Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:5.1ВНатурал сандардың бөлінгіштігі


    Күні:

    Мұғалім аты-жөні:

    Сынып:5

    Қатысқандар саны: 21

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақтың тақырыбы:

    2, 3, 5, 9, 10 бөлінгіштік белгілері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


    5.1.2.5

    натурал сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану.


    Сабақтың мақсаты

    1. Барлығы: Натурал сандардың 2-ге, 5-ке және 10-ға бөлінгіштік белгілерінің анықтамасын біледі

    2. Басым көпшілігі:Натурал сандардың 2-ге, 5-ке және 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолданып есептер шығара алады

    3. Кейбір оқушылар:10-ға бөлінетін сандардың барлығының да 2-ге де, 5-ке де бөлінетіндігін пайдаланып мысалдар келтіру арқылы есептер шығара алады

    Бағалау критерийі



    Білім алушы

    • Санның 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштігін анықтайды

    • Натурал сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдана отырып, есептер шығарады

    • 10-ға бөлінетін сандардың барлығының да 2-ге де, 5-ке де бөлінетіндігін пайдаланып мысалдар келтіру арқылы есептер шығарады



    Тілдік мақсаттар







    Оқушылар: - бөлінгіштік белгілерін тұжырымдайды;

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    -жұп сан, тақ сан;

    - санның бөлгіші;

    - санның еселігі;

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    - егер сан ... цифрымен аяқталса, онда ол ... бөлінеді;

    Құндылықтарға баулу

    Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық

    Пәнаралық байланыстар


    Дене шынықтыру (Сергіту сәтінде)

    Алдыңғы білім

    Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттері

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері



    Ресурстар


    Сабақтың басы 7-8 минут





    1. Сәлемдесу

    2. Оқушыларды түгендеу

    3. Назарлырын сабаққа аудару

    4. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату. Есімдерінің бас әріптеріне байланысты бір-біріне жақсы тілектер тілейді.

    5. Стикерлер арқылы сыныпты топқа бөлемін: тақтаға стикелер ілінеді,олардың арғы бетінде есептер берілген. Мысалы: 3-1=2; 5-3=2; 1+4=5; 7-2=5; 8+2=10; 7+3=10 т.с.с есептер жазылған стикерлер. Кімнің есебінің жауабы 2-ге тең болса, 5-ке тең болса, 10-ға тең болса, сол топтарға барып отырады.

    «Сұрақтар шеңбері» әдісі (әр топқа шеңбер беріледі. Топ мүшелері шеңберге сұрақтар жазып келесі топқа жібереді, осылайша әр топқа сұрақтар беріліп талқыланады) бойынша сұрақ-жауап алу. Мысалы:

    1. Қандай санды берілген натурал а санының бөлгіші деп атайды? Мысалдар келтіріңдер

    2. Берілген натурал санның бөлгіштер жұптарын қалай табамыз? Мысалдар келтіріңдер

    3. Қандай санды берілген а санының еселігі деп айтады? Мысалдар келтіріңдер.

    4. Берілген натурал санға еселік сандар қалай табылады?

    ҚБ: Смайликтер








    Плакат, стикерлер














    Сабақтың ортасы 34 мин

    Жаңа сабақ:

    ӘДІС: «Галереяға саяхат» әдісі (Топтар постерлерін тақтаға іледі, көрші топтар көршілердің постерлерін талдайды. Әр топ өз постерлері туралы кері байланыс жасайды) бойынша үш топқа тақырыпты бөліп беремін.

    І топқа: 2-ге бөлінгіштік белгісін

    (Жазылуы жұп цифрмен аяқталатын натурал сандар 2-ге бөлінеді)

    ІІтопқа: 5-ке бөлінгіштік белгісін

    (Жазылуы 0 және 5 цифрымен аяқталатын натурал сандар 5-ке бөлінеді)

    ІІІ топқа: 10-ға бөлінгіштік белгісін

    (Жазылуы 0 цифрымен аяқталатын натурал сандар 10-ға бөлінеді)

    ҚБ: «Шапалақ»


    Әдіс: «Таза тақта» (әдісі бойынша әр топтан бір оқушы тақтаға шығып тапсырманы орындайды. Қалған топ мүшелері тексеріп, қателерін тауып, түзету жұмысын жасайды)


    Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар.


    Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану


    Бағалау критерийі:

    Білім алушы

    • Санның 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштігін анықтайды

    • Натурал сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдана отырып, есептер шығарады

    • 10-ға бөлінетін сандардың барлығының да 2-ге де, 5-ке де бөлінетіндігін пайдаланып мысалдар келтіру арқылы есептер шығарады

    1-тапсырма

    Сұрақтарға жауап беріңіз:

    1. 971, 5042, 973, 980, 3401, 2600 сандарының қайсысы 2, 5, 10 сандарына қалдықсыз бөлінеді?

    Дескриптор: Білім алушы

    1. 2-ге бөлінетін сандарды теріп жазады;

    2. 5-ке бөлінетін сандарды теріп жазады;

    3. 10-ға бөлінетін сандарды теріп жазады;

    Ж/бы: 1-тапсырма:

    а) 2-ге бөлінетіндер: 5042, 980, 2600.

    5-ке бөлінетіндер: 980, 2600;

    10-ға бөлінетіндер: 980, 2600;



    1. 46 үш таңбалы санындағы жұлдызшаның орнына қандай цифр қойғанда шыққан сан 2, 5, 10 сандарының әрқайсысына қалдықсыз бөлінеді?


    Дескриптор: Білім алушы

          • - бөлінгіштік белгілерін қолдана отырып жұлдызшаның орнына тиісті цифрды қояды.

    Ж/бы:

    в) Жұлдызшаның орнына 0 санын қойғанда 460 саны 2-ге,5-ке, 10-ға бөлінеді.


    2-тапсырма

    Данияр бес бірдей ойыншық сатып алды. Егер сатушы 286 теңге төлеу керек десе, ол дұрыс есептеген бе? Жауабыңызды түсіндіріңіз.


    Дескриптор: Білім алушы

    1. Санның 5-ке бөлінгіштік белгісін қолданады;

    2. Сатушы ойыншықтардың бағасын дұрыс немесе қате есептегенін анықтайды.

    Ж/бы: 5-ке бөлінгіштік белгісі бойынша286 саны 5-ке бөлінбейді.

    Сатушы ойыншықтардың бағасын қате есептен.


    Сергіту сәті:

    Жұп сандарды атағанда(8,12,16,22...) оң қолдарын көтереді, өйткені олар екіге бөлінеді.

    5-ке аяқталатын сандарды атағанда(15,25,35,45...) сол қолдарын көтереді.

    0-ге, 5-ке аяқталатын сандарды атағанда(10,15, 35,50,55...) екі қолында көтереді, өйткені олар 5-ке де 10-ға да бөлінеді.



    Саралау тәсілі: Тапсырма

    Топтарға деңгейлік тапсырмалар беріледі:

    Оқулықпен жұмыс:

    А деңгейі: 3 топқада

    № 217.

    144, 173, 184, 278, 391, 415, 520, 997, 990, 646, 825, 975 сандарынан: 1) 2-ге бөлiнетiн; 2) 5-ке бөлiнетiн; 3) 10-ға бөлiнетiн сандарды бөлек жолдарға жазыңдар.


    Ж/бы:2-ге: 144, 184, 278, 520, 990, 646;

    5-ке: 415, 520, 990, 825, 975;

    10-ға: 520, 990

    ҚБ: «Бас бармақ»


    № 218



    2-ге бөлінетін сандар

    5-ке бөлінетін сандар

    10-ға бөлінетін сандар

    63*




    37*




    49*





    ҚБ: «Бас бармақ»


    В деңгейі:

    № 222

    0, 3, 4 және 5 цифрларын бiр рет қана пайдаланып: 1) 2-ге бөлiнетiн; 3) 10-ға бөлiнетiн 2) 5-ке бөлiнетiн; төрттаңбалы сандарды жазыңдар.

    ҚБ: «Бағдаршам»


    Ж/бы: 2-ге бөлінетін: 3450, 4350, 5340, 5430, 3054, 5304, 4530, 3504.

    5-ке бөлінетін: 3450, 4350, 5340, 5430,4530, 3045, 4305, 3405, 4035:

    10-ға бөлінетін: 3450, 4350, 5340, 5430,4530.


    С деңгейі:

    № 226.

    Жемiс сусынын дайындау үшiн кептiрiлген алмұрт және қара- өрiк алынды. Оның 5 бөлiгi алмұрт, 3 бөлiгi қараөрiк. Алмұрттың қараөрiктен 425 г артық болуы мүмкiн бе, әлде 500 г артық болуы мүмкiн бе? Жемiс сусынын дайындау үшiн барлығы неше килограмм кептiрiлген жемiстер алынды?

