Тақырыбы
|
§4.1.Натурал
сандардың бөлгіші
және
еселігі
|
Сілтеме
|
5-сынып,математика, слайдтар
«августовский ,Е-кітапхана №251-1,2,3,4,электронды
оқулық
|
Жалпы
мақсаты
|
Натурал саннаң
бөлгіштері,натурал санның еселіктері туралы түсінік
қалыптастыру.Берілген санның бөлгіштері мен еселіктерін табу
жолдарын үйрету.
|
Міндеттер
|
1
Натурал саннаң
бөлгіштері,натурал санның еселіктері туралы түсінік
қалыптастыру
2 .
Берілген санның бөлгіштері мен
еселіктерін табу жолдарын үйрету
3. Ережелерді есеп шығаруда
тиімді қолдануды меңгерту
|
Мұғалім үшін оқу
нәтижелері
|
Алған білімдерін есептер
шығаруда қолдана білуге үйрету.
|
Бағалау
критерийлері
|
-координаталары бойынша
нүктені салуды меңгереді;
|
Әдіс-
тәсілдер
|
Жұпта жұмыс істеу, сыни
тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап,
талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
|
Сабақтың
түрі
|
Жаңа білім беру
сабағы
|
Сабақтың
көрнекілігі
|
тақырыпқа сай слайдтар,
видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, электрондық
оқулық
|
Күтілетін
нәтиже
|
1
Натурал саннаң
бөлгіштері,натурал санның еселіктері туралы түсінік
қалыптасады
2 .
Берілген санның бөлгіштері мен
еселіктерін табу жолдарын үйренеді
3. Ережелерді есеп шығаруда
тиімді қолдануды меңгереді
|
Дарынды,үлгерімі төмен
оқушылармен жұмыс
|
Алған білімдерін есептер
шығаруда қолдана білуге үйрету.
Дарынды баламен
жұмыс:
Ауданы 25
см2
шаршының қабырғасын,периметрін
табыңдар.
Үлгерімі төмен баламен
жұмыс:
Шаршының қабырғасы 6см
болса,онда оның периметрімен ауданын
есептеңдер.
|
Сабақ
кезеңдері
Уақыты
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
бағалау
|
Сабақтың басталуын
ұйымдастыру
5 мин
|
Психологиялық
көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату.
Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа
қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.
|
Оқушылар
сәлемдеседі
Оқушылар тақтада
орындайды
|
Жақсы,
жарайсыңдар
|
БІЛУ
Қажетті өткен тақырыпты
қайталау
5 мин
|
§4.1.Натурал сандардың бөлгіші
және еселігі.№561-2 №566 №570-2
№561
2)8-ге
еселік:8;16;24;32.......
11-ге
еселік:11;22;33;44......
15-ге
еселік:15;30;45;60........
№566
18
асық
18
бөлгіштері:3;6;9
Жауабы:3;6;9
асықтан
|
Үй тапсырмасына берілген
тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй
жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды. §4.1.Натурал сандардың
бөлгіші және еселігі.№561-2 №566 №570-2
.Оқушылар мұғалімнің қойылған
сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын, мақсатын
ашады
|
|
Түсіну.
10
мин
|
Натурал сан а-ның бөлгіші
деп, осы а саны қалдықсыз бөлінетін
натурал санды айтады.
Мысалы: 24 санынң
бөлгіштері:1,2,3,4,6,8,12,24
13 санынң бөлгіштері:
1,13
Натурал b санына еселік сан
деп, сол b санына қалдықсыз
бөлінетін натурал санды айтамыз.
Мысалы:
5,10,15,20,25.......
1Кез келген натурал санның
еселіктері шектеусіз көп
2.Берілген натурал санның ең
кіші еселігі сол санның өзіне тең
|
Оқушылар түсінбеген сұрақтары
болса қояды.
|
Бесбұрыш,төртбұрыш,үшбұрышпен
бағалау
|
Қолдану
Есептер
шығару
10
мин
|
№572
1)45-ке бөлгіш және 5-ке
еселік
Жауабы:15
2) 92-ге бөлгіш және 23-ке
еселік
Жауабы:46
3) 120-ға бөлгіш және 30-ға
еселік
Жауабы:60
|
Әр топтан жауап береді.Топпен
бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақтаға оқушы
шығып есепті орындайды
|
Жарайсыңдар!
Смайликтермен,бесбұрышштөртбұрышш үшбұрышпен
бағалау
|
Талдау 5
мин
|
№573
1183:91=13
1183:7=169
Жауабы:1183
бөлгіші:13;7;91;169
№576
Қызыл-15
Көк-21
Сары-6
15
бөлгіші:3;5;15
21
бөлгіші:3;7;21
6
бөлгіші:2;3;6
Жауабы:3 тізбе,онда
қызыл-5,көк-7,сары-2
|
Оқушылар мәтінмен танысып
теңдеу құру арқылы тақтада орындайды
|
Жарайсыңдар!
Смайликтермен,бесбұрышштөртбұрышш үшбұрышпен
бағаау
|
Жинақтау
E-Learning
|
|
Оқушы компьютердеE-Learning
кітапханасынан.№......
есепті
орындайды
№579
1)105=3*5*7
1,3,4,5,7,12,15,,20,21,35
105
бөлгіштері:1,3,5,7,15,21,35
|
Жинақтау
|
Бағалау
Рефлексия 2
мин
|
Оқушылардың жауап беру бойынша
білімдерін бағалау. Үйге.
№579
2)130=2*5*13
1,2,5,10,13,24,,26,31,65
130
бөлгіштері:1,2,5,10,13,26,65
|
|
Бағалау
Рефлексия 2
мин
|