Сынып 7 «Д» | Күні: 10.03.2016 жыл |
Сабақтың тақырыбы | Наурыз тағамдары мен ұлттық ойындар. Синоним, антоним. |
Мақсаты | Наурыз мерекесі тақырыбы бойынша білімдерін тереңдету, наурыз тағамдары мен ұлттық ойындарға деген қызығушылықтарын оята отырып, сыни тұрғысынан ойлауын дамыту. |
Күтілетін нәтиже | А. Оқушылар ашық сұрақтарға жауап бере аладыВ. Өзіндік пікір қалыптасады.Ұлттық тағам мен ойын түрлерін ажырата алады.С. Сыни ойлауы артады, топтық жұмысты орындау барысында шығармашылық қабілеті дамиды. |
Керекті жабдықтар | Оқулық, ресурс парақтары, АКТ, флипчарт. |
Қолданылатын әдістер | Топтық ойталқы, АКТ (видеоролик), «Қапшықтағы фасоль», «Стикердегі диалог», «Он сұрақ», конверт тапсырма, кластер құру, «Блоб ағашы» кері байланысы, бағалау әдістері (өзін-өзі бағалау, топ аралық бағалау, топ басшысының бағалауы, от шашу, бас бармақ, бағдаршам көздері арқылы бағалау) |
Сабақ барысы |
Сабақ кезеңдері | Уақытыминут | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Кіріспе | 10 | - оқушылармен амандасу;- сыныпты түгендеу;- кезекшілік қызметін қадағалау;- оқушылардың назарларын сабаққа аудару.
Оқушыларды ортаға шақыру, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында «Шаттық шеңберіне» тұрып, бір-біріне тілек білдіреді.Топқа бөлу : «Көктем гүлдері» арқылы оқушыларды топтастырамын.
Өткен тарау бойынша презентациялық жұмыстарын тамашалап, алған білімдерін қорытындылай келе, жаңа сабақпен байланыстырамын. | -мұғаліммен сәлемдесу;- кезекшілік қызметін атқару;- сабаққа зер салу.
Баршамызға қажетті қасиеттердің бірін айтып, оқушылар бір-біріне тілек тілейді.
Өткен сабағымызда меңгерілген тақырып бойынша постер қорғау, презентация көрсету.«Екі жұлдыз, бір тілек» айту, топ басшысының бағалауы.
«Қапшықтағы фасоль» әдісімен берілген сұрақтарға жауап беру.
|
Тұсаукесер | 7 | 1) АКТ әдісі: "Наурыздағы ұлттық тағамдар мен ұлттық ойын түрлері" туралы бейне үзінді көрсетемін. Түрткі болу әдісі арқылы: 1) Бұл бейнежазбадан не көрдіңіз?2) Ұлттық тағамдарды атап беріңіз?3) Ұлттық ойындар қандай?4) Наурыз мерекесі кезінде қандай өзгерістер байқалады? Нәтижесінде, сабақтың тақырыбы анықталады:
Бүгінгі сабағымыздың лексикалық тақырыбы:«Наурыз тағамдары мен ұлттық ойындары», ал грамматикалық тақырыбымыз «Синоним, антоним »
| Тамашалаған бейнеролик туралы баяндайды.Өткен материалды еске түсіреді, өз жауаптарын түзетеді, нақтылайды.
Оқушылар берілген жауаптарды тыңдап, қолпаштап, қол шапалақтайды, сенім білдіреді. |
Негізгі бөлім | 20 | Жеке және топтық жұмысЖаңа сөздермен жұмыс.Жеке жұмыс: берілген жаңа сөздерді 1-2 оқушы оқиды, сөйлем құрайды. Топтық жұмыс. Әр топ алынған жаңа білім бойынша кластер құрайды. 1-топ: «Ұлттық тағамдар» тақырыбында кластер жасайды;2-топ: «Ұлттық ойындардың» атауларын топтастырып жазады;«Конверт тапсырма» әдісімен екі топ берілген жаңа мәтіндермен жұмыстанады, (тақтада, ауызша)1-топ: мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің синоним, антонимын табады. (ауызша)2-топ: хабарлы сөйлемдерді сұраулы сөйлемдерге айналдырады. (жазбаша)«Он сұрақ» әдісі бойынша Жаңа тақырыпқа қатысты алынған тағам және ойын сөздерін он сұрақ қою арқылы тауып, «Тізбектелген моншақ» әдісімен әр топ ұлттық тағам түрлері мен ұлттық ойындардың атауларын тізбектей жазып шығады.(тақтада, ауызша) «Стикердегі диалог» әдісі арқылы Ұсынылған сөйлемдердің дұрыс жалғасын табу.
| Жеке жұмыстанады. Жаңа сөздермен танысады.Дәптерге жазып алады.
Топ мүшелері бірлесе отырып, кластер құрап, оны тақтада қорғайды, бағалайды.
Әр топ жұмыстанады, сұраулы сөйлемдер құрастырады, синоним, антоним сөздерді тауып, тақтамен жұмыстанады, бір-бірін бағалайды.
Оқушылар жеке жұмыстанады, дербес сұрақ қойып дағдыланады. Моншақ арқылы тағамдар мен ұлттық ойындардың атауларын тақтада тізіп жазады. Бағдаршам көздерімен бір-бірін бағалайды.
Стикердегі берілген сөйлемдердің екінші жартысын дұрыс тауып, ауызша, жазбаша жауап береді.«Бағдаршам», «Қол шапалақтау», «Бас бармақ», «От шашу», өзін-өзі бағалау. |
Қорытынды | 8 | «Сұрақтар түймедағы» әдісімен жаңа тақырып бойынша дайындалған сұрақтарға жауап беру арқылы сабақты қорытындылау, бірін-бірі бағалау.Кері байланыс (рефлексия) «Блоб ағашы» әдісі бойынша сабақтағы белсенділіктері мен көңіл күйлерін белгілей отырып, сұрақтарға жауап беру.Бағалау:*Топ басшыларының бағалауы;*Мұғалімнің жиынтық бағасы;
Үйге тапсырма: Шығармашылық жұмыс:Ұлттық тағамдардың жасалу жолы бойынша постер дайындау, диалог құру.
| Жаңа тақырып бойынша бекіту сұрақтарына жауап береді.
«Блоб ағашын» бояп, берілген сұрақтарға жауап жазады.
Жаңа сабақты топ басшылары бағалайды, мұғалім қорытынды бағасын қояды.
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. |