Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Натурал сандар және 0 саны.Бөлшектер
Материал туралы қысқаша түсінік
Натурал сандар және 0 санын ажырата алуга уйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
30 Қырқүйек 2018
568
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мұғалім: | Устенбекова Гүлдана Нұржанқызы | |
Мектеп: | «С.Босқынбаев атындағы негізгі мектеп» КММ | |
Пәні: | Математика | |
ҚМЖ бөлімі: | 2 бөлім - Сандар және заңдылықтар | |
Күні: | 18.08.2017 жыл | |
Сынып: | 1 | |
Бөлімше: | 1.1.Натурал сандар және 0 саны.Бөлшектер | |
Ортақ тақырып: | «Менің отбасым және достарым», «Бізді қоршаған әлем»тақырып аясында | |
Сабақтың тақырыбы | Екі-екіден сана | |
Сабақтың оқу мақсаттары: | 1.1.1.5 20-ға дейінгі сандарды 2-ден топтап және кері санау; тәжірибе арқылы 2,4,6,8,10 заттың жартысын табу. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: 20-ға дейінгі сандарды 2-ден топтап және кері санайды; тәжірибе арқылы 2,4,6,8,10 заттың жартысын табады. | |
Көптеген оқушылар: 20-ға дейінгі сандарды 2-ден топтап және кері санайды; тәжірибе арқылы 2,4,6,8,10 заттың жартысын табады. | ||
Кейбір оқушылар: 20-ға дейінгі сандарды 2-ден топтап және кері санайды; тәжірибе арқылы 2,4,6,8,10 заттың жартысын табады және өмірде қолданады. | ||
Бағалау критерийі | -20-ға дейінгі сандарды 2-ден топтап, тура және кері санайды.-2,4,6,8,10 затты тең бөліп, жартысын табады. | |
Ойлау деңгейлерінің дағдылары | -Білу ,түсіну, қолдану. | |
Тілдік мақсат | жұп | |
Талқылауға арналған сұрақтар: | ||
Жұп және тақ сандар деген не? | ||
Құндылықтар ды дарыту: | «Мәңгілік ел» аясында оқушылардың мектепті, мүлікті қорғауға.Ынтымақтастыққа ,сыйластыққа тәрбиелеу | |
Пәнаралақ байланыс: | дүниетану | |
АКТны қолдану | Интербелсенді тақтадағы тапсырмаларды орындайды. | |
Бастапқы оқу: | Санды өрнекті оқып, жазады. | |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы 5 мин | Ұйымдастыру кезеңі.Ынтымақтастық атмосферасын құру.Ширату жаттығуы.Арайланып таң атты ,Алтын сәуле таратты. Жарқырайды күніміз, Жарқырайды даламызҚайырлы күн балалар!Қайырлы күн қонақтар! -Балалар, бір- біріміздің қолымыздан ұстап,алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Т. Тура және кері санату. Сыныптағы заттарды бір-бірлеп санау арқылы тура және кері санайды . Екі-екіден топтап тура және кері санайды. (2,4,6,8,10, т.с.с мысалдар келтіреді )«Мадақтау » арқылы бағалаймын. | Сан кестесі Шаттық шеңбері |
Сабақтың ортасы 15 мин 5 мин 6 мин | Саралауға арналған тапсырма:(Ұ) «Жұптасу» әдісі бойынша оқулықтағы 1-тапсырманы жұп болып орындайды.Барлық оқушылар:сайысқа неше қыз,неше ұл қатысты? Барлық қатысушылар саны неше?Дарынды оқушылар: сайысқа неше биші жұп қатысты ? Санаудың қандай түрі екенін ажыратады. Дескриптор-сайысқа қатысқан бишілерді анықтайды.-бір талдап санайды, жұптап санайды.ҚБ. «Басбармақ » арқылы бағалаймын. (Ө) «2-ден аттап санату» әдісі бойынша оқулықтың 105-бетіндегі 2-тапсырманы орындату. -Барлығы неше дөңгелек? (санап шығады)-Барлық велосипед дөңгелектерін қалай санауға болады? (2-ден аттап оң және де кері санайды) ҚБ. «Күлегеш» арқылы бағалау. (Т) «Ойлан-топтас-бөліс» әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу,топтағы оқушылардың барлығында екі қолғаптан болса қалай санауға болады?- Суретте неше қоңыз, неше көбелек бар?Екі -екіден сана. Неше жұп болады?10=2+2+2+2+2 (5 жұп)Барлығы: 5 жұп болды Бағалау. «Фишкалар» арқылы топ мүшелері бірін-бірі бағалайды. Сергіту жаттығуын жасату.Шаршадым – УҺ! дедім. Ренжідім – ТУҺ! дедім. Қорықтым – ОЙ! дедім. Өкіндім – АХ! дедім. Шарасыз – ЕХ! дедім. Таңырқап – О! дедім. Кейідім – И! дедім. Біліп ап – Е! дедім. (Ж) «Кім жылдам?» әдісі бойынша дәптердің 103-бетіндегі тапсырмаларды орындатамын. 1-тапсырма: Әр қоянда 2 сәбізден бар.Қояндар суреттерінің астындағы ұяшықтарға сәбіздердің суретін сал.Қояндарда барлығы неше сәбіз бар? 2-тапсырма:Моншақ тастарын екі-екіден түрлі түске боя.Неше жұп шықты?ҚБ. «Үш шапалақ» арқылы бағалау. Дескриптор: Білім алушы- қояндарды санап, санын цифрмен жазады;- санның жартысын анықтап, суретін салады және цифрмен жазады. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма.Сыныпта қандай заттар көп? Оларды екі- екіден сана. Неше жұп пайда болды? ҚБ. "Оқулық арқылы" бағалау.Қызыл кітап - тапсырманы жақсы орындаған оқушыға;Жасыл кітап - тапсырманы орташа орындаған оқушыға;Сары кітап - тапсырманы түсінбеген оқушыға. | Оқулықтың 104-беті суреттер Жұмыс дәптері, 103-бет |
Соңы4 мин | «Жетістік баспалдағы » арқылы оқушылардан кері байланыс алу. -20-ға дейінгі сандарды 2-ден топтап тура сана.-20-ға дейінгі сандарды 2-ден топтап кері сана.-2,4,6,8,10 заттың жартысын тап. | |
Саралау – сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспар-лайсыз? Дарынды оқушыларға тапсырма: сайысқа неше биші жұп қатысты ? Санаудың қандай түрі екенін ажыратады. Қолдауды қажет ететін оқушыларға тапсырма: сайысқа неше қыз,неше ұл қатысты? Барлық қатысушылар саны неше? | Бағалау: « Басбармақ» « Күлегеш» «Үш шапалақ » « Жетістік баспалдағы» | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтар-мен байланыс |
РефлексияСабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Тапсырмалар сәйкес болды ма? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Оқушылар оқу мақсатымен таныстырылғаннан кейін, сабақ жоспары бойынша жұмыс жасады.Нәтижесінде 20-ға дейінгі сандарды 2-ден топтап, тура және кері санай алады. Тәжірибе арқылы 2,4,6,8,10 заттың жартысын табады. Қорыта келгенде сабақ нәтижесіне жетті. | |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Белсенді әдістерді сабағыма қолданғандағы.2: Оқушылар тапсырманы қызыға орындады.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1 Оқушылардың кері және жұппен санауы табысты болды.2: Қалыптастырушы бағалау тиімді болды.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? | ||
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)