Материалдар / Наурыз - думан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Наурыз - думан

Материал туралы қысқаша түсінік
Наурыз - думан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2018
1824
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Наурыз - думан

Мұғалімнің аты-жөні:Абдрахманова А.К

Күні: 06.03.18

Сынып: 7 «Г»

Қатысқан оқушылар саны: 12


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7.4.5.1.Тақырып бойынша оқшау сөздерге қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

7.1.2.1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.Көктем гүлдері арқылы

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Шаттық шеңбері :«Аялы алақан»

Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

Нұсқаулық:

Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

Тіл дамыту:

1.Бүгін қай күн?

2. Аптанын қай күні?

3. Бір айда қанша күн бар?

4. Жыл мезгілдерін бізге кім атайды?

5. Қазір қай жыл мезгілі?

6. Көктем айларын кім атайды?

Көктемде қандай мейрам келеді?

Өткен сабақпен байланыстыру

Тыңдалым: Р.Рымбаеваның өлеңі «Наурыз келді!»

  1. Наурыз мейрамы жылдың қай мезгілінде келеді?

  2. Наурыз мейрамында қандай тағамдар пісіріледі?

  3. Наурыз көже ұлттық тағам ба?

  4. Р.Рымбаева орындаған өлеңнің сөзін жазған кім?

  5. Сыбаға дегеніміз не? кімге ол сақталады екен?



Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын

бәйшешекті немесе қызғалдақты таңдап алады.

«Шаттық шеңбері»

Тренинг.



















Ютуб каналы.


Жаңа білім

10 минут












Сабақтың мақсатымен таныстыру

Білу және түсіну

Оқушылар мәтіндегі негізгі тақырыппен танысады.

ОShape1 Shape2 қы жұптас бөліс

Наурыз сөзі — парсыша — ну — «жаңа», рыз — «күн» деген ұғымды білдіреді. Қазақша «жаңа күн», «жаңа жыл», «көктем мерекесі» «ұлыс күн» немесе «ұлы күн» деген мағына береді. Кейде оны «Ақ мерекесі», «сүт мейрамы», «төл ырысы» деп те атап жүр. Қазақта науқан және ырыздық деген сөз бар. Осыған қарағанда, жаңа жылдың ырыздығы дегенді білдіруі де мүмкін .

Ұлттық тағамдар.Наурыз мейрамында «Ұлыс оң болсын, Ақ мол болсын» - деп тілек айтылып тағамдар әзірленіледі. Ақ тағамдар, мысалы жылқы сүтінен қымыз ашытады, түйе сүтінен шұбат жасайды, сиыр, қой-ешкі сүтінен айран, құрт, ірімшік, сүзбе, қаймақ, малта, ежігей, ақлақ, уыз, уызқағанақ, қатық, сүзбе, сүт көже, көбік, көпіршік, ақірім, сарымай сияқты тағамдар.

Ұннан жасалған тағамдар.Ұннан нан, қиықша, шелпек, таба нан, төп, бөртпе, бауырсақ,қазанжаппа, жарма, күлше, төңкерме, нан салма және қолдама, еттен қазақша ет және еттің сорпасынан наурыз көже жасайды.









Оқулық,

мәтіндер.










Ортасы

10 минут












Қолдану

Сүт тағамдарын ата

Жаңа туған малдың сүтінен жасалатын тағам (Уыз)

Наурыз көжені қандай ыдысқа құяды? (Зерен)

Ұлттық сусын (Көже)

Дәптермен жұмыс.

  1. Дұрыс ,бұрыс сұрақтар құрастыру

Наурыз мейрам, наурыз думан +

Наурыз күз мезгілі –

Наурыз думан өлеңін Р.Рымбаева орындайды +

Сөзін жазған М.Мақатаев +

Талдау

Тапсырма: Оқшау сөздермен сөйлемдер құрастырыңыз.

Үлгі: Алақай! Наурыз мейрамы келді!

Тапсырма № 2 Семантикалық картамен жұмыс. ( +,-)

МShape3 ысалдары

Түрлері

Қаратпа сөз

Одағай сөз

Қыстырма сөз

Әйтсе де, көктем мейрамы маған ұнайды




Жарайсыңдар, жігіттер!




Қысқасы, мүмкін, осы дұрыс




Туу, сізде қамшы барын мүлде ұмытып кеткем ғой!






Тапсырма: Синквейн

1-топқа Бауырсақ сөзі

Дәмді, домалақ

Пісіреді, жейді, әзірлейді

Мен бауырсақты жақсы көремін

Нан

2-топқа Наурыз сөзі

Жылы, көңілді

Қуантады, тойланады, жылынады

Анам наурыз мейрамын ұнатады

Жаңа күн



Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті "Оймоншақ"



Оқушылар тақырып көлеміндегі сөздерді атап, сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Синтез

Наурыз мейрамы қашан ,нешесі тойланады?

Қандай ұлттық тағамдар жасалады?

Қандай салт-дәстүрлерді білесіңдер?

Қандай ұлттық ойындар ойналады екен?





Бағалау

5 минут

Кері байланыс

3 минут

«Бағалау» парағы.(Оқушылар бірін-бірі бағалайды)

Блоб ағашы өзін-өзі бағалау





«Блоб ағашы» әдісі

Үйге тапсырма: оқу, қайталау.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?





Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!