    Шешуі: 1) 500

    2) 5+3 = 8(бөлік)

    3) 250

    Ж/бы: 2 кг

    ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»


    Әдіс: «Кубизм» (Кубтың әр жағына сұрақтар жазылады. Оқушы кубты иіріп түскен сұраққа жауап береді)

    Жинақтау сұрақтары:

    1. Қандай цифрларды жұп цифрлар деп атайды?

    2. Қандай цифрларды жұп цифрлар деп атайды?

    3. Қандай сандар 2-ге бөлiнедi?

    4. Қандай сандар 5-ке бөлiнедi?

    5. Қандай сандар 10-ға бөлiнедi?

    6. Қандай сандар 5-ке де, 2-ге де бөлінеді?

    ҚБ: «Бір сөзбен»



    Плакат, маркер, стикер



















    Үлестірме материалдар




















































    Оқулық 5-сынып Атамұра 2017ж.

    85-бет.





    Оқулық 5-сынып

    Авторы: Алдамұратова Т.А

    Атамұра 2017ж.

    85-бет.















    Оқулық 5-сынып

    Авторы: Алдамұратова Т.А

    Атамұра 2017ж.

    85-бет.










    Оқулық 5-сынып

    Авторы: Алдамұратова Т.А Атамұра 2017ж.

    86-бет.














    Оқулық 5-сынып

    Авторы: Алдамұратова Т.А Атамұра 2017ж.

    86-бет.







    Сабақтың соңы 3минут

    «Менің көңіл-күйім» баспалдағы

    Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып тақтада салынған баспалдақтың біреуіне жабыстырады.

    Керемет



    Жақсы



    Көмек керек



    Білмеймін


    Нашар





    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Оқушылардың материалды игерудеңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

    Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.


    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

    Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.

    Стикерлер арқылы топқа бөлу;

    «Сұрақтар шеңбері» арқылы сұрақ-жауап алу; «Галереяға саяхат» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу; «Таза тақта» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар орындау,

    Саралау тәсілінен

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Халметова Бейсенкул Айтжановна
    15 Ақпан 2019
    1364
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Натурал сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Натурал сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мұғалімдерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:5.1ВНатурал сандардың бөлінгіштігі


    Күні:

    Мұғалім аты-жөні:

    Сынып:5

    Қатысқандар саны: 21

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақтың тақырыбы:

    2, 3, 5, 9, 10 бөлінгіштік белгілері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


    5.1.2.5

    натурал сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану.


    Сабақтың мақсаты

    1. Барлығы: Натурал сандардың 2-ге, 5-ке және 10-ға бөлінгіштік белгілерінің анықтамасын біледі

    2. Басым көпшілігі:Натурал сандардың 2-ге, 5-ке және 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолданып есептер шығара алады

    3. Кейбір оқушылар:10-ға бөлінетін сандардың барлығының да 2-ге де, 5-ке де бөлінетіндігін пайдаланып мысалдар келтіру арқылы есептер шығара алады

    Бағалау критерийі



    Білім алушы

    • Санның 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштігін анықтайды

    • Натурал сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдана отырып, есептер шығарады

    • 10-ға бөлінетін сандардың барлығының да 2-ге де, 5-ке де бөлінетіндігін пайдаланып мысалдар келтіру арқылы есептер шығарады



    Тілдік мақсаттар







    Оқушылар: - бөлінгіштік белгілерін тұжырымдайды;

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    -жұп сан, тақ сан;

    - санның бөлгіші;

    - санның еселігі;

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    - егер сан ... цифрымен аяқталса, онда ол ... бөлінеді;

    Құндылықтарға баулу

    Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық

    Пәнаралық байланыстар


    Дене шынықтыру (Сергіту сәтінде)

    Алдыңғы білім

    Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттері

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері



    Ресурстар


    Сабақтың басы 7-8 минут





    1. Сәлемдесу

    2. Оқушыларды түгендеу

    3. Назарлырын сабаққа аудару

    4. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату. Есімдерінің бас әріптеріне байланысты бір-біріне жақсы тілектер тілейді.

    5. Стикерлер арқылы сыныпты топқа бөлемін: тақтаға стикелер ілінеді,олардың арғы бетінде есептер берілген. Мысалы: 3-1=2; 5-3=2; 1+4=5; 7-2=5; 8+2=10; 7+3=10 т.с.с есептер жазылған стикерлер. Кімнің есебінің жауабы 2-ге тең болса, 5-ке тең болса, 10-ға тең болса, сол топтарға барып отырады.

    «Сұрақтар шеңбері» әдісі (әр топқа шеңбер беріледі. Топ мүшелері шеңберге сұрақтар жазып келесі топқа жібереді, осылайша әр топқа сұрақтар беріліп талқыланады) бойынша сұрақ-жауап алу. Мысалы:

    1. Қандай санды берілген натурал а санының бөлгіші деп атайды? Мысалдар келтіріңдер

    2. Берілген натурал санның бөлгіштер жұптарын қалай табамыз? Мысалдар келтіріңдер

    3. Қандай санды берілген а санының еселігі деп айтады? Мысалдар келтіріңдер.

    4. Берілген натурал санға еселік сандар қалай табылады?

    ҚБ: Смайликтер








    Плакат, стикерлер














    Сабақтың ортасы 34 мин

    Жаңа сабақ:

    ӘДІС: «Галереяға саяхат» әдісі (Топтар постерлерін тақтаға іледі, көрші топтар көршілердің постерлерін талдайды. Әр топ өз постерлері туралы кері байланыс жасайды) бойынша үш топқа тақырыпты бөліп беремін.

    І топқа: 2-ге бөлінгіштік белгісін

    (Жазылуы жұп цифрмен аяқталатын натурал сандар 2-ге бөлінеді)

    ІІтопқа: 5-ке бөлінгіштік белгісін

    (Жазылуы 0 және 5 цифрымен аяқталатын натурал сандар 5-ке бөлінеді)

    ІІІ топқа: 10-ға бөлінгіштік белгісін

    (Жазылуы 0 цифрымен аяқталатын натурал сандар 10-ға бөлінеді)

    ҚБ: «Шапалақ»


    Әдіс: «Таза тақта» (әдісі бойынша әр топтан бір оқушы тақтаға шығып тапсырманы орындайды. Қалған топ мүшелері тексеріп, қателерін тауып, түзету жұмысын жасайды)


    Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар.


    Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану


    Бағалау критерийі:

    Білім алушы

    • Санның 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштігін анықтайды

    • Натурал сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдана отырып, есептер шығарады

    • 10-ға бөлінетін сандардың барлығының да 2-ге де, 5-ке де бөлінетіндігін пайдаланып мысалдар келтіру арқылы есептер шығарады

    1-тапсырма

    Сұрақтарға жауап беріңіз:

    1. 971, 5042, 973, 980, 3401, 2600 сандарының қайсысы 2, 5, 10 сандарына қалдықсыз бөлінеді?

    Дескриптор: Білім алушы

    1. 2-ге бөлінетін сандарды теріп жазады;

    2. 5-ке бөлінетін сандарды теріп жазады;

    3. 10-ға бөлінетін сандарды теріп жазады;

    Ж/бы: 1-тапсырма:

    а) 2-ге бөлінетіндер: 5042, 980, 2600.

    5-ке бөлінетіндер: 980, 2600;

    10-ға бөлінетіндер: 980, 2600;



    1. 46 үш таңбалы санындағы жұлдызшаның орнына қандай цифр қойғанда шыққан сан 2, 5, 10 сандарының әрқайсысына қалдықсыз бөлінеді?


    Дескриптор: Білім алушы

          • - бөлінгіштік белгілерін қолдана отырып жұлдызшаның орнына тиісті цифрды қояды.

    Ж/бы:

    в) Жұлдызшаның орнына 0 санын қойғанда 460 саны 2-ге,5-ке, 10-ға бөлінеді.


    2-тапсырма

    Данияр бес бірдей ойыншық сатып алды. Егер сатушы 286 теңге төлеу керек десе, ол дұрыс есептеген бе? Жауабыңызды түсіндіріңіз.


    Дескриптор: Білім алушы

    1. Санның 5-ке бөлінгіштік белгісін қолданады;

    2. Сатушы ойыншықтардың бағасын дұрыс немесе қате есептегенін анықтайды.

    Ж/бы: 5-ке бөлінгіштік белгісі бойынша286 саны 5-ке бөлінбейді.

    Сатушы ойыншықтардың бағасын қате есептен.


    Сергіту сәті:

    Жұп сандарды атағанда(8,12,16,22...) оң қолдарын көтереді, өйткені олар екіге бөлінеді.

