1. Оқытудағы саналық пен белсенділік
принципі немен сипатталады
-
Оқытудың тиімділігін, сапасын жақсарту үшін
оқушылардың білімдерінің толық, терең, нақты қамтитын оқыту
принципі
-
оқушылардың дүниетанымдық көзқарасын
қалыптастыратын ғылыми білімдер жүйесімен
қарулану
-
оқыту процесінде оқушылардың белсенді
қатысуымен оқу материалын меңгерумен
-
Табиғат, қоғам, мəдениет, ойлау дамуының
заңдылықтарын білуді талап ететін оқыту
принципі
2.Оқытудағы тәжірибе үлгісі және ақпараттық -
коммуникациялық технологиялар көмегімен "бағалау және талдау"
акспектілері арасындағы сәйкестік
-
тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп,
қабылдай алады
-
әртүрлі жұмыстарды
салыстыру
-
педагогикалық технология
-
өлшеулерді қалай жүргізу керектігін
көрсету
3.Оқытудағы тәжірибе үлгісі және ақпараттық -
коммуникациялық технологиялар көмегімен "көрсету" аспектілері
арасындағы сәйкестік
-
өлшеулерді қалай жүргізу керектігін
көрсету
-
тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп,
қабылдай алады
-
сынақ жүргізу
-
ықтимал əсерлерді
имитациялау
4.Оқытудың ғылымилылық принципі
-
бар білімге сүйене отырып тапсырманы шеше алмау
немесе фактіні түсіндіре алмау
-
оқушылардың дүниетанымдық көзқарасын
қалыптастыратын ғылыми білімдер жүйесімен
қарулану
-
тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп,
қабылдай алады
-
Табиғат, қоғам, мəдениет, ойлау дамуының
заңдылықтарын білуді талап ететін оқыту
принципі
5. Оқытудың жаңа тәсілдерін әзірлеуде
мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақтауды көздейтін сабақты зерттеу
тәсілінің түйінді сипаты
-
дидактикалық
-
креативтілік
-
практикалық
-
ғылыми дəлділі
6. Оқытудың мазмұнын, ұйымдастыру түрлерін,
әдістерін, оқытудың мақсаты мен заңдылықтарына сай анықтайтын
қағидалар жүйесі
-
педагогикалық принциптер
-
дидактикалық принциптер
-
жеке жұмыс жасау принципі
-
ғылымилылық принциптер
7. Оқытудың мақсаты, оқушылардың білімдеріне,
біліктері мен дағдыларына қойылатын талаптар, олардың білімін
бағалау жолдары, оқытудың түрлері мен әдістері туралы нұсқаулар,
қажетті әдебиеттер қайда көрсетіледі
-
әдістемелік құралда
-
оқу бағдарламасының
құрамында
-
мектеп оқулықтарында
-
мұғалімнің жоспарында
8. Оқытудың негізгі
компоненттері
-
әдіс-тәсілдер, көрнекіліктер
-
жаңашылдылық, шығармашылық,
нәтижелілік
-
білім, іскерлік, дағды
-
мұғалімнің білімі,
дағдысы
9.Оқытудың тәжірибе үлгісі және
ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен
"модельдеу" аспектілері арасындағы сәйкестік
-
ықтимал әсерлерді
имитиациялау
-
өлшеулерді қалай жүргізу керектігін
көрсету
-
оқыту процесінде оқушылардың белсенді қатысуымен
оқу материалын меңгерумен
-
сабақты жоспарлау
10. Оқытудың тиімділігін, сапасын жақсарту үшін
оқушылардың білімдерінің толық, терен, нақты қамтитын оқыту
принципі
-
практикалық
-
дебаттық
-
беріктік
-
креативтілік
11. Орта бірлесуден гөрі, бәсекеге
бағытталатын әңгіменің түрі
-
әңгіме- дебат
-
практика
-
беріктік
-
креативтілік
12. Н.Мерсер зерттеуіне сəйкес, қатысушылар
өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тындайтын
əңгіме түрі
-
кумулятивтік
-
ұсыныстар сын тұрғысынан ойлау
-
зерттеушілік əңгіме
-
рəсімдік
13. Орта мерзімді жоспардың
қызметі
-
күнделікті сабақ жоспарын жасау
-
тізбектелген сабақтар жоспарын
құру
-
оқушылар нені білуге тиіс
-
сабақта өтілетін материалдарды
жасау
14. Орта мерзімді жоспарлауда оқу мақсаттарын
қалыптастыру шараларын білуге бағыттайтын негізгі сұрақтың
бірі
-
оқушылар нені білуге
тиіс?
-
тізбектелген сабақтар жоспарын
құру
-
мысал келтіре аласыз ба?
-
сабақтың мақсаты қандай?
15. Орта мерзімді жоспарлауды қамтитын
мазмұн
-
тізбектелген сабақтар жоспарын
құру
-
оқушылар нені білуге тиіс
-
күнделікті сабақтың
әдістемесі
-
дидактикалық процесті
ұйымдастыру
16. Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт
жұмсайды, бірақ жоспарды тез жүзеге асыратын окушыға сәйкес
өлшем
-
пәндік білімі
-
цифрлық сауаттылығы
-
ойлау қабілетінің
жылдамдығы
-
оқушының зейіні
17. Өзін - өзі тәрбиелеудің негізгі
әдісі
-
ойлау қабілетінің жылдамдығы
-
өзіндік талдау өзіндік бағалау, өзіндік
бақылау, өзіндік жүзеге асу
-
оқушыылардың мінезіне аса көп назар
аудару
-
өзіндік жүзеге асыру, сабақтың
мақсаты
18. Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын
қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым
сұрақ
-
төмен дәрежелі
-
сынақтан өткізу
-
түрткі болу
-
жоғары дәрежелі
19. Өткен сабақты талдаудың негізгі
мәселесі
-
сабақтың дидактикалық және тәрбиелік
міндеттері қалай шешіледі
-
өзіндік талдау өзіндік бағалау, өзіндік бақылау,
өзіндік жүзеге асу
-
педагогикалық тəжірибені зерттеу жəне психология
мен педагогика ғылымының жетістіктерін тəжірибеге
жеткізу
-
Педагогикалық-психологиялық ғылымдардың
жетістігін практикаға енгізу
20. Подкаст жасаудың оқушылар үшін
пайдасы
-
сауаттылық дағдыларын
жетілдіреді
-
өз пікірлерін дәлелдеуге
-
сауатты жазуға
-
құқықтық сананы қалыптастыру