Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін:

    Мектеп директорының

    оқу ісі жөніндегі орынбасары: Э.Ебелекова

    Сынып: 8а

    Пән мұғалімі: Бермаханова Шара Байсалбаевна

    Сабақтың тақырыбы

    Негіздер.Құрамы ,аталуы.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.3.4.9-негіздердің жіктелуі мен қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар үшін:

    Бейорганикалық қосылыстар   кластарының  бірі –негіздердің құрамы   жіктелуі ,қасиеттері, алынуы  туралы іанықтайды.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Негіздердің құрамы, гидроксид, валенттік ұғымдары, физикалық қасиеттері, индикаторға әсері, негіздердің қышқылмен әрекеттесуін сипаттайды

    Кейбір оқушылар үшін:

    Негіздердің негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері туралы жан-жақты түсінеді.


    критерийлері

    1.Негіздердің жіктелуін біледі.

    2.Алынуы мен қасиетін біледі.

    3.Есептер шығарып, жаттығулар орындай алады.

    Құндылықтарды дарыту

    Топтық жұмыс жасау арқылы атом құрылысының заманауи теориясын оқытуда өзгелердың мәдениетіне,көзқарасына құрметпен қарауды қалыптастыра отырып,өмір бойы оқуға баулу.

    . «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыс

    Физика.8-сынып

    АКТ қолдану дағдылары

    Аудиожазба , таныстырылым.

    Алдыңғы білім:

    Қышқылдар.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    2-5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі. (сәлемдесу,оқушыларды түгелдеу)

    Сынып оқушыларын 2 топқа бөлу

    Көңіл күйлерін оң арнаға келтіру Сынып оқушыларына критериилер мен мақсаты таныстырылады


    Шаттық шебері


    Сабақтың ортасы

    30 минут

    5 мин








    7 мин







    10 мин




































































    3 мин

    5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі. (сәлемдесу,оқушыларды түгелдеу)

    Сынып оқушыларын 2 топқа бөлу

    Көңіл күйлерін оң арнаға келтіру Сынып оқушыларына критериилер мен мақсаты таныстырылады.

    Қауіпсіздік ережелері: белгілері арқылы қышқылдар мен негіздермен қалай жұмыс жасау керектігі еске түсіріп өтіледі.

    Үй тапсырмасы :«Кім көп біледі?»сұрақтар

    1.Бейорганикалық қосылыстарды неше класқа бөлеміз?

    2.Қышқылдар дегеніміз не?

    3.Оттекті қышқыл дегеніміз не?Мысал келтір

    .4.Оттексіз қышқыл дегеніміз не?Мысал келтір?

    5.Бір негізді қышқылдарды ата?. Көп негізді қышқылдарды ата?

    6.Қышқыл қалдықтарының аленттіліктері қалай анықталады?

    7.Қышқылдарды қандай индикатормен анықтайды?Олардың түстері өзгерісін анықтаңдар? 8.Оксидтерге сәйкес қышқылдың формуласын жаз? N2O5 СO2, p2O5,

    9)Қышқылдарға сәйкес оксидтердің формуласын жазыңдар? H2SO4 H2CrO46H2SiO3

    10.Қышқылдық оксид дегеніміз не?

    Жаңа сабақ «Ойлан,топтас,пікірлес» әдісімен екі топ мәліметтерді түсіндіреді,мәлімет нақты,түсінікті болу керектігі ескертіледі.

    Негіздердіңалынуы:1.Белсенді металдардың сумен әрекеттесуі нәтижесінде:

    2Na+2HOH=2NaOH+H2↑

    2.Белсендіметалдардың оксидтерінің суменәрекеттесуі нәтижесінде:

    К2O+Н2O=2КOН

    3.Ерімейтін және екідайлы негіздердіолардың ерімтал тұздарына сілті ерітіндісімен әсер  

    CuCl2+2NaOH=Cu(OH)2 +  2NaCl

    FeSO4+2NaOH=Fe(OH)2 +  Na2SO4

    I-топ.Негіздер дегеніміз не?Негіздердің атауы NaOH—натрий гидроксиді,Са(ОН)2кальцийгидроксидіхалықаралық номенклатура бойынша гидроксотоптардың сандары аталып айтылады. Аl(ОН)3 —алюминий үшгидроксиді Ғе(ОН)2—темірдің дигидроксиді, Ғе(ОН)3—темірдің үшгидроксидіКейбір негіздер үшін бұрыннан пайдаланып келген атаулары да бар, олар ерекше қасиеттеріне, белгілеріне қарай қойылған.NaOH—күйдіргіш натр; Са(ОН)2—сөндірілген әк

    Дескриптор

    Негіздерге анықтама береді

    Негіздерді атайды

    II- топ:Негіздердің құрылымдық формуласы.Негіздердің жіктелуі.

    Суда еритін                                           Суда ерімейтін

    LiOH,  Ca(OH)2,  Ba(OH)2,                            Cu(OH)2,  Fe(OH)2,   Fe(OH)3,

                                                 Екідайлы

                           Zn(OH)2,    Al(OH)2,     Be(OH)2,

                           Cr(OH)3,    Pb(OH)2,      Sr(OH)2          Fe(OH)3

    Дескриптор

    Негіздердің құрылымдық формуласын біледі

    Негіздерді жіктейді

    III- топ: Негіздердің физикалық қасиеті.Қолданылуы. Физикалық қасиеттері

    Негіздердің судағы ерітінділері қолға сабындалып тұрады; матаны, теріні, қағазды күйдіреді, сондықтан күйдіргіш сілтілер (КОН, NaOH) деп аталады. Олармен жұмыс істегенде аса абай болу керек. Негіздерді еріткенде әдетте кәрлен ыдыстар колданылады, онын, себебі шыны ыдыстар сілтілермен әрекеттескенде тез бүлінеді.

    Қышқылдар сияқты барлығына ортақ анықтағыштары (индикатор) бар, себебі олардың барлығына ортақ гидроксотоптары бар. Негіздерді анықтауға фенолфталеин деп аталатын анықтауыш қолданылады.

    Дескриптор

    Негіздердің құрылымдық физикалық қасиетін сипаттайды.

    Негіздерд»ң қолданылуын анықтап айтады.

    Бағалау: Түртіп алу әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.топтың жұмысына баға береді

    2. Деңгейлік тапсырмалар. А-деңгейі:

    1. Тапсырма Негіздер қатарын белгіле:

    А) LiOH, AI(OH)3 CuO

    Б) NaOH Zn(OH)2 Fe(OH

    В) Са(OH)СаО Ва(ОН)2

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бермаханова Шара
    07 Наурыз 2023
    658
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Негіздер.Құрамы ,аталуы.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Негіздер.Құрамы ,аталуы.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Негіздер.Құрамы ,аталуы.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін:

    Мектеп директорының

    оқу ісі жөніндегі орынбасары: Э.Ебелекова

    Сынып: 8а

    Пән мұғалімі: Бермаханова Шара Байсалбаевна

    Сабақтың тақырыбы

    Негіздер.Құрамы ,аталуы.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.3.4.9-негіздердің жіктелуі мен қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар үшін:

    Бейорганикалық қосылыстар   кластарының  бірі –негіздердің құрамы   жіктелуі ,қасиеттері, алынуы  туралы іанықтайды.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Негіздердің құрамы, гидроксид, валенттік ұғымдары, физикалық қасиеттері, индикаторға әсері, негіздердің қышқылмен әрекеттесуін сипаттайды

    Кейбір оқушылар үшін:

    Негіздердің негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері туралы жан-жақты түсінеді.


    критерийлері

    1.Негіздердің жіктелуін біледі.

    2.Алынуы мен қасиетін біледі.

    3.Есептер шығарып, жаттығулар орындай алады.

    Құндылықтарды дарыту

    Топтық жұмыс жасау арқылы атом құрылысының заманауи теориясын оқытуда өзгелердың мәдениетіне,көзқарасына құрметпен қарауды қалыптастыра отырып,өмір бойы оқуға баулу.

    . «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыс

    Физика.8-сынып

    АКТ қолдану дағдылары

    Аудиожазба , таныстырылым.

    Алдыңғы білім:

    Қышқылдар.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    2-5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі. (сәлемдесу,оқушыларды түгелдеу)

    Сынып оқушыларын 2 топқа бөлу

    Көңіл күйлерін оң арнаға келтіру Сынып оқушыларына критериилер мен мақсаты таныстырылады


    Шаттық шебері


    Сабақтың ортасы

    30 минут

    5 мин








    7 мин







    10 мин




































































    3 мин

    5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі. (сәлемдесу,оқушыларды түгелдеу)

    Сынып оқушыларын 2 топқа бөлу

    Көңіл күйлерін оң арнаға келтіру Сынып оқушыларына критериилер мен мақсаты таныстырылады.

    Қауіпсіздік ережелері: белгілері арқылы қышқылдар мен негіздермен қалай жұмыс жасау керектігі еске түсіріп өтіледі.

    Үй тапсырмасы :«Кім көп біледі?»сұрақтар

    1.Бейорганикалық қосылыстарды неше класқа бөлеміз?

    2.Қышқылдар дегеніміз не?

    3.Оттекті қышқыл дегеніміз не?Мысал келтір

    .4.Оттексіз қышқыл дегеніміз не?Мысал келтір?

    5.Бір негізді қышқылдарды ата?. Көп негізді қышқылдарды ата?

    6.Қышқыл қалдықтарының аленттіліктері қалай анықталады?

    7.Қышқылдарды қандай индикатормен анықтайды?Олардың түстері өзгерісін анықтаңдар? 8.Оксидтерге сәйкес қышқылдың формуласын жаз? N2O5 СO2, p2O5,

    9)Қышқылдарға сәйкес оксидтердің формуласын жазыңдар? H2SO4 H2CrO46H2SiO3

    10.Қышқылдық оксид дегеніміз не?

    Жаңа сабақ «Ойлан,топтас,пікірлес» әдісімен екі топ мәліметтерді түсіндіреді,мәлімет нақты,түсінікті болу керектігі ескертіледі.

    Негіздердіңалынуы:1.Белсенді металдардың сумен әрекеттесуі нәтижесінде:

    2Na+2HOH=2NaOH+H2↑

    2.Белсендіметалдардың оксидтерінің суменәрекеттесуі нәтижесінде:

    К2O+Н2O=2КOН

    3.Ерімейтін және екідайлы негіздердіолардың ерімтал тұздарына сілті ерітіндісімен әсер  

    CuCl2+2NaOH=Cu(OH)2 +  2NaCl

    FeSO4+2NaOH=Fe(OH)2 +  Na2SO4

    I-топ.Негіздер дегеніміз не?Негіздердің атауы NaOH—натрий гидроксиді,Са(ОН)2кальцийгидроксидіхалықаралық номенклатура бойынша гидроксотоптардың сандары аталып айтылады. Аl(ОН)3 —алюминий үшгидроксиді Ғе(ОН)2—темірдің дигидроксиді, Ғе(ОН)3—темірдің үшгидроксидіКейбір негіздер үшін бұрыннан пайдаланып келген атаулары да бар, олар ерекше қасиеттеріне, белгілеріне қарай қойылған.NaOH—күйдіргіш натр; Са(ОН)2—сөндірілген әк

    Дескриптор

    Негіздерге анықтама береді

    Негіздерді атайды

    II- топ:Негіздердің құрылымдық формуласы.Негіздердің жіктелуі.

    Суда еритін                                           Суда ерімейтін

    LiOH,  Ca(OH)2,  Ba(OH)2,                            Cu(OH)2,  Fe(OH)2,   Fe(OH)3,

                                                 Екідайлы

                           Zn(OH)2,    Al(OH)2,     Be(OH)2,

                           Cr(OH)3,    Pb(OH)2,      Sr(OH)2          Fe(OH)3

    Дескриптор

    Негіздердің құрылымдық формуласын біледі

    Негіздерді жіктейді

    III- топ: Негіздердің физикалық қасиеті.Қолданылуы. Физикалық қасиеттері

    Негіздердің судағы ерітінділері қолға сабындалып тұрады; матаны, теріні, қағазды күйдіреді, сондықтан күйдіргіш сілтілер (КОН, NaOH) деп аталады. Олармен жұмыс істегенде аса абай болу керек. Негіздерді еріткенде әдетте кәрлен ыдыстар колданылады, онын, себебі шыны ыдыстар сілтілермен әрекеттескенде тез бүлінеді.

    Қышқылдар сияқты барлығына ортақ анықтағыштары (индикатор) бар, себебі олардың барлығына ортақ гидроксотоптары бар. Негіздерді анықтауға фенолфталеин деп аталатын анықтауыш қолданылады.

    Дескриптор

    Негіздердің құрылымдық физикалық қасиетін сипаттайды.

    Негіздерд»ң қолданылуын анықтап айтады.

    Бағалау: Түртіп алу әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.топтың жұмысына баға береді

    2. Деңгейлік тапсырмалар. А-деңгейі:

    1. Тапсырма Негіздер қатарын белгіле:

    А) LiOH, AI(OH)3 CuO

    Б) NaOH Zn(OH)2 Fe(OH

    В) Са(OH)СаО Ва(ОН)2

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шағын орталық Презентация 9 сынып
    07.03.2023
    658
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бермаханова Шара
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации