Оқыту әдістемесі № 4
нұсқа
1.Жаттап алуға бағытталған және де оған
берілген жауап «дұрыс» немесе «дұрыс емес» деп бағаланатындай
қойылған сұрақ?
-
Төмен
дәрежелі
-
түрткі болу
-
сынақтан өту
-
жоғары
жәрежелі
2.Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы
негізгі факторлардың бірі?
-
кәсіби құндылықтарды
түсіну
-
кәсіби біліктілігі мен жетістігін
білу
-
оқу технологияларын
білу
-
оқу нәтижелігін бағалау мүмкіндігін
білу
3.Сабақтың оқу мақсатын қалыптастыруда
қойылатын сұрақтардың бірі?
-
оқушылар қандай мәселелерді зерттеп,
талдаулары керек?
-
оқушылар қандай мәселе түсініксіз
болды?
-
Оқудағы кедергілер туралы не айтуға
болады?
-
Осыған қандай мысал келтіре
аласыздар?
4.Баланың оқу және проблемаларды шешу
қабілеті?
-
жалпылау және
нақтылау
-
танымдық
даму
-
анализдеу
-
синтездеу
5.Оқушылардың берген алғашқы жауаптарын
қарапайым сұрақтар арқылы түзетіп, оларды толығырақ жауап беруге
итермелеп отыратын сұрақ қою
тәсілі?
-
түрткі
болу
-
сынақтан оту
-
кайта бағытау
-
Мәліметтер
жинағы
6.Оқушылардың барлығына оқу ептілігі және
білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай
қалыптастыруы?
-
жоспарлауды әрбір сабаққа сәйкес
нақтыландыру
-
әрбір жеке сабақтың жоспарын терең
ойластыру
-
әрбір жеке сабактын жоспарын
құрастыру
-
оқыту ортасын
құру
7.Оқушының білім алуын қолдау үшін сынақтан
өткізу сұрағы?
-
Осы айтқандарыңызға мысал келтіре аласыз
ба?
-
Оқудағы кедергілер туралы не
айтуға болады?
-
оқушылар қандай мәселелерді зерттеп,
талдаулары керек?
-
оқушылар қандай мәселе түсініксіз
болды?
8.Оқушылардың білім алуын қолдау үшін
пайдаланатын түрткі болу сұрақ қою
мысалы
-
оқушылар қандай мәселелерді зерттеп,
талдаулары керек?
-
оқушылар қандай мәселе түсініксіз
болды?
-
халықаралық зерттеуге
қатысады
-
Оқудағы кедергілер туралы не айтуға
болады?
9.Оқушының өзекті даму
деңгейі(Л.Выготский)?
-
жұмыстың баламалы амалдары туралы идеялар
ұсыну
-
тәжірибемен және идеялармен
алмасу
-
мэселені бірлесіп шешудің амалын
табу
-
Тәжірибелі адамның көмегіне
сүйенуі
10.Жауабын алу үшін және оқушының жауабын
түзетуге көмектесетін сұрақ
түрі?
A) сынақтан
өткізу
B) түрткі
сұрақ
C) Өткір
сұрақ
D) кесімді
сұрақ
11.Педагогиканың жалпы негіздері бөлімінің
мақсаты?
-
проблеманын шешу жолдарын
корсету
-
педагогикалық білімді
қалыптастыру
-
проблеманы
нақтылау
-
қиыншылық себебін
анықтау
12.Білім беру ұғымын алғаш педагогикаға
енгізген ғалым?
-
И.Г.
Песталоцци.
-
М. Н.Скаткин.
-
Я.А.
Коменский.
-
Н.В.Кузьмина,
13.«Ұлы дидактика» еңбегінің
авторы?
-
Н.В.Кузьмина,
-
Песталоцци.
-
Я.А.
Коменский.
-
М.Жұмабаев
14.Педагогиканы оқыту әдістемесі
бөлінеді?
-
бірізділік және
жүйелілік
-
құзыреттілік және
іскерлік
-
дәстүрлі және
инновациялық
-
пайымдау және
жоспарлау
15.Ғылым ретініде педагогиканың негізін
қалаған?
-
В. А.
Сухомлинский
-
Я. А.
Коменский
-
И.Г.
Песталоцци.
-
Н.В.Кузьмина
-
Оқу-тәрбие процесінің сандық көрсеткішін
анықтау әдісі?
-
Экологилық
-
Социологияоық
-
Математикалық
-
Демократиялық
-
Қоршаған ортаны сақтауға
тәрбиелеу?
-
этикалық
-
экономикалық
-
экологиялық
-
демакратоялық
18.Болмыстағы және өмірдегі сұлулық пен
әдемілікті дұрыс қабылдау қабілетін қалыптастыру?
-
Эстетикалық
тәрбие
-
Экономикалықтәрбие
-
Адамгершілік
тәрбие
-
Этикалық
тәрбие
19.Техникалық құралдарға
жатады
-
үнтаспа, телеарна, бейнетаспа,
компьютер
-
анкета, радио,
теледидар
-
тақта, бейнатаспа,
телеарна
-
компбьютер, смартфон,
қарындаш
-
Балаға шамасына, мүмкіндігіне, қабілетіне
сәйкес берілетін тапсырма
түрі?
-
Эксперименттік
-
Необихевиористік
-
Деңгейлік
-
Когнитивтік