Материалдар / Нефронның құрылысы және қызметі. Ультрафильтрация. Абсорбция және таңдамалы реабсорбция.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Нефронның құрылысы және қызметі. Ультрафильтрация. Абсорбция және таңдамалы реабсорбция.

Материал туралы қысқаша түсінік
деңгейлік тапсырмалар бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2023
704
7 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін

Бөлім:

9.2B Бөліп шығару

Педагогтің аты-жөні:

Ысқақова Арайлым

Күні:

14.11.2023ж

Сыныбы: 9

Қатысушылар саны: 8 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Нефронның құрылысы және қызметі. Ультрафильтрация. Абсорбция және таңдамалы реабсорбция. Несептің құрамы. Фильтрация мен кері фильтрацияның себептері.§18 Нефронның құрылысы мен қызметі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.1.5.1 - нефронның құрылысы мен қызметін сипаттау;

9.1.5.2 - фильтрация және несептің түзілу үрдістерін сипаттау

Олқылықтарды жоюға бағытталған оқу мақсаты

8.1.5.1 адамның зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысы мен қызметін сипаттау.

8.1.5.2 бүйректің құрылымдық бөліктерін танып білу.§28.

Сабақтың мақсаты:

Нефронның құрылысы мен қызметін және фильтрация және несептің түзілу үрдістерін сипаттайды;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

4 мин

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу.

Тақтаға мотивациялық сөздер іліп қоямын. мотивациялық сөздерді алып,бір-біріне тілектерін айтады.


1-2 санау арқылы 2 топқа біріктіру


Үй тапсырмасын сұрау-3 мин

1.Тыныс алудың неше типі бар?

2Аэробты тыныс алу деген не?

3.Анаэробты тыныс алу деген не?

4.Аэробты тыныс алу адамдарда жүрема?


Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады.

Тақтадағы мотивациялық сөздерді алып,бір-біріне тілектерін айту

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Мотивациялық сөздер


Жаңа сабаққа кіріспе

Мағынаны білу

4 мин

«Ерекшелігі неде?» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.



Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;






Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


презентация




Сабақтың ортасы мағынаны түсіну

8 мин





Видоролик көрсетемін


Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.


1.Нефрон дегеніміз не?

Ол қандай екі бөліктен тұрады?

2.Ультрафильтрация және кері фильтрация , реабсорбция, үдерістеріне анықтама беріңдер.

3.Нефрон капсуласы мен ирек өзек не үшін керек екенін түсіндіріңдер.






(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)








Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.






п резентация

видео

Сабақтың ортасы

Мағынаны қолдану

3 мин




Топтық жұмыс

Бағалау критерийі:


Липучка арқылы сөздерді орнына қойып топтық жұмыс орындау

Дескриптор:


- бүйрек құрылымының қызметін сипаттайды-- бүйректің құрылымдық бірлігін анықтайды-- бүйректің құрылымдарын анықтайды-- бүйрек құрылымының қызметін сипаттайды-

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау

3 мин





Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі.


Жұптық жұмыс

2.Тапсырма: «Терминдер жалғасын тап»


Нефрон дегеніміз........................

Ирек бүйрек өзекшесі орналасқан........................

Бірінші реттік зәрден.......................

Екінші реттік түзілу қалады...................

Плазма дегеніміз.....................

Ультрасүзілу дегеніміз.......................

Реабсорбция дегеніміз..........................

Бағалау критерийі:


-берілген сандардың мағынасын жинақтайды;

-термин сөздерді зерделейді;



(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


Дескриптор:


-сандарды сөйлетедітермин сөздердің жалғасын табады

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы мағынаны бағалау

5 мин


Жеке жұмыс.С-деңгей

Сандарды сөйлет.В-деңгей

150-170

1,5

148,5-168,5

А-деңгей


3 мин


Wordwoll тапсырмаларын орындату






Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері




Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Кері байланыс

2 мин

«Жетістік баспалдағы». Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.



Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар».




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!