Ұйымдастыру кезеңі
- Жағымды ахуал қалыптастыру
- Оқушылармен бірге
сабақ мақсаттарын ОМ анықтау
Алдыңғы
білім
Үйге
берілген тапсырмамен жұмыс
Т Венн
диаграммасы құқықтары мен міндеттер айырмашылығы мен ұқсастықтарын
анықтау.
Дескриптор:
- құқықтары мен міндеттері ажырата
алады
М
Қазақстан
Республикасында адам мен азаматтың қандай құқықтары мен міндеттері
бар?
Қалыптастырушы
бағалау жүзеге асады
Қ азақстан
Республикасы өзiн демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтiк
мемлекет ретiнде орнықтырады, оның ең қымбат қазынасы - адам және
адамның өмiрi, құқықтары мен бостандықтары.
Зерттеу сұрағы
Неліктен Қазақстан өзін демократиялық,
зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде
жариялайды?
Терминдермен жұмыс
Демократия – сөзі
.................
Зайырлы
мемлекет..............
Демократия –
сөзі.............
Құқықтық
мемлекет............
Әлеуметтік
мемлекет....................
Б Бүкіл сыныптық
талқылау.
Б
Адами құндылық
деген......
Дескриптор:
- Адами құндылықты талдай
алады.
«Тоғысқан пікірталас»
әдісі бойынша (әр оқушының жеке
жазба жұмысы)
Терминнің мәнін
сәйкестендіру
Демократия – сөзі
.................
Зайырлы
мемлекет..............
Демократия –
сөзі.............
Құқықтық
мемлекет............
Әлеуметтік
мемлекет....................
|
|
|
|
|
ҚР
Конституциясы
Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық
актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі
http://adilet.zan.kz
Қазақстан Республикасы
Президентінің ресми сайты
http://www.akorda.kz/
Назарбаев Н.А. Послание народу Казахстана
“Казахстан – 2030.
Ағдарбеков Т. Мемлекет және құқық теорияся. –
Алматы, 2003.
Е.Шаймерденов. Қазақстан Республикасының
Мемлекеттiкк рәмiздерi. –Алматы: Жетi жарғы,
2001.
|