Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
4
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен амандасу,
түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір
мотивациялық сөз» атты психологиялық
ахуал туғызу.
Тақтаға мотивациялық
сөздер іліп қоямын. мотивациялық сөздерді алып,бір-біріне
тілектерін айтады.
1-2 санау арқылы 2
топқа біріктіру
Үй тапсырмасын
сұрау-3 мин
1.Тыныс алудың неше
типі бар?
2Аэробты тыныс алу
деген не?
3.Анаэробты тыныс
алу деген не?
4.Аэробты тыныс алу
адамдарда жүрема?
|
Оқушылар ұстазымен
амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер
айтады.
Тақтадағы мотивациялық сөздерді алып,бір-біріне тілектерін
айту
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
|
Мотивациялық сөздер
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
Мағынаны
білу
4
мин
|
«Ерекшелігі
неде?» әдісі арқылы жаңа
сабақты байланыстыру мақсатында ой
талқылау.
|
Мағынаны білу үшін
суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін
айтады;
|
Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға
сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
презентация
|
Сабақтың ортасы
мағынаны
түсіну
8
мин
|
Видоролик
көрсетемін
Оқушыларға жалпылама
төмендегі сұрақтар беріледі.
1.Нефрон дегеніміз
не?
Ол қандай екі бөліктен
тұрады?
2.Ультрафильтрация және
кері фильтрация , реабсорбция, үдерістеріне анықтама
беріңдер.
3.Нефрон капсуласы мен
ирек өзек не үшін керек екенін
түсіндіріңдер.
|
(Әр оқушы өз ойымен
бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген
тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы
орындайды;)
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
|
п
резентация
видео
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
қолдану
3
мин
|
Топтық
жұмыс
|
Бағалау
критерийі:
Липучка арқылы сөздерді
орнына қойып топтық жұмыс
орындау
|
Дескриптор:
- бүйрек құрылымының
қызметін сипаттайды-- бүйректің құрылымдық бірлігін анықтайды--
бүйректің құрылымдарын анықтайды-- бүйрек құрылымының қызметін
сипаттайды-
|
Презентация, оқушы
алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
|
Сабақтың ортасы мағынаны
жинақтау
3
мин
|
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған
білімдерін жинақтау тапсырмасы
беріледі.
Жұптық
жұмыс
2.Тапсырма: «Терминдер жалғасын
тап»
Нефрон
дегеніміз........................
Ирек бүйрек өзекшесі
орналасқан........................
Бірінші реттік
зәрден.......................
Екінші реттік түзілу
қалады...................
Плазма
дегеніміз.....................
Ультрасүзілу
дегеніміз.......................
Реабсорбция
дегеніміз..........................
|
Бағалау
критерийі:
-берілген сандардың
мағынасын жинақтайды;
-термин сөздерді
зерделейді;
(Әр оқушы өз ойымен
бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген
тапсырманы бағалау критерийі бойынша
орындайды;)
|
Дескриптор:
-сандарды
сөйлетеді–термин сөздердің жалғасын
табады
|
Презентация, оқушы
алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
|
Сабақтың ортасы
мағынаны бағалау
5
мин
|
Жеке
жұмыс.С-деңгей
Сандарды
сөйлет.В-деңгей
150-170
1,5
148,5-168,5
А-деңгей
3
мин
Wordwoll
тапсырмаларын
орындату
|
|
|
Презентация, оқушы
алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Кері
байланыс
2
мин
|
«Жетістік
баспалдағы». Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері
байланысын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы
бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар».
|
|