    5-ке аяқталатын сандарды атағанда(15,25,35,45...) сол қолдарын көтереді.

    0-ге, 5-ке аяқталатын сандарды атағанда(10,15, 35,50,55...) екі қолында көтереді, өйткені олар 5-ке де 10-ға да бөлінеді.



    Саралау тәсілі: Тапсырма

    Топтарға деңгейлік тапсырмалар беріледі:

    Оқулықпен жұмыс:

    А деңгейі: 3 топқада

    № 217.

    144, 173, 184, 278, 391, 415, 520, 997, 990, 646, 825, 975 сандарынан: 1) 2-ге бөлiнетiн; 2) 5-ке бөлiнетiн; 3) 10-ға бөлiнетiн сандарды бөлек жолдарға жазыңдар.


    Ж/бы:2-ге: 144, 184, 278, 520, 990, 646;

    5-ке: 415, 520, 990, 825, 975;

    10-ға: 520, 990

    ҚБ: «Бас бармақ»


    № 218



    2-ге бөлінетін сандар

    5-ке бөлінетін сандар

    10-ға бөлінетін сандар

    63*




    37*




    49*





    ҚБ: «Бас бармақ»


    В деңгейі:

    № 222

    0, 3, 4 және 5 цифрларын бiр рет қана пайдаланып: 1) 2-ге бөлiнетiн; 3) 10-ға бөлiнетiн 2) 5-ке бөлiнетiн; төрттаңбалы сандарды жазыңдар.

    ҚБ: «Бағдаршам»


    Ж/бы: 2-ге бөлінетін: 3450, 4350, 5340, 5430, 3054, 5304, 4530, 3504.

    5-ке бөлінетін: 3450, 4350, 5340, 5430,4530, 3045, 4305, 3405, 4035:

    10-ға бөлінетін: 3450, 4350, 5340, 5430,4530.


    С деңгейі:

    № 226.

    Жемiс сусынын дайындау үшiн кептiрiлген алмұрт және қара- өрiк алынды. Оның 5 бөлiгi алмұрт, 3 бөлiгi қараөрiк. Алмұрттың қараөрiктен 425 г артық болуы мүмкiн бе, әлде 500 г артық болуы мүмкiн бе? Жемiс сусынын дайындау үшiн барлығы неше килограмм кептiрiлген жемiстер алынды?

    Шешуі: 1) 500

    2) 5+3 = 8(бөлік)

    3) 250

    Ж/бы: 2 кг

    ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»


    Әдіс: «Кубизм» (Кубтың әр жағына сұрақтар жазылады. Оқушы кубты иіріп түскен сұраққа жауап береді)

    Жинақтау сұрақтары:

    1. Қандай цифрларды жұп цифрлар деп атайды?

    2. Қандай цифрларды жұп цифрлар деп атайды?

    3. Қандай сандар 2-ге бөлiнедi?

    4. Қандай сандар 5-ке бөлiнедi?

    5. Қандай сандар 10-ға бөлiнедi?

    6. Қандай сандар 5-ке де, 2-ге де бөлінеді?

    ҚБ: «Бір сөзбен»



    Плакат, маркер, стикер



















    Үлестірме материалдар




















































    Оқулық 5-сынып Атамұра 2017ж.

    85-бет.





    Оқулық 5-сынып

    Авторы: Алдамұратова Т.А

    Атамұра 2017ж.

    85-бет.















    Оқулық 5-сынып

    Авторы: Алдамұратова Т.А

    Атамұра 2017ж.

    85-бет.










    Оқулық 5-сынып

    Авторы: Алдамұратова Т.А Атамұра 2017ж.

    86-бет.














    Оқулық 5-сынып

    Авторы: Алдамұратова Т.А Атамұра 2017ж.

    86-бет.







    Сабақтың соңы 3минут

    «Менің көңіл-күйім» баспалдағы

    Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып тақтада салынған баспалдақтың біреуіне жабыстырады.

    Керемет



    Жақсы



    Көмек керек



    Білмеймін


    Нашар





    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Оқушылардың материалды игерудеңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

    Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.


    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

    Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.

    Стикерлер арқылы топқа бөлу;

    «Сұрақтар шеңбері» арқылы сұрақ-жауап алу; «Галереяға саяхат» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу; «Таза тақта» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар орындау,

    Саралау тәсілінен

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 5 сынып
    15.02.2019
    1364
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Халметова Бейсенкул Айтжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации