Сабақта меңгерілетін оқу
мақсаттары
|
1.3.3.1 Әлемнің кейбір
ерекшеліктерін білу, кескіндеме құралдары арқылы бейнелермен,
пішіндермен танысу.
|
Басталуы
0-5 мин
|
Оқушылармен сәлемдесу.
Құндылықтарды еске түсіру.
Бағалау парақшасымен
таныстыру
Топтарға
бөлу.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру. Ширату жаттығулары арқылы
жүреді.
Сәлем саған алтын күн, Сәлем
саған көк аспан, Сәлем саған жан досым! Міне, саған оң
қолым.
|
Ширату жаттығуын
орындайды. Оқушылар қимыл арқылы
сәлемдеседі.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Бірін – бірі
бағалау.
|
Оқулықтағы түсініктемелер мен
берілген суреттер
|
11-20 мин
Ортасы
21-35 мин
36-80
мин
|
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен танысады.
Жаңа
сабақ.
«Кім зерек!» әдісі арқылы
оқушылар берілген суреттен көктем мезгілін табады, және басқа жыл
мезгілдерімен салыстыра отырып, көктемнің ерекшеліктерін атап
айтады.
Көктем айында «Наурыз»
мерекесінің тойланатыны жайлы оқушыларға ақпарат беру. Оқушылардың
осы мереке туралы не білетіндерін сұрау.
Қосымша ақпараттармен
таныстыру.
Сергіту
сәті.
бейнежазба арқылы білгендерін
бекіту.
«Наурыз» тақырыбы
бойынша түсінгендерін елестете отырып,
салу. Қорытындылау. «Таңда да, таста» әдісі арқылы
қорытындылау.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Суретін салады.
|
Дискриптор
«Бақылау арқылы сурет салу»
және «есте сақтау арқылы сурет салу» ұғымдарымен
танысады.
«Сюжеттік композиция» ұғымымен
танысады. Сюжеттік суреттің құрамы туралы білім
алады.
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
https://youtu.be/1PKt3xa3PEU
Түрлі-түсті
қарындаш, қара қарындаш, альбом
|
80-85 мин
Аяқталуы
|
Оқушылар өз туындыларына атау
беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын
бағалайды.
Жұмыс орнын тазалау.
|
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына
пікір қалдыру.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай
тапсырма ұсынасыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Қабілеті жоғары
оқушыларға «Қарқын
тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың
күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар
аралаудың қарапайым түрлерін қолдана
алады.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен
белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақкезінде,
сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен
неніанықтадым?
Келесісабақтарда неге
назараударукерек?
1:
2:
|