Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Натурал сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:5.1ВНатурал сандардың бөлінгіштігі |
|
||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалім аты-жөні: |
||||||||||||||||||
Сынып:5 |
Қатысқандар саны: 21 |
Қатыспағандар саны: 0 |
|||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
2, 3, 5, 9, 10 бөлінгіштік белгілері |
||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.5 натурал сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану. |
||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: - бөлінгіштік белгілерін тұжырымдайды; Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: -жұп сан, тақ сан; - санның бөлгіші; - санның еселігі; Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: - егер сан ... цифрымен аяқталса, онда ол ... бөлінеді; |
||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық |
||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Дене шынықтыру (Сергіту сәтінде) |
||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттері |
||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
Сабақтың басы 7-8 минут |
«Сұрақтар шеңбері» әдісі (әр топқа шеңбер беріледі. Топ мүшелері шеңберге сұрақтар жазып келесі топқа жібереді, осылайша әр топқа сұрақтар беріліп талқыланады) бойынша сұрақ-жауап алу. Мысалы:
ҚБ: Смайликтер |
Плакат, стикерлер
|
|||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 34 мин |
Жаңа сабақ: ӘДІС: «Галереяға саяхат» әдісі (Топтар постерлерін тақтаға іледі, көрші топтар көршілердің постерлерін талдайды. Әр топ өз постерлері туралы кері байланыс жасайды) бойынша үш топқа тақырыпты бөліп беремін. І топқа: 2-ге бөлінгіштік белгісін (Жазылуы жұп цифрмен аяқталатын натурал сандар 2-ге бөлінеді) ІІтопқа: 5-ке бөлінгіштік белгісін (Жазылуы 0 және 5 цифрымен аяқталатын натурал сандар 5-ке бөлінеді) ІІІ топқа: 10-ға бөлінгіштік белгісін (Жазылуы 0 цифрымен аяқталатын натурал сандар 10-ға бөлінеді) ҚБ: «Шапалақ» Әдіс: «Таза тақта» (әдісі бойынша әр топтан бір оқушы тақтаға шығып тапсырманы орындайды. Қалған топ мүшелері тексеріп, қателерін тауып, түзету жұмысын жасайды) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар. Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Бағалау критерийі: Білім алушы
1-тапсырма Сұрақтарға жауап беріңіз:
Дескриптор: Білім алушы
Ж/бы: 1-тапсырма: а) 2-ге бөлінетіндер: 5042, 980, 2600. 5-ке бөлінетіндер: 980, 2600; 10-ға бөлінетіндер: 980, 2600;
Дескриптор: Білім алушы
Ж/бы: в) Жұлдызшаның орнына 0 санын қойғанда 460 саны 2-ге,5-ке, 10-ға бөлінеді. 2-тапсырма Данияр бес бірдей ойыншық сатып алды. Егер сатушы 286 теңге төлеу керек десе, ол дұрыс есептеген бе? Жауабыңызды түсіндіріңіз. Дескриптор: Білім алушы 1. Санның 5-ке бөлінгіштік белгісін қолданады; 2. Сатушы ойыншықтардың бағасын дұрыс немесе қате есептегенін анықтайды. Ж/бы: 5-ке бөлінгіштік белгісі бойынша286 саны 5-ке бөлінбейді. Сатушы ойыншықтардың бағасын қате есептен. Сергіту сәті: Жұп сандарды атағанда(8,12,16,22...) оң қолдарын көтереді, өйткені олар екіге бөлінеді. 5-ке аяқталатын сандарды атағанда(15,25,35,45...) сол қолдарын көтереді. 0-ге, 5-ке аяқталатын сандарды атағанда(10,15, 35,50,55...) екі қолында көтереді, өйткені олар 5-ке де 10-ға да бөлінеді. Саралау тәсілі: Тапсырма Топтарға деңгейлік тапсырмалар беріледі: Оқулықпен жұмыс: А деңгейі: 3 топқада № 217. 144, 173, 184, 278, 391, 415, 520, 997, 990, 646, 825, 975 сандарынан: 1) 2-ге бөлiнетiн; 2) 5-ке бөлiнетiн; 3) 10-ға бөлiнетiн сандарды бөлек жолдарға жазыңдар. Ж/бы:2-ге: 144, 184, 278, 520, 990, 646; 5-ке: 415, 520, 990, 825, 975; 10-ға: 520, 990 ҚБ: «Бас бармақ» № 218
ҚБ: «Бас бармақ» В деңгейі: № 222 0, 3, 4 және 5 цифрларын бiр рет қана пайдаланып: 1) 2-ге бөлiнетiн; 3) 10-ға бөлiнетiн 2) 5-ке бөлiнетiн; төрттаңбалы сандарды жазыңдар. ҚБ: «Бағдаршам» Ж/бы: 2-ге бөлінетін: 3450, 4350, 5340, 5430, 3054, 5304, 4530, 3504. 5-ке бөлінетін: 3450, 4350, 5340, 5430,4530, 3045, 4305, 3405, 4035: 10-ға бөлінетін: 3450, 4350, 5340, 5430,4530. С деңгейі: № 226. Жемiс сусынын дайындау үшiн кептiрiлген алмұрт және қара- өрiк алынды. Оның 5 бөлiгi алмұрт, 3 бөлiгi қараөрiк. Алмұрттың қараөрiктен 425 г артық болуы мүмкiн бе, әлде 500 г артық болуы мүмкiн бе? Жемiс сусынын дайындау үшiн барлығы неше килограмм кептiрiлген жемiстер алынды?
Шешуі: 1) 500 2) 5+3 = 8(бөлік) 3) 250 Ж/бы: 2 кг ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» Әдіс: «Кубизм» (Кубтың әр жағына сұрақтар жазылады. Оқушы кубты иіріп түскен сұраққа жауап береді) Жинақтау сұрақтары:
3. Қандай сандар 2-ге бөлiнедi? 4. Қандай сандар 5-ке бөлiнедi? 5. Қандай сандар 10-ға бөлiнедi? 6. Қандай сандар 5-ке де, 2-ге де бөлінеді? ҚБ: «Бір сөзбен» |
Плакат, маркер, стикер
Үлестірме материалдар Оқулық 5-сынып Атамұра 2017ж. 85-бет. Оқулық 5-сынып Авторы: Алдамұратова Т.А Атамұра 2017ж. 85-бет.
Оқулық 5-сынып Авторы: Алдамұратова Т.А Атамұра 2017ж. 85-бет. Оқулық 5-сынып Авторы: Алдамұратова Т.А Атамұра 2017ж. 86-бет. Оқулық 5-сынып Авторы: Алдамұратова Т.А Атамұра 2017ж. 86-бет. |
|||||||||||||||||
Сабақтың соңы 3минут |
«Менің көңіл-күйім» баспалдағы Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып тақтада салынған баспалдақтың біреуіне жабыстырады. Керемет Жақсы Көмек керек Білмеймін Нашар |
|
|||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Оқушылардың материалды игерудеңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы). Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
|||||||||||||||||
Стикерлер арқылы топқа бөлу; «Сұрақтар шеңбері» арқылы сұрақ-жауап алу; «Галереяға саяхат» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу; «Таза тақта» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар орындау, Саралау тәсілінен 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |