Материалдар / Неліктен ІІ Александр патша "Халық Еркі " ұйымының құрбаны болды?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Неліктен ІІ Александр патша "Халық Еркі " ұйымының құрбаны болды?

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныпта өтіледі .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
7829
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспарының шаблоны

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы Мектеп: № 13 ЖОМ

  • Күні: 29.06.2018ж Мұғалімнің аты-жөні: Пернебекова М

  • Сынып: 8 Қатысқандар : Қатыспағандар:

  • Мұғалімнің аты-жөні: Пернебекова М

Сабақтың тақырыбы

Неліктен ІІ Александр патша «Халық Еркі » ұйымының құрбаны болды?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.1.3-тарихи оқиғаны түсіндіру үшін , басыбайлы құқық, декабристер, халықшылдар, жеке террор, пролетариат диктатурасы ұғымдарын қолдану

Сабақтың мақсаты

  • Тарихи ақпараттар арқылы тақырыптық ұғымдарды анықтау

  • Ресейдегі қалыптасқан революциялық ахуал мен белгілерін түсіну.

  • Тарихи оқиғаларды салыстырып декабристер қозғалысының жеңілуін талдайды .

Бағалау критерийі

  • «Басыбайлы құқық» ұғымын түсініп Ресейдегі тарихи оқиғаларды сипаттайды.

  • «Декабристер» ұғымын түсініп , Ресейдегі тарихи оқиғаларды сипаттайды.

  • «Халықшылдар» ұғымын түсініп , Ресейдегі тарихи оқиғаларды сипаттайды.

  • «Жеке террор» ұғымын түсініп , Ресейдегі тарихи оқиғаларды сипаттайды .

  • «Пролетариат диктатурасы» ұғымын түсініп , Ресейдегі тарихи оқиғаларды сипаттайды .

  • Декабристер қозғалысының жеңілу себептерін талдайды.


Тілдік мақсаттар

Негізгі сөздер мен тіркестер :

  • Терминдер : басыбайлы құқық ,декабристер , халықшылдар, жеке террор, пролетариат диктатурасы

  • Айтылым дағдысы, тыңдалым дағдысы: басыбайлы құқық ,декабристер , халықшылдар , жеке террор, пролетариат диктатурасы сөздері меңгеріледі, айтылым , тыңдалым, жазылым дағдысы қалыптасады.

  • Жазылым дағдысы: «Кестемен жұмыс» арқылы тарихи оқиғаны түсіндіру үшін , басыбайлы құқық , декабристер ,халықшылдар , жеке террор, пролетариат диктатурасы ұғымдарын меңгертуде жазылым дағдылары қалыптасады.

  • Айтылым «жазылымға қажетті тіркестер оқылым дағдысы: Неліктен ІІ Александр патша «Халық Еркі» ұйымының құрбаны болды? тақырыбын меңгерту арқылы оқу дағдысын қалыптасады .


Құндылықтарға баулу

  • «Мәңгілік Ел » жалпы ұлттық идеясының негізінде сыныпта жауапкершілігі мол, елжанды , азаматтық ұстанымы бар тұлға тәрбиелеу .

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы

Алдыңғы білім

7.2.3.1-Ресейде жаңа қоғамдық –саяси ағымдардың (халықшылдық,либерализм) пайда болу себептерін анықтау

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды түгендеу , құралдарын дайындау. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру . Геометриялық фигуралар арқылы топқа біріктіру:

І-топ Басыбайлы құқық

ІІ-топ Декабристер

ІІІ-топ Халықшылдар

ІҮ-топ -Жеке террор

Ү-топ -Пролетариат диктатурасы





Сабақтың ортасы

8 мин
















8 мин
































14 мин


  • Жаңа тақырып ашу үшін оқушыларды белсенді оқуға негіздеу

  • «Кім жылдам» әдісін қолдану .Мәтінмен жұмыс жасату, мәнін түсіну, негізгі ойды түсіндіріп беру .


Дескриптор

Білім алушы

  • Мәтіннен басыбайлы құқық сөз тіркесінің анықтамасын табады ;

  • Мәтіннен декабристер сөз тіркесінің анықтамасын табады;

  • Мәтіннен халықшылдар сөз тіркесінің анықтамасын табады;

  • Мәтіннен жеке террор сөз тіркесінің анықтамасын табады;

  • Мәтіннен пролетариат диктатурасы сөз тіркесінің анықтамасын табады.


  • Жеке жұмыс Сәйкестендіру .Тапсырма .Ұғымдарды мазмұнына қарай сәйкестендіріңіз.

р/с

Ұғымдар

Реті

Мазмұны

1

«басыбайлы құқық»

А

Бейбіт тұрғындары физикалық зорлық-зомбылық арқылы қорқыту

2

Декабристер

В

Өндіріс қызметкерін феодалдың жартылай меншігіне айналдырудың жоғарғы түрі

3

Халықшылдар

С

Бір адамның немесе адамдар тобының билікке толық ие бола отырып, елді басқаруы

4

Жеке террор

Д

ХІХ ғ (1860-1880жж) Ресейдегі қоғамдық-саяси қозғалыс

5

Пролетариат диктатурасы

Е

Орыс дворян революционерлері 1825 жылы желтоқсан айында самодержавие мен басыбайлыққа қарсы көтеріліс ұйымдастырушылар


Дескриптор

  • Білім алушы

  • -«басыбайлы құқық» ұғымын анықтамасымен сәйкестендіреді

  • -декабристер ұғымын анықтамасымен сәйкестендіреді

  • -халықшылдар ұғымын анықтамасымен сәйкестендіреді

  • -жеке террор ұғымын анықтамасымен сәйкестендіреді

  • -пролетариат диктатурасы ұғымын анықтамасымен сәйкестендіреді


Ойлан .Бірік. Бөліс әдісін қолдана отырып пікірталас жасау Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады. (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестермен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды. (Бөліс)

Декабристер көтерілісі не себептен басылды?

Дескриптор

  • Білім алушы

  • Декабристер көтерілісі не себептен басылғанына талдау жасайды .






Түрлі түсті маркерлер


А4 парақ тағы мәтіндер




Интерактивті тақта








Оқулық 8-сынып Дүниежүзі тарихы Н.Алдабек Алматы «Мектеп баспасы» 2018 ж


Жоба

Н.Алдабек ,Б.Аманқұлова жалпы білім беретін мектептің 8-сынып мұғалімдеріне арналған құрал . Дүниежүзі тарихы . Алматы –мектеп баспасы 2018ж

Дүниежүзі тарихынан мұғалімге арналған нұсқаулық НЗМ ,2016 жыл

expert.mektep.kz


Таратпа материалдар












Сабақтың соңы

5мин

















КБ кері байланыс. Рефлексия пирамидасы. Мен үйренген 4 мәлімет , мен білген 3 мәлімет, менің көбірек білгім келетін 2 мәлімет, есте сақтау керек маңызды 1 мәлімет деген бөліктерді толтырып шығады.

Тақтада пирамида құрылып , қорытындылайды

- шешім таңдау ;

-тұжырым , баға беру.


есте сақтау керек

бір маңызды мәлімет

менің көбірек білгім

келген екі мәлімет

мен білген үш мәлімет

мен үйренген төрт мәлімет






Білім алушы өзінің оқыған немесе алған ақпаратын талдап , нәтижесінде тұжырым жасайды және өзіне –өзі бағалау жүргізе алады.


Саралау

Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау

Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Қысқа мерзімді сабақ жоспарын жоспарлауда оқу мақсатын оқушылардың игеруін , белсенді оқу қалыптастыруға назар аударамын. Сондай-ақ оқушылар тапсырмаларды орындау кезінде оқу мақсатының орындалуы ескеріледі. Оқушылардың меңгеру деңгейі басшылыққа алынады.Қабілеті жоғары оқушылардың қабілетерін дамыту көзделеді. Белсенді жұмыс жасайтын оқушыларға мұғалім тарапынан қосымша тапсырмалар көзделеді. Қабылдау ерекшелігі баяу оқушыларға мұғалім тарапынан нұсқаулар беріліп, тарихи тапсырмалар мен сұрақтар қойылып , ілгерілеуіне ықпал етудемін.Сабақта әдістерді саралап, неліктен ІІ Александр патша «Халық еркі» ұйымының құрбаны болды? Кім жылдам ? Сәйкестендіру , Ойлан . Бірік.Бөліс пирамида құру жұмыс әдістерін қолдануды жоспарлаймын .





Оқушылардың жаңа материалды қаншалықты меңгергендігін бағалау үшін әр тапсырмаларға нақты дескрипторлар қойылды.






Сабақта география пәндерімен пәнаралық байланыстар жүргізіледі.


Ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану кезінде қауіпсіздік ережелері ескеріледі .






Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы , қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме ? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба ?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма неліктен?


Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

  1. Кім жылдам , Сәйкестендіру әдістері бойынша топтардың жасаған жұмыстары жақсы .

  2. «Ойлан .Бірік .Бөліс» арқылы жаңа сабақты қорытындылау .

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді( оқыту мен оқуға қатысты)?

1.топтық жұмыс

2.кестемен жұмыс


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері (қиыншылықтары туралы нені анықтадым , келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет ?







Қосымша материал


Ресей әлеуметтік –экономикалық және саяси дамудың төменгі сатысында болды.Өндірістің капиталистік тәсілі шаруашылық жүргізудің феодалдық-басыбайлылық әдістерімен үйлесті , абсолюттік –монархиялық басқару нысаны сақталды. Ресей зиялылары халықты басыбайлылық пен зомбылықтан азат ету қажеттілігін сезінді. Екі қоғамның мүшелері 1826 жылы мамырда жыл сайынғы әскерлердің дайындығын байқау кезінде ашық әскери көтеріліске дайындалған .Бірақ 1825 жылы 18 қарашада Таганрогта І Александр қайтыс болды. Оның екінші ұлы Павел І Константин жаңа император болды. Санкт-Петербург сенаты мен әскери гарнизоны Константинге ант беруге асықты,алайда ол ө зінің ағасы Николай пайдасына таққа отыру құқығынан ерікті түрде бас тартты. 1825 жылы 14 желтоқсанда Николай ант ету рәсімі белгіленген еді. Осы күнге «Солтүстік қоғам» мүшелерінің көтерілісі де белгіленген.Осы кезден бастап олар декабристер деп аталған. Декабристер жауынгерлердің жаңа патша Николайға ант беруіне жол бермеуді мақсат тұтты. Халықшылдар халықты , бірінші орында шаруаларды нақты саяси күш деп қараған және және өздерінің басты саналы әрі ұйымдасқан күш құру деп санаған . Олар шаруаларды революцияға шақырды. 70-жылдары революцияның халықтың ірі теоретиктері М.А.Бакунин, П.А.Павлов және П.Н.Ткачев болды . 1876 жылы Санкт-Петербургте халықшылдар «Жер және ерік » деген жасырын ұйым құрды. Лардың мақсаты барлық жерді еңбек шарушылығының қолына тапсыру , қоғам қмірін өздерінен басқару ұстанымдарымен ұйымдастыру , ұлт мәселесін халық ниеті арқылы шешу еді . 1878 жылы шілдеде Липецкте «Жер және ерік» ІІ Александрды өлім жазасына кесті, олар патша өлімі шаруалар революциясына белгі болатынына сенген. Еуропадағы социализм идеяларын қозғаушылар арасында К.Маркс теориясына сәйкес экономикалық себептерге байланысты капиталистік қоғамнан коммунистік қоғамға өтпеу мүмкін емес , онда барлық өндіріс құралдары (жер, өнеркәсіптің және ауылшаруашылығы кәсіпорындары ) барлық қоғамға тиесілі болады және адамның адамды пайдалануы жоғалады делінген. Бірақ бұл жолға өтудің басты күші жұмыс тобы (пролетариат) болатын социалистік революциясыз мүмкін емес еді. Алайда 60-70 жылдары марксизм орыс революциялық қозғалысында басыңқы революциялық теория бола алмады. 1883 жылы Женевада (Щвейцария )орыс революционерлері марксистік ұйым – «Еңбектен босату» (Освобождение труда)тобын құрған. Олар жеке террорлық тактикасынан бас тартып, өздерінің негізгі міндетін халықта социалистік идеяларды үгіттеуде көрген

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!