Материалдар / НКТ Методика 6 нұсқа НКТ 2024-2025
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

НКТ Методика 6 нұсқа НКТ 2024-2025

Материал туралы қысқаша түсінік
НКТ Методика 6 нұсқа НКТ 2024-2025
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2024
158
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

6 нұсқа Оқыту әдістемесі


1.Талдау, жинақтау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған  сұрақ?

  1. сынақтан өткізу

  2. жоғары дәрежелі

  3. түрткі болу

  4. зерттеушілік


2.Сындарлы оқыту теориясы негізделген тұжырым ?

  1. Оқушылардың бұрынғы алған білімдері жаңа біліммен үйлескенде дамиды

  2. Оқушы қалай ойлайтынын оқитынын қадағалау, бағалау, бақылау, осы ойлау нəтижелерін оқу үдерісінде саналы пайдалану үдерісі

  3. Оқушылардың өзін-өзі ынталандыра отырып, оқуға деген ұмтылыс пен қызығушылықтарының пайда болуы


3.Білу деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ ?

  1. сынақтан өткізу

  2. жоғары дәрежелі

  3. түрткі болу

  4. төменгі дәрежелі


4.Баламалы шарттардың және іс-әрекет жоспарларының болжамды шынайы әсерлерін көрсету үшін қолданылады ? 

  1. көрсетілім

  2. иллюстрациялау

  3. модельдеу

  4. бейнелеу


5.Оқуды даралаудағы шешуші критерий ? 

  1. Білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керектігін анықтау үшін жүргізілетін бағалау

  2. Білім алуда тәуелсіздікті қамтамасыз ету

  3. Оқушы нақты кезеңге ол арқылы мұғалім, ата-ана, əкімшілікті даму жағдайы туралы сенімді ақпаратпен қамтамасыз етеді

  4. Оқушы өз қажеттіліктерін анықтай алатын жəне үдеріс бағаланатын үздіксіз бағалау


6.Жұмыстың белгілі бір кезеңінде неге дәл осылай жасағанын рефлексиялаушы практиктің түсінуіне көмектесетін үдеріс?

  1. іс-әрекеттен кейінгі толғаныс

  2. ішкі уәж

  3. сыртқы уәж

  4. кері байланыс


7.Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді 

  1. Оқушылардың өзін-өзі, өзара бағалауға араластырады

  2. Оқушылардың оқуын бағалауда өлшемдердің зерделенедң

  3. Оқушы өз жауабын түзетуге, нақтылауға мүмкіндік алады

  4. Оқушылардың сыртқы және ішкі тестілерді тапсырады

8.Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, идеяларын дамытуға көмектесетін, тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отыратын сұрақ қою тәсілі?

  1. сынақтан өткізу

  2. жоғары дәрежелі

  3. түрткі болу

  4. басқаға бақыттау


9.Бірінші жауап алу және оқушының жауабын түзетуге көмектесу үшін қойылатын сұрақ 

  1. сынақтан өткізу

  2. жоғары дәрежелі

  3. түрткі болу

  4. басқаға бақыттау


10.Білу деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ ?

  1. жоғары дәрежелі

  2. түрткі болу

  3. төменгі дәрежелі

  4. сілтеме жасау


11.Т. И. Щукина бойынша тәрбие әдістері жіктеледі 

  1. мінез-құлық пен іс-әрекетті ынталандыру әдістері

  2. оқытуды ынталандыру әдістері

  3. тәрбие іс-әрекетті ынталандыру әдістері

  4. тәрбие заңдылықтары


12.Оқу үдерісінің қозғаушы күштері ?

  1. Мадақтау жалпылама түрде емес, мақтауға тұратын оқушыны нақты сипаттау

  2. Оқушының өзара сұхбаттасуы жəне оқушы мен мұғалім арасындағы диалогтің шəкірттердің өзіндік ой пікірін жүйелеуі

  3. Оқушының сын тұрғысынан ойлауындағы «дəлелдерді талап етіп, кез келген дəлелді есепке алып отыруын» көрсетітін ерекшелігі

  4. оқу міндеттері мен білім деңгейі арасындағы қайшылықтар


13.Педагогиканың тараулары ? 

  1. мұғалім ұстанымы көзқарасы

  2. тәрбие теориясы, педагогиканың жалпы негіздері

  3. педагогика тарихы, тәрбие теориясы

  4. тәрбие беру, оқыту әдістемі


14.Сұрақ қою ? 

  1. қайта жаңғырту

  2. сапаны арттырады

  3. мәселені шешу

  4. өз білімін жетілдіру


15.Педагогика ғылымының негізгі категориялары ? 

  1. педагогика тарихы,педагогикалық тәрбие процессі

  2. тәрбие, оқыту, білім беру, педагогикалық тәрбие процессі

  3. психологиялық тәрбие, оқыту, білім беру, педагогикалық процесс

  4. тәрбие, оқыту, білім беру, педагогикалық тәрбие, оқыту, білім беру, педагогикалық процесс


16.Білім беру міндеттерін шешуге бағытталған мұғалім мен оқушылардың біріккен іс-әрекеттері?

  1. Оқу әдісі

  2. Оқыту әдісі

  3. тәрбие әдісі

  4. білім беру әдісі


17.Ғылыми педагогикалық зерттеулердің эмпирикалық әдіс түрлері? 

  1. тест алу , сауалнама, эксперимент

  2. бақылау әңгіме, сауалнама, зерттеу

  3. бақылау әңгіме, сауалнама, эксперимент

  4. әңгіме, эксперимент,зерттеу


18.Педагогикаға алғаш білім беру ұғымын енгізген ғалым ?

  1. М. Н.Скаткин.

  2. Я.А. Коменский.

  3. И. Г. Песталоцци

  4. Ю. К. Бабанский.


19.Білім алушыларды бірнеше топқа бөліп, көлемі үлкен мәтінді терең түсінуге мүмкіндік тудыратын интерактивті оқыту әдісі ? 

A) Сындарлы оқыту

B) ЖИГСО

C) Диалогтық оқыту

D) Сабақтан тыс сабақ


20.Қазіргі сабаққа қойылатын дидактикалық талаптар ? 

  1. Әлеуметтік тапсырысты орындау үдерісі.

  2. әрекетті қадағалауды және басқаруды қамтамасыз ету

  3. фронталды жауап алу

  4. Шығармашылық ізденіс


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!