Материалдар / "Негізгі көріністер"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Негізгі көріністер"

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп бағдарламасы бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2018
1148
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Модуль

Сабақ

Сабақтың тақырыбы:

Негізгі көріністер

Табыс критерийлер

Оқушылардың білімін, белсенділіктерін, ой-өрістерін, өз бетінше жұмыс істей білу, оны қорытындылай білу, жеткізе білу дағдысын дамыту. Негізгі көріністерді орналастыру туралы білім жүйесімен қаруландыру, басты көріністерді табу және көріністерді дұрыс орналастыру дағдыларын қалыптастыру. Оқушыларды тиянақтылыққа, ынталылыққа, ұқыптылыққа және дербестікке тәрбиелеу


Түйінді идеялар

Бір-бірімен пікірлесуі,ашық диалогке қатысулары балалардың өз идеясын толық сенімді түрде білдіруіне,түрлі көзқарастырға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.

Керекті жабдықтар

Презентациялық оқулық,әдістемелік әдебиеттер, жұмыс дәптері,электронды оқулық,интернет желісі, үлестірмелі тапсырмалар. бағаланатын жетон


Сабақтың барысы:

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушының іс-әрекеті

I.Ұйымдастыру бөлімі

3 минут

Мұғалім сыныпқа кіріп,оқушылармен амандасады.

-Сәлеметсіздерме,балалар!

-.......

-Отырыңыздар!Сыныпта бүгін кім кезекші?

Бүгін сабақта кім жоқ?

Оқушылар орнынан тұрып,мұғаліммен амандасады.Сосын сабақта кім жоқ екенін айтады.

II.Үй тапсырмасын тексеру 10 минут

1-слайд: Проекциялау деген не? /Проекциялау дегеніміз нәрсенің проекциясын салу процесі/

Проекциялау қандай түрлерге бөлінеді? /Центрлік және параллель/ Суреттен мысал келтіру.

2-слайд: Мысалы, краннан шелекке су аққанда шелектің ізі қандай болады? / шелектің түбінің диаметрі үлкейеді /

3-слайд: Мысалы, жерде тұрған шелекке жаңбыр жауса, ізінің көлемі қандай болады?

/ бірдей /

4-слайд: Егер проекциялаушы сәулелер бір нүктеден шықса, онда ол центрлік проекциялау деп атайды.

5-слайд: Егер проекциялаушы сәулелер бір-біріне параллель болса, онда ол параллель проекциялау деп атайды. Соның ішінде параллель проекциялау қиғашбұрышты және тікбұрышты проекцияға бөлінеді.

6-слайд: мысалы, жаңбыр желмен біыңғай жауып тұрса, ол жермен сүйір бұрыш жасайды, сондықтан оны қиғашбұрыш проекциялау деп атайды. Егер жаңбырдың тамшылары жермен тік бұрыш жасаса, онда ол тікбұрышты проекциялау деп атайды.

7-слайд: Екі нұсқамен берілген тапсырманы орындайсыңдар: сандармен белгіленген элементтерді атаңдар. Орындауға 4 минут уақыт беріледі. Дұрыс жауап берілген саны бойынша бағаланады.

І – нұсқа ІІ - нұсқа

8-слайд: Дұрыс жауабы – 1- фронталь проекция 6 –Z осі

2-куб 7 – профиль проекция

3- фронталь жазықтық 8 – профиль жазықтық

4 – Х осі 9 - У осі

5 – горизонталь проекция 10 – горизонталь жазықтық

Оқушылар бір-бірін бағалайды.

Оқушылар уйтапсырмасы бойынша сабақ айтуға дайындалады.

III.Жаңа сабақ

20 минут

Негізгі көріністер /9-слайд/

10-слайд: Көрініс – бұл бақылаушыға қараған нәрсе бетінің көрінетін бөлігінің кескіні. Мысал келтіріледі.

