Не білесің және не істей аласың

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Не білесің және не істей аласың

Материал туралы қысқаша түсінік
Өз білімің мен білігіңді тескересің
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлімі:

4С. Нысандардың орналасуы және бағыты

Педагогтің аты-жөні:

Калиева Б Т

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Не білесің және не істей аласың

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.3.2.1 түзу, тұйықталған және тұйықталмаған және қисық, сынық сызықты жазықтықта/қарапайым жазық геометриялық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағазда кескіндеу;

1.3.2.2 берілген ұзындығы бойынша кесінді сызу;

1.3.2.3 жазық фигуралардың моделдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру;

Сабақтың мақсаты:

Өз білімің мен білігіңді тескересің

Сабақтың барысы:

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Қызығушылықты ояту

0-3

Ынталандыру

Мұғалім бұл сабақта балалардың білім, білік және дағдыларды игеру деңгейлерін анықтайтындарын айтады. Ол балалардан тексеру жұмыстарын орындаудың не үшін керек екенін олардың қалай түсінетінін сұрайды. Бұл бұдан кейінгі оқытуға қалай әсер етеді?



Оқулық.


4-6

Өзектендіру.

Мұғалім тексеру жұмысын қалай орындау және қалай қате жібермеу керектігі туралы әңгіме-дүкен өткізеді.

(Тапсырманы мұқият оқып шығу, оны қалай орындау керектігін түсіну, ал орындап болған соң шешуін тексеру керек).

Ал егер сонда да қателер болса, бұл не деген сөз? (Оқушының бір нәрсені түсінбегені, мұқият болмағаны)

Қатені өзіне түзеуге бола ма? (Болады, ол үшін қателескен жерің бойынша ережені еске түсіру, оны қайталау және ұқсас тапсырмаларды орындау керек).





7-10

Мақсат қою (мәселелік жағдаят).

Мұғалім балаларды бақылау жұмысының мәтінімен таныстырады (дәптердегі парақ). Тапсырмаларды оқуға көмектеседі. Бұдан әрі тапсырмаларды әркім өз бетімен орындауы керектігін айтады.

Мәселелік жағдаятты түсінеді.



Мағынаны тану

10-15

Жиынтық бақылауға дайындық. Үлгі бақылау жұмысын орындау.


Ұсынылған ұзындықтағы кесіндіні кесіндіні сызу алгоритмін қолданып орындайды.


Есептеуді орындайды.







Көгөністің массалары бойынша диаграмма құрады.

6 кг > 3 кг

3 кг > 2 кг

2 кг >1 кг

Теңсіздіктер құрады.











.




Ақиқат пікірлерді анықтайды.

1, 3.






Бірінші күні – 50 а.

Екінші күні - ?, 20-ға кем

Шешуі: 50-20=30 а.

Жауабы: Екінші күні музейға 30 адам келді





Фигураларды санап, қатесін түзетеді.

Тіктөртбұрыш -4

Үшбұрыш - 3

Дөңгелек -1

Шаршы - 2


«Жетістік баспалдағымен» өзін-өзі бағалау

Оқулық.

Дәптер.


Рефлексия

32-35

«Себет» стратегиясы.

Себеттің суреті алдын ала ілінеді. Сабақтың соңында оқушылар мұғалімге қоятын сұрақтарын стикер түрінде жапсыра алады. Осылайша мұғалім оқушылармен кері байланыс жасайды.



«Себет» стратегия-сы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.05.2023
563
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі