1. Оқытудағы саналық пен белсенділік принципі немен сипатталады
-
Оқытудың тиімділігін, сапасын жақсарту үшін оқушылардың білімдерінің толық, терең, нақты қамтитын оқыту принципі
-
оқушылардың дүниетанымдық көзқарасын қалыптастыратын ғылыми білімдер жүйесімен қарулану
-
оқыту процесінде оқушылардың белсенді қатысуымен оқу материалын меңгерумен
-
Табиғат, қоғам, мəдениет, ойлау дамуының заңдылықтарын білуді талап ететін оқыту принципі
2.Оқытудағы тәжірибе үлгісі және ақпараттық - коммуникациялық технологиялар көмегімен "бағалау және талдау" акспектілері арасындағы сәйкестік
-
тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады
-
әртүрлі жұмыстарды салыстыру
-
педагогикалық технология
-
өлшеулерді қалай жүргізу керектігін көрсету
3.Оқытудағы тәжірибе үлгісі және ақпараттық - коммуникациялық технологиялар көмегімен "көрсету" аспектілері арасындағы сәйкестік
-
өлшеулерді қалай жүргізу керектігін көрсету
-
тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады
-
сынақ жүргізу
-
ықтимал əсерлерді имитациялау
4.Оқытудың ғылымилылық принципі
-
бар білімге сүйене отырып тапсырманы шеше алмау немесе фактіні түсіндіре алмау
-
оқушылардың дүниетанымдық көзқарасын қалыптастыратын ғылыми білімдер жүйесімен қарулану
-
тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады
-
Табиғат, қоғам, мəдениет, ойлау дамуының заңдылықтарын білуді талап ететін оқыту принципі
5. Оқытудың жаңа тәсілдерін әзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақтауды көздейтін сабақты зерттеу тәсілінің түйінді сипаты
-
дидактикалық
-
креативтілік
-
практикалық
-
ғылыми дəлділі
6. Оқытудың мазмұнын, ұйымдастыру түрлерін, әдістерін, оқытудың мақсаты мен заңдылықтарына сай анықтайтын қағидалар жүйесі
-
педагогикалық принциптер
-
дидактикалық принциптер
-
жеке жұмыс жасау принципі
-
ғылымилылық принциптер
7. Оқытудың мақсаты, оқушылардың білімдеріне, біліктері мен дағдыларына қойылатын талаптар, олардың білімін бағалау жолдары, оқытудың түрлері мен әдістері туралы нұсқаулар, қажетті әдебиеттер қайда көрсетіледі
-
әдістемелік құралда
-
оқу бағдарламасының құрамында
-
мектеп оқулықтарында
-
мұғалімнің жоспарында
8. Оқытудың негізгі компоненттері
-
әдіс-тәсілдер, көрнекіліктер
-
жаңашылдылық, шығармашылық, нәтижелілік
-
білім, іскерлік, дағды
-
мұғалімнің білімі, дағдысы
9.Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен "модельдеу" аспектілері арасындағы сәйкестік
-
ықтимал әсерлерді имитиациялау
-
өлшеулерді қалай жүргізу керектігін көрсету
-
оқыту процесінде оқушылардың белсенді қатысуымен оқу материалын меңгерумен
-
сабақты жоспарлау
10. Оқытудың тиімділігін, сапасын жақсарту үшін оқушылардың білімдерінің толық, терен, нақты қамтитын оқыту принципі
-
практикалық
-
дебаттық
-
беріктік
-
креативтілік
11. Орта бірлесуден гөрі, бәсекеге бағытталатын әңгіменің түрі
-
әңгіме- дебат
-
практика
-
беріктік
-
креативтілік
12. Н.Мерсер зерттеуіне сəйкес, қатысушылар өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тындайтын əңгіме түрі
-
кумулятивтік
-
ұсыныстар сын тұрғысынан ойлау
-
зерттеушілік əңгіме
-
рəсімдік
13. Орта мерзімді жоспардың қызметі
-
күнделікті сабақ жоспарын жасау
-
тізбектелген сабақтар жоспарын құру
-
оқушылар нені білуге тиіс
-
сабақта өтілетін материалдарды жасау
14. Орта мерзімді жоспарлауда оқу мақсаттарын қалыптастыру шараларын білуге бағыттайтын негізгі сұрақтың бірі
-
оқушылар нені білуге тиіс?
-
тізбектелген сабақтар жоспарын құру
-
мысал келтіре аласыз ба?
-
сабақтың мақсаты қандай?
15. Орта мерзімді жоспарлауды қамтитын мазмұн
-
тізбектелген сабақтар жоспарын құру
-
оқушылар нені білуге тиіс
-
күнделікті сабақтың әдістемесі
-
дидактикалық процесті ұйымдастыру
16. Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсайды, бірақ жоспарды тез жүзеге асыратын окушыға сәйкес өлшем
-
пәндік білімі
-
цифрлық сауаттылығы
-
ойлау қабілетінің жылдамдығы
-
оқушының зейіні
17. Өзін - өзі тәрбиелеудің негізгі әдісі
-
ойлау қабілетінің жылдамдығы
-
өзіндік талдау өзіндік бағалау, өзіндік бақылау, өзіндік жүзеге асу
-
оқушыылардың мінезіне аса көп назар аудару
-
өзіндік жүзеге асыру, сабақтың мақсаты
18. Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ
-
төмен дәрежелі
-
сынақтан өткізу
-
түрткі болу
-
жоғары дәрежелі
19. Өткен сабақты талдаудың негізгі мәселесі
-
сабақтың дидактикалық және тәрбиелік міндеттері қалай шешіледі
-
өзіндік талдау өзіндік бағалау, өзіндік бақылау, өзіндік жүзеге асу
-
педагогикалық тəжірибені зерттеу жəне психология мен педагогика ғылымының жетістіктерін тəжірибеге жеткізу
-
Педагогикалық-психологиялық ғылымдардың жетістігін практикаға енгізу
20. Подкаст жасаудың оқушылар үшін пайдасы
-
сауаттылық дағдыларын жетілдіреді
-
өз пікірлерін дәлелдеуге
-
сауатты жазуға
-
құқықтық сананы қалыптастыру
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
НКТ Методика 13 нұсқа НКТ 2024-2025
НКТ Методика 13 нұсқа НКТ 2024-2025
1. Оқытудағы саналық пен белсенділік принципі немен сипатталады
-
Оқытудың тиімділігін, сапасын жақсарту үшін оқушылардың білімдерінің толық, терең, нақты қамтитын оқыту принципі
-
оқушылардың дүниетанымдық көзқарасын қалыптастыратын ғылыми білімдер жүйесімен қарулану
-
оқыту процесінде оқушылардың белсенді қатысуымен оқу материалын меңгерумен
-
Табиғат, қоғам, мəдениет, ойлау дамуының заңдылықтарын білуді талап ететін оқыту принципі
2.Оқытудағы тәжірибе үлгісі және ақпараттық - коммуникациялық технологиялар көмегімен "бағалау және талдау" акспектілері арасындағы сәйкестік
-
тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады
-
әртүрлі жұмыстарды салыстыру
-
педагогикалық технология
-
өлшеулерді қалай жүргізу керектігін көрсету
3.Оқытудағы тәжірибе үлгісі және ақпараттық - коммуникациялық технологиялар көмегімен "көрсету" аспектілері арасындағы сәйкестік
-
өлшеулерді қалай жүргізу керектігін көрсету
-
тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады
-
сынақ жүргізу
-
ықтимал əсерлерді имитациялау
4.Оқытудың ғылымилылық принципі
-
бар білімге сүйене отырып тапсырманы шеше алмау немесе фактіні түсіндіре алмау
-
оқушылардың дүниетанымдық көзқарасын қалыптастыратын ғылыми білімдер жүйесімен қарулану
-
тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады
-
Табиғат, қоғам, мəдениет, ойлау дамуының заңдылықтарын білуді талап ететін оқыту принципі
5. Оқытудың жаңа тәсілдерін әзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақтауды көздейтін сабақты зерттеу тәсілінің түйінді сипаты
-
дидактикалық
-
креативтілік
-
практикалық
-
ғылыми дəлділі
6. Оқытудың мазмұнын, ұйымдастыру түрлерін, әдістерін, оқытудың мақсаты мен заңдылықтарына сай анықтайтын қағидалар жүйесі
-
педагогикалық принциптер
-
дидактикалық принциптер
-
жеке жұмыс жасау принципі
-
ғылымилылық принциптер
7. Оқытудың мақсаты, оқушылардың білімдеріне, біліктері мен дағдыларына қойылатын талаптар, олардың білімін бағалау жолдары, оқытудың түрлері мен әдістері туралы нұсқаулар, қажетті әдебиеттер қайда көрсетіледі
-
әдістемелік құралда
-
оқу бағдарламасының құрамында
-
мектеп оқулықтарында
-
мұғалімнің жоспарында
8. Оқытудың негізгі компоненттері
-
әдіс-тәсілдер, көрнекіліктер
-
жаңашылдылық, шығармашылық, нәтижелілік
-
білім, іскерлік, дағды
-
мұғалімнің білімі, дағдысы
9.Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен "модельдеу" аспектілері арасындағы сәйкестік
-
ықтимал әсерлерді имитиациялау
-
өлшеулерді қалай жүргізу керектігін көрсету
-
оқыту процесінде оқушылардың белсенді қатысуымен оқу материалын меңгерумен
-
сабақты жоспарлау
10. Оқытудың тиімділігін, сапасын жақсарту үшін оқушылардың білімдерінің толық, терен, нақты қамтитын оқыту принципі
-
практикалық
-
дебаттық
-
беріктік
-
креативтілік
11. Орта бірлесуден гөрі, бәсекеге бағытталатын әңгіменің түрі
-
әңгіме- дебат
-
практика
-
беріктік
-
креативтілік
12. Н.Мерсер зерттеуіне сəйкес, қатысушылар өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тындайтын əңгіме түрі
-
кумулятивтік
-
ұсыныстар сын тұрғысынан ойлау
-
зерттеушілік əңгіме
-
рəсімдік
13. Орта мерзімді жоспардың қызметі
-
күнделікті сабақ жоспарын жасау
-
тізбектелген сабақтар жоспарын құру
-
оқушылар нені білуге тиіс
-
сабақта өтілетін материалдарды жасау
14. Орта мерзімді жоспарлауда оқу мақсаттарын қалыптастыру шараларын білуге бағыттайтын негізгі сұрақтың бірі
-
оқушылар нені білуге тиіс?
-
тізбектелген сабақтар жоспарын құру
-
мысал келтіре аласыз ба?
-
сабақтың мақсаты қандай?
15. Орта мерзімді жоспарлауды қамтитын мазмұн
-
тізбектелген сабақтар жоспарын құру
-
оқушылар нені білуге тиіс
-
күнделікті сабақтың әдістемесі
-
дидактикалық процесті ұйымдастыру
16. Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсайды, бірақ жоспарды тез жүзеге асыратын окушыға сәйкес өлшем
-
пәндік білімі
-
цифрлық сауаттылығы
-
ойлау қабілетінің жылдамдығы
-
оқушының зейіні
17. Өзін - өзі тәрбиелеудің негізгі әдісі
-
ойлау қабілетінің жылдамдығы
-
өзіндік талдау өзіндік бағалау, өзіндік бақылау, өзіндік жүзеге асу
-
оқушыылардың мінезіне аса көп назар аудару
-
өзіндік жүзеге асыру, сабақтың мақсаты
18. Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ
-
төмен дәрежелі
-
сынақтан өткізу
-
түрткі болу
-
жоғары дәрежелі
19. Өткен сабақты талдаудың негізгі мәселесі
-
сабақтың дидактикалық және тәрбиелік міндеттері қалай шешіледі
-
өзіндік талдау өзіндік бағалау, өзіндік бақылау, өзіндік жүзеге асу
-
педагогикалық тəжірибені зерттеу жəне психология мен педагогика ғылымының жетістіктерін тəжірибеге жеткізу
-
Педагогикалық-психологиялық ғылымдардың жетістігін практикаға енгізу
20. Подкаст жасаудың оқушылар үшін пайдасы
-
сауаттылық дағдыларын жетілдіреді
-
өз пікірлерін дәлелдеуге
-
сауатты жазуға
-
құқықтық сананы қалыптастыру
шағым қалдыра аласыз













