1.Жаттап алынған білімді
анықтауға арналған сурақ ?
A) төмен
дәрежелі
B)
жетелеуші
C) түрткі
болу
D) жоғары
дәрежелі
2.«Көпіршелер тұрғызу»
метафорасы бойынша оқушының дамуындағы ересек адамның рөлі
(Ж.Брунер)?
-
оқушылардың зейінін
шоғырландыруға мүмкіндік жасау
-
оқушылардың жылдам есте
сақтауын қадағалау
-
оқушылардмн зейінін
тұрақтандыруын бакылау
-
оқудың дамуында түрлі
деңгейдегі қолдауы
3.Оқушыны толығырақ жауап
беруге итермелеп, өткен материалды ойға салу кезінде қолданылатын
сұрақ қою тәсілі?
A) сынақтан
өткізу
B) түрткі
сұрақ
C) басқаға
бағыттау
D) кесімді
сұрақ
4. Оқу үдерісінде адамның
өсуіндегі әлеуетіне ерекше назар аударылатын
тәсілі?
-
жағдаяттық
-
гуманистік
-
бихевиористік
-
танымдық
5.Білім саласының басшыларына
инновацияны енгізу кезінде негізгі басымдық берген жағдайда кедергі
келтіретін мәселе ?
-
Нені үйрету
керек?
-
Қанша үйрету
керек?
-
Қалай оқыту
керек?
-
Нені енгізу
қажет?
6.Оқуды даралаудағы шешуші
критерий?
-
білім алуда тәуелсіздікті
қамтамасыз ету
-
сабақта ғылыми фактілерді
пайдалану
-
ғылыми жетістіктерді
пайдалану
-
оқыту процесін
гуманитарландыру
7.Оқушыларға анағұрлым толық
жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға
көмектесетін сұрақ қою
тәсілі?
-
сынақтан
өткізу
-
түрткі
болу
-
басқаға
бағыттау
-
жоғары
дәрежелі
8.Тұлғаның білім алуында
ақыл-ой үдерісіне мән беретін оқу
тәсілі
-
жағдаяттық
-
дүниетанымдық
-
танымдық
-
ғылымилылық
9. Ақпаратты қайта құруға,
кеңейтуге, бағалауға жетелейтін
сұрақ?
-
төменгі
дәрежелі
-
жоғары
дәрежелі
-
орта
дәрежелі
-
жетелеуші
10. Алдымен алғашқы жауабын
алу үшін және оқушының жауабын түзетуге көмектесетін сурақ түрі
?
-
сынақтан
өткізу
-
жоғары
дәрежелі
-
түрткі
болу
-
басқаға
бақыттау
11.«Бала құқығы» туралы
конвенция қабылданды ?
-
1989 жылы 27
қарашада
-
1989 жылы 10
қарашада
-
1989 жылы 20
қарашада
-
1999 жылы 20
қарашада
12.Педагогика пән ретінде
тұңғыш рет оқылды ?
-
XVII ғ.
Германия
-
XVIII ғ.
Германия
-
XIII ғ.
Германия
-
XI VIғ.
Германия
13.Педагогикалық консилиум
әдісі ?
-
білімді өмірмен байланыстыру
арқылы беру
-
әлеуметтік және кәсіптік
ортада жеке тұлғаның өзінің лайықты орнын бекітуге байланысты
құндылықтар
-
оқушылардың тәрбиелілігін
белгілі бағдарлама арқылы
бағалау
-
Оқушының сын тұрғысынан
ойлауындағы «дəлелдерді талап етіп, кез келген дəлелді есепке алып
отыруын» көрсетітін ерекшелігі
14. Педагогиканы оқыту
әдістемесі бөлінеді
-
Сауал-сұрақ
әдісі.
-
Дәстүрлі және
инновациялық
-
Оқу- сабақ
беру.
-
Педоцентрлік
концепция.
15.Ғылым ретінде педагогиканың
негізін қалаған ?
A)
Д.Флейвелл
B)
Л.С.Выготский
C) И.
Пестолоцци
D) Я. А.
Коменский
16.Педагогикалық процестің
компоненттері?
-
мақсат, міндет, мазмұн,
әдіс, форма
-
мақсат, міндет, мазмұн, таным,
форма
-
мақсат, міндет, мазмұн, әдіс,
формула
-
дағды, қалып
,икемділік
17.Білім беру ұғымын
педагогикаға алғаш енгізген ғалым
?
-
Л.С.Выготский
-
Я. А.
Коменский
-
И.
Пестолоцци
-
Д.Флейвелл
18.Педагогика?
-
Адамды тәрбиелеу туралы
ғылым
-
Озық педагогикалық
тəжірибелерді оқу тəрбие үдерісіне
енгізу
-
Педагогтің тәрбие міндеттеріне
сәйкес тәрбие құралдарын таңдау
білуі.
-
Педоцентрлік
концепция.
19.Педагогикалық
әдеп
-
Жаңа тәсілдер
қолдану
-
Талап
ету
-
Білім беру мен оқытудағы жаңа
тəсілдер
-
Байланыстылық
модулі
20.Педагогикалық инновация
дегеніміз ?
-
Педагогикалық жаңашылдық
және жаңа технология
-
Байланыстылық
модулі
-
Біліктілік
көтеру
-
Жаңа тәсілдер
қолдану