Материалдар / Неліктен Хақназар хан билеген кезеңді Қазақ хандығының «Қайта өрлеуі» деп атайды
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Неліктен Хақназар хан билеген кезеңді Қазақ хандығының «Қайта өрлеуі» деп атайды

Материал туралы қысқаша түсінік
материал 6 сынып оқушыларына сабақ беретін пән мұғалімдеріне қажет. бұл тақырып оқу мақсатына негізделе отырып сабақ мақсаты жаслынды жне бағалау критерилеріне сайы келеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2020
962
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.4 А Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы

Мектеп: «Құрық ауылының №11 орта мектебі»

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Илесбаева Г.С

Сынып: 6 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Неліктен Хақназар хан билеген кезеңді Қазақ хандығының «Қайта өрлеуі» деп атайды

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау

6.3.2.6 Қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

Сабақ мақсаты

Хақназар хан кезіндегі қазақ хандығының ішкі сыртқы жағдайын және территориясынын білу



Бағалау критерийлері

Қолдану: Хақназар хан тұсындағы Қазақ хандығы аумағындағы өзгерістерді кескін картада дұрыс көрсетеді;


Рефлексия Хақназар хан билеген кезеңді Қазақ хандығының «Қайта өрлеуі» деп атайды? сұрағына оқушылар ПТМС формуласында жауап жазады


Тілдік мақсаттар

Хақназар хан билеген кезеңді Қазақ хандығының «Қайта өрлеуі» деп атайды? ПТМС формуласында жауап жазады

Хақназар хан...ханға қарағанада...ерекшелінді

Рөлдік ойында айтылым дағдылар бойынша тапсырма орындайды.


Құндылықтарды дарыту




- батылдылық

- көшбасшылық

- бостандық

Пәнаралық байланыстар

Дүниежүзі тарихы, География

АКТ қолдану дағдылары

АКТ дағдыларын дамыту. ( интербелсенді тақта)

Бастапқы білім

Не себепті Қ. Жалайыри: «Жәнібек ханның ұлдарының арасында аса белгілі болғаны Қасым хан еді...» деп жазды?


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

4 минут







4 минут











10 минут



















8 минут



























10 минут

І.Сәлемдесу

ІІ. «Мен таңдаймын» әдісімен оқушыларды

3 топқа болу

1-топ: Қасым хан

2-топ: Керей хан

3-топ: Әбіолқайыр хан

ІІІ. «Иә», «Жоқ» әдісімен үй тапсырмасын бекіту

  1. Қасым хан Жәнібек ханның ұлы. (Иә)

  2. Мұхаммед Хайдар деректерінде Қасым хан тұсында халық саны 200 мың болған ( жоқ 1 миллион адамнан асқан)

  3. Қасым ханның заң атауы « Қасым ханың қасқа жолы ( Иә)

  4. Заңдар 4 құқық жинағынан тұрды.

  5. ( Жоқ 5 жинақтан тұрды)

  6. Қасым хан 1518 жылы Сарайшық қаласында дүние салды (Иә)

ІҮ: Жаңа тақырыпты және оқу мақсатын оқушыларға түсіндіру


1-тапсырма: Жеке жұмыс

Бейнематериалмен жұмыс. Оқушылар бейнематериалдың негізінде «Хақназар хан кім болған?» сұрақтарға жауап беру арқылы ашады:

1.Бейнематериалда қай кезеңді баяндайды?

2.Неліктен Хақназар ханды «қазақтар мен қырғыздардың» ханы деп атаған?

3.Хақназар хан тұсында қазақ хандығының қандай жағдайы болған?

Дескриптор

1 Оқиға кезеңін атайды

2 Хақназарды қазақ-қырғыз ханы деп аталуын түсіндіреді

3 Хақназар хан кезіндегі қазақ хандығының жағдайын сипаттайды

Кері байланыс: Оқушылар бір-бірін бағалайды



2- тапсырма: Жұптық жұмыс Хақназар ханның жүргізген ішкі және сыртқы саясаты туралы ақпаратпен танысып. Баға беріңіздер.

Саяси бағыты

Ішкі

Сыртқы

1

Саяси



2

Әлеуметтік



3

Экономикалық



Дескриптор:


  1. Саяси бағытың ішкі және сыртқы саясатын анықтайды;

  2. Әлеуметтік бағытың ішкі және сыртқы саясатын анықтайды;

  3. Экономикалық бағытың ішкі және сыртқы саясатын анықтайды

Кері байланыс: Оқушылар бір-бірін тексеріп бағалайды


3-тапсырма: «Интерпретация» Топтық жұмыс

Оқушыларға корточкалар беріледі алған білімдерінің негізінде сахналық қойылым жасайды

1-топ: Хақназардың қазақ-өзбек қатынастарын көрсету

2-топ: Хақназардың қазақ-орыс қарым-қатнастарын көрсету

3-топ: Хақназардың қазақ тарихындағы рөлін көрсету

Критерийлері:

1. Ролге енуі.

2. Тарихи мазмұндылығы.

3, Креативтілігі.

4. Оқиға желісін жеткізуі.

Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісімен оқушылар бір-бірін бағалайды

















Бейнематериал. https://www.youtube.com/watch?v=eR8Zg2sFulw





















Қазақстан тарих 6 сынып. Алматы « Атамұра» 2018 ж





















Сабақтың соңы


4 минут

Рефлексия: «Кеме» әдісі арқылы

-Сабақ ұнаса- желкенді жасыл түске бояйды

-Сабақта қиындықтар кездескен болса- желкенді сары түске бояйды

-Сабақ түсініксіз болса- желкенді қызыл түске бояйды


Үйге тапсырма: Хақназар хан билеген кезеңді Қазақ хандығының «Қайта өрлеуі» деп атайды? сұрағына оқушылар ПТМС формуласында жауап жазады


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы







.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!