Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлімі:
4С. Нысандардың орналасуы және
бағыты
Педагогтің
аты-жөні:
Калиева Б
Т
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Не білесің және не істей
аласың
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
1.3.2.1 түзу,
тұйықталған және тұйықталмаған және қисық, сынық сызықты
жазықтықта/қарапайым жазық геометриялық фигураларды (үшбұрыш,
төртбұрыш) нүктелі қағазда
кескіндеу;
1.3.2.2 берілген
ұзындығы бойынша кесінді
сызу;
1.3.2.3 жазық
фигуралардың моделдерінен және бөліктерінен композиция
құрастыру;
Сабақтың
мақсаты:
Өз білімің мен білігіңді
тескересің
Сабақтың
барысы:
Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Қызығушылықты
ояту
0-3
Ынталандыру
Мұғалім бұл сабақта балалардың
білім, білік және дағдыларды игеру деңгейлерін анықтайтындарын
айтады. Ол балалардан тексеру жұмыстарын орындаудың не үшін керек
екенін олардың қалай түсінетінін сұрайды. Бұл бұдан кейінгі оқытуға
қалай әсер етеді?
Оқулық.
4-6
Өзектендіру.
Мұғалім тексеру жұмысын қалай
орындау және қалай қате жібермеу керектігі туралы әңгіме-дүкен
өткізеді.
(Тапсырманы мұқият оқып шығу,
оны қалай орындау керектігін түсіну, ал орындап болған соң шешуін
тексеру керек).
Ал
егер сонда да қателер болса, бұл не деген сөз? (Оқушының бір
нәрсені түсінбегені, мұқият
болмағаны)
Қатені өзіне түзеуге бола ма?
(Болады, ол үшін қателескен жерің бойынша ережені
еске түсіру, оны қайталау және ұқсас тапсырмаларды орындау
керек).
7-10
Мақсат қою (мәселелік
жағдаят).
Мұғалім балаларды бақылау
жұмысының мәтінімен таныстырады (дәптердегі парақ). Тапсырмаларды
оқуға көмектеседі. Бұдан әрі тапсырмаларды әркім өз бетімен
орындауы керектігін айтады.
Мәселелік жағдаятты
түсінеді.
Мағынаны
тану
10-15
Жиынтық бақылауға
дайындық. Үлгі бақылау жұмысын
орындау.
Себеттің суреті алдын ала
ілінеді. Сабақтың соңында оқушылармұғалімге
қоятынсұрақтарынстикер түрінде жапсыра алады.
Осылайша мұғалім оқушылармен кері
байланыс жасайды.
«Себет»
стратегия-сы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз