Материалдар / Неліктен Аңырақай шайқасы қазақ-жоңғар соғысындағы «түбегейлі бетбұрыс» деп саналады?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Неліктен Аңырақай шайқасы қазақ-жоңғар соғысындағы «түбегейлі бетбұрыс» деп саналады?

Материал туралы қысқаша түсінік
Аңырақай шайқасы қазақ-жоңғар соғысындағы «түбегейлі бетбұрыс» жеңіс туын көкке көтеруге қол жеткізді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қырқүйек 2019
4189
10 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Келісемін:

Тарих әдістемелік бірлестік жетекшісі____________Сүлейменова Г.М.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ

Күні:16-24.09.2019ж

Сынып: 8

Мұғалімнің аты-жөні: ТилеубаеваГ.П.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы



Неліктен Аңырақай шайқасы қазақ-жоңғар соғысындағы «түбегейлі бетбұрыс» деп саналады?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


8.3.2.1 қазақ-жоңғар соғысындағы шешуші кезеңдерді анықтау

8.3.2.2 Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлардың рөлін түсіндіру

Сабақ мақсаттары

  1. Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын біледі,талдайды

  2. Қарақұм және Ордабасы құрылтайларының халықты жоңғар басқыншылығына қарсы жұмылдырудағы рөлін бағалайды


Кәсіби даму мақсаты

Білім алушылардың сыни ойлауын тарихи деректерді интерпретациялау, тұжырымдау арқылы зерттеу дағдысын дамыту

Бағалау критерийлері

1. Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын біледі,талдайды

2. Қарақұм және Ордабасы құрылтайларының халықты жоңғар басқыншылығына қарсы жұмылдырудағы рөлін бағалайды

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология

1. Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайы

2. Қарақұм және Ордабасы құрылтайлары

Диалогке арналған сөз тіркестері

- Тәуке хан қазақ жасақтар мен руларын басқаруда билер жүйесін енгізді, себебі ..............

-Жоңғарларға қарсы күресте ру мүшелері неліктен бір пікірде болған жоқ ............

- Бөгенбай батыр елді жауға бірігіп қарсы шығудың мәнін .......

Құндылықтарды дарыту



Қарақұм , Ордабасы құрылтайының тарихымен таныса отырып және баға беру арқылы оқушы бірлік, ынтымақ, ауызбіршілік қасиететтерінің маңыздылығын түсінеді

Пәнаралық байланыстар

География

АКТ қолдану

Интербелсенді тақта

Бастапқы білім


Әдебиет, тарих пәндерінен жоңғар шапқыншылығының салдарын, тарихи мәнін біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу. Сыныпқа жағымды ахуал орнату.

«Бағдаршам» әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлумін

Диалогтік тәсіл арқылы үй тапсырмасы, алдыңғы білімге негізделген сұрақпен жұмыс жасау.


«Ой салу» тәсілі арқылы берілген сұрақтар бойынша ой бөлісу:

Бейнесуреттен не көріп тұрсыздар?

Екі суретте қандай байланыс болуы мүмкін?

Ж Бейнематериалмен жұмыс:

Мына суреттен нені аңғарамыз?

Осы суреттердің бүгінгі сабағымызға қатысы бар ма?

Оқушылар суретке қарап сұрақтарға жауап беру арқылы өз ойларын білдіреді

Зерттеу сұрағы:

1 . Бейнематериалды талдау кестесін ұсынылған сұрақтар негізінде толтырыңыз:

1. Бейнематериалдың түрі.

2. Бейнематериалдың атауы.

3. Бейнематериалдың басты идеясы не?

4. Бейнематериалдың басты идеясы не?

5. Бейнекөрсетілімде қандай кезең жайлы айтылды? Ол кезеңнің ерекшелігі неде?

6. Бейнематериалда көрсетілген шайқас қалай аталады?

7. Атауы қалай пайда болды?

8. Шайқас қай жерде өтті?

9. Дәстүр бойынша шайқастың алдында қандай батырлар жекпе-жекке шықты? Нәтижесі қандай болды?

10. Шайқасқа тағы қандай тарихи тұлғалар қатысты?

11. Ұлы шайқас қандай нәтижемен аяқталды?

12. Әдетте Жоңғар хандығының әскері мықты болды. Олардың қару-жарақтары қазақтардікінен әлде қайда күшті болатын. Бірақ соның өзінде жоңғарлар бұрын-соңды көрмеген жеңіліс тапты. Қалай ойлайсың қазақ тардың жеңіске жетуінің негізгі себептері неде болды?

13. Шайқаста жоңғарлар неге жеңіліп қалды?


Видео материал тамашалау (Жау жүрек мың бала фильмінен үзінді)

Нақты тарихи деректерді ұғынады, тақырып бойынша білім қалыптасады

Сабақтың ортасы

Тарихи таратпа материалдармен жұмыс жасау

Т «НЕ, ҚАШАН, ҚАЙДА?» тәсілі арқылы тарихи орын ескерткіштеріне саяхат, кескін картамен жұмыс

Оқушылар мәтін бойынша меңгерген білімдері мен төмендегі тарихи картаны қолданып, жұпта тапсырманы орындайды. Оқушылар тапсырманы орындау барысында оқылым, жазылым,айтылым дағдыларын дамыту


Дескриптор

Оқушылар мәтін бойынша меңгерген білімдері мен төмендегі тарихи картаны қолданып, жұпта тапсырманы орындайды. Оқушылар тапсырманы орындау барысында оқылым, жазылым,айтылым дағдыларын дамытады



Т Маңыздылық

Аңырақай шайқасына «Түбегейлі бетбұрыс» деп баға беру үшін оның негізгі критерийлерін анықтайды.

Ерекше? Атақты?

Есте қалатын?

Жаңғырық?

Нәтижелі?

Айрықша, мәнді?



Сабақты бекіту

«Сыныптан шығу билеті» тәсілі арқылы жүзеге асады

Критерийлерге сәйкес нақты фактілер келтіре отырып, дәлелдеуі тиіс. Мысалы,

1. Аңырақай шайқасындағы жеңіс ұзақ мерзімді фактор (есте қалатын, мәнді).

2. Мемлекеттің жер аумағы қалпына келтірілді (нәтижелі).

3. Халықтың ұлттық сана-сезіміне әсер етті (жаңғырық).

4. Отан соғысында қазақтардың ең ірі жеңісі болды (айрықша, есте қалатын).

5. Жеңіс саяси ахуалға әсер етті (мәнді).

Жазылымға арналған тапсырмалар 3 түрлі пікір ұсынады

Аңырақай шайқасы............................................

Аңырақай шайқасы............................................

Аңырақай шайқасы............................................






Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 3-том. – Алматы, 2010.






Сабақтың соңы


Кері байланыс:

  • Бес саусақ әдісі




Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау

ТЖ.Топтық жұмыста оқушылардың дағдысы бойынша тапсырмалар беріледі.Төмен дағдыдағы оқушылар кестемен жұмыс жасау арқылы Қарақұм,Ордабасы құрылтайлары өткен жері,уақыты, қабылданған шешімдер,нәтижесін білу арқылы оқу мақсатына жетеді.

Дағдысы орта деңгейдегі оқушылар картамен жұмыс барысында құрылтайлардың орналасқан жерін, құрылтай нәтижесінде жоңғарлардан азат етілген аймақтарды сызбамен көрсету нәтижесінде оқу мақсатына жетеді,алған білімін қолданады, дәлелдер келтіреді.

Жоғары дағдылы оқушылар «Ыстық орындық» рөлдік ойыны арқылы қосымша мәліметтерден алған тың деректерді тарихшы,оқушы рөлімен сұрақ-жауап әдісімен түсіну, қолдану,талдау үдерісі жүзеге асады.Яғни, жоғары дағдылы оқушылар тақырыпты меңгеріп,оқу мақсатына жетіп ғана қоймай,қосымша тың деректерді игереді.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз.







Критериалды жеке,топтық бағалау

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!