Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Нейрокомпьютерлік интерфейс.Ми мен компьютер арасындағы ақпарат алмасу жүйесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Сейдахмет Бердіқұлов атындағы орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Нейрокомпьютерлік интерфейс.Ми мен компьютер арасындағы ақпарат алмасу жүйесі
Бөлім: |
Координация және реттелу |
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты |
Абилнусипова Молдир Отарбаевна |
Күні: |
12.12.2022 |
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Нейрокомпьютерлік интерфейс.Ми мен компьютер арасындағы ақпарат алмасу жүйесі |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.4.4.2 - «компьютер-ми» интерфейс технологиясының ерекшеліктерін оқып білу |
Сабақтың мақсаты: |
«Нейрокомпьютерлік интерфейс» технологиясының ерекшеліктерін анықтайды |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі / Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 3 минут 3 минут 3 минут |
Ұйымдастыру кезеңі «Мені не үшін сыйлайсыз?» атты психологиялық ахуал жүргізеді. Топқа біріктіру. «QR-код» арқылы
Өткен тақырыпты еске түсіру үшін «Оң қол, сол қол» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. Оқыту түрі: Жеке жұмыс Тапсырма. Өткен тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіздер. 1.Жүйкелік реттелудің бұйрық беру әдісі А.жүйке импульсі В.гормондар 2.Гуморальды реттелудің функциялық бірлігі А.нейрон В.Гормон 3.Жүйкелік реттелуде бұйрық беру жылдамдығы А.баяу В.тез 4.Гуморальды реттелудің әсер ету ұзақтығы А.ұзақ В.қысқа 5.Тыныс алу орталығы А.сопақша ми В.мишық Оқыту түрі: Жұптық жұмыс Әдісі: «Миға шабуыл» Тапсырма: «Ми» тақырыбына байланысты сұрақтарды жұпта талқылаңыздар Мидың құрылысы қандай? Мидың қызметі қандай? ЕББҚ бар оқушының жұпта оқушының айтуы бойынша өткен тақырыпты есіне түсіріп, сыныптасынан қолдау көреді және қарым-қатынасқа түсуі артады. Ал өзі оқушы ретінде өзіндік бағалауы жоғарылайды. |
Жұпта бірін бірі не үшін сыйлайтынын айтып, көңілдері көтеріледі. Мұғаліммен амандасады. 4 топқа бірігеді. Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап бере отырып білімдерін тексереді. Спиральді білім беру қағидатымен 7, 8- сыныпта өткен $38, 40 тақырыбына байланысты сұрақтарды жұпта талқылайды, туралы естеріне түсіреді. |
Түрі- Өзін-өзі бағалау Үй жұмысын бағалау арқылы оқушылардың өткен сабақ бойынша оқу мақсатына қол жеткізуіне мониторинг жүргізіп, кері байланыс беріледі. Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан жұптарды мадақтау сөздерімен ынталандыру |
|
1 минут Сабақтың ортасы 10 минут 5 мин |
Жаңа сабақтың тақырыбын таныстыру. Мақсатын, бағалау критерийін оқушыларға болжату. Дағды: сабаққа мақсат қою дағдысы, бағалау критерийлерін шығару дағдысы қалыптасады
Оқыту түрі: Топтық жұмыс Әдісі: «3 баспалдақ » Бейнекөрсетілімге назар аударып, тыңдап және ақпаратттармен танысады. (немесе мәтінді оқу) 1.Көрген бейнекөрсетілім бойынша сіздердің пікіріңіз 2.Өз пікіріңізді дәлелдеңіз 3.Өмірмен байланысты мысал келтіріңіз
Оқыту түрі: Жұптық жұмыс Әдісі: «Болжам кесте» Берілген жауаптар ішінен дұрыс жауапты тауып белгілеңіз. Талқылау сұрақтары:
Дағды: Бірін-бірі тыңдай білу, ұжымдық шешім қабылдау, бір-бірімен байланысқа түсу, талдау, болжай алу, алған ақпаратты жүйелеу дағдысы қалыптасады. ЕББҚ бар оқушылар барлық жұптың мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады, жұптағы оқушылардың көмегімен жұмыстарын қорғауға қатысады.
Мақсатқа оралу |
Сабақ мақсатын өздері болжап айтады, мұғалімнің көмегімен толықтырады, бағалау критерийімен танысады. Берілген сілтеме арқылы бейнекөрсетілімді көреді. Жұмыс дәптерге қажетті мәліметтерді жазады Топтық тапсырманы орындайды. Кестені әр топ толтырады. Тапсырманы орындау үшін берілген жауаптардың ішінен дұрыс жауабын табады. |
Бағалау критерийі: 1.«нейрокомпьютерлік интерфейс» технологиясының ерекшеліктерін анықтайды 2.«Нейрокомпьютерлік интерфейс» технологиясының маңызын сипаттайды Бағалау критерийі: 1.«нейрокомпьютерлік
интерфейс»
технологиясының ерекшеліктерін
анық Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |