
балл
Жалпы балл
4 балл
О қулық,интербелсенді тақта,бор,түрлі-түсті карточкалық
қағаздар,карта
Слайд
Слайд
1.1.
Наймандардың батыстағы көршiсi қыпшақтар,солтүстiкте Енисей
қырғыздары,шығыста керейіттер
болды.
1.2.
ХII ғасырдың екiншi жартысында Тоғрұл (Тор,Ван)хан басқарған кезде
Керейiт
мемлекетiнің жер аумағы өсiп
нығаяды.
1.3.
1204 жылы монғолдар наймандарды
бағындырды.
1.4.
ХIII ғасырдың басында моңғолдардың қысымымен наймандар мен
керейiттер Шығыс Қазақстан,Жетісу
аумағына
қоныс
аударды.
Жаңа
білім
Жұптық жұмыс. «Біздің жұп мықты»
әдісі
Лездік
сұрақ-жауап.
1.Ортағасырлық наймандардың орталығы Балықты
қаласы орналасты
Орхон өзені
бойында
2.Маркус пен Құршақұз хандар кезінде күшейген
мемлекет:
Керейіт
3.Шыңғыс ханға адал қызмет еткені үшін «күй үн
чинсан тәйжі» деген атақ алған жалайыр тайпасының
билеушісі:
Мұқылай
4.
Найман,керейіт,жалайыр ұлыстарының ішкі істерін жүргізген
адамдардың лауазымы:
Шерби
5.Жалайырлар туралы алғашқы деректер
кездеседі:
Моңғол
шежірелерінде
6.20.Наймандардың билеушісі Инанч хан қайтыс
болған соң, Бұйрық ханмен таққа
таласты:
Даян
7.Керейіт мемлекетінің
астаналары:
Битөбе, Қарақорым
8.Керейіт тайпасы өмір сүрген өзен
бойы:
Орхон
9.Наймандар мен керейіттер XI ғ. соңында қидандар
құрған қандай патшалықтың құрамына
енеді
Ляо
империясы
10.Наймандар мен керейiттердiң билеушiлерi ХI
ғасырдың басында орталық билікті нығайту мақсатында қандай дінді
қабылдайды. христианның
несториандық
тармағын
11.Шыңғысханның бірде досы,бірде жауы болған
кім
Жамұқа
Дескриптор:
1.Ортағасырлық наймандардың
орталығы орналасқан өзенді
айтады
2.Маркус пен Құршақұз хандар
кезінде күшейген мемлекетті
айтады
3.Шыңғыс ханға адал қызмет
еткені үшін «күй үн чинсан тәйжі» деген атақ алған жалайыр
тайпасының билеушісін айтады
4.Найман,керейіт,жалайыр
ұлыстарының ішкі істерін жүргізген адамдардың лауазымын
айтады
5.Жалайырлар туралы алғашқы
деректер кездесетін
шежірені
айтады
6.Наймандардың билеушісі Инанч
хан қайтыс болған соң,Бұйрық ханмен таққа таласқан ханды
айтады.
7.Керейіт мемлекетінің
астаналарын айтады.
8.Керейіт тайпасы өмір сүрген
өзен бойын айтады.
9.Наймандар мен керейіттер XI
ғ. соңында қидандар құрған қандай патшалықтың құрамына енгендігін
айтады.
10.Наймандар мен керейiттердiң
билеушiлерi ХI ғасырдың басында орталық билікті нығайту мақсатында
қандай дінді қабылдағаның
айтады.
11.Шыңғысханның бірде
досы,бірде жауы болған кім екенін
айтады.
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең
үздік жауап»
Әр
дұрыс жауап 1 балл
Жалпы балл 1 балл
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байлан
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз