Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Негіздер. №8 зертханалық тәжірибе «Негіздердің қасиеттерін зерттеу»
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Негіздер. №8 зертханалық тәжірибе «Негіздердің қасиеттерін зерттеу»
Материал туралы қысқаша түсінік
Негіздер. №8 зертханалық тәжірибе «Негіздердің қасиеттерін зерттеу» қмж
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім:
8.4А Бейорганикалық
қосылыстардың негізгі кластары.
Генетикалық
Байланыс
Педагогтің
аты-жөні:
Хожабаева Нұржауған
Амангелдіқызы
Күні:
09.04.24
Сыныбы:
8Ә
Қатысушылар
саны
Қатыспағандар
саны
Сабақтың
тақырыбы:
Негіздер. №8 зертханалық
тәжірибе «Негіздердің қасиеттерін
зерттеу»
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
8.3.4.9-негіздердің
жіктелуі мен қасиеттерін білу және түсіну,
олардың
химиялық қасиеттерін
сипаттайтын реакция теңдеулерін
құрастыру
Сабақтың
мақсаты:
1.Негіздермен
танысады.
2. Негіздердің
жіктелуі бойынша ажырата білуге
дағдыланады.
3. Негіздердің алыну
теңдеулерін жазып, есеп шығара
алады.
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұйымдастыру2мин.
Үй
тапсырмасы
5мин
Оқушылармен
сәлемдеседі,
оқушыларды
түгендейді
Оқушылар
Негіздер
әдісі бойынша төрт топқа
бөлінеді. Яғни, әр оқушыға мұғалім кез келген элементті береді.Сол
бойынша оқушылар топқа бөлініп, орын
ауысады.
Мұғалім жаңа сабақты бастамай
тұрып,
оқушылардан өткен үй
тапсырмасын сұрайды.Әр
топқа ұшақ әдісі арқылы сұрақтар
таратылады.
Сұрақ-жауап айдары
1. Қышқыл деген
не?
2. Қышқылдар қалай
жіктеледі?
3. Оттексіз қышқылдарды
атаңыз.
4. Оттекті қышқылдарға
мысал
келтіріңіз.
5. Бір негізді қышқылдарды
атаңыз.
6. Екі негізді қышқылдарды
атаңыз.
7. Үш негізді
қышқылдарды
атаңыз.
Мұғаліммен сәлемдеседі.
Кезекші оқушы
сыныпта жоқ оқушылар
тізімін
мәлімдейді.
.
.
Оқушылар топ бойынша осы
сұрақтарға жауап береді.
Мақсаты:оқушылардың қатыстырылуы
арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі:.
Оқушылар жауап беру арқылы
белсенділігіне қарай жеке бағаланады.Әр жауап берген сұраққа 1балл
беріледі.
Көрнекі
әдістер.
Химия8-сынып
Оспанова.
157-бет
Жаңа сабаққа
кіріспе
15мин
Топтық
жұмыс
Жаңа
сабақтың
тақырыбымен
және
оқу
мақсатымен
таныстырады. Бүгінгі жаңа сабақтың
тақырыбы-Негіздер. №8 зертханалық тәжірибе
«Негіздердің қасиеттерін
зерттеу»
Мұғалім жаңа сабақты түсіндіреді.Оқушылардан
кері байланыс алу
үшін
жаңа тақырыпты төрт топқа бөліп
береді.
Химиялық
қасиеттері
Оқушылар жаңа тақырыпты түсіну үшін мұғалімді
мұқият тыңдайды.
Оқушылар топ бойынша бөліп
берген тапсырманы орындайды.
Миға шабуыл
әдісі
1топ.Негіздер.
Негіздердің
аталуы
2-топ.Негіздердің құрамы мен
жіктелуі
3-топ. Негіздерді алу
әдістері
4-топ
Негіздердің химиялық
қасиеттері
Мақсаты:Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі:оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.және өз түсінгенін әр топ
өзінің көрші топтарына айтып
отырады
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға 2 балл
беріледі
8 сынып.
Оспанова.
164
бет.
Дәптермен
жұмыс
Сабақтың
ортасы
Жеке
жұмыс
Жұптық
жұмыс.
Интербелсенді тақтадан оқушыларға
learning.apps.org сайтынан тақырыпқа сай тапсырмалар
беріледі.
Кім жылдамәдісі арқылы 166-беттегі 6 жаттығу
беріледі.
Әр оқушы жеке-жеке
тақтаға шығып, тапсырманы
орындайды.
Оқушылар жұп болып, кестеден
негіздер мен оксидтердің формулаларын
табады.
ҚБ.Белсенді қатыспай
отырған оқушыларды тақтаға осы тапсырмаға шығарып, дұрыс жауапқа
1баллдан беріледі.
Сынауыққа калиций
гидроксидінің 3-4мл ерітіндісін құйып, шыны түтікше көмегімен
ерітіндіге сақтықпен үрлеген кезде көмірқышқыл газы
бөлінеді.
3-тәжірбие.Сілтілердің тұз ерітінділерімен
әрекеттесуі.Сынауыққа натрий гидроксидінің
1-2мл ерітіндісін құйып, үстіне осындай мөлшерде мыс(II)
сульфатының ерітіндісін қосып, оған 1-2мл темір хлоридінің
ерітіндісін құямыз. Оның үстіне осындай мөлшерде натрий
гидроксидінің ерітіндісін қосып, қоспаны сақтықпен
қыздырамыз.
Химия 8 сынып
оқулығынан 169-бет 8-10 тапсырмалар
беріледі
8-Зертханалық
жұмыс
1-топ: Сілтінің
қышқылмен
әрекеттесуі
2-топ: Сілтінің
қышқылдық
оксидпен
әрекеттесуі
3-тәжірбие.Сілтілердің
тұз
ерітінділерімен
әрекеттесуі
Оқушылар мұғаліммен бірігіп,
тәжірбие жасап, реакцияларды нәтижелері мен қорытындысын
зертханалық дәптерге
түсіреді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз