Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Неліктен ІІ Александр патша "Халық Еркі " ұйымының құрбаны болды?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспарының шаблоны
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы Мектеп: № 13 ЖОМ
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Неліктен ІІ Александр патша «Халық Еркі » ұйымының құрбаны болды? |
||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.1.3-тарихи оқиғаны түсіндіру үшін , басыбайлы құқық, декабристер, халықшылдар, жеке террор, пролетариат диктатурасы ұғымдарын қолдану |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Негізгі сөздер мен тіркестер :
|
||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
|
||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
7.2.3.1-Ресейде жаңа қоғамдық –саяси ағымдардың (халықшылдық,либерализм) пайда болу себептерін анықтау |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгендеу , құралдарын дайындау. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру . Геометриялық фигуралар арқылы топқа біріктіру: І-топ Басыбайлы құқық ІІ-топ Декабристер ІІІ-топ Халықшылдар ІҮ-топ -Жеке террор Ү-топ -Пролетариат диктатурасы |
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 8 мин 8 мин 14 мин |
Дескриптор Білім алушы
Дескриптор
Ойлан .Бірік. Бөліс әдісін қолдана отырып пікірталас жасау Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады. (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестермен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды. (Бөліс) Декабристер көтерілісі не себептен басылды? Дескриптор
|
Түрлі түсті маркерлер
А4 парақ тағы мәтіндер
Интерактивті тақта
Оқулық 8-сынып Дүниежүзі тарихы Н.Алдабек Алматы «Мектеп баспасы» 2018 ж
Жоба Н.Алдабек ,Б.Аманқұлова жалпы білім беретін мектептің 8-сынып мұғалімдеріне арналған құрал . Дүниежүзі тарихы . Алматы –мектеп баспасы 2018ж Дүниежүзі тарихынан мұғалімге арналған нұсқаулық НЗМ ,2016 жыл expert.mektep.kz
Таратпа материалдар
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5мин
|
КБ кері байланыс. Рефлексия пирамидасы. Мен үйренген 4 мәлімет , мен білген 3 мәлімет, менің көбірек білгім келетін 2 мәлімет, есте сақтау керек маңызды 1 мәлімет деген бөліктерді толтырып шығады. Тақтада пирамида құрылып , қорытындылайды - шешім таңдау ; -тұжырым , баға беру.
есте сақтау керек бір маңызды мәлімет менің көбірек білгім келген екі мәлімет мен білген үш мәлімет мен үйренген төрт мәлімет
|
Білім алушы өзінің оқыған немесе алған ақпаратын талдап , нәтижесінде тұжырым жасайды және өзіне –өзі бағалау жүргізе алады.
|
|||||||||||||||||||||||||
Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын жоспарлауда оқу мақсатын оқушылардың игеруін , белсенді оқу қалыптастыруға назар аударамын. Сондай-ақ оқушылар тапсырмаларды орындау кезінде оқу мақсатының орындалуы ескеріледі. Оқушылардың меңгеру деңгейі басшылыққа алынады.Қабілеті жоғары оқушылардың қабілетерін дамыту көзделеді. Белсенді жұмыс жасайтын оқушыларға мұғалім тарапынан қосымша тапсырмалар көзделеді. Қабылдау ерекшелігі баяу оқушыларға мұғалім тарапынан нұсқаулар беріліп, тарихи тапсырмалар мен сұрақтар қойылып , ілгерілеуіне ықпал етудемін.Сабақта әдістерді саралап, неліктен ІІ Александр патша «Халық еркі» ұйымының құрбаны болды? Кім жылдам ? Сәйкестендіру , Ойлан . Бірік.Бөліс пирамида құру жұмыс әдістерін қолдануды жоспарлаймын .
|
Оқушылардың жаңа материалды қаншалықты меңгергендігін бағалау үшін әр тапсырмаларға нақты дескрипторлар қойылды. |
Сабақта география пәндерімен пәнаралық байланыстар жүргізіледі.
Ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану кезінде қауіпсіздік ережелері ескеріледі .
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы , қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме ? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба ? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді( оқыту мен оқуға қатысты)? 1.топтық жұмыс 2.кестемен жұмыс
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері (қиыншылықтары туралы нені анықтадым , келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет ? |
Қосымша материал
Ресей әлеуметтік –экономикалық және саяси дамудың төменгі сатысында
болды.Өндірістің капиталистік тәсілі шаруашылық жүргізудің
феодалдық-басыбайлылық әдістерімен үйлесті , абсолюттік
–монархиялық басқару нысаны сақталды. Ресей зиялылары халықты
басыбайлылық пен зомбылықтан азат ету қажеттілігін сезінді. Екі
қоғамның мүшелері 1826 жылы мамырда жыл сайынғы әскерлердің
дайындығын байқау кезінде ашық әскери көтеріліске дайындалған
.Бірақ 1825 жылы 18 қарашада Таганрогта І Александр қайтыс болды.
Оның екінші ұлы Павел І Константин жаңа император болды.
Санкт-Петербург сенаты мен әскери гарнизоны Константинге ант беруге
асықты,алайда ол ө зінің ағасы Николай пайдасына таққа отыру
құқығынан ерікті түрде бас тартты. 1825 жылы 14 желтоқсанда Николай
ант ету рәсімі белгіленген еді. Осы күнге «Солтүстік қоғам»
мүшелерінің көтерілісі де белгіленген.Осы кезден бастап олар
декабристер деп аталған. Декабристер жауынгерлердің жаңа патша
Николайға ант беруіне жол бермеуді мақсат тұтты. Халықшылдар
халықты , бірінші орында шаруаларды нақты саяси күш деп қараған
және және өздерінің басты саналы әрі ұйымдасқан күш құру деп
санаған . Олар шаруаларды революцияға шақырды. 70-жылдары
революцияның халықтың ірі теоретиктері М.А.Бакунин, П.А.Павлов және
П.Н.Ткачев болды . 1876 жылы Санкт-Петербургте халықшылдар «Жер
және ерік » деген жасырын ұйым құрды. Лардың мақсаты барлық жерді
еңбек шарушылығының қолына тапсыру , қоғам қмірін өздерінен басқару
ұстанымдарымен ұйымдастыру , ұлт мәселесін халық ниеті арқылы шешу
еді . 1878 жылы шілдеде Липецкте «Жер және ерік» ІІ Александрды
өлім жазасына кесті, олар патша өлімі шаруалар революциясына белгі
болатынына сенген. Еуропадағы социализм идеяларын қозғаушылар
арасында К.Маркс теориясына сәйкес экономикалық себептерге
байланысты капиталистік қоғамнан коммунистік қоғамға өтпеу мүмкін
емес , онда барлық өндіріс құралдары (жер, өнеркәсіптің және
ауылшаруашылығы кәсіпорындары ) барлық қоғамға тиесілі болады және
адамның адамды пайдалануы жоғалады делінген. Бірақ бұл жолға өтудің
басты күші жұмыс тобы (пролетариат) болатын социалистік
революциясыз мүмкін емес еді. Алайда 60-70 жылдары марксизм орыс
революциялық қозғалысында басыңқы революциялық теория бола алмады.
1883 жылы Женевада (Щвейцария )орыс революционерлері марксистік
ұйым – «Еңбектен босату» (Освобождение труда)тобын құрған. Олар
жеке террорлық тактикасынан бас тартып, өздерінің негізгі міндетін
халықта социалистік идеяларды үгіттеуде көрген