Материалдар / Неліктен Қазақстан өзін демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде жариялайды?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Неліктен Қазақстан өзін демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде жариялайды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Конституциялық құрылыс негіздерін түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қырқүйек 2019
4694
28 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары Тарих әдістемелік бірлестік жетекшісі____________Сүлейменова Г.М.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.1A Құқық түсінігі

Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ

Күні: 16-21.09.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні: Тилеубаева Гульжан Пердебековна

Сынып: 9 сыныптар

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Неліктен Қазақстан өзін демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде жариялайды?


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

ОМ 1. Конституциялық құрылыс негіздерін түсіндіру;

Сабақ мақсаттары

Конституциялық құрылыс негіздерін анықтайды. Жаңа пәндік ұғымдар мен дағдыларды игереді.


Кәсіби мақсат

Оқытуда инновациялық әдістерді қолдану арқылы білім алушылардың сыни ойлау дағдысын дамыту

Бағалау критерийлері

Түсіну, қолдану

Құқық, әлеуметтік норма ұғымдарының мағынасын анықтайды, әр ұғымның қолдану аясына бір мысалдан береді

Тілдік мақсаттар


  • Құқықтық нормалар жүйесінде құқықтың ұғымы мен ролін түсіндіреді (оқылым және айтылым дағдылары).

Венн диаграммасын толтырады (жазылым дағдылары)

Құндылықтарды дарыту




Ашықтық,жауапкершілік

- өзін қандай да бір ұлттың өкілі ретінде сезіну

- патриотизм

- өз елі үшін мақтаныш

- ұлттық сана-сезім

- тәуелсіздік

Пәнаралық байланыстар

Қазақстан тарихы

АКТ қолдану дағдылары

Сабақ барысында интерактивті тақта мен жеке ноутбук қолдануға рұқсат етіледі...Оқушылар ақпарат толықтыру үшін персональды компьютер кажет...

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы



























Сабақтың ортасы


















Ұйымдастыру кезеңі

- Жағымды ахуал қалыптастыру

- Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын ОМ анықтау

Алдыңғы білім

Үйге берілген тапсырмамен жұмыс

Т Венн диаграммасы құқықтары мен міндеттер айырмашылығы мен ұқсастықтарын анықтау.

Дескриптор:

- құқықтары мен міндеттері ажырата алады


М Қазақстан Республикасында адам мен азаматтың қандай құқықтары мен міндеттері бар?

Қалыптастырушы бағалау жүзеге асады

Қ азақстан Республикасы өзiн демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтiк мемлекет ретiнде орнықтырады, оның ең қымбат қазынасы - адам және адамның өмiрi, құқықтары мен бостандықтары.

Зерттеу сұрағы

Неліктен Қазақстан өзін демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде жариялайды?

Терминдермен жұмыс

Демократия – сөзі .................

Зайырлы мемлекет..............

Демократия – сөзі.............

Құқықтық мемлекет............

Әлеуметтік мемлекет....................

Б Бүкіл сыныптық талқылау.

Б Адами құндылық деген......

Дескриптор:

- Адами құндылықты талдай алады.

«Тоғысқан пікірталас» әдісі бойынша (әр оқушының жеке жазба жұмысы)

Терминнің мәнін сәйкестендіру

Демократия – сөзі .................

Зайырлы мемлекет..............

Демократия – сөзі.............

Құқықтық мемлекет............

Әлеуметтік мемлекет....................






ҚР Конституциясы


Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

http://adilet.zan.kz


Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

http://www.akorda.kz/

Назарбаев Н.А. Послание народу Казахстана “Казахстан – 2030.


Ағдарбеков Т. Мемлекет және құқық теорияся. – Алматы, 2003.


Е.Шаймерденов. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiкк рәмiздерi. –Алматы: Жетi жарғы, 2001.


















Сабақтың аяғы

Кері байланыс



Үйге тапсырма

Б

Б

Б










Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы







Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!