11-слайд: Сызбадағы кескіндер нәрсені іші қуыс текшенің жақтарына тік бұрыштап проекциялау нәтижесінде алынады. Текшенің алты жағы бар.

12-слайд: 1- Алдыңғы(басты) көрініс, 2- Үстіңгі көрініс, 3- Сол жақ көрініс, 4-Оң жақ көрініс, 5-Астыңғы көрініс, 6-Артқы көрініс. Бірақта, біздер еуропалық жүйесімен үш көріністі аламыз, олар – алдыңғ, үстіңгі және сол жақ көріністер. Нәрсенің алдыңғы көрінісі туралы толық мағлұмат беретіндей етіп орналастыру керек. Сондықтан оны басты көрініс деп атайды.

13-слайд: Басты немесе алдыңғы көрініс – проекциялардың фронталь жазықтығында шығатын кескін

14-15 слайд: Үстіңгі көрініс – проекциялардың горизонталь жазықтығындағы кескін

16-17 слайд: Сол жақ көрініс – проекциялардың профиль жазықтығындағы кескін

18-слайд:Көріністерді сызбада орналастыру

Басты немесе алдыңғы көрініс Сол жақ көрініс



Үстіңгі көрініс



19-слайд Кейде сызбадағы толық көріністің орнына бір бөлігін ғана қолданатын жағдайлар болады. Жергілікті көрініс дегеніміз –нәрсе бетінің жекелеген, шектеулі бөлігінің кескіні.

20-слайд:Сызбадағы көріністер саны ең аз болуға тиіс, бірақ нәрсенің өлшемдері мен пішінін толық айқындауға жеткілікті болуы керек.

21-слайд:Сызбада ось координаталар және көмекші сызықтар жүргізілмейді, бірақта көріністер стандарт бойынша дәл бір-бірінің бойында орналасуы тиіс.

ІҮ. Бекіту.

22-слайд:Сызбаға қарап нәрсенің үш көрінісін табу

Жауабы: 4, 3, Б

23-слайд:Сандармен белгіленген 6 тетікбөлшектің екі көріністері мен әріптермен

Белгіленген көрнекі кескіндері берілген. Әр кескіннің көріністерін табыңдар.

24-25 слайд: Блиц-сұрақтар “Дұрыс” немесе “Қате”

Көрініс – бұл бақылаушыға қараған нәрсе бетінің көрінетін бөлігінің кескіні +

Алдыңғы көрініс - проекциялардың профиль жазықтығындағы кескін -

Үстіңгі көрініс – проекциялардың горизонталь жазықтығындағы кескін +

Сол жақ көрініс – проекциялардың фронталь жазықтығындағы кескін -

Алдыңғы көрініс – ол басты көрініс +

Сызбада көріністердің саны көп болу керек -

Оқушылар тақырыпты ұғыну барысында түсінбеген сұрақтарын қойып отырады.

IV.Бекіту:

10 минут

Жаңа сабақты қалай меңгергендігін анықтау мақсатында деңгейлік тапсырмалар беремін.(слайд)

Shape3 Shape1 Shape2



1-деңгей 2-деңгей 3-деңгей

Жаңа сабақ юойынша оқушылар берілген тапсырманы орындап білімдерін кенейтеді.

V. Қорытынды

3 минут

Өзіндік жұмыс.

26-слайд: Графикалық жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар.

Нәрсенің үш көрінісін сызу:

1.Басты (алдыңғы), үстіңгі және сол жақ көріністерді анықтау.

2.Үш көрінісін сызу.

Сызбада проекциялық байланыс болсын!

Стандарт бойынша сызық түрлерін орынды қолданыңыз!


VI.Бағалау

2 минут

Сабаққа қатысқан оқушыларды бағалау


Оқушылар күнделіктерін алып келеді.

VII.Үй тапсырмасы:

2 минут

4.12 сурет

Оқушылар күнделіктеріне жазып алады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!