Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Негіздердің негіздердің
жіктелуі, алынуы, қасиеттері туралы жан-жақты
түсінеді.
критерийлері
1.Негіздердің жіктелуін
біледі.
2.Алынуы мен қасиетін
біледі.
3.Есептер
шығарып, жаттығулар орындай
алады.
Құндылықтарды
дарыту
Топтық жұмыс жасау арқылы атом құрылысының
заманауи теориясын оқытуда өзгелердың мәдениетіне,көзқарасына
құрметпен қарауды қалыптастыра отырып,өмір бойы оқуға
баулу.
.«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы»құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
Пәнаралық
байланыс
Физика.8-сынып
АКТ қолдану
дағдылары
Аудиожазба ,
таныстырылым.
Алдыңғы
білім:
Қышқылдар.
Сабақ
барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
2-5
минут
Ұйымдастыру
кезеңі. (сәлемдесу,оқушыларды
түгелдеу)
Сынып оқушыларын
2 топқа бөлу
Көңіл күйлерін оң арнаға
келтіруСынып оқушыларына
критериилер мен мақсаты
таныстырылады
Шаттық
шебері
Сабақтың
ортасы
30
минут
5
мин
7
мин
10
мин
3
мин
5 мин
Ұйымдастыру
кезеңі. (сәлемдесу,оқушыларды
түгелдеу)
Сынып оқушыларын 2 топқа
бөлу
Көңіл
күйлерін оң арнаға
келтіруСынып оқушыларына
критериилер мен мақсаты
таныстырылады.
Қауіпсіздік
ережелері:белгілері арқылы қышқылдар
мен негіздермен қалай жұмыс жасау керектігі еске түсіріп
өтіледі.
3.Ерімейтін және екідайлы
негіздердіолардың ерімтал тұздарына сілті
ерітіндісімен әсер
CuCl2+2NaOH=Cu(OH)2 +
2NaCl
FeSO4+2NaOH=Fe(OH)2 +
Na2SO4
I-топ.Негіздер дегеніміз не?Негіздердің атауыNaOH—натрий
гидроксиді,Са(ОН)2кальцийгидроксидіхалықаралық номенклатура бойынша
гидроксотоптардың сандары аталып айтылады.
Аl(ОН)3 —алюминий үшгидроксиді
Ғе(ОН)2—темірдің дигидроксиді, Ғе(ОН)3—темірдің үшгидроксидіКейбір негіздер
үшін бұрыннан пайдаланып келген атаулары да бар, олар
ерекше қасиеттеріне, белгілеріне қарай
қойылған.NaOH—күйдіргіш натр; Са(ОН)2—сөндірілген
әк
Дескриптор
Негіздерге анықтама
береді
Негіздерді
атайды
II-
топ:Негіздердің құрылымдық
формуласы.Негіздердің жіктелуі.
III- топ:Негіздердің физикалық
қасиеті.Қолданылуы.Физикалық
қасиеттері
Негіздердің судағы ерітінділері қолға сабындалып тұрады; матаны, теріні, қағазды күйдіреді, сондықтан күйдіргіш
сілтілер (КОН, NaOH) деп аталады. Олармен жұмыс істегенде аса абай болу керек. Негіздерді еріткенде әдетте
кәрлен ыдыстар колданылады, онын, себебі шыны ыдыстар
сілтілермен әрекеттескенде тез
бүлінеді.
Қышқылдар сияқты барлығына
ортақ анықтағыштары (индикатор) бар,
себебі олардың барлығына ортақ гидроксотоптары бар. Негіздерді
анықтауға фенолфталеин деп
аталатын анықтауыш
қолданылады.
Дескриптор
Негіздердің құрылымдық
физикалық қасиетін сипаттайды.
Негіздерд»ң қолданылуын
анықтап айтады.
Бағалау: Түртіп алу әдісі
арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.топтың жұмысына баға
береді
2. Деңгейлік
тапсырмалар.
А-деңгейі:
1.
ТапсырмаНегіздер қатарын
белгіле:
А) LiOH,
AI(OH)3CuO
Б) NaOH
Zn(OH)2Fe(OH
В) Са(OH)СаО
Ва(ОН)2
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз