Материалдар / Натурал сандардың бөлгіштері және еселігі 5 сынып

Натурал сандардың бөлгіштері және еселігі 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып математика пәнінен ашық сабаққа көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2018
718
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

5-математикаСабақ Күні:
Тақырыбы§4.1.Натурал сандардың бөлгіші және еселігі
Сілтеме5-сынып,математика, слайдтар «августовский ,Е-кітапхана №251-1,2,3,4,электронды оқулық
Жалпы мақсатыНатурал саннаң бөлгіштері,натурал санның еселіктері туралы түсінік қалыптастыру.Берілген санның бөлгіштері мен еселіктерін табу жолдарын үйрету.
Міндеттер1 Натурал саннаң бөлгіштері,натурал санның еселіктері туралы түсінік қалыптастыру2 . Берілген санның бөлгіштері мен еселіктерін табу жолдарын үйрету 3. Ережелерді есеп шығаруда тиімді қолдануды меңгерту
Мұғалім үшін оқу нәтижелеріАлған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.
Бағалау критерийлері-координаталары бойынша нүктені салуды меңгереді;
Әдіс- тәсілдерЖұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
Сабақтың түріЖаңа білім беру сабағы
Сабақтың көрнекілігітақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, электрондық оқулық
Күтілетін нәтиже1 Натурал саннаң бөлгіштері,натурал санның еселіктері туралы түсінік қалыптасады2 . Берілген санның бөлгіштері мен еселіктерін табу жолдарын үйренеді3. Ережелерді есеп шығаруда тиімді қолдануды меңгереді
Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмысАлған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.Дарынды баламен жұмыс: Ауданы 25 см2 шаршының қабырғасын,периметрін табыңдар.Үлгерімі төмен баламен жұмыс:Шаршының қабырғасы 6см болса,онда оның периметрімен ауданын есептеңдер.
Сабақ кезеңдеріУақыты Мұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекетібағалау
Сабақтың басталуын ұйымдастыру 5 минПсихологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.Оқушылар сәлемдеседіОқушылар тақтада орындайдыЖақсы, жарайсыңдар
БІЛУ Қажетті өткен тақырыпты қайталау 5 мин§4.1.Натурал сандардың бөлгіші және еселігі.№561-2 №566 №570-2№5612)8-ге еселік:8;16;24;32.......11-ге еселік:11;22;33;44......15-ге еселік:15;30;45;60........№56618 асық18 бөлгіштері:3;6;9Жауабы:3;6;9 асықтанҮй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды. §4.1.Натурал сандардың бөлгіші және еселігі.№561-2 №566 №570-2.Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын, мақсатын ашады

Түсіну. 10 мин

Натурал сан а-ның бөлгіші деп, осы а саны қалдықсыз бөлінетін натурал санды айтады. Мысалы: 24 санынң бөлгіштері:1,2,3,4,6,8,12,2413 санынң бөлгіштері: 1,13Натурал b санына еселік сан деп, сол b санына қалдықсыз бөлінетін натурал санды айтамыз.Мысалы: 5,10,15,20,25.......1Кез келген натурал санның еселіктері шектеусіз көп2.Берілген натурал санның ең кіші еселігі сол санның өзіне теңОқушылар түсінбеген сұрақтары болса қояды. Бесбұрыш,төртбұрыш,үшбұрышпен бағалау

ҚолдануЕсептер шығару10 мин№5721)45-ке бөлгіш және 5-ке еселікЖауабы:152) 92-ге бөлгіш және 23-ке еселікЖауабы:463) 120-ға бөлгіш және 30-ға еселікЖауабы:60Әр топтан жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақтаға оқушы шығып есепті орындайдыЖарайсыңдар!Смайликтермен,бесбұрышштөртбұрышш үшбұрышпен бағалау
Талдау 5 мин№5731183:91=131183:7=169Жауабы:1183 бөлгіші:13;7;91;169№576Қызыл-15Көк-21Сары-615 бөлгіші:3;5;1521 бөлгіші:3;7;216 бөлгіші:2;3;6Жауабы:3 тізбе,онда қызыл-5,көк-7,сары-2Оқушылар мәтінмен танысып теңдеу құру арқылы тақтада орындайды

Жарайсыңдар!Смайликтермен,бесбұрышштөртбұрышш үшбұрышпен бағаау
Жинақтау

E-Learning
Оқушы компьютердеE-Learning кітапханасынан.№...... есепті орындайды№5791)105=3*5*71,3,4,5,7,12,15,,20,21,35105 бөлгіштері:1,3,5,7,15,21,35

Жинақтау



Бағалау Рефлексия 2 минОқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалау. Үйге. №5792)130=2*5*131,2,5,10,13,24,,26,31,65130 бөлгіштері:1,2,5,10,13,26,65







Бағалау Рефлексия 2 мин


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