Не себепті Еуразия даласы «Дешті Қыпшақ» деп аталды?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Не себепті Еуразия даласы «Дешті Қыпшақ» деп аталды?

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы 6.2.A Xғ.- XIIIғ. басындағы Қазақстан

Мектеп: №54 орта мектебі

Күні

Сынып: 6

Қатысқандар саны:24

Қатыспағандар саны:

Мұғалімнің аты жөні: Даутова Н

Сабақ тақырыбы

Не себепті Еуразия даласы «Дешті Қыпшақ» деп аталды?

Оқыту мақсаты

6.3.1.3.Х ғ. XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.

6.3.2.4. Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:Х ғ. XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсінеді.

Басым оқушылар: Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтайды

Кейбір оқушылар: Х ғ. XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажыратады, талдайды.

Бағалау критерийлері

  • Xғ- XIIIғ басындағы мемлекетердің ерекшеліктерін түсінеді. (білу)

  • Қыпшақ мемлекетінің, айырмашылықтарын, ұқсастықтарын, ерекшеліктерін салыстыра отырып, анықтайды. (түсіну, бағалау)

Тілдік мақсаттар

Жаңа ұғымдар половшылар,ел бөрілі

Картадан Қыпшақтардың орналасқан жерін электронды оқулықтан көреді (тыңдалым және айтылым)

Құндылықтарды дамыту

  • Шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау;

  • қарым қатынас жасау қабілеті

  • өмір бойы оқуға дайын болу

Пәнаралық байланыстар

Дүние жүзі тарихы , география

Алдынғы білім

6.3.1.3-Xғ-XIIIғ басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп,олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау.

Миға шабуыл әдісін пайдалана отырып өткен тақырыпты пысықтайды.

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

9 мин.



Ұйымдастыру кезеңі

Найзашылар, атты әскер , садақшылар , жаяу әскер бойынша топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы білім алушыларға сұрақтар қоямын

1.Наймандар мемлекеті қай жерде, қашан құрылды?

2. Керейіттер мемлекеті қай жерде, қашан құрылды?

3. Жалайырлар туралы не білесіңдер?

4 Бұл тайпалардың шаруашылығы қандай болды


Найзашылар, атты әскер , садақшылар , жаяу әскердің суреттері




Сабақтың ортасы

30 мин.

Джигсо әдісі

Білім алушылар топта жұмыс жасай отырып, ұғымдардың мәнін ашуға бағытталған әрекеттерді орындайды. Оқушылар жанұя тобына бөлінеді жанұя тобынан жұмысшы тобына барады жұмысшы тобынан қайта жанұя тобына оралады. Барлық топта оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды, өз ойларын топ ішінде талқылайды. Оқушылар сұраққа жауап береді. Жаңа сабақтан алған білімдерін постерге жазып топ ішінен бір оқушы қорғайды .

5-5-1 Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергендігі жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады.Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады.Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен талқылайды

А4 форматтағы қағаздар, стикерлер, маркерлер

Сабақтың соңы

6 мин

Миыңның суретін сал

Оқушылар мидың суретін дәптерге салады да, оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін сөздермен толтырады.

Мидың суреті

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдану көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау –оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Барлық оқушылар:.

«Джигсо» әдісі арқылы оқушылар Х ғ. XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсінді.

Басым оқушылар Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтады

«Миыңның суретін сал» әдісі арқылы оқушылар мидың суретін дәптерге салады да, оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін сөздермен толтырды.

Кейбір оқушылар Х ғ. XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажыратады, талдады

5-5-1 Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергендігі жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады.Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады.Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен талқылайды.

1.Бағдаршам,түрлі смайликтер арқылы бағаланды . .

2.Әр топтың топ басшылары критерий бойынша бағалайды


Критерий бойынша бағалау


Оқушы-

ның

аты-жөні

Үй тапсыр масына дайындық

Тәртібі

Топтағы белсен-ділігі

Мәтін мен жұмыс

Қорытын-ды

ұпайы

1







2







Кері байланыс

Бүгін мен не үйрендім?

Маған не ұнады, не ұнамады?

Жаңа сабақ бойынша сұрақ және пікірің

Санитарлық- гигиенасын сақтау.АКТ қолдануда қауіпсіздік техникасын сақтау.

Рефлексия: Сабақбарысында мақсаттар дұрыс қойылып, оқушылар жаңа білімді игере алды.Саралау дұрыс жүргізілді.Сабақта уақыт кезеңдері сақталып, жоспардан ауытқулар болған жоқ. Сабақ өз мақсатына қол жеткізді.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
10.11.2018
4407
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі