НКТ Методика 4 нұсқа НКТ 2024-2025

Тақырып бойынша 11 материал табылды

НКТ Методика 4 нұсқа НКТ 2024-2025

Материал туралы қысқаша түсінік
НКТ Методика 4 нұсқа НКТ 2024-2025
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқыту әдістемесі № 4 нұсқа

 

1.Жаттап алуға бағытталған және де оған берілген жауап «дұрыс» немесе «дұрыс емес» деп бағаланатындай қойылған сұрақ? 

  1. Төмен дәрежелі

  2. түрткі болу

  3. сынақтан өту

  4. жоғары жәрежелі


2.Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторлардың бірі? 

  1. кәсіби құндылықтарды түсіну

  2. кәсіби біліктілігі мен жетістігін білу

  3. оқу технологияларын білу

  4. оқу нәтижелігін бағалау мүмкіндігін білу


3.Сабақтың оқу мақсатын қалыптастыруда қойылатын сұрақтардың бірі? 

  1. оқушылар қандай мәселелерді зерттеп, талдаулары керек?

  2. оқушылар қандай мәселе түсініксіз болды?

  3. Оқудағы кедергілер туралы не айтуға болады?

  4. Осыған қандай мысал келтіре аласыздар?


4.Баланың оқу және проблемаларды шешу қабілеті? 

  1. жалпылау және нақтылау

  2. танымдық даму

  3. анализдеу

  4. синтездеу


5.Оқушылардың берген алғашқы жауаптарын қарапайым сұрақтар арқылы түзетіп, оларды толығырақ жауап беруге итермелеп отыратын сұрақ қою тәсілі? 

  1. түрткі болу

  2. сынақтан оту

  3. кайта бағытау

  4. Мәліметтер жинағы


6.Оқушылардың барлығына оқу ептілігі және білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы? 

  1. жоспарлауды әрбір сабаққа сәйкес нақтыландыру

  2. әрбір жеке сабақтың жоспарын терең ойластыру

  3. әрбір жеке сабактын жоспарын құрастыру

  4. оқыту ортасын құру


7.Оқушының білім алуын қолдау үшін сынақтан өткізу сұрағы? 

  1. Осы айтқандарыңызға мысал келтіре аласыз ба?

  2. Оқудағы кедергілер туралы не айтуға болады?

  3. оқушылар қандай мәселелерді зерттеп, талдаулары керек?

  4. оқушылар қандай мәселе түсініксіз болды?


8.Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын түрткі болу сұрақ қою мысалы

  1. оқушылар қандай мәселелерді зерттеп, талдаулары керек?

  2. оқушылар қандай мәселе түсініксіз болды?

  3. халықаралық зерттеуге қатысады

  4. Оқудағы кедергілер туралы не айтуға болады?


9.Оқушының өзекті даму деңгейі(Л.Выготский)? 

  1. жұмыстың баламалы амалдары туралы идеялар ұсыну

  2. тәжірибемен және идеялармен алмасу

  3. мэселені бірлесіп шешудің амалын табу

  4. Тәжірибелі адамның көмегіне сүйенуі


10.Жауабын алу үшін және оқушының жауабын түзетуге көмектесетін сұрақ түрі? 

A) сынақтан өткізу

B) түрткі сұрақ

C) Өткір сұрақ

D) кесімді сұрақ


11.Педагогиканың жалпы негіздері бөлімінің мақсаты? 

  1. проблеманын шешу жолдарын корсету

  2. педагогикалық білімді қалыптастыру

  3. проблеманы нақтылау

  4. қиыншылық себебін анықтау


12.Білім беру ұғымын алғаш педагогикаға енгізген ғалым? 

  1. И.Г. Песталоцци.

  2. М. Н.Скаткин.

  3. Я.А. Коменский.

  4. Н.В.Кузьмина,


13.«Ұлы дидактика» еңбегінің авторы? 

  1. Н.В.Кузьмина,

  2. Песталоцци.

  3. Я.А. Коменский.

  4. М.Жұмабаев


14.Педагогиканы оқыту әдістемесі бөлінеді? 

  1. бірізділік және жүйелілік

  2. құзыреттілік және іскерлік

  3. дәстүрлі және инновациялық

  4. пайымдау және жоспарлау


15.Ғылым ретініде педагогиканың негізін қалаған? 

  1. В. А. Сухомлинский

  2. Я. А. Коменский

  3. И.Г. Песталоцци.

  4. Н.В.Кузьмина


  1. Оқу-тәрбие процесінің сандық көрсеткішін анықтау әдісі?

  1. Экологилық

  2. Социологияоық

  3. Математикалық

  4. Демократиялық


  1. Қоршаған ортаны сақтауға тәрбиелеу?

  1. этикалық

  2. экономикалық

  3. экологиялық

  4. демакратоялық


18.Болмыстағы және өмірдегі сұлулық пен әдемілікті дұрыс қабылдау қабілетін қалыптастыру? 

  1. Эстетикалық тәрбие

  2. Экономикалықтәрбие

  3. Адамгершілік тәрбие

  4. Этикалық тәрбие


19.Техникалық құралдарға жатады

  1. үнтаспа, телеарна, бейнетаспа, компьютер

  2. анкета, радио, теледидар

  3. тақта, бейнатаспа, телеарна

  4. компбьютер, смартфон, қарындаш


  1. Балаға шамасына, мүмкіндігіне, қабілетіне сәйкес берілетін тапсырма түрі? 

  1. Эксперименттік

  2. Необихевиористік

  3. Деңгейлік

  4. Когнитивтік


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.11.2024
244
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі