НКТ Методика 5 нұсқа НКТ 2024-2025

Тақырып бойынша 11 материал табылды

НКТ Методика 5 нұсқа НКТ 2024-2025

Материал туралы қысқаша түсінік
НКТ Методика 5 нұсқа НКТ 2024-2025
Материалдың қысқаша нұсқасы

1.Жаттап алынған білімді анықтауға арналған сурақ ? 

A) төмен дәрежелі

B) жетелеуші

C) түрткі болу

D) жоғары дәрежелі


2.«Көпіршелер тұрғызу» метафорасы бойынша оқушының дамуындағы ересек адамның рөлі (Ж.Брунер)?

  1. оқушылардың зейінін шоғырландыруға мүмкіндік жасау

  2. оқушылардың жылдам есте сақтауын қадағалау

  3. оқушылардмн зейінін тұрақтандыруын бакылау

  4. оқудың дамуында түрлі деңгейдегі қолдауы


3.Оқушыны толығырақ жауап беруге итермелеп, өткен материалды ойға салу кезінде қолданылатын сұрақ қою тәсілі? 

A) сынақтан өткізу

B) түрткі сұрақ

C) басқаға бағыттау

D) кесімді сұрақ


4. Оқу үдерісінде адамның өсуіндегі әлеуетіне ерекше назар аударылатын тәсілі?

  1. жағдаяттық

  2. гуманистік

  3. бихевиористік

  4. танымдық


5.Білім саласының басшыларына инновацияны енгізу кезінде негізгі басымдық берген жағдайда кедергі келтіретін мәселе ? 

  1. Нені үйрету керек?

  2. Қанша үйрету керек?

  3. Қалай оқыту керек?

  4. Нені енгізу қажет?


6.Оқуды даралаудағы шешуші критерий? 

  1. білім алуда тәуелсіздікті қамтамасыз ету

  2. сабақта ғылыми фактілерді пайдалану

  3. ғылыми жетістіктерді пайдалану

  4. оқыту процесін гуманитарландыру


7.Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою тәсілі? 

  1. сынақтан өткізу

  2. түрткі болу

  3. басқаға бағыттау

  4. жоғары дәрежелі


8.Тұлғаның білім алуында ақыл-ой үдерісіне мән беретін оқу тәсілі 

  1. жағдаяттық

  2. дүниетанымдық

  3. танымдық

  4. ғылымилылық


9. Ақпаратты қайта құруға, кеңейтуге, бағалауға жетелейтін сұрақ? 

  1. төменгі дәрежелі

  2. жоғары дәрежелі

  3. орта дәрежелі

  4. жетелеуші


10. Алдымен алғашқы жауабын алу үшін және оқушының жауабын түзетуге көмектесетін сурақ түрі ? 

  1. сынақтан өткізу

  2. жоғары дәрежелі

  3. түрткі болу

  4. басқаға бақыттау


11.«Бала құқығы» туралы конвенция қабылданды ? 

  1. 1989 жылы 27 қарашада

  2. 1989 жылы 10 қарашада

  3. 1989 жылы 20 қарашада

  4. 1999 жылы 20 қарашада


12.Педагогика пән ретінде тұңғыш рет оқылды ? 

  1. XVII ғ. Германия

  2. XVIII ғ. Германия

  3. XIII ғ. Германия

  4. XI VIғ. Германия


13.Педагогикалық консилиум әдісі ? 

  1. білімді өмірмен байланыстыру арқылы беру

  2. әлеуметтік және кәсіптік ортада жеке тұлғаның өзінің лайықты орнын бекітуге байланысты құндылықтар

  3. оқушылардың тәрбиелілігін белгілі бағдарлама арқылы бағалау

  4. Оқушының сын тұрғысынан ойлауындағы «дəлелдерді талап етіп, кез келген дəлелді есепке алып отыруын» көрсетітін ерекшелігі


14. Педагогиканы оқыту әдістемесі бөлінеді 

  1. Сауал-сұрақ әдісі.

  2. Дәстүрлі және инновациялық

  3. Оқу- сабақ беру.

  4. Педоцентрлік концепция.


15.Ғылым ретінде педагогиканың негізін қалаған ? 

A) Д.Флейвелл

B) Л.С.Выготский

C) И. Пестолоцци

D) Я. А. Коменский


16.Педагогикалық процестің компоненттері?

  1. мақсат, міндет, мазмұн, әдіс, форма

  2. мақсат, міндет, мазмұн, таным, форма

  3. мақсат, міндет, мазмұн, әдіс, формула

  4. дағды, қалып ,икемділік


17.Білім беру ұғымын педагогикаға алғаш енгізген ғалым ? 


  1. Л.С.Выготский

  2. Я. А. Коменский

  3. И. Пестолоцци

  4. Д.Флейвелл


18.Педагогика?

  1. Адамды тәрбиелеу туралы ғылым

  2. Озық педагогикалық тəжірибелерді оқу тəрбие үдерісіне енгізу

  3. Педагогтің тәрбие міндеттеріне сәйкес тәрбие құралдарын таңдау білуі.

  4. Педоцентрлік концепция.


19.Педагогикалық әдеп 

  1. Жаңа тәсілдер қолдану

  2. Талап ету

  3. Білім беру мен оқытудағы жаңа тəсілдер

  4. Байланыстылық модулі


20.Педагогикалық инновация дегеніміз ? 

  1. Педагогикалық жаңашылдық және жаңа технология

  2. Байланыстылық модулі

  3. Біліктілік көтеру

  4. Жаңа тәсілдер қолдану




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.11.2024
378
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі