НеліктенШілікті менБесшатыр «патша қорғандары» деп аталады?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

НеліктенШілікті менБесшатыр «патша қорғандары» деп аталады?

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5 .3.А Сақтар

Мектеп: 54 орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Даутова Н

Сынып: 5 сынып

Қатысқандар:14

Сабақтың тақырыбы:

НеліктенШілікті менБесшатыр «патша қорғандары» деп аталады?


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

5.2.2.1 –археологиялықескерткіштердісипаттау;


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:Шілікті, Бесжатыр қорғандарын сипаттайды

(қолдану)

Басым бөлігі:Археологиялық ескерткіштерді салыстырады(қолдану)

Кейбір оқушылар:Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» екендігіне дәлелдер келтіреді, зерттейді.(қолдану,талдау)

Бағалау критерийі

-Сақ тайпаларының археологиялық ескерткіштерін салыстырады. (қолдану)

Тілдік мақсаттар:

- Шілікті мен Бесшатыр қорғандары туралыбейнематериалды көріп,өз ойларын айтады (тыңдалым дағдысы)

- Шілікті және Бесшатыр қорғандары туралы мәтін беремінтақырып бойынша топтар мәтіндік тапсырмалар алып,оқиды (оқылым дағдысы)

- оқушылар әлеуметтік топтардыңқоғамда атқарған рөлін анықтау үшін,
кестені толтырып,
өмірі жайында айтады (айтылым дағдысы)

- Тарихи дереккөздерді тауып,дәптерлеріне жазады (жазылым дағдысы)

Құндылықтарға баулу:

- шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;
- қарым-қатынас жасау қабілеті;
- өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына
құрметпен қарау;
- жауапкершілік;
- денсаулық, достық және айналадағыларға
қамқорлық көрсету;
- өмір бойы оқуға дайын болу

Пәнаралық байланыс:

География,әдебиет

Алдыңғы білім:

Оқушыларға алдыңғы білімді Сократ шеңбері арқылы қорытындылату.

1.Әлеуметтік теңсіздік деген не?

2.Патша қорғандары дегенді қалай түсінесіңдер?

3.Алып қорғандардың биіктігі қанша болған?

4.Сақтардың қоғамдық құрылысын атаңдар.

5.Сақ қорғандары туралы кім жазған?

Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы:

  1. мин

Оқушылармен амандасып, сыныпты стикердің түсімен екі топқа бөлемін.

«Құпия зат» әдісі.1-тапсырма.Оқушыларға қорғанның суретін көрсетемін. Олардан оның не екенін және сабақпен қандай байланысы бар екенін анықтауды сұраймын.

2.Білім алушыларға Шілікті мен Бесшатыр қорғандары туралыбейнематериалды көрсетемін.
Бейнематериалмен жұмыс жасауда қажет
ететін сұрақтарды оқушыларға алдын-ала
таныстырамын.
Шілікті және Бесшатыр қорғандары
қайда орналасқан?
Шілікті қорымынан қанша қорған
табылған?
Жерлеу рәсімінің қандай ерекшеліктері
бар?
Сұрақтарға жауап бергеннен кейін оқушыларға
табылған қорымдардың орналасқан жерін
кескін картаға белгілеуді тапсырамын.

Дескриптор

Білім алушы - ескерткіштердің орналасқан аймақтарын атайды;

- Шілікті қорымынан қанша қорған
табылған анықтайды;

- сақ ескерткіштерініңжерлеу рәсімінің қандай ерекшеліктері бар екенін анықтайды ;

Қазақстан тарихы (көне заманнан
бүгінге дейін). Бас ред.
М.Х.Асылбеков,
Қ.С.Алдажұманов, К.М.Байпақов
Бес томдық.
1-том. – Алматы, 2010ж.
Бесшатырқорғандаркешені
http://almatyregiontour.kz/kk/location/complex-of-thebesshatyr-burial-mounds.htm
Бесшатырқорғаны
http://www.youtube.com/watch?v=N
AzvSnzUOUQ
Шіліктіқорғаны
http://www.youtube.com/watch?v=H
RzCjtzuve0

Сабақтың ортасы:

20-минут

Сыныпты екі топқа бөліп, Шілікті және
Бесшатыр қорғандары туралы мәтін беремін.
Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап бере
отырып, қорғандардың ерекшеліктерін
анықтайды.

ВЕНН диаграммасы.

2- тапсырма
Венн диаграммасы арқылы археологиялық ескерткіштерді салыстырыңыз.



1-топ.Шілікті қорғаны

2-топ. Бесшатыр қорғаны


1. Шілікті және Бесшатыр қорғандары қайда
орналасқан?
2. Жерлеу рәсімінде қандай ерекшеліктер бар?
3. Қорғандарда қандай заттар табылды?
4. Табылған заттардың негізінде қандай
қорытындылар шығаруға болады?

5. Екі қорғанның ұқсастықтары мен
айырмашылықтары бар ма?

6. Табылған заттар негізінде қандай
қорытынды шығаруға болады?
Әр топ өз жұмыстарын сынып алдында
қорғайды.
Шілікті және Бесшатыр қорғандарының
ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
анықтау үшін оқушыларға Венн диаграмма

толтыруға тапсырма беремін.

Денотатты графика әдісі.3-тапсырма.Оқушылар мәтінмен танысып, кесте толтырады.


Қорғандар

Шілікті патша
қорғаны

Бесшатыр
патша
қорғаны

Археологиялық ескерткіш Қазақстанның қай
аймағында орналасқан?



Археологиялық ескерткіштер қай ғасырға
жатады?



Археологиялықескерткішнешеобадантұрады?



Қорымдардан қандай заттар табылды?





Дескриптор

Білім алушы–ескерткіштерді салыстырады;

- ескерткіштердің орналасқан аймақтарын атайды;

- сақ ескерткіштерінің хронологиялық шеңберін анықтайды;

- сақ ескерткіштерінің құрылымын атайды;

- сақ ескерткіштерінен табылған жәдігерлерді атайды.

Қалыптастырушы бағалау.

ТТТ кестесі

Түсінемін

Түсіндім

Түсінгім келеді





Шілікті алтын адам
https://www.youtube.com/watch?v=
oN-q1S3gr2A
Сақтардың қоғамдық құрылысы
http://www.tarih.spring.kz/kk/history
/ancient/history/
СББР №17
http://ehistory.kz/kz/scorm/course/17
Мәтін: Сақтардың ұйымдық
сипаты және әлеуметтік
құрылымы.
http://ehistory.kz/kz/contents/view/258

Флипчарт, маркерлер, суреттер.

Сабақтың соңы:

10 минут

«Тақырыпқа қатысты 10 сөзді атаңыз» әдісі.

Топтар қажетті ақпараттарды меңгергеннен
кейін, неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша
қорғандары» болғандығының 3 себебін
келтіріп, дәлелдейді, өзіндік ой қорытынды
жасайды.

Қалыптастырушы бағалау.

«Сыныптан шығу билеті» әдісі

Оқушыларға олардың оқуына қатысты тапсырма жазылған қағаз беремін, олар сұрақтарға жауап беріп, оны сыныптан шығуға рұқсат етілген уақытқа дейін өткізуі керек.

Қорғандарда көбінесе кімдер жерленгенін
анықтау үшін мәтінмен жұмысты
ұйымдастыру.
Мәтінде әлеуметтік топтар туралы мәлімет
беріледі, оқушылар әлеуметтік топтардың
қоғамда атқарған рөлін анықтау үшін,
төмендегі кестені толтыруды тапсыру.



Әлеуметтік топтар

Қызметі

Патша


Абыздар


Жауынгердлер


Малшылар


Дескриптор: Білім алушы - сақ қоғамындағы абыздардың рөлін түсіндіреді;

- сақ қоғамындағы жауынгерлердің рөлін сипаттайды;

- сақ қоғамындағы егіншілер мен малшылардың рөлін сипаттайды.

Әлеуметтік топтардың қызметі мен жерлеу
ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылар өз
болжамдарын жасайды.

Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік Орталық музейінің
археологиялық коллекциясы:
сақтар мен үйсіндер мәдениеті.
http://www.kazneb.kz/.ContentView
er/ViewContent?book=1108698&db
=nabrk&user=anonymus#

Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?











Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау









Барлық оқушылар:«Құпия зат» әдісі арқылыШілікті, Бесшатыр қорғандарын сипаттады.

Басым бөлігі:Венн диаграммасы арқылыШілікті және Бесшатыр қорғандарының
ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
салыстырды.

Кейбір оқушылар:

«Тақырыпқа қатысты 10 сөзді атаңыз» әдісі

арқылы оқушылар қажетті ақпараттарды меңгергеннен
кейін, неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша
қорғандары» болғандығынадәлелдер келтірді, зерттеді.

Қалыптастырушы бағалау.

ТТТ кестесі

Түсінемін

Түсіндім

Түсінгім келеді








Қалыптастырушы бағалау.

«Сыныптан шығу билеті»

Оқушыларға олардың оқуына қатысты сұрақтар жазылған қағаз беремін, олар сұрақтарға жауап беріп, оны сыныптан шығуға рұқсат етілген уақытқа дейін мұғалімге беруі керек.

Сыныпта қауіпсіздік ережесін сақтау.Мектеп мүлкіне ұқыпты қарау.Интербелсенді тақтамен жұмыс жасағанда мұқият болу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаты оқушыларға қолжетімді болғандықтан, тапсырмалар арқылы оқушылардың білімдерін қорытындылап отырдым. Сабақ өз мақсатына жетті деп білемін.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
10.11.2018
780
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі