Материалдар / Негіздер. №8 зертханалық тәжірибе «Негіздердің қасиеттерін зерттеу»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Негіздер. №8 зертханалық тәжірибе «Негіздердің қасиеттерін зерттеу»

Материал туралы қысқаша түсінік
Негіздер. №8 зертханалық тәжірибе «Негіздердің қасиеттерін зерттеу» қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
96
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

8.4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық

Байланыс

Педагогтің аты-жөні:

Хожабаева Нұржауған Амангелдіқызы

Күні:

09.04.24

Сыныбы:

8 Ә

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны



Сабақтың тақырыбы:

Негіздер. №8 зертханалық тәжірибе «Негіздердің қасиеттерін зерттеу»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.4.9-негіздердің жіктелуі мен қасиеттерін білу және түсіну, олардың

химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру

Сабақтың мақсаты:

1. Негіздермен танысады.

2. Негіздердің жіктелуі бойынша ажырата білуге дағдыланады.

3. Негіздердің алыну теңдеулерін жазып, есеп шығара алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұйымдастыру 2мин.










Үй тапсырмасы

5мин









Оқушылармен

сәлемдеседі,

оқушыларды

түгендейді




Оқушылар Негіздер

әдісі бойынша төрт топқа бөлінеді. Яғни, әр оқушыға мұғалім кез келген элементті береді.Сол бойынша оқушылар топқа бөлініп, орын ауысады.






Мұғалім жаңа сабақты бастамай тұрып,

оқушылардан өткен үй тапсырмасын сұрайды. Әр топқа ұшақ әдісі арқылы сұрақтар таратылады.

Сұрақ-жауап айдары

1. Қышқыл деген не?

2. Қышқылдар қалай жіктеледі?

3. Оттексіз қышқылдарды атаңыз.

4. Оттекті қышқылдарға мысал

келтіріңіз.

5. Бір негізді қышқылдарды атаңыз.

6. Екі негізді қышқылдарды атаңыз.

7. Үш негізді қышқылдарды

атаңыз.



Мұғаліммен сәлемдеседі. Кезекші оқушы

сыныпта жоқ оқушылар тізімін

мәлімдейді.

.

.















Оқушылар топ бойынша осы сұрақтарға жауап береді.

Мақсаты: оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі:.


Оқушылар жауап беру арқылы белсенділігіне қарай жеке бағаланады.Әр жауап берген сұраққа 1балл беріледі.

Көрнекі әдістер.















Химия 8-сынып Оспанова.

157-бет

Жаңа сабаққа кіріспе

15мин








Топтық жұмыс

Жаңа сабақтың

тақырыбымен және

оқу мақсатымен

таныстырады. Бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбы- Негіздер. №8 зертханалық тәжірибе «Негіздердің қасиеттерін зерттеу»


Мұғалім жаңа сабақты түсіндіреді.Оқушылардан кері байланыс алу үшін

жаңа тақырыпты төрт топқа бөліп береді.



Химиялық қасиеттері

Оқушылар жаңа тақырыпты түсіну үшін мұғалімді мұқият тыңдайды.






Оқушылар топ бойынша бөліп берген тапсырманы орындайды.

Миға шабуыл әдісі

1топ.Негіздер.

Негіздердің аталуы

2-топ.Негіздердің құрамы мен жіктелуі

3-топ. Негіздерді алу әдістері

4-топ

Негіздердің химиялық қасиеттері


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. және өз түсінгенін әр топ өзінің көрші топтарына айтып отырады

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға 2 балл беріледі

8 сынып. Оспанова.

164 бет.

Дәптермен жұмыс

Сабақтың ортасы


Жеке жұмыс



Жұптық жұмыс.



Интербелсенді тақтадан оқушыларға learning.apps.org сайтынан тақырыпқа сай тапсырмалар беріледі.



Кім жылдам әдісі арқылы 166-беттегі 6 жаттығу беріледі.

Әр оқушы жеке-жеке тақтаға шығып, тапсырманы орындайды.




Оқушылар жұп болып, кестеден негіздер мен оксидтердің формулаларын табады.

ҚБ.Белсенді қатыспай отырған оқушыларды тақтаға осы тапсырмаға шығарып, дұрыс жауапқа 1баллдан беріледі.

Дескриптор:

1. Негіздердің формуласын

анықтайды.

2. Оксидтердің формуласын

анықтайды.

https://learningapps.org/view25822944 сайты




8-сынып. Оспанова.

166-бет


15мин















































Сабақты бекіту

Зертханалық

жұмысты бастамас

бұрын мұғалім оқушылардан қауіпсіздік

ережесін сұрайды,

жұмыстың жасалу

барысын сұрайды.


Реактивтер:натрий гидроксиді, кальций гидроксиді,күкірт қышқылы немесе тұз қышқылы, мыс(II)сульфаты, темір (III)хлориді, фенолфталеин ерітінділері.

Құрал-жабдықтар:сынауық, сынауық тұрғысы, шыны түтік, қыздырғыш аспап, сіріңке, сынауық ұстағыш.


Жұмыс барысы:


1-тәжірбие.Сілтінің қышқылмен әрекеттесуі.

1.Сынауыққа натрий гидроксидінің 2-3мл ерітіндісін құямыз, оған 2-3тамшы фенолфталеин ерітіндісін тамызып,ерітінді түссізденгенше тұз қышқылының(немесе күкірт қышқылын) ерітіндічһсін қосамыз.

2-тәжірбие.Сілтінің қышқылдық оксидпен әрекеттесуі.

Сынауыққа калиций гидроксидінің 3-4мл ерітіндісін құйып, шыны түтікше көмегімен ерітіндіге сақтықпен үрлеген кезде көмірқышқыл газы бөлінеді.


3-тәжірбие.Сілтілердің тұз ерітінділерімен әрекеттесуі.Сынауыққа натрий гидроксидінің 1-2мл ерітіндісін құйып, үстіне осындай мөлшерде мыс(II) сульфатының ерітіндісін қосып, оған 1-2мл темір хлоридінің ерітіндісін құямыз. Оның үстіне осындай мөлшерде натрий гидроксидінің ерітіндісін қосып, қоспаны сақтықпен қыздырамыз.




Химия 8 сынып оқулығынан 169-бет 8-10 тапсырмалар беріледі

Shape2

8-Зертханалық жұмыс

1-топ: Сілтінің қышқылмен

әрекеттесуі

2-топ: Сілтінің қышқылдық

оксидпен әрекеттесуі

3-тәжірбие.Сілтілердің тұз

ерітінділерімен әрекеттесуі









Оқушылар мұғаліммен бірігіп, тәжірбие жасап, реакцияларды нәтижелері мен қорытындысын зертханалық дәптерге түсіреді.

















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!