Материалдар / «Нәруыздарды құрамы (жай, күрде-лі) және қызметі бойынша жіктеу. Нәруыздардың құрылымдық дең-гейлері мен құрылысы. Нәруыз денатурациясы мен ренатурациясы. Зертханалық жұмыс «Нәруыздар-дың құрылымына әр түрлі жағдай-лардың әсері (температура, pH)».».

«Нәруыздарды құрамы (жай, күрде-лі) және қызметі бойынша жіктеу. Нәруыздардың құрылымдық дең-гейлері мен құрылысы. Нәруыз денатурациясы мен ренатурациясы. Зертханалық жұмыс «Нәруыздар-дың құрылымына әр түрлі жағдай-лардың әсері (температура, pH)».».

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: «Нәруыздарды құрамы (жай, күрде-лі) және қызметі бойынша жіктеу. Нәруыздардың құрылымдық дең-гейлері мен құрылысы. Нәруыз денатурациясы мен ренатурациясы. Зертханалық жұмыс «Нәруыздар-дың құрылымына әр түрлі жағдай-лардың әсері (температура, pH)».».
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қырқүйек 2024
97
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:


Сабақтың тақырыбы: «Нәруыздарды құрамы (жай, күрде-лі) және қызметі бойынша жіктеу. Нәруыздардың құрылымдық дең-гейлері мен құрылысы. Нәруыз денатурациясы мен ренатурациясы. Зертханалық жұмыс «Нәруыздар-дың құрылымына әр түрлі жағдай-лардың әсері (температура, pH)».».

Бөлім:

10.1

Молекулалық биология және биохимия

Педагогтің аты-жөні:

Смет Гүлжамал Нұрыллақызы

Күні:

16.09.2024

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Нәруыздарды құрамы (жай, күрде-лі) және қызметі бойынша жіктеу. Нәруыздардың құрылымдық дең-гейлері мен құрылысы. Нәруыз денатурациясы мен ренатурациясы. Зертханалық жұмыс «Нәруыздар-дың құрылымына әр түрлі жағдай-лардың әсері (температура, pH)»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.4.1.5 - нәруыздарды олардың құрылымы, құрамы, атқаратын қызметтері бойынша жіктеу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Нәруыздарды құрамы (жай, күрделі) және қызметі бойынша жіктей алады.

Құндылықтарға баулу:

Талап құндылығы:

Сыни және креативті ойлау;

Жеке және командамен жұмыс істей білу;

Күтілетін нәтижесі:

Қоршаған орта тазалығынсақтайды;

Ізденімпаз, жасампаз тұлға.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) музыка қосулы: Оқушылармен смайликтер суретімен амандасу сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.

ә). Топ ережесін еске түсіреді.

б). Топтастыру.








Сап түзеп тұру арқылы Random Group Generator - ClassTools.net

Көмегімен топқа бөлу

І-топ:

ІІ-топ

ІІІ -топ

Топтың ережесі:

  1. ТҚЕ сақтау.

  2. Топ басшысына бағыну.

  3. Белсенді болу.

  4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

  5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне , тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.





Random Group Generator - ClassTools.net

Көмегімен топқа бөлу


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады

«Кинометафора» әдісі бейнеролик кору

Бүгінгі сабақта:

Сіздің білетініңіз

Нәруыздарды құрамы (жай, күрделі) және қызметі бойынша жіктей алады.

.

1 .Нәруыздар сыртқы пішіні бойынша қандай болады?

2. Қандай нәруыздар күрделі деп аталады?

3.Не себепті нәруыздар тіршілік негізі деп аталады?

4.Күрделі нәруыздар жасушада қандай рөл атқарады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.








Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

4 минут

2 минут

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Уақыт шеңбері” әдісі


Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Нәруыз молекулаларының пішіндеріне қарай жіктелуін сипаттайды.

Тақырып бойынша

Суретпен жұмыс жасау


Қолдану айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Нәруыз молекулалары сыртқы пішініне байланысты жіктелуін атап көрсетеді.


2. Күрделі нәруыздарға сипаттама беріп, мысалдар келтіреді. Олар қайда кездеседі.?



Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Тапсырма бойынша мысалдар келтіреді.

ДК экраны

10-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


1. «Нәруыздардың қызметтері" сызбанұсқасын толтырады.


1. «Нәруыздардың қызметтері" сызбанұсқасын толтырады.


2.Нәруыздардың қызметтері:

1.Нәрыздардың құрылымдық қызметі.........Көрініс табады.

2.Нәруыздардың рецепторлық қызметі....көрініс табады.

3.Реттеуші қызмет атқаратын нәрыздар..... көрініс табады.

4. Нәруыздардың катализаторлық қызметі.....көрініс табады.

5. Тасымалдаушы-нәруыздар қызметі.....көрініс табады.

6. Нәруыздардың қор жинаушы қызметі.....көрініс табады.

7. Нәруыздардың қорғаныштық қызметі.....көрініс табады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Сызбанұсқаны дәптерге сызып толтырады.

2.Түсіп қалған сөздерді толықтырып дәптерге жазады.

3.Дайындалған тест сұрақтарын орындайды.




Презентация

Аминқышқылдарын триплеттердің реттілігімен байланыстыратын пайдалы схема:

http://goo.gl/BuCtT

http://www.zerobio.com/drag_oa/protein/overview.htm

Триплет негізінде транскрипция және трансляция туралы түсініктерін қалыптастыруға көмектесетін жақсы сайт

http://learn.genetics.utah.edu/content/molecules/transcribe/

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Рефлексия

5 саусақ әдісі: кіші саусақтан бастап:

5-саусақ: ойлау. Мен бүгін қандай білім алдым?

4 – саусақ: мақсатқа жету. Мен бүгін қандай

нәтижеге қол жеткіздім?

3- саусақ: көңіл – күй жағдайы. Менің көңіл – күйім

қандай?. Бүгінгі сабақ маған қалай әсер етті?

2 - саусақ: көмек – қызмет көрсету. Мен бүгін кімге

көмектестім?

1- саусақ: белсенділік таныту. Менің белсенділігім қандай болды?

Қажетті білімді алдым ба? .

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!