Материалдар / Натурал сандардың бөлгіштері және еселігі 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Натурал сандардың бөлгіштері және еселігі 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып математика пәнінен ашық сабаққа көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2018
739
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

5-математика

Сабақ

Күні:

Тақырыбы

§4.1.Натурал сандардың бөлгіші және еселігі

Сілтеме

5-сынып,математика, слайдтар «августовский ,Е-кітапхана №251-1,2,3,4,электронды оқулық

Жалпы мақсаты

Натурал саннаң бөлгіштері,натурал санның еселіктері туралы түсінік қалыптастыру.Берілген санның бөлгіштері мен еселіктерін табу жолдарын үйрету.

Міндеттер

1 Натурал саннаң бөлгіштері,натурал санның еселіктері туралы түсінік қалыптастыру

2 . Берілген санның бөлгіштері мен еселіктерін табу жолдарын үйрету

3. Ережелерді есеп шығаруда тиімді қолдануды меңгерту

Мұғалім үшін оқу нәтижелері

Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.

Бағалау критерийлері

-координаталары бойынша нүктені салуды меңгереді;

Әдіс- тәсілдер

Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту

Сабақтың түрі

Жаңа білім беру сабағы

Сабақтың көрнекілігі

тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, электрондық оқулық

Күтілетін нәтиже

1 Натурал саннаң бөлгіштері,натурал санның еселіктері туралы түсінік қалыптасады

2 . Берілген санның бөлгіштері мен еселіктерін табу жолдарын үйренеді

3. Ережелерді есеп шығаруда тиімді қолдануды меңгереді

Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.

Дарынды баламен жұмыс:

Ауданы 25 см2 шаршының қабырғасын,периметрін табыңдар.

Үлгерімі төмен баламен жұмыс:

Шаршының қабырғасы 6см болса,онда оның периметрімен ауданын есептеңдер.

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

бағалау

Сабақтың басталуын ұйымдастыру

5 мин

Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.

Оқушылар сәлемдеседі

Оқушылар тақтада орындайды

Жақсы, жарайсыңдар

БІЛУ

Қажетті өткен тақырыпты қайталау

5 мин

§4.1.Натурал сандардың бөлгіші және еселігі.№561-2 №566 №570-2

561

2)8-ге еселік:8;16;24;32.......

11-ге еселік:11;22;33;44......

15-ге еселік:15;30;45;60........

566

18 асық

18 бөлгіштері:3;6;9

Жауабы:3;6;9 асықтан

Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды. §4.1.Натурал сандардың бөлгіші және еселігі.№561-2 №566 №570-2

.Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын, мақсатын ашады


Түсіну.

10 мин


Натурал сан а-ның бөлгіші деп, осы а саны қалдықсыз бөлінетін натурал санды айтады.

Мысалы: 24 санынң бөлгіштері:1,2,3,4,6,8,12,24

13 санынң бөлгіштері: 1,13

Натурал b санына еселік сан деп, сол b санына қалдықсыз бөлінетін натурал санды айтамыз.

Мысалы: 5,10,15,20,25.......

1Кез келген натурал санның еселіктері шектеусіз көп

2.Берілген натурал санның ең кіші еселігі сол санның өзіне тең

Оқушылар түсінбеген сұрақтары болса қояды.

Бесбұрыш,төртбұрыш,үшбұрышпен бағалау


Қолдану

Есептер шығару

10 мин

572

1)45-ке бөлгіш және 5-ке еселік

Жауабы:15

2) 92-ге бөлгіш және 23-ке еселік

Жауабы:46

3) 120-ға бөлгіш және 30-ға еселік

Жауабы:60

Әр топтан жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақтаға оқушы шығып есепті орындайды

Жарайсыңдар!

Смайликтермен,бесбұрышштөртбұрышш үшбұрышпен бағалау

Талдау 5 мин

573

1183:91=13

1183:7=169

Жауабы:1183 бөлгіші:13;7;91;169

576

Қызыл-15

Көк-21

Сары-6

15 бөлгіші:3;5;15

21 бөлгіші:3;7;21

6 бөлгіші:2;3;6

Жауабы:3 тізбе,онда қызыл-5,көк-7,сары-2

Оқушылар мәтінмен танысып теңдеу құру арқылы тақтада орындайды


Жарайсыңдар!

Смайликтермен,бесбұрышштөртбұрышш үшбұрышпен бағаау

Жинақтау


E-Learning

Оқушы компьютердеE-Learning кітапханасынан.№...... есепті орындайды

579

1)105=3*5*7

1,3,4,5,7,12,15,,20,21,35

105 бөлгіштері:1,3,5,7,15,21,35


Жинақтау



Бағалау

Рефлексия 2 мин

Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалау. Үйге.

579

2)130=2*5*13

1,2,5,10,13,24,,26,31,65

130 бөлгіштері:1,2,5,10,13,26,65





Бағалау

Рефлексия 2 мин
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!