Материалдар

Сайт бөлімдері
×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Неліктен адамдар егіншілік пен мал шаруашылығымен айналыса бастады?

Автор:Сенкебаева Нуржамал Анарбаевна
Бағыты: Дүние жүзі тарихы
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 5 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-06-11

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Мұғалімдерге дүние жүзі пәнінен сабақ жоспары

«Бекітемін»







Оқу ісінің меңгерушісі:





…………………………ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №3
«……»………..201... ж.













ҰМЖ бӛлімі: 1 А - Терімшілер-аңшыларданМектебі: Циолковский атындағы №84 жоббм
бастап егіншілер мен мал ӛсірушілерге дейін

Сынып:Мұғалімнің аты-жӛні:



Күні:Қатысқандар -



Қатыспағандар -
СабақтыңНеліктен адамдар егіншілік және мал шаруашылығымен
тақырыбыайналыса бастады?



Оқу мақсаттары5.4.1.1 кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық,


балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл ӛңдеу, айырбас


сауда) сипаттау;







5.4.1.2 – «неолиттік тӛңкеріс» ұғымын түсіндіру, оның мәнін ашу;


5.4.2.1– экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың


иемденуші және ӛндіруші түрлерін салыстыру
Сабақ мақсатыБарлығы: кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық,


балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл ӛңдеу, айырбас


сауда) түсінеді;







«неолиттік тӛңкеріс» ұғымын ашады;


шаруашылықтың түрлерін салыстырады.


Кӛбісі: неолиттік тӛңкерістің ежелгі адамдардың ӛміріне тигізген


ықпалын талдайды;





Кейбірі: неолит жетістіктерінің маңызын анықтайды.
Ойлау деңгейіБілу, түсіну, қолдану



Бағалау критерийіКәсіп пен шаруашылық түрлерінің пайда болу жолдарын анықтау.


Жаңа тас дәуірінің ерекшелігін анықтау;


Ежелгі адамдарың даму сатысы арқылы шаруашылықтың түрле-


ріндегі ӛзгерістерді анықтау
Тілдік мақсаттарОқушылар: тарихи деректерде баяндалған теориялар мен болжамдар


туралы пікірталастарға қатыса алады


Негізгі ұғымдар: садақ пен жебе, мыс, қола, қолӛнер, меншік түрлері,


егіншілік, баспана, мал шаруашылығы, неолиттік тӛңкеріс


Диалог/жазылым үшін пайдалы сӛздіктер:


Менің пікірімше,.....неғұрлым дәйекті болып табылады, себебі..........;


Менің пікірімше,...... дәлелсіз болып табылады, себебі...... .


Менің пікірімше, егіншілік пен мал шаруашылығының пайда


болуының себептері .....





Талқылауға арналған сұрақтар:


Ӛсімдіктерді ӛсіру мен жануарларды қолға үйретудің маңызы


қандай?







Адамдардың шаруашылықтарының ең маңызды айырмашылығы


неде?







Неолиттік тӛңкерістің мәні неде?


Адамдардың ӛмірі неолит дәуірінде қалай ӛзгерді?


Жазылымға арналған тапсырмалар: Терминдермен жұмыс, «Венн


диаграммасы», кесте толтыру
Тарихи концептӚзгеріс пен сабақтастық







Құндылықтарғаӛзгелердің мәдениетіне және кӛзқарастарына құрметпен қарау
баулу







ПәнаралықМатематика, Дүниетану, Сурет


50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.